Skocz do zawartości

Address

  1. Our address:
    Burskiego 1, Olsztyn, 10-686, Warmińsko-Mazurskie, Polska
  2. GPS:
    53.74177467718072, 20.50472363988115

12079603_413444915517875_4261927783038784219_n.jpg

acroyoga

Acroyoga to połączenie akrobatyki i jogicznych asan (pozycji). Do ćwiczeń potrzebne są minimum dwie osoby - pierwsza pełni rolę podstawy (base) dla latającego (flyera), którego podnosi do góry za pomocą rąk i nóg. Acroyoga pozwala wzmocnić mięśnie pracujące przy podnoszeniu i próbach utrzymania równowagi; sprzyja tez pozbyciu się napięć szczególnie w obszarze kręgosłupa. Trening przeznaczony dla każdego - bez względu na wiek, rozmiar czy zaawansowanie sportowe, ponieważ w acroyodze od siły ważniejse są technika i wyczucie.

brzuch uda pośladki

To typowo wzmacniające zajęcia dla pań, które chciałyby zobaczyć na swym brzuchu wymarzoną szóstkę albo przynajmniej zadbać o kondycję swoich dolnych partii ciała  Zajęcia rozpoczynamy krótką rozgrzewką połączoną z krótką choreografią, po czym następuje 35 minut intensywnych ćwiczeń wzmacniająco-modelujących z wykorzystaniem różnych przyrządów zakończonych stretchingiem. Jeśli szukasz zajęć, po których poczujesz wszystkie swoje mięśnie, to wybór idealny dla Ciebie.

joga powietrzna

Chińskie powiedzenie mówi: „Masz tyle lat, ile lat ma twój kregosłup”. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o niego jak najlepiej. Odwracanie ciała do góry nogami powoduje, że grawitacja oddziałuje na nasz kręgosłup i stawy w odwrotnym kierunku niż zazwyczaj. Dzięki temu przestrzenie między kręgami zwiększają się, a nacisk na więzadła, stawy i rdzeń kręgowy zmniejsza się. Hamak podtrzymujący ciało w pozycjach odwróconych  pozwala naszym mięśniom i kręgosłupowi swobodnie rozciągnąć się i rozluźnić, a relaks w delikatnie rozbujanym hamaku to idealny odpoczynek dla całego ciała.

joga dla biegaczy

Joga przygotowana pod kątem biegaczy stanowi dobre uzupełnienie podstawowego treningu. Poprawia krążenie krwi, wzmacnia stawy kolanowe, zwiększa ruchomość w stawach, a dodatkowo wycisza i relaksuje. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko kontuzji, a także zwiększamy efektywność treningów biegowych.

kettlebell

Ćwiczenia z odważnikami kulowymi kettlebell to praktyka i doskonalenie bezpiecznej i efektywnej techniki, której wynikiem jest wzrost siły, spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, wzmocnienie układu krążeniowego i mięśniowo-szkieletowego, wzrost masy mięśniowej oraz wiele korzyści zdrowotnych, takich jak np. wyprostowanie przygarbionej postawy czy zmniejszenie ryzyka osteoporozy. Trenujemy tak, by być aktywnym przez długie lata, eliminując ryzyko ciężkich kontuzji. Wszystkiego uczymy od początku, czyli podstawowych wzorców ruchu i wzmacniamy je. W ten sposób ciało uczy się właściwych postaw i ruchów, które można zastosować w życiu codziennym. Dlatego nasza metoda może być nazwana treningiem funkcjonalnym, czyli takim który przekłada się na rzeczywistość.

Zatem dołącz do nas. Niech moc HardStyle Kettlebell będzie z TOBĄ!

pole dance

To dyscyplina określana równiez mianem pole fitness, pole fit, pole acrobatics czy aerial pole. Zawiera w sobie wiele elementów z baletu, akrobatyki, gimnastyki i fitnessu. To unikalne połączenie wielu dyscyplin sprawia, że regularne ćwiczenia pozwalają stopniowo zwiększyć siłę i elastyczność ciała, kształtować prawidłową postawę i poprawić koordynację ruchową. Nie bez znaczenia jest też fakt, że każde zajęcia to kolejne wyzwanie, ale też radość i satysfakcja, że coś, co wydawało się kompletnie nie do zrobienia z upływem czasu staje się dziecinnie proste 

Rady przed pierwszymi zajęciami: weź ze sobą szorty i wygodny T-shirt, za to zostaw w domu biżuterię i zegarek; buty też możesz sobie darować, podobnie jak balsamy do ciała czy kremy do rąk.

sexy dance

Zajęcia taneczne adresowane do wszystkich kobiet niezależnie od umiejętności. Jest to forma aktywności pozytywnie wpływająca na lekkość i precyzję ruchu, poprawiająca sprawność i dodająca pewności siebie. Każde zajęcia stanowią odrębną całość (poszczególne elementy taneczne łączone są w krótkie układy). Poznamy typowo kobiece style, takie jak: burleska, latino, belly dance, dancehall i inne. Poprzez zmysłowe i pełne wdzięku choreografie będziemy celebrować naszą kobiecość.

sexy pupa

Zajęcia dla osób, którym marzy się jędrna i silna pupa, dlatego wzmacniamy na nich i modelujemy  dolne partie ciała. Po krótkiej rozgrzewce zaczynamy zestaw dwunastu starannie dobranych ćwiczeń, które powtarzamy w dwóch seriach. Zajęcia kończymy rozciągając pracujące w trakcie treningu mięśnie. Jeśli dotrwasz do końca schodzenie po schodach i siadanie na krześle nabiorą nowego wymiaru 

silk&pole

Oderwij się od rzeczywistości i od ziemi w nowatorski sposób.

Masz dość tradycyjnego fitnesu? Rurka już Ci się opatrzyła, a szarfy jakoś kuszą mniej niż kiedyś? SILK & POLE to forma aktywności idealna dla Ciebie. Łaczy w sobie sport i dużą dawkę kobiecej zmysłowości, prostotę i elegancję uzupełnia wyzwaniem dopasowanym do Twoich potrzeb. Stawiając pierwsze kroki możesz poczuć się pewniej z podparciem w postaci szarf, a mając już pewne doświadczenie w podsufitowym wirowaniu z rurki czy szarf, dasz sobie szansę odkryć nowe figury niedostępne w każdej z tych dziedzin oddzielnie  Silk & pole to trening siły, elastyczności, piękna i gibkości, który daje możliwość spróbowania akrobatycznych sztuczek z asekuracja chusty i pozwala otworzyć się na nowe możliwości swojego ciała, a zarazem pokonać swoje lęki. A na dodatek nie trzeba być w świetnej formie, bo to trening dla każdego 

stretching

To najprościej mówiąc rozciąganie, ale za tym słowem kryją się niezaprzeczalne korzyści dla naszego organizmu. Rozciągając się zwiększamy swój zakres ruchu, a przy okazji zmniejszamy napięcie mięśniowe, poprawiamy też koordynację ruchów, zwiększamy elastyczność mięśni oraz zapobiegamy uszkodzeniom włókien mięśniowych.

To wszystko nie tylko korzystnie wpływa na nasze samopoczucie, ale także na ciało, które w wyniku rozciągania zyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, a figura staje się smukła.

 Zajęcia dla każdego aktywnego człowieka jako uzupełnienie codziennej aktywności.

stretch powięziowy

System mięśniowo-powięziowy człowieka jest dość skomplikowany. Powięzi niczym folia ochronna otaczają mięśnie, rozdzielają je od siebie i oddzielają od skóry. Napięcie w jednym miejscu może mieć wpływ na rzeczy, które dzieją się w innym miejscu organizmu. Struktury budujące system komunikacji międzykomórkowej, czyli mięśnie i powięzi, mają tendencję do sklejania się i napinania, przez co zaburzona zostaje ich praca i przekazywanie informacji z komórki do komórki. Regularnie pracując nad powięzią dbamy o dobry stan tkanek, a także zwiększamy lub przywracamy zakres ruchu.

sztanga

Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą przy muzyce, który rzeźbi i wysmukla sylwetkę oraz wzmacnia cały gorset mięśniowy. Podczas zajęć uczestnicy dobierają obciążenie do swoich możliwości tak, by efektywnie zmęczyć ćwiczoną grupe mięśniową.

Zajęcia trwają 50-55 minut.

trening obwodowy

Trening stacyjny obejmujący kilka ćwiczeń, które wykonujemy w danym czasie z odpowiednią intensywnością i w odpowiednim tempie, aktywujący różne grupy mięśniowe. Rozwija siłę, wydolność, wytrzymałość, koordynację, zwinność, mobilność oraz technikę ćwiczeń.

trening zdrowotny

Zajęcia, mające na celu zwiększenie mobilności wszystkich stawów, gibkości i elastyczności mięśni. Pozytywnie oddziałujące na ciało i umysł, poprawiające sprawność fizyczną, równowagę oraz stabilność. Dobrane na zajęciach ćwiczenia mają zapobiegać przykurczom i bólom kręgosłupa, wzmacniać mięśnie z obniżonym napięciem i rozciągać te, które tego napięcia mają za dużo.

zumba

To połączenie tańców latino, aerobiku a nawet treningu siłowego. Każdy instruktor to inna Zumba...nasza jest bardzo energiczna i żywiołowa. Uwielbiamy reggaeton i merengue, ale miejsce na elementy innych tańców też się znajduje:) W ciągu godzinnych zajęć można spalić do 1000kcal (i to nie jest żart) 

Company photos

  • Fitnesska cover
  • Fitnesska 175
  • Fitnesska 176
  • Fitnesska 177
  • Fitnesska 178
  • Fitnesska 179



Opinie użytkowników

Gość
  • Add a review...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Powered by (SD) Company Directory 3.8.2.2 © 2019 by SolutionDEVs.pl