Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 17.12.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Trzeba coś napisać, żeby zwrócić na siebie uwagę bo już chyba zostałam zapomniana 😄 Pozdrowienia dla wszystkich, którzy to przeczytają 🙂 P.S. Nadal trenuje 😁
  2. 3 punkty
    witam wszystkich, tak jak Wy chcę się rozwijać. Liczę, że dzięki pomocy trenera cel jest na wyciągnięcie ręki.
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. 3 punkty
    Wtorkowy trening mam już za sobą (01.01.2019) Trening był ciężki starałem się wykonywać wszystko jak najlepiej potrafię: Udało mi się zrobić wszystkie powtórzenia oraz serię oprócz: Pompek diamentowych zrobiłem 3 serie po 6 powtórzeń. Pompek na kostkach 3 serie po 5 powtórzeń. Resztę udało się wykonać tak jak miałem rozpisane. Czuję się zmęczony po treningu i zmotywowamy jeszcze bardziej żeby następnym razem wyszło to jeszcze lepiej 💪.
  5. 3 punkty
    Święta święta i po świętach 😂 ciężko było z treningami ale udało mi się od czasu do czasu parę pompek zrobic 😁 Sylwestrowy trening oczywiście już został zrobiony Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 już przy ostatniej serii czułem klatkę i tricka Pompki diamentowe 14/16/16 tutaj już w drugiej serii przy 9 musiałem odpocząć 30/40 sekund i dokończyłem do 16 powtórzeń . W trzeciej serii było to samo Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 Druga seria już ledwo ledwo ale zrobiłem 14 W trzeciej serii w połowie musiałem odpocząć i dopiero mogłem dokończyć serię Dipy 8/10/12 tutaj przy ostatniej serii 2 ostatnie powtórzenia były ciężkie Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj ostania seria przy 10 powtórzeniu została przerwana 20 sekund odpoczynku i dokończyłem Oczywiście kostki bolały 😁😁
  6. 3 punkty
    Czyli że woda z organizmu wychodzi 😄 Endorfiny pewnie teżsię wydzieliły 😄
  7. 3 punkty
    drązek, porecze do dipow, uchwyty do pompek, male hantle, kolko
  8. 3 punkty
    1. https://www.menshealth.pl/atlas-cwiczen/szrugsy_z_hantlami,9172,1 2. Zrobisz 42 Pompki A tylko 15 diamentów? 😁 3. Klatka piersiowa + tricpes + wzmocnienie nadgarstkow, które jest bardzo ważne ponieważ Street Workout jak i kalistenika bardzo je obciążają. 4. Ja bym dodał Heel Touches i wykonywał te ćwiczenia na brzuch wszystkie codziennie i wtedy nie będziesz miał za mało. 5. Brzuszki do pozycji v 6. Tak. 7. Jedna seria po drugiej. Pozwoliłem sobie odpowiedzieć za trenera myślę że jest ok A jak nie to mnie poprawi 🙂
  9. 3 punkty
    w zwiazku z wielka niewiadomą co do jutrzejszego dnia, przyśpieszyłem trening środowy i zrobilem go dzisiaj. : Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 wykonane; 6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 12/12/14 zrobine: 12/12/14 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/8/8 zrobione: 6/6/5 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/12/14 zrobione: 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 6/6/6 zrobione: 5/5/5 niestety chcialym wymienic to cwiczenie, warunki bardzo mi je utrudniaja (uderzam kolanami o futryne, szafke etc. ).nizej zdjecie drazka jaki posiadam Mostek(plank) 45s/45s/50s zrobione: 45s/45s/50s Scyzoryki 30/30/30 zrobione: 30/30/30 Crunch Kicks 10/12/12 zrobione 10/12/12
  10. 3 punkty
    dzisiaj dzień nóg wszedl z buta Poniedziałek: (UDA+ŁYDKI) Przysiad z wykrokiem 16/18/20 zrobione: 25/30/35 Kaczy chód 40s/40s/50s zrobione: 40s/s40s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 6/8/10 zrobione: 6 na prawej nodze bez asysty/8 prawa noga bez asysty/ 5 lewa noga bez asysty i 5 lewa noga z asysta Wspięcia na palce 20/22/24 zrobione:20/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/16 zrobione: 12/14/16 Falling Tower 6/6/6 zrobione: 6/6/8 oczywiście nie dałem rady zejsc tak nisko jak na filmiku instruktażowym jutro sprawdze, czy moge chodzic po schodach, czy jednak czeka mnie winda. Ale jest to moj pierwszy trening, ktory wykonalem w 110%
  11. 3 punkty
  12. 3 punkty
    niestety przeczucia mnie nie zawiodly, dzisiejszy trening okazal sie moja porazka, mam nadzieję, że uda mi sie z czasem przekuć to w sukces 🙂 czas trwania z rozgrzewka i rozciaganiem godzina NIEDZIELA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ+UDA) Pompki z rękoma przy biodrach 8/10/12 zrobione:7/5/6 dla mnie to byl hardcore Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 (przy podciągnięciu przytrzymaj 3s napięcia) zrobione: 10/10/12 Podciąganie na ręcznikach 6/6/8 zrobione: 6/5/5 jak wiadomo, problemem bylo utrzymanie recznikow, nastepnym razem uzyje cieńszych Pompki na piłce 10/10/12 zrobione: 6/5/5 nie wiem czy to ma znaczenie, ale pilka ma za malo powietrza Podciąganie za głowę 6/6/6 zrobione 6/5/4 Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 6/8/10 zrobione: 6/8/10 asysta komody Wspięcia na palce 20/22/24 zrobione: 20/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/16 zrobione: 12/12/16 podszedlem jeszcze raz na koniec do pompek na piłce i zrobilem: 5/5/4
  13. 3 punkty
    kolejny trening za mna. czas trwania calosci rowna godzina 🙂 SOBOTA :(KLATKA+TRICEPS+ABS) Pompki z rękoma szeroko 8/10/12 zrobione: 8/10/12 Pompki diamentowe 8/10/10 zrobione: 8/10/10 Pompki z nogami na podwyższeniu 10/10/10 zrobione: 10/9/8 Dipsy 6/8/10 zrobione: 6/8/8 Pompki na kostkach 10/10/10 zrobione: 10/10/8 Brzuszki do pozycji V 8/10/12 zrobione: 8/10/12 ( standardowo nie jestem pewien poprawnosci, bo jak mam cwiczenie rece+ nogi to mam problem z koordynacja ruchowa 😪 ) Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/10/12 zrobione 8/10/12 ( mam dosyc nisko drazek, dlatego pozycja wyjsciowa u mnie jest taka, ze nogi mam wyciagniete przed siebie, oczywiscie unosze je nad ziemia, ale nie ma mozliwosci jak na filmiku zeby zwissaly swobodnie) Mostek(plank) 45s/45s/50s zrobione:45s/45s/50s chcialem poprawic swoj wynik pompek na kostkach, bo czulem taka mozliwosci, niestety życie zweryfikowalo moje ambicje . na sam koniec jako bonus powtorzylem wynik i znowu zrobilem 10/10/8. powiem szczerze, że lekko obawiam się jak mi pojdzie jutrzejszy trening, czytajac go wydaje mi sie mega trudny
  14. 3 punkty
    też życzę sukcesów w walce ze swoimi słabościami.
  15. 3 punkty
  16. 3 punkty
    Witaj na pokładzie. Jestem pewien że z takim trenerem bez problemu osiągniesz cel! 🤗
  17. 2 punkty
    Troche o mnie: Mam na imie Gracjan, 17 lat ćwiczyłem 5 lat siatkówke. Teraz mieszkam za granicą ćwicze kalistenike już 2/3 miesiące. Lubie grać w komputer i lubie fajne dziewczyny 😉 Wzór startowy na ułożenie planu:
  18. 2 punkty
    Dzisiaj wleciał trening barków, przedramienia i nóg. Ostatni raz nogi ćwiczyłem na siłowni w grudniu 2017 więc wiedziałem że może być ciężko, ale wyszło lepiej niż podejrzewałem. Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/16 fajne ćwiczenie, trochę ciężko było pod koniec ale może przez to że pierwszy raz robiłem to ćwiczenie -Pompki z rękoma przy biodrach 18/18/20 - 13/13/10 ciężko było, a zwłaszcza przy ostatnich powtórzeniach w seriach -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/4 pierwszy raz się podciągałem w taki sposób, przy pierwszym powtórzeniu prawie walnąłem głową w drążek😅 fajnie było czuć barki -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 przy drugiej serii czułem lekki skurcz w lewym pośladku -Wspięcia na palce 20/22/24 - 20/22/25 znowu lekkie skurcze ale nie przeszkadzały w treningu nóg -Siad krzesełkowy 50s/50s/55s - 40s/40s/40s trzymałem pozycję jak najdłużej mogłem ale nogi już dawały znać że ciężko jest -Przysiad z wyskokiem 12/12/16 - 12/12/16 nogi już mocno spompowanie po tym ćwiczeniu, -Przysiady na jednej nodze 8/10/12 - nie dałem już zrobić ani jednego powtórzenia więc skończyłem trening Ogólnie to myślę że trening wypadł nawet spoko i oby tak dalej a nawet lepiej. Czułem się "pozytywnie zmęczony"😅
  19. 2 punkty
    Hej 🙂 mam nadzieję, że tym razem się uda 🙂
  20. 2 punkty
    Tak jak mówiłem Sylwester na spokojnie i trening zrobiony 😁 Brzuszki do pozycji V 12/14/16 druga seria już dała mocno w kość czułem jak brzuch pali ale zrobiłem 14 , już w trzeciej serii nie było tak dobrze i musiałem w połowie odpocząć i dopiero dokończyć serię Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 przy drugiej serii już paliło brzuch, trzecia seria już była z odpoczynkiem w połowie jakieś 30/40 sekund i dokończyłem serię Mostek 50/50/60 tutaj ciężko już było w ostatniej serii już cały drgałem 😁 ale udało się wytrzymać😁 Scyzoryk 30/30/30 tutaj jakoś słabo czułem ten brzuch prawie wgl być może zbyt słabo miałem napięty Crunch kicks 12/14/16 czułem brzuch tutaj ale nie było kłopotów
  21. 2 punkty
    to juz robie, lepiej gorzej, roznie bywa ale robie. niestety nie moge jeszcze utrzymac rownowagi z jedna noga bez podparcia.
  22. 2 punkty
  23. 2 punkty
    Pot z dupy leciał, była moc 🙂
  24. 2 punkty
  25. 2 punkty
    w związku z małymi zawirowaniami, wykonałem już dzisiaj "środowy" trening, ponieważ jutro nie idę ćwiczyć na sali. hmm, nie wygląda to u mnie tak fajnie, jak myślałem ( mam na myśli swoją kondycję). Pierwsze treningi będę opisywał dosyć szczegółowo, także tak: czas trwania treningu: 10 minut rozgrzewka, 40 minut trening, 10 minut bonus+ rozciaganie: Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 zrobiłem: 6/6/6 1 minuta odpoczynku Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 12/12/14 zrobiłem: 12/10/8 2 minuty odpoczynku Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/8/8 zrobiłem: 6/6/6 2 minuty przerwy Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/12/14 zrobiłem : 12/10/10 2 minuty odpoczynku Podciąganie chwytem młotkowym 6/6/6 zrobiłem: 4/4/4 1,5 minuty odpoczynku Mostek(plank) 45s/45s/50s zrobiłem: 45s/45s/45s 1 minuta odpoczynku Scyzoryki 30/30/30 zrobiłem: 30/30/30 1 minuta odpoczynku Crunch Kicks 10/12/12 zrobiłem: 10/12/12 (mam problem z synchronizacja ruchów w tym ćwiczeniu, więc nie jestem pewien poprawności na 100%) + minuta odpoczynku i bonus dorzuciłem, taka rekompensata słabych wyników na drążku podciągnięcia podchwytem: 6/6/5 Największym problemem są dla mnie podciągnięcia chwytem młotkowym, ale dlatego, że mam drążek z dodatkowymi "rogami" i jakieś śruby też wystają, a dodatkowo uderzam jak nie o futrynę to o jakieś sprzęty i szafki w łazience. cos wymyślę, bo przecież szafka nie stanie mi na drodze do celu 🙂 Dominik, jeszcze raz dziękuję za plan. jeszcze może napiszę to, że czuję biceps i barki, ale w pozytywnym znaczeniu czuć, że coś było z nimi robione. jeśli mój wpis z jakiegoś powodu jest zły, śmiało można sugerować co poprawić. Albo z tarczą, albo na tarczy...
×