Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.10.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. 3 punkty
    Trening na 80% możliwości by zostawić ciału trochę luzu. Ale te 80% robimy na 100%. A co do luzu to "złapałem przetrenowanie" bo widocznie ciało nie miało trochę ulgi. Dziś wróciłem do treningu. 28.10 Pompki szeroko 3x10 przysiad 4x15 Wzniosy nóg 3x10 pół-podciąganie 3x6/5/4 chudy byku 1 serie zwykłą zrobię na probe reszta negatywy
  3. 2 punkty
    Ja właśnie tak piłowałem FrontLevera, i nawet ze wzrostem 186 i wagą 90kg też się da zrobić Mi się udało spaść z drążka z futryny właśnie przy frontleverze, nie polecam. Krwiak na talerzu biodrowym i odsysanie ropy w szpitalu Jak Ci się znów tak przedramię zepnie to połóż sobie całe przedramie na podłodze w pozycji "na pieska" i kolanem sobie porozbijaj cały mięsień przedramienia - powinno pomóc
  4. 2 punkty
    Trzymanie Tuck levera 5s/5s/5s/5s/5s Opuszczanie fronta jeden nodze Pogdciąganie nachwytem 8/8/7/7 Pompki na poręczach 10/10/10 Podciąganie podchwyt 7/8/8 +1 Pompki diamentowe 10/10/10/10 Wyciskanie hantli bokiem 7kg 8/8/10 Wyciskanie hantli nad głowę 7kg 10/12/12 Troszkę się pobawiłem z tym frontem, jak trzymanie Tucka jakoś szło i było czuć brzuch, tak próby opuszczania na jednej nodze w dobrej formie były już większym wyzwaniem. No na pewno nie będzie to należało do łatwych ale można spróbować W podciąganiach nachwytem trochę gorzej, po tych 2 ćw na fronta miałem okropnie spięte przedramię. Ukazało się to w tym, że jak już się podciągnąłem do drążka i chciałem iść wyżej to nie mogłem, przedramienia odmawiały posłuszeństwa, kiedy bicepsy wydawały się jeszcze pełne do pracy(Tymczasem w podchwytach mogłem sobie pozwolić na 1 powt więcej, kiedy bardziej skupiałem się na pracy bicepsa i pleców ). Ale nie narzekam i tak szybko się zrehabilitowałem po mojej przerwie, więc nie ma co wymagać od siebie cudów. A no i miałem sobie dodać obciążenie do diamentów, ale zapomniałem xD ogarnąłem to w momencie gdy to piszę Następnym razem się dołoży cuś
  5. 2 punkty
    Ja też tak ćwiczyłem, ale najważniejsze żeby drążek był najbardziej stabilny bo taki upadek może się słabo skończyć
  6. 2 punkty
    Hmm rozumiem, zobaczę jak to się uda zrobić. Coś pokombinuje przy niektórych progresjach bo od drążka do sufitu mam może jakieś 30-40cm haha ale dam rade
  7. 2 punkty
    12. 11 Pompki szeroko 3x 10/10/8 Przysiad 4x 16/16/16/16 Półpodciągniecia 4x6/6/5/4 Chunch kich 4x11/11/10/10 Podciąganie barki 3x9/8/8 15.11 Dipy 4x 7/6/6/6 ( negatywy) Przysiad wąski 4x 15/10/10/10 Podciąganie nachwyt 4x 6/6/6 (negatywy) Wzniosy nóg 3x10/9/9 Wspięcia 3x 24/24/23
  8. 2 punkty
  9. 2 punkty
    Pogdciąganie nachwytem 7/7/8/8 +1 Pompki na poręczach 10/10/10 Podciąganie podchwyt 7/7/8 +1 Pompki diamentowe 10/10/10/10 Wyciskanie hantli bokiem 7kg 8/8/10 Wyciskanie hantli nad głowę 7kg 10/10/10 Świetny trening, skupiałem się ile dało na lewej łapie, żeby było ją czuć tak jak prawą i się udało, dobrze skatowana
  10. 2 punkty
    No to teraz już z pełną świadomością możesz ćwiczyć bo wiesz na co musisz uważać Może jakieś wzmacnianie mięśnie karku można dodać do treningu
  11. 2 punkty
    Haha no i od razu cieszy oko taki wpis Wyciskanie hantli na barki tak? No to na sezon będzie forma jak trzeba
  12. 2 punkty
    Nachwyt na szerokosc barkow 8/8/7/6 + 10kg Pompki diamentowe 20/20/15/11 + 10kg Podchwyt 8/7/5/4 +10kg dipy na pojedynczym 12/12/12/10 +10kg nachwyt szeroki 8/5/4/4 +10kg zwykle pompke 20/15/14/12 + 10kg
  13. 2 punkty
    Jest bardzo dobrze:) Barki możesz fajnie zrobić pompkami pseudo planach:) Motywację dajesz do działania, trzymam kciuki żeby ból głowy nie wracał:D
  14. 2 punkty
    Pogdciąganie nachwytem 7/7/7/7 Pompki na poręczach 9/9/10 Podciąganie podchwyt 6/6/7 Pompki diamentowe 10/10/8/8 Pike pushupy 6 Wyciskanie hantli siedząc 10 kg O to i jest on. Pierwszy jako taki oficjalny trening od 1,5 msc. Ciężko mi coś powiedzieć, było spoko, obyło się bez bóli głowy i tym podobnych zjawisk. Podczas pike pushupów dziwnie się czułem podczas momentu kulminacyjnego podczas przejścia z opadania do wznosu, więc od dzisiaj żegnam się z moimi "szczupakami" i chyba będę pracował na hantli i kombinował z obciążeniem. Wyniki za 1-1,5 tyg, także już nie mogłem usiedzieć na dupie i musiałem coś robić no haha na spokojnie, żeby forma wróciła i tak nie jest źle chyba
  15. 2 punkty
    Trening pomysle nad zmiana cos poszukam dodam ciezaru zoabczymy Nachwyt 9/9/9/9 diamenty 20/20/20/18 podchwyt 9/9/7/6 szerokie pompki 22/22/22/16 dipy na pojedynczym 12/12/12/12 nachwyt szeroki 9/8/6/6 zwykłe pompki 20/19/14/12 Kolejny trening tego typu nawet w miare miare Te pompki szerokie tylko slabiej a tak jestem w miare zadowolony Waga 74 kg przy 171 cm wzrostu + 6 kg od listopada tamtego roku wiem ze malo ale staram sie powoli Jeszcze z 3-4 kilo i lecimy z redukcją aby zrobic forme na lato 2020
  16. 2 punkty
    O wow ale jest tu motywacja od ludzi. Pochłaniam waszą intencję i dodaje do Mojego chce więcej. Swoją drogą obecnie badam "moc intencji", kiedyś wam napiszę szczegółowo jakie doświadczenia mam z tym związane. Obecny trening Dipy 4x 4/6/6/6 (1seria zwykła reszta negatywy) Przysiad wąski 4x 15/8/8/8 Podciąganie nachwyt 4x 6/5/5/4 (negatywy) Wspięcia 3x 24/24/23
  17. 2 punkty
    Kurcze kiepska sytuacja Dobrze że podchodzisz do tego na spokojnie i rozsądnie. Wyniki będą pozytywne i będziesz mógł ćwiczyć tyle że ostrożniej, przynajmniej na początku. A do formy wrócisz szybko, ponieważ pamieć mięśniowa robi robotę. Trzymam kciuki za szybki powrót do treningów!
  18. 2 punkty
    Siemanko, rozpoczynamy akcje - "Promujemy Naszych", która polega na promowaniu Waszych profili społecznościowych na naszym FanPage. Facebook.com/workoutathletes Jedyne co trzeba zrobić to: 1. Posiadać konto na naszym forum. 2. Wysłać mi w wiadomości prywatnej na forum zdjęcie które mamy udostępnić, wraz z informacjami co mamy zamieścić w opisie. :) I to wszystko! W ramach tej akcji udostępniamy zdjęcia z linkami do YouTube, Facebook, Instagram. Zapraszam do uczestnictwa :)
  19. 2 punkty
    Super i powodzenia dalej
  20. 2 punkty
    No i super. Pierwszy trening za Tobą teraz z górki:)
  21. 1 punkt
    O no to znaczy że masz siłę i predyspozycję do tego elementu więc szybko wejdzie
  22. 1 punkt
    Kolejne dobre treningi za Tobą To co on robi to mógłbyś jako cały osobny trening, ale po prostu możesz dodać przed treningiem sobie progresje najłatwiejsze we froncie. Np jak tucka trzymasz 5s to zrób sobie 5 serii po 5s jako ćwiczenie hold i do tego opuszczanie fronta ze świecy w dół np na jedną nogę bo łatwiej to oczywiście przed treningiem właściwym. 3 razy w tygodniu tak możesz a raz np zrobić sobie cały trening z progresji z filmiku
  23. 1 punkt
    Pogdciąganie nachwytem 8/8/8/8 +2 Pompki na poręczach 10/10/10 Podciąganie podchwyt 7/7/8 Pompki diamentowe 10/10/10/10 Wyciskanie hantli bokiem 7kg 8/8/10 Wyciskanie hantli nad głowę 7kg 12/12/10 +4 Kolejny trening za mną, bez bóli głowy, czyli udany w 100% Powtórzenia dodane, już to powoli zaczyna wyglądać, dobiję jeszcze po 8 podchwytów i chyba dodam obciążenie do diamentowych. Z dipami musze uważać, więc tam bez szaleństw. Przez pewien okres myślałem nad zaczęciem nauki jakiegoś elementu. Oczywiście, racjonalnie byłoby zacząć od tych łatwiejszych (L- sit i Dragon flag już w sumie umiem, muscle upa nie robię bo bym zrobił dziurę w suficie xD) ale jak to ja chciałbym zacząć od tego co mi się najbardziej podoba, czyli fronta. I teraz pytanie. Jak wpleść element do moich treningów? Kolejna kwestia - czy progresja w tym materiale wydaje wam się odpowiednia? Nie mam w tym doświadczenia, ale podoba mi się ilość samych progresji. Co o tym myślicie?
  24. 1 punkt
    No i takie treningi to ja rozumiem :)
  25. 1 punkt
    Powoli się to poprawia, bo przez te prawie 2 msc troche sflaczałem Ale nie ma co się zniechęcać, wszystko powoli wraca :))
  26. 1 punkt
    Świetnie Ci idzie Sylwetka też powinna iść do przodu
  27. 1 punkt
    Ta kamizelka . Z dzisiaj bez ciężaru nachwyt 10/10/9/8diamenty 21/21/21/18podchwytem 10/9/7/6pompki szerokie 23/23/23/21dipy na pojedynczym 12/12/10/10Nachwyt szeroki 10/7/6/6pompki zwykle 21/18/15/12
  28. 1 punkt
    Wyciskanko na barki oczywiście. Staram się nie popadać w przesadny entuzjazm na wypadek nawrotu bólów, ale nie przewiduję takich rzeczy
  29. 1 punkt
    Z pomocy skorzystam z chęcią Polecacie jakąś stronkę na której można sobie w łatwy i przejrzysty sposób znaleźć składniki do diety z podanymi wartościami odżywczymi? edit Miałem dzisiaj robić trening, ale triceps jeszcze lekko boli jak kiedyś kiedy zaczynałem haha jutro się coś podziała
  30. 1 punkt
    Mam taką nadzieję, choć nie wykluczam tego, że ból nawróci, wszystko możliwe, ale oby już się schował i nie udzielał, bo jego czas się skończył haha
  31. 1 punkt
    Hantle fajna sprawa, ja też lubię dodawać cwiczenia z obciążeniem Już wyczerpałęś limit na kontuzje więc teraz tylko ostre treningi
  32. 1 punkt
    Ogólnie to przez ten miesiąc trochę sobie pakowałem i jak na krótki czas już pojawiły się fajne efekty. Ale jak to u mnie pojawiło się przetrenowanie. Trochę sobie dychałem teraz trenuje okrojonym planem PLan A pompki szeroko 3-4s przysiad 3-4s brzuch 3-4s podciągnie 3-4s Plan B Dipy 3-4s przysiady wąskie 3-4s Wzniosy nóg 3-4s Podciąganie negatywy 3-4s do tego łydki i przedramienia -pompki i dipy robię naprzemiennie -podciągnięć pełnych robię 5 pow w sumie to nie mam priorytetu raz zrobię pełne pow raz niepełny zakres -nie bolą mnie barki po dipach -nie mam obciążeń w domu Trening dzisiejszy Pompki szeroko 4x 10/10/9/9 Przysiad 4x 16/16/16/16 Półpodciągniecia 3x6/5/4 Chunch kich 4x11/10/9/9 Wzniosy barki 3x8/8/8
  33. 1 punkt
    Street Workout Park Jaworze Tutaj mają obrotowy drążek, pierwszy raz się spotkałam z taką opcją na placu Sam zwis na takim drążku jest cięższy jak wiadomo a inne ćwiczenia to kosmos. Ale warto sobie spróbować poćwiczyć na takim drążku różne rzeczy
  34. 1 punkt
    No i dobry plan A jakąś dietę trzymasz czy normalnie jesz tyle że więcej?
  35. 1 punkt
    Ciśniesz nieźle, dawaj dalej Bolą Cię barki po dipach? Myślałeś może nad wrzuceniem do planu jakiś pompek? pompki to zawsze dobry wzorzec ruchowy, który pomaga wejść do dipów (np w stabilizacji brzucha, żebyś nie latał na boki), przy podciąganiu próbowałeś robić już np 1-szą serię normalną?
  36. 1 punkt
    Siemanko z powrotem. Może nie taki powrót jaki bym chciał, ale może powiem jak wyglądają przypuszczenia haha. Odwiedziłem neurologa tydzień temu. Myślę, że nie musze mówić dlaczego, na fundusz nie ma co rozmawiać, prywatnie dostać się do dobrego trzeba chwile czekać ale lepiej pójść do rzeczowego lekarza niż później żałować. Padło przepuszczenie iż mogłem sobie przeciążyć mięśnie karku. Jest to o tyle prawdopodobne, bo jak można zauważyć moje 2 ostatnie treningi przed tym 3-cim pechowym z bólem głowy, zawierały ostry zapier*ol, tzn maks podciągnieć następnie maks dipów. Mój kolega miał bardzo podobnie. Maks dipów, silne spięcie całego ciała, zabolała potylica i bum, wyszło iż mieśnie karku odmówiły posłuszeństwa. Możliwe, że w moim przypadku jest podobnie. Byłem na tomografie głowy tzn wszelkich naczyń krwionośnych czy wszystko z nimi jest w porządku, wyniki za ~2tyg oby to nie było nic z głową. Ciśnienie jest dobre. Po wynikach tomografu, jeżeli nie wskażą nic niepokojącego(a taką mam nadzieje) będę próbował lecieć na badania z tym karkiem, bo w moim odczuciu jest to bardzo możliwe, bo nie chcę żeby to było związane z głową bezpośrednio, bo zapewne wiązałoby się to z dłuższym odstawieniem treningów, co by było ostatnią rzeczą, jaką bym chciał. Teraz tak zupełnie zwracając się do niepewnego źródła informacji, z przymrużeniem oka, jakim jest na pewno internet, znalazłem kilka wpisów na właśnie temat bólu głowy. Oczywiście, jest ich od luja, ale mnie interesują te z bólem głowy w potylicy, ciągłym bólem, ustępującym stopniowo po ćwiczeniu np jak sobie usiądę i towarzyszącemu temu oszołomieniu. Najczęściej ludzie w nich potwierdzali iż są to problemy spowodowane obciążeniem mięśni karku, oczywiście od potylicy. Taka ciekawostka. Czekam na rozwiązanie tej sprawy jak i na powrót do treningów, bo troszkę się skurczyłem w lustrze, siłki spadło po tym 1,5 miesiącu siedzenia, więc trzeba nadrobić. Najgorsze jest oczywiście pogodzenie się z tym, że musisz odpuścić na ten moment, pomimo tego, że bardzo byś chciał zayebać kolejną seryjke dipów podciągnieć Mam nadzieję że jestem bliżej rozwiązania mojego problemu i w końcu uda się pokonać tę słabość. Pozdro i do przodu
  37. 1 punkt
    Street Workout Park ,,Meksyk'' Rybnik
  38. 1 punkt
    Same fajne parki zazdro
  39. 1 punkt
    Ale fajnie można sobie skikać góra > dół na tym drągalu
  40. 1 punkt
    Wysoka osoba ma szansę się tam dostać
  41. 1 punkt
    Street Workout Park Ustroń
  42. 1 punkt
    To samo biceps i triceps
  43. 1 punkt
    nie ma przebierania w tym a tym, plecy mają być i klata też haha
  44. 1 punkt
    Super podejście, czekam na kolejne progresy
  45. 1 punkt
    Noo jak wrócę do zdrowia to będzie ostra jazda, czuję to w kościach
  46. 1 punkt
    Dzisiaj troche inny trening :Nachwyt : 6/6/6/6/6+ 10kgZwykłe pompki 12/12/12/12/12+ 10kgPodchwyt : 6/6/6/6/6+ 10kgdiamentowe : 12/12/12/12/12+ 10kg1-2 min przerwy miedzy obwodami ( małe uchybienia były ale dobijałem zawsze do 6 w serii )Bez przerwynachwyt : 6/6/6/6/6zwykłe pompki : 12/12/12/12/12podchwyt : 6/6/6/6/6diamenty : 12/12/12/12/12( Też drobne uchybienia ale to zazwyczaj 1 powtorzenie koncowe w 5,6 obwodzie )Taki trening trwal okolo 55 minut . Na koniec załozyłem kamizelke i chciałem zrobic nachywtem max ale nie dałem rady 1 powotrzenia , w pompkach zrobiłem z 10 jeszcze z kamizelka i podchwytem 2 powtorzenia z kamizelka , diamentów juz nie robiłem.Fajny nawet trening nie powiem .Przerzucone w kilogramach ( bede zwiekszal z tygodnia na tydzien )Nachwyt : 30x80 + 30x 70 =2400 +2100 =4500kgPodchwyt : 30x80+ 30 x 70 = 4500kgdiamenty: 60x80+60x70 =9000kgpompki zwykłe : 60x80 + 60x70 = 9000kg
  47. 1 punkt
    Ja jeżdżę najczęściej w Polsce i na Słowacji. Z polskich polecam Złoty Groń (jest świetny dla początkujących - http://poradnikowy.net/gdzie-uczyc-sie-jezdzic-na-nartach-popularne-miejsca-w-polsce-gdzie-ucza-jazdy-na-nartach/ ), Wisła- Cieńków oraz nowy ośrodek w Szczyrku. Na Słowacji: Vratna i Jasná Chopok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...