Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.06.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Nie wstawiam treningów bo jakoś nie chcę mi się . Trenuje regularnie. Zaczynam dokładać ciężar bo czuję stagnację. W sylwetce też się chyba dużo nie zmieniło .ludzie mi mówią niby że lepiej wyglądam , ale na razie to nie jest efekt jakiego chcę. Skupie się na brzuchu bo tutaj słabo. Dodałem i biorę od miechy kreatynę . Też trochę zaczynam zdrowiej jeść. Dodam jeszcze że przytyłem 3 kg i ważę 71 chcę dobić do 75 i lecę redukcję.
  2. 3 punkty
    Witam zakładam dziennik treningowy , jestem na diecie LOW CARB ze względu na stan cery i problemy żołądkowe spowodowane jedzeniem bardzo sporych ilości węgli, poprostu przy 3000 kcal ciezko bylo przejeść mi 470 Węgli, chodziłem ospały, brzuch był wydęty, pełny, ogólnie mam problemy z insulinoopornością, także zobaczymy jak będzie przebiegał okres masowy na LOW CARB Dieta: 3000 kcal Suplementacja: -kreatyna 5g dziennie -cytrulina+AKG przed treningiem -vit D3 -vit B complex -vit b1 -omega 3 -zma przed snem Treningi 4x w tygodniu split ułożony przez "Dynloth" i z jego pomocą mam nadzieje ze uda się dołożyć ciegiełkę do przyszłej formy Dzisiejszy trening wyglądał następująco: Pompki szeroko 16,16,18,18 Pompki diamentowe 10,10,10,10 Pompki z nogami na podwyższeniu 12,12,12,14 Dipsy 8,10,10,10 Pompki na kostkach 8,8,8,8 Brzuszki do pozycji V 12,12,14,14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8,8,10,10 Crunch kicks 8,8,10,10 Trening zajął mi 2h, przerwy między seriami robię 2 minuty czasami ponad 3 jeśli są to 2 ostatnie by zrobić o 2 powtórzenia więcej niż w poprzedniej serii, 4 minuty przerwy między ćwiczeniami, siła dzisiaj była na treningu, mega pobudzenie a jestem dopiero 5 dzień na LOW CARB, nie odczuwam narazie spadków energii, samopoczucie na PLUS
  3. 3 punkty
    W moim przypadku - krata na brzuchu i bezmyślne programy robienie ton brzuszków, jak jeszcze nie miałem o tym pojęcia. Później jak największe łapy niestety się nie udało.
  4. 2 punkty
  5. 2 punkty
    No to i tak dobrze, teraz będzie już z górki
  6. 2 punkty
    3 sekundy jakieś? Ciężko złapać balans niestety, dopiero zacząłem to stanie
  7. 2 punkty
    Jasny gwint, jaka obrona?
  8. 2 punkty
    Na rękach długo stoisz przy ścianie, bez ściany ile utrzymasz?
  9. 2 punkty
  10. 2 punkty
    Jest jakaś partia mięśniowa która według Ciebie jest za mało trenowana? Albo słabiej się rozwija?
  11. 2 punkty
    Co do brzucha to polecam brzuszki do pozycji v, crunch kicks, i wznosy prostych nóg do drążka ewentualnie trudniejsze - wycieraczki. Przy poprawnie technicznym wykonywaniu tych cwiczeń z pełną kontrolą i świadomością to bardzo dobrze "wchodzą" Co do kontrolowania michy to polecam fitatu - aplikacja, która oblicza co i ile czego zjadłeś Ja leciałem tak: 2800 kcal, B: 225 T: 60 WW: 340 I po dwóch miesiącach troszkę mnie podlało ponieważ moje treningi były czysto siłowe bez żadnego cardio. Co do mleka to masz farta, bo mi nie zbyt pasuje, zaraz na dwójkę trzeba lecieć
  12. 2 punkty
    No i świetnie, najważniejsze że już przedramię nie dokucza Powodzenia w treningach!
  13. 2 punkty
    Wrzucam aktualne treningi. Jak narazie 2 tygodnie wg planu (było kilka modyfikacji jak widać, ale już wszystko mam ogarnięte i od jutro już wg schematu). Przedramie już nie dokucza i wydaje się być ok. Co do diety to staram się trzymać ok. 2800 kcal (150g białka, 80g tłuszczy, reszta węgle). Z supli wchodzi kreatyna, omega 3, d3k2, msm, wit C. Trening 1, 24.06.19 - plan A: podciąganie nachwyt (-): 6,5,5,4 = 20dipy (-): 8,8,7,8 = 31podciąganie podchwyt wąsko (-): 6,6,5 = 17pompki diamentowe: 12,11,10 = 33wznosy hantli na bok (+6kg): 10,9,9,8,8 = 44plank (-): 35s,30s,30s,25s,25s = 145swspięcia na jednej nodze (-): 15,15,15,15 = 60 Trening 2, 26.06.19 - plan Bpodciąganie nachwyt (-): 5,5,5 = 15pompki szer. barków (+2,5kg): 10,10,10,9,8 = 47podciąganie chwyt młotkowy (-): 7,7,5 = 19pompki pike na poręczach (-): 10,10,8,7,7 = 42rozjazdy na kółku: 9,8,7 = 24supermany z przytrzymaniem: 15,15,14,12,11 = 67 Trening 3 - 29.06.19 - plan Cpodciąganie podchwyt szer. barków (-): 9,8,6,6= 29pompki z nogami na podwyższeniu (-): 14,12,14,12 = 52podciąganie nachwyt wąsko (-): 7,6,5 = 18pompki z przedramion (-): 10,8,10,8,8 = 54unoszenie hantli na bok (+6kg): 10,10,10,10,10 = 50Wspięcia siedząc łydki (+5kg): 25,25,25,25 = 100Przelewanie wody (+2,5kg): 20,20,20,20Unoszeniu nóg na poręczach (-): 10,10,10 Trening 4, 04.07.19 - plan A:podciąganie nachwyt (-): 7,7,6,5 = 25dipy (-): 10,10,9,8 = 37podciąganie podchwyt wąsko (-): 7,5,4 = 16pompki diamentowe (+2,5kg): 10,10,9 = 29wznosy hantli na bok (+7kg): 10,10,9,9,8 = 46przelewanie wody (+3,5kg): 20,20,20,20 = 80wznosy nóg na poręczach (-): 13,13,10 = 36 Trening 5, 07.07.19 - plan Bpodciąganie nachwyt (-): 8,7,6 = 21wyciskanie leżąc (+45kg): 10,10,10,10 = 40podciąganie chwyt młotkowy (-): 6,6,6 = 18pompki pike na poręczach (-): 10,10,10,10,10 = 50rozjazdy abroller (-): 7,8,8 = 23supermany (-): 25,26,25= 76 Trening 6 - 09.07.19 - plan Cpodciąganie podchwyt szer. barków (-): 10,9,8,5 = 32pompki (+3,5kg): 10,10,10,10,10= 50focze wiosło hantlami (+18,3kg): 10,10,10,9 = 39pompki z przedramion (-): 8,7,8,7,8 = 38unoszenie hantli na bok (+7kg): 10,10,10,10,10 = 50uginanie ramion na ławce 45 st (+8kg): 10,10,10,10,10 = 50 Aktualizację będę starał się wrzucać co tydzień.
  14. 2 punkty
  15. 2 punkty
    Sztanga z takim ciężarem to warto dodać sobie jeszcze martwy ciąg do planu treningowego - super ćwiczenie
  16. 2 punkty
    Sztangę daję za głowę,narazie jest lekki ciężar więc nie jest źle,podejrzewam że z czasem będzie się wbijać ale wtedy coś na nią założę
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
  19. 2 punkty
    Sztangę bierzesz na barki czy taką kamizelkę masz?
  20. 2 punkty
    Zestaw A Przysiad z obciążeniem 8/10/12/12 +52 kg Wspięcia na palce z obciążeniem (jedna noga) 14/14/16/6 +11kg Podciąganie szeroko 6/6/8/8-6/6/6/6 wyciskanie leżąc na płaskiej 8/10/12/12 +74kg high pull 6/6/8/8 +18kg
  21. 2 punkty
    Graty progresujesz szybko! Pompki bardzo fajne ale taką nazwę też pierwszy raz słyszę Powoli powoli i cały sprzęt sobie uzbierasz
  22. 2 punkty
    CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) (04.07.2019) Podciąganie nachwytem 5/5/5/5 Zrobione : 5/5/5/5 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10 Zrobione : 10/10 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5 Zrobione : 5/5/5/5 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10 Zrobione : 10/10 Dodane powtórzenie do nachwytu, za tydzień próbuję po 6 podchwytów
  23. 2 punkty
    Same postępy więc super! Pompki szczupakowe? Pierwszy raz się spotykam z tą nazwą Co do białka to najlepiej izolat ale pieniążka więcej trzeba wydać
  24. 2 punkty
    Lepsza izolacja mięśnia Powodzenia!
  25. 2 punkty
    Dzisiaj ruszam z planem który został stworzony w marcu przez @Dynloth Zestaw A Przysiad z obciążeniem 8/10/12/12 Wspięcia na palce z obciążeniem 14/14/16/6 Podciąganie szeroko 6/6/8/8 wyciskanie leżąc na płaskiej 8/10/12/12 high pull 6/6/8/8 Zestaw B martwy ciąg 8/10/12/12 dipy na poręczach 8/10/10/12 wyciskanie żołnierskie 8/10/12/12 wiosłowanie 8/10/12/12 Dzień dobry ze sztangą 8/10/12/12 Zestaw SW Pompki Szeroki 18/20/22 Pompki Diamentowe 14/14/16 Podciąganie podchwytem 6/8/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/8/8 Pompki z rękoma przy biodrach 14/16/16 Pike Push Ups 12/14/16 Brzuszki do pozycji V 12/14/16 Crunch Kicks 14/16/16 Wznosy nóg do drążka 12/14/16
  26. 2 punkty
  27. 2 punkty
    No to jest nadzieja że niektórą wiedzą będziesz chciała się podzielić
  28. 2 punkty
    Moim celem były mięśnie brzucha takie jak u faceta Dobrze, że mi przeszło z tym pomysłem
  29. 2 punkty
    Kolejne kursy się szykują?
  30. 2 punkty
    U mnie wejście siłowe na drążek
  31. 2 punkty
    To chyba trening nie wypadł
  32. 2 punkty
    No wlasnie sie zastanawiam co jest z tym moim bebzonem, bo na low carb tez po wypiciu przyslowiowej szklanki wody czuje pelny wydęty brzuch, po zdjedzeniu posilku nr 2 jestem pelny do granic mozliwosci az przez 7 godzin, wiec najlepiej jak udam sie do lekarza i sprawdzi czy coś jest nie tak czy poprostu potrzebuje jakis tygodniowy reset od diety i przeczyszczenie jelit albo poprostu mam jakies nietolerancje pokarmowe, także na dniach to sprawdze napewno Dzisiejszy trening: Przysiad z wykrokiem 16/18/20/20 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady bułgarskie 8/8/10/10 Wspięcia na palce 20/22/24/24 Przysiad z wyskokiem 14/14/16/16 nie jestem w stanie wykonać przysiadu na jednej nodze i staram sie narazie nie próbować bo generalnie mam zjebane kręgi od S1 do L4(odcinek lędzwiowy)+ zapalenie kregoslupa szyjnego i rehabilitacje zaczynają mi się dopiero pod koniec sierpnia, a przysiad na 1 nodze wymaga naprawde sporej pracy nad stabilizacją a nie wykonam go perfekcyjnie ze względu na moją mobilnosc w biodrach, ale mysle ze bułgarskie idealnie zastąpią te cwiczenie w koncu tez są na 1 nodze Najgorsze cwiczenie z tych wszystkich to przysiady z wyyskokiem tak mnie szatańsko zmęczyły że po treningu leżałem i kwiczałem jak taki warchlak po przebięgnięciu maratonu haha Ale ogolnie trening chyba najtrudniejszy z calego planu, lubie to !
  33. 2 punkty
    No to jak na ten moment Low Carb pasuje Ci idealnie, oby tak zostało. Co do węgli to mam podobnie, codziennie 3 woreczki ryżu jem i wiem co to wydęty brzuch. Suplementacja fajnie dobrana, determinacja i motywacja jest teraz tylko czekać na efekty
  34. 2 punkty
    Ooo fajny i konkretny dziennik się szykuję. Będę wspierał i obserwował. Powodzenia kolego!
  35. 2 punkty
    PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki diamentowe 5/5/5/5/5 Zrobione : 5/5/5/5/6 Pompki z rękoma szeroko 6/6/6/6/6 Zrobione : 6/6/6/6/6 Pompki z nogami na podwyższeniu 6/6/6/6/6 Zrobione : 6/6/6/6/6 Dipsy max/max/max/max/max Zrobione : 10/7/5/5/5 Pompki na kostkach 5/5/5/5/5 Zrobione : 4/4/4/3/3 Klasyczne (ból nadgarstków) Siłka dalej leci w górę, 10 dipów wbiło, diamenty zrobione w pełni, na następny trening rozłożę sobie te dipy na jakies 5x6-7 żeby nie wyprztykać się całkowicie przed zrobieniem kosteczek Myślę, jakby się tutaj sprawdziła kamizelka obciążeniowa, ale to później, jak już w pełni będę mógł zrobić ten planik, chyba, że go lekko zmienię
  36. 2 punkty
    Siemanko, ? Niebawem powstanie na forum nowa grupa do której dołączą osoby z uprawnieniami trenerskimi, lub osoby które mają sporą wiedzę dotyczącą treningów lub żywienia. Będę wyłapywał takie osoby i dodawał do tej specjalnej grupy. Osoby te będą wyróżnione na forum przez co Użytkownicy będą wiedzieli kogo opinie i porady są dobre. To będzie jedna z wielu nowych funkcji które będą sprawiać że mamy przewagę nad grupami na fb. ? Tam dosyć kluczowym problemem jest to że wszyscy chętnie służą pomocą i swoją wiedzą, która nie do końca jest prawdziwa, przez co zamiast pomóc można kogoś nakierować na kontuzję lub zmarnować jego czas przez źle dobrany plan treningowy. Na ten moment poza mną na forum mamy 2 osoby po licznych kursach z duuużą dawką wiedzy, których warto wyróżnić, żeby nowi użytkownicy wiedzieli że porady tych osób są pomocne i podparte szkoleniami, a nie wyssane z komentarzy z różnych grup. ?
  37. 1 punkt
    Trening B Próby stania na rękach Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7 Pike Push ups 8/8/8/8 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Podciąganie wąsko podchwytem 8/8/6 Wznosy nóg na drążku do poziomki 13/13/13 Plank 50s/55s/55s/60s Brzuszki do V 14/14/16/14 Supermany 15/15/20 Trening na nowo otwartym parku w mojej okolicy, akurat mam do niego jakieś 6km, nic tylko wsiadać na rower i jechać Organizm już powrócił do formy, dodane powtórzenia i serie do Pike pushupów i diamentów oraz podciągnięć, do przodu
  38. 1 punkt
  39. 1 punkt
    Hmmm no dobrze, zobaczę jak będę jeszcze stał siłowo. No i jeszcze żeby chęć cięższego zapierdzielania nie wzięła góry haha
  40. 1 punkt
    Wybacz przeoczyłem No to bardzo dobrze
  41. 1 punkt
    Lepiej co 2 tygodnie sobie dodawaj po 1 powtórzeniu, będzie bardziej optymalnie
  42. 1 punkt
    najpierw chciałem mieć dobrą bazę, później miałem myśleć czy robić flagę. kontuzje mi przeszkadzają i od prawie roku niewiele poszło do przodu bo najpierw łokieć mnie wyłączył na ponad miesiąc, później 5 miesięcy bez kontuzji i fajnie szło, ale dopadł mnie ból palców w obu dłoniach i przez 3 miesiące nic nie robiłem więc spory regres. teraz znów próbuje ale palce czasami nadal trochę bolą, zastanawiam się nad siłką zamiast kalisteniki albo tak dobrać ćwiczenia z siłki i kalisteniki żebym nie czuł dyskomfortu podczas ćwiczeń.
  43. 1 punkt
    Chciałabym poznać Wasze zdania na ten temat
  44. 1 punkt
    a gdzie dokładnie ten trening? bo ja smartfona nie posiadam i mogę mieć problem z dostępem do neta żeby to ustalić później
  45. 1 punkt
    CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Zrobione : 6/5/4/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/12 Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Zrobione : 5/3/3/3/2 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/10 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Zamieniłem dzisiaj sobie kolejność, wpierw nachwyt, bo teraz jego chciałbym sobie bardziej poćwiczyć, bo wcześniej tylko się opuszczałem jak miałem to ćwiczenie na 3 miejscu. Już trochę to lepiej wygląda całościowo
  46. 1 punkt
    No i to właśnie jest ten problem Ale zobaczymy po sesji
  47. 1 punkt
    Street Workout szybko się zaszczepia
  48. 1 punkt
    @ZIPOLA będę jechał przez Dąbrowę Górniczą to mogę Cię zawinąć :D
  49. 1 punkt
    Dokładnie, sporo osób tam będzie
  50. 1 punkt
    Super, akurat masz wiedzę jak go pokierować żeby ćwiczył dobrze ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...