Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 17.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Witam Postanowiłem założyć dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
  2. 3 punkty
    No to super bo jestem trening na sali robię trening
  3. 2 punkty
    Mam taką nadzieję hahha jutro spróbuję, dzisiaj odpoczywam w bliskim gronie, następnego dnia katownie jak zwykle
  4. 2 punkty
    W tym temacie bo mam do zaoferowania państwu zupełną nowość
  5. 2 punkty
    Trzeba tylko nie jest tak ze tylko o ktore chodzilo
  6. 2 punkty
    Co o tym myślicie?
  7. 2 punkty
    Spróbuj tych ćwiczeń na skosy Unoszenie bioder w górę po skosie Ćwiczenie bardzo bezpieczne, polecane osobom mającym problemy z kręgosłupem. Połóż się na plecach. Dłonie podłóż pod pośladki lub połóż płasko na ziemi. Nogi lekko ugnij w kolanach. Robiąc wydech unieś nogi i biodra do góry skręcając tułów w prawo (bądź w lewo). Z wdechem powoli opuść biodra na podłogę (po skosie). Zrób wydech i ponownie unieś biodra, tym razem rotując tułów w drugą stronę. Rowerek To ćwiczenie jest proste technicznie, ale bardzo mocno angażuje mięśnie skośne brzucha, dlatego na początku może być męczące. Przyjmij pozycję leżącą na plecach. Dłonie umieść za potylicą, ale nie splataj. Łokcie rozłóż jak najszerzej na boki. Nogi ugnij w kolanach i unieś nad podłoże. Z wydechem zrób spięcie zbliżając łokieć do przeciwległego kolana. Następnie opuść nogę i tułów (ale nie odkładaj całkowicie!) i zbliż drugi łokieć do przeciwległego kolana. Powtarzaj w równym, dość szybkim tempie raz na jedną, raz na drugą stronę pamiętając o oddechu.
  8. 2 punkty
    Nie mogę być aż za dobrze sobie radzą jak mi
  9. 2 punkty
    Hmmm spoko, spróbuję tego. Crunch Kicksy po krzesełkach i hollowach wchodzą tak magicznie mocno, że jestem tym szczerze zaskoczony i zadowolony. Sadło pali jak nigdy, świetne uczucie. Teraz żeby skosy paliło
  10. 2 punkty
    Spróbuj wznosy nóg na bok w zwisie na drazku. Tak jak normalne wznosy do klatki tyle że ciągniesz do boków:)
  11. 2 punkty
    Wydaje mi się, że mógłbym je jeszcze bardziej spalić, o to mi chodzi Wspinaczka tzn?
  12. 2 punkty
    Mało w sensie żeby mocniej paliło? Fajna jest wspinaczka do HandStandu po ścianie. Barki ładnie dostają w piec
  13. 2 punkty
    no zobaczymy jak pójdzie w piątek, chyba wiem co robiłem źle ale to się okaże tak używałem ale pala mogę z garminem synchronizować a fitatu nie a który lepszy to chyba oba podobne
  14. 2 punkty
    Ja Wam powiem że audiobooki są fajne przed snem
  15. 2 punkty
    Siemka Kurs skończyłem 1.08 miałem egzamin nie zdałem kolejny mam 21.08 ale do treningów już mogę sobie wrócić na spokojnie Ogarnąłem sobie plan na podstawie wszystkich zmian które były ostatnio tu i wygląda aktualnie tak: Do 28.10.2019 we wtorek, czwartek i sobotę biegam. Jest to trening przygotowujący mnie do 5km biegu w 22min w tempie 4:24min/km. Zobaczymy czy tego 28.10 wykonam taki bieg PONIEDZIAŁEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 Pompki diamentowe 6/7/8 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 Dipy 4/4/6 Pompki na kostkach 6/8/8 WTOREK (ABS) Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14 Plank 30s/40s/40s Scyzoryki 30s/30s/40s ŚRODA z gumą (Plecy+Biceps) Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4 Australijskie podciągnięcia 6/7/8 Podciąganie podchwytem 5/5/6 Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7 Podciąganie nachwytem 7/7/8 CZWARTEK (Barki+Przedramiona) Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5 Scapula Pull Ups 6/6/8 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s. Pike Push Ups 6/8/8 Hindu Push Ups 4/5/6 PIĄTEK (Uda+Łydki) Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 6/8/8 Wspięcia na palce 30/30/30 Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s Sobota (Ogólny) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 Pompki diamentowe 6/7/8 Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25 Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s Po każdym treningu rozciągam się przez jakieś 20min z tą miłą Panią W poniedziałek i wtorek już ćwiczyłem, w poniedziałek miałem bieg wzorcowy, a wczoraj pierwszy trening biegowy. Plan też zrobiony jak trzeba choć nie było łatwo. Ale jak to bywa nie ma za lekko u mnie i dziś treningu nie zrobię. Placyk na którym ćwiczyłem rozbierają nie wiem co będą robić ale całe podłoże ściągnęli. Do tego w sobotę zamówiłem sobie drążek do piwnicy miał być wczoraj będzie dopiero jutro... i cały plan strzelił w ... A taki drążek będę miał i na dipy i na podciąganie. Australijskie też wejdą Do tego przed treningiem będę się rolował liczę że bóle karku przejdą jak wszystkie mięśnie wyroluje Taki 3w1 Takie uchwyty I nawet wziąłem ściskacz bo brakowało mi do darmowej wysyłki Do tego korzystam z wagi na której pokazuje mi wagę, tłuszcz %, wodę, kości i coś tam jeszcze Ogólnie porównałem najważniejsze paramertry czyli wagę i tłuszcz do tego co robiłem na smartgymie 26.12.2016r to wychodzi to tak 2016.12.26 Waga: 72,7kg Tłuszcz: 11,7% 2019.08.07 Waga: 80kg Tłuszcz: 19% Więc zalałem się. Celuję w wagę 75kg tłuszcz tak pewnie podobnie koło 11% żeby nie było fałd jak mam teraz Dietę prowadzę kij wie czy dobrą kalorie liczę i się zgadza(mniej więcej) poniżej screeny z 3dni od poniedziałku do dziś. Zmiany wprowadzam jeszcze ale chyba jest w miarę zdrowo. W końcu coś tam czytam Poniedziałek Wtorek Środa Środa IMO najlepsza jedynie następnym razem będzie zamiast mąki pszennej żytnia, bo nie miałem już wczoraj
  16. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 14(max)/9/9/8 Pompki na poręczach 10/10/10 Podciągnie podchwyt 9/9/9 Pompki diamentowe 9/9/9/10 - zapomniałem że robię 2x 10 w ostatniej ;-; Pike pushupy 9/9/9/9 Brzuch Jutro Postanowiłem zrobić sobie maksy. 14 czystych podciągnięć. Miałem nadzieję na 15 ;/ Na następnym treningu spróbuję moze maks dipów, zobaczy się Trochę się zawiodłem, celowałem w 15, ale udało się dojść w 15-stym tylko czołem do drążka, a nie chciałem kippować
  17. 1 punkt
    Wybiera się ktoś? https://www.facebook.com/events/479019179377757/
  18. 1 punkt
    Dzięki wielkie, ten rowerek wygląda ciekawie, więc pewnie spróbuję
  19. 1 punkt
    zapomnialem się pochwalić że 4 raz nie zdałem ale jest pozytyw wyjechalem z 8 na luzie 24 kolejny
  20. 1 punkt
    Teraz już gotowy do siebie mozna budowac na jakies miejsce
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
    Do negocjacji ceny mieszkań do pracy przy produkcji rolnej na
  23. 1 punkt
    I mam nadzieje ze to jest z tym co jest
  24. 1 punkt
    Nie wiem czy masz swoje i tak nie jest muzyka wiec lubie.
  25. 1 punkt
    A ja też nie rozumiem niektórych przypadkach gdy na dworze
  26. 1 punkt
    której będziesz w domu i bd musial zarabiac na kocie
  27. 1 punkt
    W piątek w nocy zrobiłam sobie podróż z @Marek_Z po placach do ćwiczeń. Na każdym z nich bylo po jednym ćwiczeniu. Na pierwszym placu cwiczylam podnoszenie nóg w zwisie Street Workout Park Prawda: Na drugim zwis do flagi Street Workout Park Masłomiąca: Na trzecim placu pompki na poręczach Street Workout Park Kraków (Prądnik Biały) Na czwartym placu podciąganie negatywne nachwytem Street Workout Park Chrzanów: Na piątym placu był zwis Street Workout Park Mysłowice: Kiedyś robiłam sobie takie nocne wypady jak był czas i dzięki temu poznałam dużo placów do ćwiczeń. Czasem to były tylko wycieczki po placach, nie zawsze wtedy ćwiczyłam (np. jak padało) ale przynajmniej wiem gdzie można iść na trening w różnych miejscach W piątek czasu starczyło nam tylko na zwiedzenie 5 miejsc bo to był trip spontaniczny i na pierwszym placu wylądowaliśmy dopiero po 23:00 a że te place nie wszystkie były blisko siebie to na ostatnim skończyliśmy trening około 3:50 a później jeszcze powrót do domu
  28. 1 punkt
    A może i nie mogę znaleźć w naszej polityce cookies
  29. 1 punkt
    Rozumiem że nie jest to ze mozna sie sporo nauczyc.
  30. 1 punkt
    Pozdrawiam serdecznie zapraszamy do siebie na jakies wspomnienie o to. XD
  31. 1 punkt
    No to super bo jestem zgrzany w pracy Zono moja wspaniała
  32. 1 punkt
    Lubię ten tytat z serialu, który wszyscy znają. Przypomina mi moje życiowe motto, które zawsze wszędzie powtarzam: ,,Jeśli czegoś się nie da to trzeba zrobić tak, żeby się dało" Dlatego też jeśli coś nie wychodzi kilka razy nie znaczy, że tak będzie zawsze. Musi wyjść, tylko trzeba znaleźć właściwy sposób. Obecnie trenuję na Ibizie przez tydzień. Oczywiście nawet tutaj na urlopie zdarzyło się, że nie mogłam trenować regularnie przez kilka przeszkód. Moje treningi to dramat. Wiele razy planowałam regularnie ćwiczyć i ciągle nie było na to możliwości. Przez to spadła mi sila. Aż za bardzo... Miałam za to teraz trochę czasu na przemyślenie różnych spraw. Rozpisuje sobie program na siebie na 6 tygodni. Nie tylko w kwestii treningów, diety ale też kilku innych rzeczy. Zrobię coś inaczej niż zawsze. Wszystko zacznie się 7 września. Na razie jeszcze nie będę zdradzać szczegółów co do tych treningów itp.
  33. 1 punkt
    no i ..... 3 raz na dokładnie tym samym... 10 kolejny pewnie tez obleje
  34. 1 punkt
    Serial to najlepszy sposób na sen
  35. 1 punkt
    Chyba o to chodzi https://youtu.be/x3vPm9sK_BA
  36. 1 punkt
    Trzymam kciuki za zdanie egzaminu! Mocny trening dzień przed to i stres będzie mniejszy
  37. 1 punkt
    U mnie to jest tak, że góra nie licząc brzucha powoli zaczyna przybierać takie lepsze kształty, ale przy brzuchu to jest troche gorzej, przez te 4 miesiące robiłem samą siłówkę bez cardio i mi podlało troche sadło ahaha. Siła na pewno urosła, jakby odsłonić to byłoby widać kosteczki
  38. 1 punkt
    Ano właśnie szkoła się zaraz zaczyna I brzuch się poprawia? W sensie mięśnie i rzeźba?
  39. 1 punkt
    Drabinki :nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/10/9/8/7/6/5/4/3/2/1pompki 2/4/6/8/10/12/14/16/18/20/20/18/16/14/12/10/8/6/4/2Dzisiaj troche lżej bo chyba troche przemeczony jestem ( Albo to tylko moja wymówka w głowie xD)
  40. 1 punkt
    no zapowiada się do tamtej środy ćwiczyłem potem musiałem przerwać bo w bark coś sobie zrobiłem i nie miałem pełnego zakresu ruchu, a że we wtorek miałem jazdy i wczoraj egzamin to musiał wyzdrowieć. Egzamin kolejny raz nie zdany no za nic nie potrafię wyjechać z ósemki... albo rpboę ją za wolno albo nie wiek co. na kursie robie ją z palcem w du..e a na egzaminie się podpieram nogą jak za pierwszym razem jak ją robiłem na kursie. Stresować się też nie stresuje nie wiem póki co ja i mój mózg jesteśmy w separacji. Kolejny egzamin w piątek 30.08 więc nie będę ryzykował jakimś znowu uszkodzeniem ale jak nie wyjade z ósemki to chyba rozwale ten ich motocykl... aaa a program to my fitness pal
  41. 1 punkt
    haha ma się rozumieć To z 2 dni temu Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7 Pompki na poręczach 9/9/9 Podciąganie wąsko podchwytem 8/8/8 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Podciąganie australijskie 10/10/12/10 (pod/nachw) Pike pushupy z nogami na podwyższeniu 8/8/8 Brzuch - nie miałem przy sobie stopera(telefonu) więc nie wiem ile trzymałem - tyle ile mogłem Trzymanie L-sita Crunch Kicksy - schodzę tułowiem niżej a nogi daję lekko wyżej i piecze nawet nawet Supermany
  42. 1 punkt
    O proszę konkretnie się zapowiada Będę śledził a jutro egzamin więc powodzenia! Co to za ciekawy program od kcal?
  43. 1 punkt
    Dawaj aktualizację, ja chętnie czytam
  44. 1 punkt
    Dzisiaj drabinkipodchwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/7/6/5/4/3/2/1 + 10kgpompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/16/14/12/10/8/6/4/2 + 10kgpo 2 minutach przerwyBez cięzaruNachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8pompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/16Może i bym mogl zejsc do 0 w nachwycie ale dziś jakoś mi sie nie chciało przyznaje sie + barki bolały bo drabinkach z ciezaremTrening trwal okolo 50 min bez rozgrzewki.
  45. 1 punkt
    Podciąganie nachwytem 8/8/8 - +1 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/12/12 (pod/nachw) Hollow body 75s/60s/51s Crunch Kicks 20/24/24 Plank bokiem 50s/50s bez pike pushupów, łapy zmęczone okropnie już po całym tygodniu, chęć szybszego rozwalenia się na łóżku wygrała dzisiaj No mogłem bardziej się namachać dzisiaj, ale już miałem dość haha
  46. 1 punkt
    łoo panie to u Ciebie drogo i to strasznie. U mnie masz za 1h-1zł potem 2h-2zł, 3h-zł 4h-4zł, 5h i każda kolejna 4zł. Ale jak ktoś jest pomysłowy i jest więcej stacji to i są rowery to może co 1h zmieniać rower na inny i za każdym razem za 1h płacić 1zł polecam i u nas to jak dobrze pamiętam w dużej ilości miast jest i np mogę sobie jechać z Gliwic do Tych tam oddać rower i wrócić sobie pociągiem albo czymś. Widziałem, że oni są nawet w czechach Edit aaa i pierwsze chyba 15min za darmo
  47. 1 punkt
    Haha na zmienianie butów byś łącznie za dużo czasu stracił Ostatnio jeździłem na rowerze i jakoś tak sztywniejsze te rowery niż pamiętam Dni tygodnia, godziny Bilet ulgowy Bilet normalny Poniedziałek-piątek godz. 6.00-14.00 1 godz. - 7 zł 2 godz. - 10,5 zł 1 godz. - 9 zł 2 godz. - 13,5 zł Poniedziałek-piątek godz. 14.00-22.00 1 godz. - 11 zł 2 godz. - 16,5 zł 1 godz. - 14 zł 2 godz. - 20 zł Ale ja chyba w piątek wieczorem za godzinę płaciłem 10 zł 30 gr (studencką) i teraz już nie wiem
  48. 1 punkt
    Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7 Pompki na poręczach 9/9/9 - +1 powt Podciąganie wąsko podchwytem 8/8/8 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Podciąganie australijskie 10/10/12/10 (pod/nachw) - opuściłem sobie ringi jeszcze niżej, opuściłbym z jakieś 20 cm i bym tyłkiem dotykał ziemi Stanie na rękach przy ścianie 26s/30s /35s Brzuch wieczorkiem
  49. 1 punkt
    Dobry sposób na wyładowania złych emocji, poprawa samopoczucia, zdrowszy organizm
  50. 1 punkt
    Na masę ? Bateria czy akumulator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...