Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 08.03.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    To zobaczysz czy zbytnio to nie wydłuża treningu najwyżej coś zmienimy
  2. 3 punkty
    Może być nadwyrezane przez błędną technikę wykonywania ćwiczenia. Może przy przysiadachz wyrokiem za bardzo się pochylasz do przodu ? Albo przysiady na jedną noge obciążają za bardzo. Można się pobawić z wykluczeniem lub wymiana jednego ćwiczenia i sprawdzić czy przestanie boleć:)
  3. 3 punkty
    Tak średnio je rozgrzewam Jak kucam to nad kolanem mnie boli, nie wiem dokładnie co to jest
  4. 3 punkty
    Ale widać też że siła rośnie, bo powtórzenia coraz pełniejsze ?
  5. 3 punkty
    TRENING B Przysiad na jednej nodze (negatywy) 6/6/6/6-5/5/5/5 Pompki Szerokie 12/14/14/14-12/13/14/14 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Dipsy na triceps 6/6/6/8-6/6/6/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-8/7/6/6 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40
  6. 3 punkty
    No to świetnie oby było tak ciągle ?
  7. 3 punkty
    Mam ciężką pracę. Przyznam szczerze że ten trening jest krótki ale nie pamiętam żebym miał kiedyś tak szybkie efekty wizualne. Jestem w szoku TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/13 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /4+1/4+1/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-9/9/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/4+1/4+1/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/9/9/9 Crunch Kicks  12/12/12/12-9/9/8/8
  8. 2 punkty
    Sylwetkę poprawiłeś sporo, bo z tego co pamiętam to brzuchol był większy chyba
  9. 2 punkty
  10. 2 punkty
    Widzę że nadal treningi dobrze u Ciebie idą:)
  11. 2 punkty
    Ok ale myślę że spokojnie te ćwiczenia dodam, bardziej chodzi na przyszłość.
  12. 2 punkty
    Ok tylko trzeba pamiętać żeby nie wydłużać zbytnio treningu
  13. 2 punkty
  14. 2 punkty
    Witam. Mam 34 lata , waga 82 kg wzrost 175 od ponad pół roku ćwiczę regularnie w domu. Trening 3x w tygodniu (rozgrzewka + trening ok.2 h) plus bieganie w terenie raz w tyg. 2 do 3 km. Celem było nabycie masy mięśniowej , zgubienie brzuszka ,ogólna poprawa kondycji i nabranie ciut więcej siły. Wszystko jakoś idzie jednak czuję że źle dobieram ćwiczenia . Ćwiczę z własną masą ciała , jednak chciałbym dodać do tego hantle ,ławkę. Wszystko mam w domu . Piszę z prośbą o ułożenie planu treningowego. Dla przykładu podam ćwiczenia jakie do tej pory wykonywałem w maksymalnych wartościach w jednym podejściu : Pompki 40 ,diamentowe 16 , z podskokiem 12 Dipy 16 Scyzoryki 18 Deska 1:30 s Deska bokiem 1 m Przysiady 20 + hantle 2 x 10 kg Mostki 30 Podciąganie nachwyt 3 podchwyt 4 ( dopiero zaczynam ) Spięcia brzucha 30 ,Spięcia z uniesionymi nogami , nogi na przemian 24 Arnoldki 16 hantle 10 kg Rozpiętki 12 hantle 10 kg Wyciskanie sztangi leżąc 1 x 90 kg max i inne...... To tak z grubsza .Jednak ćwiczeń z ciężarem nie wykonywałem regularnie , wplatałem w swój na oko ułożony plan .Czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc będę bardzo wdzięczny .Pozdrawiam
  15. 2 punkty
  16. 2 punkty
    Będzie siła Pompki Szerokie 14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/3+2 Dipsy na triceps 6/6/8/8 Zobaczmy tak
  17. 2 punkty
    Wowo to szacun i graty, prawie 5 miechów to już super wynik
  18. 2 punkty
  19. 2 punkty
    Kwestia czasu który i tak upłynie:)
  20. 2 punkty
    Kiedyś już je robiłem, są ok Bynajmniej jestem w stanie zrobić kilka bo na jednej nodze zero
  21. 2 punkty
    I jak przysiady bułgarskie Ci się podobają? ?
  22. 2 punkty
    No to od początku :-), słabo poszło ale jestem jeszcze na lekach także nie dołuje się. Myślę że w tym tygodniu zrobię sobie dwa treningi na rozruch a od następnegogo ruszę mocno. TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/8/8/8 Pompki Szerokie 12/14/14/14-12/14/14/14 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/3+2 Dipsy na triceps 6/6/6/8-6/6/6/6 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/3+2/3+2 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-6/6/6/6 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40
  23. 2 punkty
  24. 2 punkty
    Bo tak to właśnie wygląda a szkoda odpuścić treningu i ani progresu ani wyzdrowienia ?
  25. 2 punkty
    Pamiętam że kiedyś kilkakrotne trenowałem przy chorobie i ani trening nie szedł ani się wyleczyć nie mogłem bo obciążony był organizm za bardzo Pamiętam że kiedyś kilkakrotne trenowałem przy chorobie i ani trening nie szedł ani się wyleczyć nie mogłem bo obciążony był organizm za bardzo
  26. 2 punkty
    To może Dynloth wymyśli jakieś inne ćwiczenie wzmacniające i siłowe zamiast tego bo szkoda stawów ?
  27. 2 punkty
    Przysiad na jednej nodze to na razie jest tylko negatyw ale tutaj właśnie odczuwam najbardziej ból. Też nie chciał bym za bardzo z tego rezygnować bo zależy mi żeby moje nogi były silne i nie wyglądały jak patyki
  28. 2 punkty
    Ojej dobrze że grypa a nie Korona ? A rozgrzewasz dobrze nogi przed treningiem?
  29. 2 punkty
    TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /5/4+1/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-9/9/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/9/9/9 Crunch Kicks  12/12/12/12-9/9/9/8
  30. 2 punkty
  31. 2 punkty
    Dłuższa przerwa między treningami to spowodowało, byłem trochę przemęczony Lecimy @Dynloth:-)
  32. 2 punkty
    Twój sukces moim sukcesem, lecimy dalej ?
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
    Dodaj do treningu A: Hollow Body Knee Raises 30s/30s/30s/30s i do treningu B: Plank 40s/40s/40s/40s
  35. 1 punkt
    O proszę! Kozacko! Dobra dorzucamy brzuch mocniej, za miesiąc cardio i forma na lato 5/5.
  36. 1 punkt
    No i teraz jest ok Ale brzuch coś za mało hmm Czujesz brzuch po treningu?
  37. 1 punkt
    Teraz po chorobie tak TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/9/9/9 Pompki Szerokie 14/14/16/16-14/14/14/14 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Dipsy na triceps 6/6/8/8-6/6/7/7 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/4+1/4+1/4+1 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-7/7/7/7 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40
  38. 1 punkt
    Siemanko witamy w rodzinie Poczekaj troszkę na admina, on na pewno Ci pomoże
  39. 1 punkt
    Ok dziękuję TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /5/4+1/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-9/9/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-9/9/9/9 Crunch Kicks  12/12/12/12-9/9/9/9
  40. 1 punkt
    No jeszcze tak długo nie byłem bez palenia TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/9/9/9 Pompki Szerokie 12/14/14/14-12/14/14/14 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/3+2 Dipsy na triceps 6/6/6/8-6/6/6/7 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/4+1/4+1/3+2 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-7/7/6/6 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40
  41. 1 punkt
    Kaszel mnie męczy ale to raczej z tego względu że w końcu udaje mi się rzucić palenie hehe, juz 4,5 miesiąca. Jak się rzuca to ponoć kaszel się nasila
  42. 1 punkt
  43. 1 punkt
    I zakazuje jakiegokolwiek chorowania!
  44. 1 punkt
    Dziś rano wziąłem ostatni antybiotyk .Mam nadzieję że teraz będzie tylko progres TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /4+1/4+1/4+1 Pike Push Ups 10/10/10/10-8/8/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/4+1/4+1/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-8/8/8/8 Crunch Kicks  12/12/12/12-8/8/8/8
  45. 1 punkt
    Musimy wierzyć że tak się stanie ?
  46. 1 punkt
    No nie wiadomo czy przejdzie mi ten ból
  47. 1 punkt
    Najważniejsze że są chęci i że chcesz już spróbować ? Bo gorzej jakbyś był zdemotywowany ?
  48. 1 punkt
    Dziękuję, od soboty leżę w łóżku ale już jest lepiej, nie chcę ćwiczyć na antybiotyku więc do końca tygodnia będę się kurował. Mam nadzieję że ta noga kiedyś też minie i w przyszłości w końcu uda mi się w kod te pistolety zrobić
  49. 1 punkt
    Zaraz dobierzemy jakiś dobry zamiennik ?
  50. 1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...