Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 24.12.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Wiem ale chc isc pod ten kierunek a na necie praktycznie nie ma nic na temat street lifting
  2. 1 punkt
    No to jeszcze nie ma co się brać za ciężary moim zdaniem
  3. 1 punkt
    Dopiero z 5 razy się podciagne a dipow to może z 10
  4. 1 punkt
    Czyli dipsy i podciąganie z obciążeniem Ile powtórzeń obecnie robisz w tych ćwiczeniach? Bo pytanie czy warto już przechodzić na obciążenie czy jeszcze popracować z własną masą
  5. 1 punkt
    @Dynloth pewnie jest zajęty. Myślę nad rozpoczęciem treningów pod street lifting tylko nie wiem jak się za to zabrać @Dynloth pewnie jest zajęty. Myślę nad rozpoczęciem treningów pod street lifting tylko nie wiem jak się za to zabrać
  6. 1 punkt
    Crunch Kicks 8 powtórzeń Brzuszki ze zgiętymi nogami 10 powtórzeń Heel Touches 30 powtórzeń Plank 30 sekund Mountain Climbers 50 powtórzeń Całość x 3 Przysiady 16 powtórzeń Przysiady wykroczne 20 (po 10 na nogę) powtórzeń Wspięcia na palce 30 powtórzeń Przysiad z wyskokiem 10 powtórzeń Kroczki w półprzysiadzie - 2 kroki w jedną stronę i 2 w drugą - 10 (po 5 razy w jedną stronę) powtórzeń Całość x 3
  7. 1 punkt
    Dziś zrobiłem cos takiego ustaliłem sobie godzine i robiłem po kolei cwiczenia. Całokształt powtórzen wpisuje . Czuje ze mogłem wiecej ale byłem chyba troche zmeczony po ostatnim i za dlugie przerwy robiłem .Nachwyt : 54 powtorzeniapompki zwykłe :124 powtorzeniapodchwyt : 52 powtorzeniapompki diamentowe : 99 powtórzennachwyt szeroki : 48 powtorzenpompki szerokie : 112 powtorzen
  8. 1 punkt
    Dziś + 15 kg ( wszystkie cwiczenia )mocno zmeczone ręce w koncu jaki sylwester taki caly rok takze dziś była pompa Nachwyt 8/8/6/5/5pompki diamentowe 20/20/12/10/9podchwyt 8/5/4/4/4dipy na pojedynczym 12/12/12/9/8pompki zwykle 15/11/11/8/9Szczesliwego Nowego Roku wszystkim
  9. 1 punkt
    Ja wiem kto może pomóc @Dynloth przybywaj
  10. 1 punkt
    Tu moze byc problem,ostatnio sprawdzalem I 4-5 razy sie podciagne. Nie wiem jaki ulozyc plan
  11. 1 punkt
    Witaj,narazie jestem w trakcie załatwiania drążka bo tamten podarowałem potrzebującym hehe,I tak długo nie mogłem ćwiczyć
  12. 1 punkt
    Dziś coś takiego sobie zrobiłem Wesołych świąt wszystkim 5 powtorzen nachwytem / 10 pompek2 min przerwy5 powtorzen nachwyt /10 pompek + 10 kg2 min przerwy5 powtorzen nachywtem /10 pompek + 15kg2 min przerwy5 powtorzen nachwytem /10 pompek + 20 kg2 min przerwy5 powtorzen nachwytem / 10 pompek + 25 kg2 min przerwy4 powtorzen nachwytem /10 pompek + 30 kg ( nie dałem rady 5 ;/)2 min przerwy4 powtrzen nachwyt /10 pompek + 25 kg ( tez nie dałem rady 5 )2 min przerwy5 powotrzen nachwyt /10 pompek + 20 kg2 min przerwy5 powtorzen nachwytem /10 pompek + 15 kg2 min przerwyNa koniec jeszcze10 nachwytem + 20 pompekTaki trening szybki dziś
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
    Serwis WorkoutAthletes.com oferuje DARMOWE Profesjonalne Plany Treningowe do Street Workout i Kalisteniki układane indywidualnie! PROMOCJA TRWA DO 30.04.2019r. Dlaczego my? - Nasze plany są układane przez wykwalifikowanych trenerów z wieloletnim doświadczeniem i czynną pracą w zawodzie trenera - Układamy indywidualne plany treningowe do Street Workoutu i Kalisteniki - Jako jedyni w sieci układamy darmowe indywidualne plany treningowe za reklamę - Ułożyliśmy już setki planów treningowych - Każde ćwiczenie ma filmik podglądowy - Mamy samych zadowolonych klientów - Dodatkowo oferujemy diety UWAGA: W celu złożenia podania wymagane jest posiadanie konta. Zarejestruj się. 1. Plany treningowe są dla osób, które dofinansowały nasz serwis w wysokości 50zł i tym samym należą do grupy VIP na okres 30 dni. PROMOCJA! Aby otrzymać promocyjny plan treningowy należy wykonać dwie proste czynności. 1. Subskrybuj nasz kanał na YouTube: Workout Athletes - YouTube 2. Udostępnij na swoim profilu na FB nasz post dotyczący darmowych planów treningowych: LINK (Pamiętaj, udostępnienie musi być publiczne!) 2. Następnie w tym dziale załóż nowy temat (LINK) Wpisz nazwę tematu (np. Plan dla: XXX) i w treści dodaj uzupełniony szablon: 3. Gotowy plan wstawimy do Twojego tematu z podaniem. UWAGI Plany są układane przez wykwalifikowanych trenerów z uprawnieniami. Plany są układane po weryfikacji rangi/reklamy/warunków. Czas oczekiwania na plan po pozytywnej weryfikacji podania wynosi 24h. Plan treningowy wystarczy na okres 2 miesięcy, po tym czasie zalecamy zmianę planu. Zrób zdjęcia przed i po 2 miesiącach treningów naszym planem, a kolejny plan treningowy otrzymasz gratis. Załóż dziennik treningowy, a na bieżąco będziemy obserwować Twoje wyniki, otrzymasz wsparcie i pomoc w treningach. Serwis WorkoutAthletes.com i Trenerzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. Użytkownikowi przysługuje tylko jeden darmowy plan treningowy. Wszelkie próby obejścia tego punktu skutkują zablokowaniem kont. Podania bez linków do reklam będą odrzucane z możliwością ich poprawienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...