Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10.06.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
  2. 2 punkty
    Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18-16/16/18/18 16:57-17:49 Pompki diamentowe 16/16/16/16 -16/16/14/12 1min przerwy miedzy Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 -14/14/14/11 Dipsy 12/14/14/14-12/9/7/7 Pompki na kostkach 12/12/12/12-12/8/8/7
  3. 2 punkty
    Podciąganie podchwytem 6/6/6/6-6/6/6/6 czas miedzy seriami 1 minuta Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12-10/10/8/7 Podciąganie nachwytem 6/6/6/6-5/4/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 -8/7/6/6 Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 -4/3/3/3
  4. 1 punkt
    przepraszam ze nie zrobilem treningu ale bylem ziomkami w górach .. od dzis wszystko wejdzie i nawet dobre cardio bo ponad 40 tys kroków przez 2 dni !!
  5. 1 punkt
    dobrze jest !! tylko te ostatnie cwiczenie nie wiedzialem jak to zrobic dobrze
  6. 1 punkt
    Brzuszki do pozycji V 18/18/18/18-18/18/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16-16/16/12/12 Mountain Climbers 50/50/50/50-50/50/50/50 Heel Touches 40s/45s/45s/50s-40s/45s/45s/50s Hollow Body Knee Raises 14/16/16/18-14/12/12/10
  7. 1 punkt
    Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18-16/16/18/18 Pompki diamentowe 16/16/16/16-16/16/14/12 1min przerwy miedzy Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16-14/14/14/12 Dipsy 12/14/14/14-11/8/8/78 Pompki na kostkach 12/12/12/12-12/12/10l/9
  8. 1 punkt
    Podciąganie podchwytem 6/6/6/6-6/6/6/6 czas miedzy seriami 1 minuta Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12-10/10/8/7 Podciąganie nachwytem 6/6/6/6-5/4/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 -8/7/6/6 Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 -5/3/3/3
  9. 1 punkt
    No i super, dziś postaram się coś fajnego ułożyć
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
    No brzuch jak dla mnie możemy już zmodyfikować jak chcesz
  12. 1 punkt
    Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18-16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej16/16/16/16-16/16/13/11 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s -50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s-40s/45s/45s/44s/ Crunch Kicks 18/18/18/18 -18/18/18/18
  13. 1 punkt
    czasem sie nei chce ale nie poddaje sie
  14. 1 punkt
    I jak Ci się ćwiczy? Nie straciłeś zapału i determinacji?
  15. 1 punkt
    Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18-16/16/18/18 Pompki diamentowe 16/16/16/16 -16/16/14/13 1min przerwy miedzy Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 -14/14/14/12 Dipsy 12/14/14/14-11/8/8/7 Pompki na kostkach 12/12/12/12-12/12/10/9
  16. 1 punkt
    PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) 1 Pompki z rękoma przy biodrach14/14/14/14 -14/14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12-10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6/6-6/6/5/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 -10/10/10/10 Hindu Push Ups 6/6/8/8-6/6/8/8 dobry trening juz nie moge sie doczekac poniedziałku !!
  17. 1 punkt
    I bardzo dobrze Dawaj dalej z masą :)
  18. 1 punkt
    Podciąganie podchwytem 6/6/6/6-6/6/6/5 czas miedzy seriami 1 minuta Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12-10/10/7/7 Podciąganie nachwytem 6/6/6/6-4,5/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 -9/7/6/6 Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 -4/3/3/3 nie wiem dlaczego,ale cięzko mi dzis szło ale dałem z siebie wszystko co mogłem.Nie wolno sie poddawac bo sie ma gorszy dzien Co mam teraz robić redukcja czy masa?
  19. 1 punkt
    Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18-16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej16/16/16/16-16/16/13/11 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s -50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s-40s/45s/45s/42s/ Crunch Kicks 18/18/18/18 -18/18/18/18 brak czasu wczoraj wiec zrobilem dzis trening nie poddaje sie !!
  20. 1 punkt
    I taką wytrwałość się chwali
  21. 1 punkt
    własnie nie mam odcisków ale przedramiona puszczają ale tak to jest dobrze !! przynajmniej robie brzuch i chwyt cwiczę
  22. 1 punkt
    A odciski Ci nie dokuczają jeszcze? Może chcesz wymienić to ćwiczenie na inne?
  23. 1 punkt
    Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18-16/16/18/17 Wznosy kolan do klatki piersiowej16/16/16/16-16/16/12/11 chwyt puszczał Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s -50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s-40s/45s/45s/44s/ Crunch Kicks 18/18/18/18 -18/18/18/18
×
×
  • Dodaj nową pozycję...