Skocz do zawartości

Dynloth

Administrator

Ostatnia wygrana Dynloth w dniu 6 Grudzień

Użytkownicy przyznają Dynloth punkty reputacji!

Reputacja

10475 Mistrzunio

Social Info

O Dynloth

  • Tytuł
    WorkoutAthletes.com
  • Urodziny 07.12.1995

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    186 cm
  • Waga:
    89

Ostatnie wizyty

9533 wyświetleń profilu
  1. Ooo tak gumy i ciężary to złoto tak jak mówisz, szczególnie przy progresjach i walce o budowanie mięśni :) Świetnie! Oby tak cały czas rosła Twoja forma :) Niektórzy właśnie wchodzą na forum rano a niektórzy wieczorem, a jeszcze inni w nocy
  2. Ja używałem z decathlona i z allegro różne ceny a jakość taka sama :D Na allegro znajdziesz za 200 zł 5 różnych gum w sensie z różnymi oporami :) Tym się nie przejmuj, ponieważ zakres powtórzeń któe wykonujesz nadal się mieszczą w zakresie powtórzeń hipertroficznych co oznacza że nadal będziesz budował siłę i mięśnie. Także to tylko cyferki, to że są mniejsze to nic się nie dzieje :)
  3. Ja właśnie tak piłowałem FrontLevera, i nawet ze wzrostem 186 i wagą 90kg też się da zrobić Mi się udało spaść z drążka z futryny właśnie przy frontleverze, nie polecam. Krwiak na talerzu biodrowym i odsysanie ropy w szpitalu Jak Ci się znów tak przedramię zepnie to połóż sobie całe przedramie na podłodze w pozycji "na pieska" i kolanem sobie porozbijaj cały mięsień przedramienia - powinno pomóc
  4. Świetnie Ci idzie Sylwetka też powinna iść do przodu
  5. Bardzo ładnie Sylwetka też idzie do przodu?
  6. Dokładnie teraz czas na progresy przy których chętnie Ci pomogę
  7. Hantle fajna sprawa, ja też lubię dodawać cwiczenia z obciążeniem Już wyczerpałęś limit na kontuzje więc teraz tylko ostre treningi
  8. Z tego co widzę to pompki szerokie są w innym treningu. Ale zgadzam się z Tobą, dobrze mówisz. Masz jakieś obciążenie w domu? Do wspięć by się przydało
  9. Kurcze kiepska sytuacja Dobrze że podchodzisz do tego na spokojnie i rozsądnie. Wyniki będą pozytywne i będziesz mógł ćwiczyć tyle że ostrożniej, przynajmniej na początku. A do formy wrócisz szybko, ponieważ pamieć mięśniowa robi robotę. Trzymam kciuki za szybki powrót do treningów!
  10. Siemanko, rozpoczynamy akcje - "Promujemy Naszych", która polega na promowaniu Waszych profili społecznościowych na naszym FanPage. Facebook.com/workoutathletes Jedyne co trzeba zrobić to: 1. Posiadać konto na naszym forum. 2. Wysłać mi w wiadomości prywatnej na forum zdjęcie które mamy udostępnić, wraz z informacjami co mamy zamieścić w opisie. :) I to wszystko! W ramach tej akcji udostępniamy zdjęcia z linkami do YouTube, Facebook, Instagram. Zapraszam do uczestnictwa :)
  11. Dynloth

    Pull, czy push?

    Z pull lubię podciąganie podchwytem szerokość barków, a z push dipsy
  12. Trening 1 Ćwiczenia na plecy : 1. Martwe ciągi 3 x 10-8-6 powtórzeń 2. Wiosłowanie hantlem w podporze przodem jednorącz 3 x 12-10 powtórzeń na rękę 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej nachwytem 3 x 12 powtórzeń 4. Przyciąganie uchwytów maszyny typu Hammer w płaszczyźnie poziomej siedząc 3 x 12-10 powtórzeń Ćwiczenia na brzuch: 1. Scyzoryki 3 x 15 powtórzeń 2. Plank 3 x 45 sekund Trening 2 Ćwiczenia na klatkę piersiową: 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 12-10-8 powtórzeń 2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 3 x 10-8 powtórzeń 3. Rozpiętki na maszynie Butterfly 3 x 12 powtórzeń 4. Przenoszenie hantla za głowę leżąc na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń Ćwiczenia na triceps: 1. Prostowanie przedramion z hantlem trzymanym za głową 4 x 12-10 powtórzeń 2. Wyciskanie francuskie krzywki leżąc na ławce poziomej 4 x 10-8 powtórzeń Trening 3 Ćwiczenia na nogi: 1. Wyprosty nóg siedząc na maszynie 4 x 12 powtórzeń 2. Przysiady ze sztangą na karku 4 x 10-8-6 powtórzeń 3. Wykroki (chodzone) z obciążeniem 4 x 10 powtórzeń na nogę 4. Uginanie nóg do pośladków leżąc przodem 4 x 10-8 powtórzeń 5. „Ośle wspięcia” 4 x 12 powtórzeń Trening 4 Ćwiczenia na barki: 1. Wyciskanie hantli siedząc 3 x 12-10-8-6 powtórzeń 2. Wznosy ramion z hantlami na bok 3 x 12 powtórzeń 3. Przyciąganie linek wyciągu górnego w kierunku głowy 3 x 12 powtórzeń Ćwiczenia na biceps: 1. Uginanie przedramion ze sztangą prostą podchwytem 4 x 12-10 powtórzeń 2. Uginanie przedramion z hantlami chwytem młotkowym 4 x 10 powtórzeń
  13. To wychodzi na to że dużo podróżujesz
  14. Plan jest w porządku, ale ja bym zrobił minimum 3 serie w ćwiczeniach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...