Skocz do zawartości

Dynloth

Administrator

Ostatnia wygrana Dynloth w dniu 5 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Dynloth punkty reputacji!

Reputacja

10531 Mistrzunio

Social Info

O Dynloth

  • Tytuł
    WorkoutAthletes.com
  • Urodziny 07.12.1995

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    186 cm
  • Waga:
    89

Ostatnie wizyty

10281 wyświetleń profilu
  1. To zobaczysz czy zbytnio to nie wydłuża treningu najwyżej coś zmienimy
  2. Dodaj do treningu A: Hollow Body Knee Raises 30s/30s/30s/30s i do treningu B: Plank 40s/40s/40s/40s
  3. O proszę! Kozacko! Dobra dorzucamy brzuch mocniej, za miesiąc cardio i forma na lato 5/5.
  4. No i teraz jest ok Ale brzuch coś za mało hmm Czujesz brzuch po treningu?
  5. Dynloth

    Witam!

    Siemanko Dysponujesz jakimś obciążeniem typu kamizelka lub pas?
  6. Będzie siła Pompki Szerokie 14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/3+2 Dipsy na triceps 6/6/8/8 Zobaczmy tak
  7. PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe 12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10 WTOREK: (ABS) Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14 ŚRODA: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3 PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI) Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14 Wskazówki dotyczące treningów: Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów! Ze sportowymi pozdrowieniami, Dynloth - Dominik Kwiatkowski Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
  8. Nie no pewnie że tak. Lepiej odpocząć i później wleciec na ostro ? Zobaczymy może noga się wzmocni szybko i wrócimy do pistoletów:)
  9. Znów choroba ? ? Jak wyzdrowiejesz to zamieńmy przysiad na jedną nogę na przysiad bułgarski. <-- Link 10/10/12/12 - każda seria to jedna noga później druga. Czyli 10 x jedna i 10x druga. Zdrowiej szybko brachu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...