Skocz do zawartości

Dynloth

Administrator

Ostatnia wygrana Dynloth w dniu 8 Styczeń

Użytkownicy przyznają Dynloth punkty reputacji!

Reputacja

10486 Mistrzunio

Social Info

O Dynloth

  • Tytuł
    WorkoutAthletes.com
  • Urodziny 07.12.1995

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    186 cm
  • Waga:
    89

Ostatnie wizyty

9771 wyświetleń profilu
  1. Crunch Kicks 8 powtórzeń Brzuszki ze zgiętymi nogami 10 powtórzeń Heel Touches 30 powtórzeń Plank 30 sekund Mountain Climbers 50 powtórzeń Całość x 3 Przysiady 16 powtórzeń Przysiady wykroczne 20 (po 10 na nogę) powtórzeń Wspięcia na palce 30 powtórzeń Przysiad z wyskokiem 10 powtórzeń Kroczki w półprzysiadzie - 2 kroki w jedną stronę i 2 w drugą - 10 (po 5 razy w jedną stronę) powtórzeń Całość x 3
  2. No i pięknie oby taki progres pozostał
  3. Dobra lecimy z tym dziennikiem Dzisiejszy trening: FrontLever z gumą, pierwsze 5s guma na plecach odcinek lędźwiowy, drugie 5s guma na połowie pośladów, trzecie 5s guma pod tyłkiem. Zrobione 5 takich potrójnych serii. To robione w super serii z hefesto z gumą. Czyli pełne hefesto, tyle że z asystą gumy. 5 powtórzeń w serii i to razy 5 serii. Czyli mamy dwa ćwiczenia w super serii. Dalej... Kolejna super seria: 1. Dipsy na drążku pojedynczym, podchwytem z łopatkami w protrakcji 5x5 2. Pompki na paraletce z łopatkami w protrakcji 5x5 I ostatnia super seria: 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 70kg 5x12 2. Pompki na pojedynczej paraletce położonej pionowo 5x10 Po treningu 200g kurczaka, 100g ryżu i 200g ogórków, czyli to samo co przed treningiem
  4. No i prawidłowo Nie ma co się spieszyć wszystko w swoim czasie i wszystko wejdzie
  5. Szybko lecisz do przodu, froncik niedługo wjedzie
  6. Ooo tak gumy i ciężary to złoto tak jak mówisz, szczególnie przy progresjach i walce o budowanie mięśni :) Świetnie! Oby tak cały czas rosła Twoja forma :) Niektórzy właśnie wchodzą na forum rano a niektórzy wieczorem, a jeszcze inni w nocy
  7. Ja używałem z decathlona i z allegro różne ceny a jakość taka sama :D Na allegro znajdziesz za 200 zł 5 różnych gum w sensie z różnymi oporami :) Tym się nie przejmuj, ponieważ zakres powtórzeń któe wykonujesz nadal się mieszczą w zakresie powtórzeń hipertroficznych co oznacza że nadal będziesz budował siłę i mięśnie. Także to tylko cyferki, to że są mniejsze to nic się nie dzieje :)
  8. Ja właśnie tak piłowałem FrontLevera, i nawet ze wzrostem 186 i wagą 90kg też się da zrobić Mi się udało spaść z drążka z futryny właśnie przy frontleverze, nie polecam. Krwiak na talerzu biodrowym i odsysanie ropy w szpitalu Jak Ci się znów tak przedramię zepnie to połóż sobie całe przedramie na podłodze w pozycji "na pieska" i kolanem sobie porozbijaj cały mięsień przedramienia - powinno pomóc
  9. Świetnie Ci idzie Sylwetka też powinna iść do przodu
  10. Bardzo ładnie Sylwetka też idzie do przodu?
  11. Dokładnie teraz czas na progresy przy których chętnie Ci pomogę
  12. Hantle fajna sprawa, ja też lubię dodawać cwiczenia z obciążeniem Już wyczerpałęś limit na kontuzje więc teraz tylko ostre treningi
  13. Z tego co widzę to pompki szerokie są w innym treningu. Ale zgadzam się z Tobą, dobrze mówisz. Masz jakieś obciążenie w domu? Do wspięć by się przydało
  14. Kurcze kiepska sytuacja Dobrze że podchodzisz do tego na spokojnie i rozsądnie. Wyniki będą pozytywne i będziesz mógł ćwiczyć tyle że ostrożniej, przynajmniej na początku. A do formy wrócisz szybko, ponieważ pamieć mięśniowa robi robotę. Trzymam kciuki za szybki powrót do treningów!
  15. Siemanko, rozpoczynamy akcje - "Promujemy Naszych", która polega na promowaniu Waszych profili społecznościowych na naszym FanPage. Facebook.com/workoutathletes Jedyne co trzeba zrobić to: 1. Posiadać konto na naszym forum. 2. Wysłać mi w wiadomości prywatnej na forum zdjęcie które mamy udostępnić, wraz z informacjami co mamy zamieścić w opisie. :) I to wszystko! W ramach tej akcji udostępniamy zdjęcia z linkami do YouTube, Facebook, Instagram. Zapraszam do uczestnictwa :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...