Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Admin

Dynloth

Administrator

You can change the content in the translations: aXenProfilePro_Title_1

You can change the content in the translations: aXenProfilePro_Text_1

Ostatnia wygrana Dynloth w dniu 17 Wrzesień

Użytkownicy przyznają Dynloth punkty reputacji!

Reputacja

10613 Mistrzunio

Social Info

O Dynloth

  • Tytuł
    WorkoutAthletes.com
  • Urodziny 07.12.1995

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    186 cm
  • Waga:
    89

Ostatnie wizyty

11896 wyświetleń profilu
  1. Ja też muszę sobie zrobić deload'a bo czuje po sobie że mięśnie dojechane i wołają o urlop I też czekam na maxy
  2. Same fajne ćwiczenia
  3. Karolina kiedy w Lotto wygrałaś? :D Co chwile wycieczki, pozazdrościć :)
  4. Bardzo dobry pomysł, kratka na brzuchu podziękuje za cardio po treningu https://allegro.pl/oferta/skakanka-crossfit-stalowa-z-lozyskami-regulacja-9177270351 <- Jak prowadziłem treningi to podopieczni używali tych i się całkiem dobrze spisywały. Ewentualnie troszkę droższa opcja: https://allegro.pl/oferta/skakanka-stalowa-linka-crossfit-regulacja-lozyska-9249880771
  5. Zależy od gryfu, taki zwykły z allegro to może mieć koło 10kg przy długości 180cm, natomiast taki co używają na siłowniach może mieć 20kg Barki dojechane?
  6. Ja uwielbiam pompeczki na rękach No to jestem ciekaw Twoich treningów, prowadzisz może jakiś dziennik treningowy?
  7. Wooow, no to szacun! Zmienia to postać rzeczy, gdyż jest to imponujący wynik w takim wieku. Gratulacje, a jestem pewien że to dopiero początek i jeszcze dużo progresów przed Tobą
  8. No to świetnie, wszystko jest ok i tak powinno być
  9. Z jakimi ciężarami robisz te ćwiczenia?
  10. Na pewno wzmocnią, tym bardziej że dobrze jest angażować partie mięśniowe podróżnym kątem. Długo ogólnie trenujesz?
  11. No i o to chodzi, bo gdybyś nie był, to bym poprawił plan na bardziej wymagający
  12. Motywacja, również pewnie wróciła na właściwe tory. Po treningu wszystko jest ok? Nic nie boli? W sensie stawy?
  13. No i pięknie, a powiedz mi jak się czujesz po treningu? Dojechany/ zmęczony?
  14. Siemanko, napisałeś temat w dziale planów treningowych, gdzie układaliśmy plany w zamian za reklamę. Powyższa moja odpowiedź to automat. Co do pytania, to bardzo dobrze analizujesz ćwiczenie. Dysponujesz gumą oporową, którą można by było dodać do ćwiczenia? Szrugsy w zwisie na jednej ręce będą najlepszą opcją do wzmocnienia. Ja bym proponował robiąc je z izolacją, czyli podciągnąć i przytrzymać jakieś 2-3s Dodatkowo rozbić to na dwa ćwiczenia. Najpierw w wersji izolowanej np 5 serii x 5 powtórzeń (metoda 5x5 u mnie działa perfekcyjnie na szybki przyrost siły) i w drugim ćwiczeniu robić normalny płynny ruch bez izolowania również 5x5. Na koniec dodać sobie negatywy jak najwolniejsze do pełnego zwisu. Tym sposobem mocno wzmocnisz sobie ruch koncentryczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...