Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Admin

Dynloth

Administrator

Zawartość dodana przez Dynloth

  1. Dwa dziki Zazdro też bym pochodził sobie
  2. Jak klikniesz w nazwę to Cię przeniesie do naszego filmiku w którym zobaczysz jak to wygląda
  3. I jak po nowym treningu? Lepiej weszło?
  4. Na brzuch spróbuj teraz tak :) Brzuszki do pozycji V 18/18/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 Mountain Climbers 50/50/50/50 Heel Touches 40s/45s/45s/50s Hollow Body Knee Raises 14/16/16/18
  5. No i super, dziś postaram się coś fajnego ułożyć
  6. No brzuch jak dla mnie możemy już zmodyfikować jak chcesz
  7. I jak Ci się ćwiczy? Nie straciłeś zapału i determinacji?
  8. I bardzo dobrze Dawaj dalej z masą :)
  9. I taką wytrwałość się chwali
  10. A odciski Ci nie dokuczają jeszcze? Może chcesz wymienić to ćwiczenie na inne?
  11. Słuchaj to żadne problem do tego wrócić a nawet pobić ten wynik, wszystko zależy od Ciebie
  12. Niedługo będzie trzeba plan poprawić bo szybko progresujesz
  13. Siemanko w czym odnajdujecie swoją motywację do treningów?
  14. Na urlop wyjeżdżasz gdzieś? Z formą zdążysz na pewno
  15. Cały czas będzie progres przez jakieś 2 miesiące później zmodyfikujemy plan
  16. Co to za wolne od czwartku? Forma do przodu widzę
  17. No to już będzie białko i tłuszcze do diety
  18. Czasami też trzeba odpocząć, lepiej powiedz co złowiłeś
  19. Świetnie sobie radzisz
  20. Wszystko masz w zasięgu reki, tylko się nie poddawaj
  21. Jeżeli masz pytania po przeczytaniu planu i wskazówek to pisz. Zaznaczyłeś że jesteś zainteresowany programem żywieniowym, w tym przypadku proponuję 10% rabatu na wybrany pakiet z naszych diet: dieta.workoutathletes.com PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 Pompki diamentowe 16/16/16/16 Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 Dipsy 12/14/14/14 Pompki na kostkach 12/12/12/12 WTOREK: (ABS) Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s Crunch Kicks 18/18/18/18 CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie podchwytem 6/6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem 6/6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach14/14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6/6 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 6/6/8/8 Wskazówki dotyczące treningów: Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut (w tym może być rolowanie), a po treningu się porozciągaj. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś/aś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. Jeżeli masz jakieś pytania co do planu treningowego, to śmiało możesz pisać w postach poniżej. Polecam Ci założyć Dziennik Treningowy, aby kontrolować swoje postępy, a dodatkowo otrzymasz darmową pomoc i wsparcie przy treningach. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów! Ze sportowymi pozdrowieniami, Dynloth - Dominik Kwiatkowski Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com
  22. Zrobimy wyjątek, jak będziesz zadowolony to nas polecisz i będzie dobrze Podanie otrzymałem plan ułożę w dniu dzisiejszym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...