Skocz do zawartości

Dynloth

Administrator

Zawartość dodana przez Dynloth

  1. Co to za wolne od czwartku? Forma do przodu widzę
  2. No to już będzie białko i tłuszcze do diety
  3. Czasami też trzeba odpocząć, lepiej powiedz co złowiłeś
  4. Świetnie sobie radzisz
  5. Wszystko masz w zasięgu reki, tylko się nie poddawaj
  6. Jeżeli masz pytania po przeczytaniu planu i wskazówek to pisz. Zaznaczyłeś że jesteś zainteresowany programem żywieniowym, w tym przypadku proponuję 10% rabatu na wybrany pakiet z naszych diet: dieta.workoutathletes.com PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 Pompki diamentowe 16/16/16/16 Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 Dipsy 12/14/14/14 Pompki na kostkach 12/12/12/12 WTOREK: (ABS) Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s Crunch Kicks 18/18/18/18 CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie podchwytem 6/6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem 6/6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach14/14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6/6 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 6/6/8/8 Wskazówki dotyczące treningów: Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut (w tym może być rolowanie), a po treningu się porozciągaj. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś/aś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. Jeżeli masz jakieś pytania co do planu treningowego, to śmiało możesz pisać w postach poniżej. Polecam Ci założyć Dziennik Treningowy, aby kontrolować swoje postępy, a dodatkowo otrzymasz darmową pomoc i wsparcie przy treningach. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów! Ze sportowymi pozdrowieniami, Dynloth - Dominik Kwiatkowski Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com
  7. Zrobimy wyjątek, jak będziesz zadowolony to nas polecisz i będzie dobrze Podanie otrzymałem plan ułożę w dniu dzisiejszym
  8. Dynloth

    Koronawirus COVID-19

    Takie Państwo Ale nie ma co się tym przejmować, róbmy swoje
  9. Przyda się motywacja do dalszych progresów, oby tak cały czas
  10. Siemanko, jest to bardzo dobry wybór, ze względu na nowy bodziec treningowy to raz a dwa na mocniejszą hipertrofię. Kamizelka jest dobra bo możesz ją użyć też do pompek czy nawet pompek w HandStand, lecz jest bardzo droga. Ja jak się zastanawiałem nad kamizelką lub pasem to wybrałem pas, ponieważ raz że taniej a dwa że obciążenie już miałem w postaci talerzy które swoją drogą nie są drogie. Pytanie czy masz na to budżet jeżeli tak to bierz kamizelkę użyjesz ją w większej ilości ćwiczeń. 40kg to już fajna waga do zabawy z obciążeniem https://allegro.pl/oferta/kamizelka-treningowa-z-obciazeniem-1-40-kg-8619845241
  11. To zobaczysz czy zbytnio to nie wydłuża treningu najwyżej coś zmienimy
  12. Dodaj do treningu A: Hollow Body Knee Raises 30s/30s/30s/30s i do treningu B: Plank 40s/40s/40s/40s
  13. O proszę! Kozacko! Dobra dorzucamy brzuch mocniej, za miesiąc cardio i forma na lato 5/5.
  14. No i teraz jest ok Ale brzuch coś za mało hmm Czujesz brzuch po treningu?
  15. Dynloth

    Witam!

    Siemanko Dysponujesz jakimś obciążeniem typu kamizelka lub pas?
  16. Będzie siła Pompki Szerokie 14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/4+1/3+2 Dipsy na triceps 6/6/8/8 Zobaczmy tak
  17. PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe 12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10 WTOREK: (ABS) Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14 ŚRODA: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3 PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI) Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14 Wskazówki dotyczące treningów: Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów! Ze sportowymi pozdrowieniami, Dynloth - Dominik Kwiatkowski Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...