Skocz do zawartości

Dynloth

Administrator

Zawartość dodana przez Dynloth

  1. Chudy byk zaraz nie będzie chudy
  2. Jest jakaś partia mięśniowa która według Ciebie jest za mało trenowana? Albo słabiej się rozwija?
  3. Co do brzucha to polecam brzuszki do pozycji v, crunch kicks, i wznosy prostych nóg do drążka ewentualnie trudniejsze - wycieraczki. Przy poprawnie technicznym wykonywaniu tych cwiczeń z pełną kontrolą i świadomością to bardzo dobrze "wchodzą" Co do kontrolowania michy to polecam fitatu - aplikacja, która oblicza co i ile czego zjadłeś Ja leciałem tak: 2800 kcal, B: 225 T: 60 WW: 340 I po dwóch miesiącach troszkę mnie podlało ponieważ moje treningi były czysto siłowe bez żadnego cardio. Co do mleka to masz farta, bo mi nie zbyt pasuje, zaraz na dwójkę trzeba lecieć
  4. No i świetnie, najważniejsze że już przedramię nie dokucza Powodzenia w treningach!
  5. Graty progresujesz szybko! Pompki bardzo fajne ale taką nazwę też pierwszy raz słyszę Powoli powoli i cały sprzęt sobie uzbierasz
  6. No to jest nadzieja że niektórą wiedzą będziesz chciała się podzielić
  7. Jak zwykle Następnym razem wymiana numerami i może się uda
  8. U mnie flaga No w sumie musiałabyś trzymać mocną dietę
  9. No to jak na ten moment Low Carb pasuje Ci idealnie, oby tak zostało. Co do węgli to mam podobnie, codziennie 3 woreczki ryżu jem i wiem co to wydęty brzuch. Suplementacja fajnie dobrana, determinacja i motywacja jest teraz tylko czekać na efekty
  10. I jak Ci się podoba boks?
  11. @ZIPOLA będę jechał przez Dąbrowę Górniczą to mogę Cię zawinąć :D
  12. Żyjem żyjem BackLever zaliczony, teraz front
  13. No ale niestety 100zł poszło w błoto, komary cięły tak jak zawsze Więc nie polecam xd
  14. No i elegancko cały czas do przodu Kolega kupił jakąś opaskę przeciw komarom za 100zł w promocji z 200 to zobaczymy jak działa i czy działa to n najwyżej Ci polecę ją:D
  15. Siemanko, ? Niebawem powstanie na forum nowa grupa do której dołączą osoby z uprawnieniami trenerskimi, lub osoby które mają sporą wiedzę dotyczącą treningów lub żywienia. Będę wyłapywał takie osoby i dodawał do tej specjalnej grupy. Osoby te będą wyróżnione na forum przez co Użytkownicy będą wiedzieli kogo opinie i porady są dobre. To będzie jedna z wielu nowych funkcji które będą sprawiać że mamy przewagę nad grupami na fb. ? Tam dosyć kluczowym problemem jest to że wszyscy chętnie służą pomocą i swoją wiedzą, która nie do końca jest prawdziwa, przez co zamiast pomóc można kogoś nakierować na kontuzję lub zmarnować jego czas przez źle dobrany plan treningowy. Na ten moment poza mną na forum mamy 2 osoby po licznych kursach z duuużą dawką wiedzy, których warto wyróżnić, żeby nowi użytkownicy wiedzieli że porady tych osób są pomocne i podparte szkoleniami, a nie wyssane z komentarzy z różnych grup. ?
  16. Dynloth

    Plan treningowy

    No to wszystko dostosujemy w trakcie "prania" ? Ciekaw jestem treningów przy Low Carb, kiedyś o tym myślałem czy dawałoby to zadowalające efekty ? Miesiąc go przerobisz i podejmiesz decyzję czy chcesz ze mną dalej współpracować czy z kimś innym ?
  17. Dynloth

    Plan treningowy

    Oto moja propozycja na Twój plan ? PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS+ABS) Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 Pompki diamentowe 16/16/16/16 Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 Dipsy 12/14/14/14 Pompki na kostkach 14/14/16/16 Brzuszki do pozycji V 14/14/16/16 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Crunch Kicks 14/14/16/16 ŚRODA: (UDA+ŁYDKI) Przysiad z wykrokiem 16/18/20/20 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 20/22/24/24 Przysiad z wyskokiem 14/14/16/16 PIĄTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 12/12/14/14 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/12/14/14 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 SOBOTA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ+ABS) Pompki z rękoma przy biodrach 16/16/16/16 !! Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 4/4/4/4 Pompki na piłce 14/14/16/16 Podciąganie za głowę 4/4/4/4 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 40s/40s/45s/45s Crunch Kicks 14/14/16/16 Wskazówki dotyczące treningów: Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś/aś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. Jeżeli masz jakieś pytania co do planu treningowego, to śmiało możesz pisać w postach poniżej. Jeżeli masz pytania dotyczące treningów to zadaj je tu: Zadaj Pytanie. Jeżeli masz pytanie dotyczące odżywiania, to zadaj je tu: Zadaj Pytanie. Polecam Ci założyć Dziennik Treningowy, aby kontrolować swoje postępy, a dodatkowo otrzymasz darmową pomoc i wsparcie przy treningach. Chcesz zdobyć wiedzę na temat treningów i żywienia? Zapraszam do Kompendium Wiedzy. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń. Jeżeli nie jesteś pewny/a czy dobrze wykonujesz dane ćwiczenie to zajrzyj tu: Okiem Trenera. Dieta to 70% sukcesu, niezależnie od tego czy zależy Ci na masie, czy na redukcji to warto o nią zadbać - Indywidualny Program Żywieniowy. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Mam dla Ciebie propozycję. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem treningów i po 2 miesiącach treningów. Za te zdjęcia ułożę Ci kolejny indywidualny plan. Oraz prośba - ten plan został ułożony indywidualnie pod Twoje potrzeby, na bazie mojego autorskiego systemu treningowego, który przynosi efekty mi jak i moim podopiecznym. Będę wdzięczny jak zachowasz go dla siebie i nie udostępnisz go nigdzie poza strefami naszego forum.  Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów! Ze sportowymi pozdrowieniami, Dynloth - Dominik Kwiatkowski Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com
  18. Szkoda Twojego sprzętu w któyr zainwestowałeś bo stoi i się marnuje ?
  19. Dynloth

    Plan treningowy

    No i super, dziś ogarnę Twój plan ?
  20. Masakra współczuję. Dobrze że już możesz ćwiczyć i wracać do formy jak i ją pobić ?
  21. Hahah no z komarami to jest jakaś masakra epidemia straszna ? Ja się zastanawiam jaką one funkcję pełnią na świecie ? No to efekty są widoczne gołym okiem więc super! A jak sylwetka zmienia się? ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...