Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Admin

Dynloth

Administrator

Odpowiedzi dodane przez Dynloth


  1. Jeżeli masz pytania po przeczytaniu planu i wskazówek to pisz. 🙂

    Zaznaczyłeś że jesteś zainteresowany programem żywieniowym, w tym przypadku proponuję 10% rabatu na wybrany pakiet z naszych diet: dieta.workoutathletes.com

     

    PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

     

    WTOREK: (ABS)

     

    CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

     

    PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

     

    Wskazówki dotyczące treningów: 

    1. Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut (w tym może być rolowanie), a po treningu się porozciągaj. 
    2. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8.
    3. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej.
    4. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś/aś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. 
    5. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. 
    6. Jeżeli masz jakieś pytania co do planu treningowego, to śmiało możesz pisać w postach poniżej. 
    7. Polecam Ci założyć Dziennik Treningowy, aby kontrolować swoje postępy, a dodatkowo otrzymasz darmową pomoc i wsparcie przy treningach.
    8. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.  
    9. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy.

     

    Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!  🙂

     

    Ze sportowymi pozdrowieniami,

    Dynloth - Dominik Kwiatkowski 

    Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 

    • Lubię to 1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...