Skocz do zawartości

SkyWay

Legendarny User

Ostatnia wygrana SkyWay w dniu 22 Lipiec 2015

Użytkownicy przyznają SkyWay punkty reputacji!

Reputacja

99 Super

Social Info

11 obserwujących

O SkyWay

  • Tytuł
    Projekt
  • Urodziny 29.08.1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Zamość
  • Staż od:
    20.06.2013
  • Sport:
    Street Workout
  • Zainteresowania
    Street Workout, Kalistenika, Motoryzacja, Motocykle, Odżywianie, Modelowanie

Parametry

  • Wzrost:
    178
  • Waga:
    80

Ostatnie wizyty

1289 wyświetleń profilu
  1. SkyWay

    SkyWay

  2. SkyWay

    SkyWay

    No właśnie ja też nogi na siłce bo inaczej to ciężko zrobić jutro idę na siłkę je zmęczyć a z ostatniej soboty jeszcze zakwasy mam
  3. SkyWay

    SkyWay

    Nogi to najgorzej wygląda i najciężej zrobić xd A co polecacie na podciąganie? Bo maks 12 i nie idzie wiecej.. Nie wiem co się ze mną stało... Troche cięższy teraz jestem niż wcześniej no ale taki spadek z 21?
  4. SkyWay

    SkyWay

    No z brzuchem byłem zadowolony teraz jest gorzej ale w następnym roku już bedzie cacy i będę chciał utrzymac juz bez jakiejś masy
  5. SkyWay

    SkyWay

    Mały tu byłem wycięty xd Teraz to już wszystko zalane
  6. SkyWay

    SkyWay

    Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie
  7. SkyWay

    Dziennik - m4lusz3k

    "Mały" teraz na siłke chodzisz?
  8. SkyWay

    SkyWay

    E tam nie ma docięcia Było lepiej bo teraz już jestem zalany z 2000 kcal już skoczyłem na 3000 kcal i teraz potrzymam z 2 tyg i zoabcze co wyjdzie Plecy, ramiona i nogi muszę jeszcze dopracować a i z barkami i klatką też nie będę próżnował Techniki teraz podupadły bo nic nie ćwicze z nich ale może to się zmieni xd
  9. SkyWay

    SkyWay

    Siłki było 7 msc przed zaczęciem SW pozniej proby siłki z miesiac ale jednak SW lepsze a teraz na siłkę chodze 1 raz w tyg robić nogi
  10. SkyWay

    SkyWay

    Siamanko może powoli tu wrócę i moze uda mi sie nawet cos pisać w dzienniku A forma na dzien dzisiejszy wyglada tak: Nie jest jeszcze za dobrze ale teraz masuje wieć moze troche sie urośnie
  11. SkyWay

    jak mógłby ktoś doradzić

    4 serie 10 powtórzeń nachwytem? Robisz to siłowo czy się bujasz jak flaga na wietrze? Bo to zdecydowana różnica, czy szarpiesz czy powoli technicznie te podciągnięcia są robione A co do początków to ja zaczynałem z planami z madbarz i dobrze mi to wyszło a jak nie tak to najlepiej składasz podanie o plan na forum i jest przez całe wakacje trenowałem planem z forum, który ułożył mi Dynloth i były mega postępy
  12. SkyWay

    SkyWay

    Kolejny dzień z progresjami skazanego podskoczyłem kilka poziomów w górę bo uważam, że na małych ćwiczeniach marnuję swój potencjał Dzisiejsze jedzenie Wszystko trzymane prawie w ryzach dodałem sobie troszeczkę ogórka i rano zjadłem jedną marchewkę ale to nie ma wpływu na resztę
  13. SkyWay

    SkyWay

    Juz nawet przepis mam i moze w weekend zrobie bo akurat juz bedzie troche zoltek bedzie wolnevod pracy to mozna kombinowac
  14. SkyWay

    SkyWay

    O widzisz to już lepszy pomysł To musze się dowiedzieć jak robić i można zacząć
  15. SkyWay

    Opalenizny

    Ja w sobotę się poopalam jeżeli będzie pogoda Mam nadzieję, że będzie to nawet wyskoczę gdzieś nad wodę
×