Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

SkyWay

Legendarny User

Zawartość dodana przez SkyWay

  1. SkyWay

    SkyWay

  2. No właśnie ja też nogi na siłce bo inaczej to ciężko zrobić jutro idę na siłkę je zmęczyć a z ostatniej soboty jeszcze zakwasy mam
  3. Nogi to najgorzej wygląda i najciężej zrobić xd A co polecacie na podciąganie? Bo maks 12 i nie idzie wiecej.. Nie wiem co się ze mną stało... Troche cięższy teraz jestem niż wcześniej no ale taki spadek z 21?
  4. No z brzuchem byłem zadowolony teraz jest gorzej ale w następnym roku już bedzie cacy i będę chciał utrzymac juz bez jakiejś masy
  5. Mały tu byłem wycięty xd Teraz to już wszystko zalane
  6. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie
  7. E tam nie ma docięcia Było lepiej bo teraz już jestem zalany z 2000 kcal już skoczyłem na 3000 kcal i teraz potrzymam z 2 tyg i zoabcze co wyjdzie Plecy, ramiona i nogi muszę jeszcze dopracować a i z barkami i klatką też nie będę próżnował Techniki teraz podupadły bo nic nie ćwicze z nich ale może to się zmieni xd
  8. Siłki było 7 msc przed zaczęciem SW pozniej proby siłki z miesiac ale jednak SW lepsze a teraz na siłkę chodze 1 raz w tyg robić nogi
  9. Siamanko może powoli tu wrócę i moze uda mi sie nawet cos pisać w dzienniku A forma na dzien dzisiejszy wyglada tak: Nie jest jeszcze za dobrze ale teraz masuje wieć moze troche sie urośnie
  10. 4 serie 10 powtórzeń nachwytem? Robisz to siłowo czy się bujasz jak flaga na wietrze? Bo to zdecydowana różnica, czy szarpiesz czy powoli technicznie te podciągnięcia są robione A co do początków to ja zaczynałem z planami z madbarz i dobrze mi to wyszło a jak nie tak to najlepiej składasz podanie o plan na forum i jest przez całe wakacje trenowałem planem z forum, który ułożył mi Dynloth i były mega postępy
  11. Kolejny dzień z progresjami skazanego podskoczyłem kilka poziomów w górę bo uważam, że na małych ćwiczeniach marnuję swój potencjał Dzisiejsze jedzenie Wszystko trzymane prawie w ryzach dodałem sobie troszeczkę ogórka i rano zjadłem jedną marchewkę ale to nie ma wpływu na resztę
  12. Juz nawet przepis mam i moze w weekend zrobie bo akurat juz bedzie troche zoltek bedzie wolnevod pracy to mozna kombinowac
  13. O widzisz to już lepszy pomysł To musze się dowiedzieć jak robić i można zacząć
  14. SkyWay

    Opalenizny

    Ja w sobotę się poopalam jeżeli będzie pogoda Mam nadzieję, że będzie to nawet wyskoczę gdzieś nad wodę
  15. To psiak jest ale nie w Krakowie a zamrazal nie bede doplacka i na kogel mogel nie pojda bo i takbtego nie zjem ;D
  16. SkyWay

    Opalenizny

    Nie żartuj! Od 8 do 16 w pracy. Na mieszkaniu jestem 17:40 i jak zacznę trening po 18 to gdzie tu słońca szukać
  17. A ja, żeby trzymac jednak tłuszcze na odpowiednim poziomie to no pozbywam się żółtek bo nie mam co z nimi zrobić jak będę szedł z masą to będę jadł całe jajka a na razie jem jak jem
  18. Dobra to tak kamizelkę sobie odpuszczam i progresuje z ćwiczeniami Dzisiaj zrobiłem wszystkie kroki ze skazanego 1 plus ćwiczenie na przedramię ze skazanego 2. Kończę czytać c-mass i mam ułożony plan na masę i zobaczymy jak to wyjdzie Od poniedziałku lecę już tym planem więc kiedyś się podzielę efektami A jedzenie dzisiaj tak:
  19. To jest Twój cały trening czy jedna seria?
  20. Kamizelki na razie nie kupuję ale zastanawiam się nad 2 hantlami po 20 kg przydadzą się do dorzucania ciężaru pod dipy i podciąganie i może jeszcze jakieś ćwiczeńa z hantlami typowo z siłowni a kamizelkę może w późniejszym czasie a Ty masz może kamizelke? a jak masz to czy polecasz ;D
  21. No coś mnie zaciekawiła i już mam ułożony plan ale nie będę go wrzucał tutaj Ukaże się jak przeczytam C-mass i dowiem się co nieco o budowaniu masy mięśniowej w oparciu o masę ciała pewnie po weekendzie planik się ukaże Dietę nową właśnie sobie ułożyłem pod mase no i plan też ale jeszcze trochę poczekacie na to wszystko Kamizelki z obciążeniem nie mam ale wszystkie te ćwiczenia będą wykonywane w tępie 2 sec, 1sec zatrzymania, 2 sec i tak w kółko więc myślę, że i bez kamizelki będzie miazga
  22. Długo nie będzie tego planu xD Dorzucam na początek 2 ćwiczenia ze skazanego później zrobię ćwiczenia w oparciu o książkę c-mass i później już jakieś swoje pod techniki ale ten plan będzie jak przeczytam skazanego 2 i c-mass Skazanego 1 zacząłem czytać we wtorek bodajże i już dziś będzie koniec ;D
  23. już mam dla Ciebie odpowiedź https://www.youtube.com/watch?v=c4iBcA42yss
  24. To chłopaki szybka ocena planu i co zmieniać PONIEDZIAŁEK [KLATKA+TRICEPS+ABS] 1. Pompki na jednym ręku 3x5 2. Pompki diamentowe 3x10 3. Pompki z nogami na podwyższeniu 3x10 4. Pompki z ręką na podwyższeniu 3x10 5. Dipy z obciążeniem 3x15 6. T-bar dips 3x10 1. Unoszenie nóg do drążka 3x10 2. Wycieraczki 3x10 3. Unoszenie nóg w zwisie 3x10 4. Unoszenie kolan w zwisie 3x15 5. Zgięcia bokiem 3x10 6. Kółko 3x15 7. DragonFlag 5x5 WTOREK [NOGI+BARKI+CORE] 1. Pistolety 3x5 2. Przysiady wąsko 3x10 3. Żórawie 3x5 4. Przysiady pełne 3x20 5. Wspięcia na palce 3x40 6. Skoki w przód 3x10 1. Pompki w staniuna rękach 3x10 2. Incline pike push up 3x10 3. Korean dips 3x10 4. Pseudo planche pushups 3x10 1. Uginanie nóg w staniu na głowie 3x10 2. Deska odwrotna 3x50s 3. Mostki skazany 3x ŚRODA [PRZEDRAMIE+HF+HS] 1. Zwis na jednym ręku 3x20s 2. Zwis na ręczniku 3x15s 3. Zwis na ręcznikach 3x10s 1. Zwis wyciskany 3x10s 2. Opuszczanie flagi 3x10 3. Unoszenie flagi 3x10 4. Próby flagi 3x10 1. Press hadnstand 3x5 2. Próby HS ziemia/podpórki 4x10 3. Próby OAHS przy ścianie 3x10 CZWARTEK [NOGI+BARKI+CORE] 1. Pistolety 3x5 2. Przysiady wąsko 3x10 3. Żórawie 3x5 4. Przysiady pełne 3x20 5. Wspięcia na palce 3x40 6. Skoki w przód 3x10 1. Pompki w staniuna rękach 3x10 2. Incline pike push up 3x10 3. Korean dips 3x10 4. Pseudo planche pushups 3x10 1. Uginanie nóg w staniu na głowie 3x10 2. Deska odwrotna 3x50s 3. Mostki skazany 3x PIĄTEK [PLECY+BICEPS+ ABS] 1. Podciąganie szeroko 3x10 2. Podciąganie podchwytem z ręcznikiem 3x5 3. Podciąganie wąsko 3x10 4. Podciąganie podchwytem 3x10 5. Incline Chin ups 3x20 6. Bodyrows 3x20 1. Unoszenie nóg leżąc 3x20 2. Spięcia do kostek 3x20 3. Spięcia 3x20 4. Brzuszki na ławce 3x20 5. Zgięcia bokiem 3x10 6. Kółko 3x15 7. DragonFlag 5x5 SOBOTA [PRZEDRAMIE+PLANCHE+HS] 1. Zwis na jednym ręku 3x20s 2. Zwis na ręczniku 3x15s 3. Zwis na ręcznikach 3x10s 1. Adv Tuck Planche 3x10s 2. Lean Planche 3x20s 3. Utrzymanie deski 3x20 3. Próby Planche 3x8 1. Press hadnstand 3x5 2. Próby HS ziemia/podpórki 4x10 3. Próby OAHS przy ścianie 3x10
×
×
  • Dodaj nową pozycję...