Skocz do zawartości

MerDano

Legendarny User

Ostatnia wygrana MerDano w dniu 24 Styczeń 2015

Użytkownicy przyznają MerDano punkty reputacji!

Reputacja

11 Dobry

1 obserwujący

O MerDano

  • Tytuł
    Projekt

Informacje

  • Płeć
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak Ty zrobiłeś mostek prosty xDD
  2. Nie mam czasu nic pisać ;/ Są nowe skille, ale nie mam kompletnie teraz czasu, peace.
  3. Rozciągnij się, zrób sobie masażyk i "zakwasów" nie będzie, albo będą bardzo małe.
  4. MerDano

    Spowiedź

    Na najbliższym treningu ;> Wiadomo bez rozgrzewki nigdzie się nie ruszamy
  5. Tak, planche na zawsze pozostanie w naszych sercach. Będziemy tęsknić, peace... xDDDD
  6. Robisz to co sprawia Ci frajdę, robisz to dla siebie, także najlepiej się tego trzymać . Pytałem, bo kilka osób robi tego skazanego, ale dokładają jeszcze ćwiczenia, bo im za mało i tak na prawdę to ten trening nie jest wg "skazanego" . Wiesz, ten trening na pewno utwardzi ścięgna, wyrobi dobre wzorce ruchowe i doda trochę siły, ale uważam, że treningiem siłowym jak by od siebie, lub od kogoś innego można zdziałać o wiele więcej. By sprawdzić tę tezę szukam osób, które właśnie trenują na skazanym, ale... tylko. A tak jak powiedziałem, wszystkich których znalazłem, trenowali "dodatkowo". Tak po za tym to rusz dupę, graj w CS-a, ale nie pozwól, żeby gra grała Tobą. Bum szakalaka!
  7. Tfu. Chyba bym zrezygnował z treningów barków.
  8. Popatrz sobie u wujka google, gymnastic handstand tylko nie ogarniam, dlaczego wszędzie dziewczynki tam są, co to kurde, fetysz jakiś.
  9. Ja bym po prostu polecał na razie budować siłę i co jakiś czas coś pod technikę i po jakimś czasie samo wejdzie. Niekoniecznie, ale trenując pod planche można się zawieść na oczekiwaniach. Co tam masz z tym HF?
  10. Zamer tylko pliss, z tą recenzją zrób ją bardziej obiektywnie, Znaczy swoją opinię dodaj, ale obiektywne zdanie też się przyda. Spadków nie będzie, a może nawet będziesz zaskoczony podskokiem siły. Atrofia mięśni (zanik mięśni) zachodzi mniej wiecej 2-3 tygodnie od zaprzestania wysiłku (od zaprzestania dawania bodźca do utrzymania lub zwiększenia siły, masy mieśnia) Także, 2 tygodnie spokojnie możesz nic nie robić.
  11. MerDano

    Spowiedź

    Pokuta dla Siwej- 5 treningów kalistenicznych z technikami w ciągu następnych 7 dni. Pokuta dla Zamera - 5 min wiszenia na drążku cały czas, jak spadniesz to od razu wchodzisz i trzymasz dalej Zjadłem za mało tłuszczów ;( I białko mi się nie zgadza, katabolizm mnie zżera, czuję to ;(, to na pewno szatan.
  12. Uhuhu, no żeby się tu nie szykowała kontuzja tylko..., check ur technic
  13. Tak pomoże Jest git, nie trzeba poprawiać, tylko pytanie, czy chcesz robić HS, czy może HS gimnastycznego. Jeżeli gimnastycznego, to bardziej otwórz barki, wyprostuj nogi, jedna przy drugiej, lekko schowaj klatkę i nogi lekko do przodu, tak, żeby razem wszystko było w jednej linni. Ale jest git, trzymasz
  14. MerDano

    X, czy Y?

    Szkoła obcisłe koszulki bez ramiączek, czy luźne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...