Jump to content

Banan

Legendarny User
  • Posts

    1,652
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Banan last won the day on February 26

Banan had the most liked content!

4 Followers

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Sport:
    Kółka Gimnastyczne

Parametry

  • Wzrost:
    175
  • Waga:
    70

Recent Profile Visitors

2,527 profile views

Banan's Achievements

Super User

Super User (5/14)

  • Rozpoczęcie rozmowy
  • Very Popular
  • Pierwszy Post
  • Collaborator
  • Posting Machine

Recent Badges

368

Reputation

  1. Halo halo A gdzie dziennik treningowy obiecany? Ja bym chciał obserwować Twoje poczynania treningowe
  2. Właśnie takie były początki kalisteniki w Polsce
  3. Co dawałeś w pozycji 40g tłuszczy? Jaki słodziak ten królik
  4. Pierwszą bańkę pewnie chcesz zarobić w NL a bańkę z bańki zrobisz w Polsce :D
  5. Ja to najczęściej ryż z kurczakiem i warzywami, ewentualnie omlety
  6. SUPLEMENTY Suplementy to substancje, które pomagają zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów zdrowotnych spowodowanych niedoborem składników odżywczych w organizmie. Uzupełniają one niedobory pokarmu, który spożywasz w celu dostarczenia niezbędnej energii i elementów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Kiedy pracujesz w kierunku poprawy zdrowia i sylwetki musisz podjąć starania na wiele różnych sposobów, aby uzyskać pożądane rezultaty w określonym czasie. Musisz jeść dobrze jak i ćwiczyć dobrze przy jednoczesnym dbaniu o uzupełnianie zapotrzebowania na składniki odżywcze poprzez pożywienie i ewentualną suplementację. Suplementy występują w wielu formach, niektóre z nich to tabletki, kapsułki, proszek, płyn i żele. Najczęściej są one wydobywane z naturalnych źródeł i są to skoncentrowane wersje naturalnych odpowiedników. Obejmują one składniki jak, witaminy, minerały, aminokwasy, zioła, enzymy, itp. Suplementy witaminowe pomogą Ci uzupełnić braki witamin w organizmie, aby uzupełnić swoje codzienne zapotrzebowanie. Jedzenie żywności, która jest bogata w witaminy jest zawsze dobrym rozwiązaniem, ale to jest praktycznie niewykonalne, aby dostarczyć wszystkie potrzebne witaminy i minerały tylko z żywności, więc może być konieczne wspomaganie się suplementami diety. Podczas gdy suplementy diety mogą być pomocne w utrzymaniu zdrowia, stają się one rodzajem konieczności, gdy chcesz budować mięśnie, zdobyć dobrą kondycję, czy przygotować się do konkurencji sportowych. Suplementy kulturystyczne jak białko w proszku, żele energetyczne i tabletki multiwitaminowe pomagają przyspieszyć progresy. Kiedy pracujesz ciężko to mięśnie rosną i potrzebują więcej białka niż można uzyskać poprzez codzienne spożycie żywności, suplementy masa-gain mogą wypełnić tę lukę skutecznie i pomóc przy wzroście mięśni. Kiedy zdecydujesz się do korzystania z suplementów w celu budowania mięśni, trzeba być bardzo ostrożnym przy wyborze formy, stężenia i dawki, które będziesz stosować. Zaleca się, skonsultować to z lekarzem przed rozpoczęciem ich przyjmowania, ponieważ każdy organizm jest inny i możesz mieć nietolerancje na pewne składniki, lub po prostu uczulenie. Suplementy spełniają zapotrzebowanie na dodatkowe witaminy i białko, których mięśnie potrzebują do przyrostów - które są stymulowane przez Twoje treningi. Zanim zdecydujesz się na stosowanie suplementów diety trzeba wiedzieć troszkę więcej o nich. Musisz znać ich efekty, korzyści i możliwe skutki uboczne, które mogą się pojawić.
  7. Dieta Keto Dieta ketogeniczna jest prawdopodobnie najlepszą dietą do utraty nadmiaru tłuszczu i zbędnych kilogramów, przy jednoczesnym budowaniu mięśni. Łatwo pomylić ją z jakąkolwiek inną dietą niskowęglowodanową, ale dieta ketonowa daje o wiele więcej niż niektóre diety, niskowęglowodanowe i niskokaloryczne. Keto to dieta, którą można określić jako dietę o bardzo niskiej zawartości węglowodanów, w której należy spożywać tylko około 40 do 50 gramów węglowodanów dziennie. Spożywanie tak małej ilości węglowodanów może być trudne, ponieważ prawie wszystko, co zwykle jesz, zawiera pewną ilość węglowodanów, a życie na stu gramach jedzenia dziennie jest niewykonalne. Nie trzeba dodawać, że musisz przejść na dietę z deficytem kalorii, jeśli chcesz stracić trochę tłuszczów i ogólną wagę. Dieta Keto nie tylko zmniejsza ilość przyjmowanych kalorii poprzez redukcję węglowodanów, ale także powoduje ketozę. W stanie ketozy organizm reaguje na niskie spożycie glukozy, węglowodanów i kalorii, spalając tłuszcze jako źródło energii. W ciągu kilku dni od rozpoczęcia życia na posiłkach ketonowych metabolizm Twojego organizmu przechodzi w stan ketozy i może w nim pozostać do momentu dalszego stosowania diety. Znalezienie dobrej, smacznej odmiany niskowęglowodanowej żywności do jedzenia przy każdym posiłku jest bardzo żmudną pracą. Aby przestrzegać diety keto, musisz znaleźć produkty spożywcze, które wydają się mieć nierealistycznie niską zawartość węglowodanów.
  8. Przede wszystkim cierpliwości, bo za szybko zrzucony „nadbagaż” lubi wracać. Deficyt kaloryczny, zdrowa dieta, interwały. Żadnych spalaczy.
  9. Może ja się wypowiem. Trenowałem 4/5 razy w tygodniu i weekend wypadła mi jakaś impreza na której piłem dużo. W poniedziałek wracałem na drążki a siła stała w miejscu, nie spadała. Natomiast czułem spadek wydolności.
  10. Szkoda kasy. Wedle moich doświadczeń suplementy mają głównie wymiar psychiczny. Co innego w sporcie zawodowym, ale zawodowcy to raczej nie mają supli ze sklepu. Chyba moja teoria nie jest tu popularna, ale ja po treningu zamiast węglowodanów olympa wolę banana, a później zamiast aminokwasów kilka jajek... Taniej, smaczniej, zdrowiej.
  11. Poczytaj sobie o treningach body building. Ogolenie serie ok 8-10 powtórzeń przerwy do dwóch minut. Ostatnie ruchu w seriach muszą być już ciężkie, na granicy samodzielnej wykonalności. Młody jesteś - dużo ćwicz, zdrowo jedz, olej suplementację....
  12. Takie najważniejsze szczegóły: Połóż silną rękę bardzo nisko na rurce – mniej więcej na wysokości piszczeli. Trzymaj palce skierowane w dół do ziemi. Połóż słabszą rękę wyżej na rurce, ale nie rozciągaj jej nadmiernie. Będziesz musiał lekko skręcić to ramię, aby uzyskać mocniejszy chwyt, upewniając się, że kciuk znajduje się bliżej sufitu niż podłogi. Poruszaj wewnętrzną nogą do przodu i do tyłu, aby dać sobie rozpęd. Kiedy ta noga jest za tobą, podskocz drugą stopą z ziemi, celując obie nogi w kierunku sufitu. Staraj się podwinąć nogi razem za klatkę piersiową. Upewnij się, że patrzysz w kierunku sufitu. Kiedy już utrzymasz równowagę, spróbuj wyprostować jedną nogę, a potem drugą dla różnych wariantów ruchu. Upewnij się, że patrzysz w sufit podczas odwracania. Pomoże Ci to zachować równowagę. Jeśli korzystasz z lustra, prawdopodobnie zauważysz, że za każdym razem, gdy na siebie spojrzysz, tracisz równowagę! Wsuń biodra i upewnij się, że dolna część pleców nie jest wygięta. Kiedy jesteś odwrócona, popchnij rurkę dolną ręką, a górną pociągnij. To da ci mocny chwyt. Próbuj dalej – ćwicz kilka razy w tygodniu, a będziesz coraz bliżej… aż pewnego dnia wyjdzie. :) Lubię wskazywać palcem wskazującym mojej dolnej dłoni w kierunku ziemi, a resztę palców otaczać tyczką, ponieważ daje mi to silniejszy chwyt. To po prostu osobista preferencja, ale warto spróbować. Istnieje wiele różnych uchwytów, które możesz wypróbować.
×
×
  • Create New...