Skocz do zawartości

m4lusz3k

Legendarny User

Ostatnia wygrana m4lusz3k w dniu 18 Październik 2015

Użytkownicy przyznają m4lusz3k punkty reputacji!

Reputacja

433 Mistrzunio

O m4lusz3k

  • Tytuł
    Moderator
  • Urodziny 04.11.1996

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    186
  • Waga:
    ~85

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. m4lusz3k

    Pogaduchy

    Polecam Blindspot :)
  2. No ja jak ćwiczyłem to nawet miałem 3godziny odpoczynku,także zależy od organizmy ;) Czasami szedłem po 30 minutach.
  3. Możesz wypróbować posiłki białkowo-tłuszczowe,czyli do samego treningu b+t,dopiero po nim ładujesz węgle ;) Na trening powinno się iść w momencie gdy żołądek jest prawie pusty,aby było nam bardziej komfortowo XD
  4. Nie,aż tak długo.Ogólnie opornie mi ten Front idzie,ale już na gumie mam proste ciało,ładnie spinam brzuch,plecki czekac aby na większy progress. Małymi kroczkami na sam szczyt
  5. Zobaczymy 31.12 jak to będzie,teraz wychylenia,tucki,guma i to wsio ;P Może coś ruszy,ale teraz bez konkretnej daty na tą technikę ;P Dziś fronty+brzuch Trzymanie fronta(gumu) Podciągnie w L scie(brzuch w stronę drążka) Podciągnie w tucki,adv Trzymanie adv
  6. Witam, Dziś mardzo męczący dzień w szkole,przyszedłem do domu zjadłem,umówiłem się kolega na siłownie i poszedłem spać,kolejnie przełożyłem trening na 15minut póżniej,kolejnie całkowicie powiedziałem,że nie idę.. Spałem jeszcze 2 godzinki Ale zrobiłem coś pod planche ;P Wychylenia do planchy z nogami na fotelu Wychylenia z nogami na ziemi i z rękoma skierowanymi w stronę nóg Tuck Planche Tuck Planche Push Up zawsze coś ;P
  7. m4lusz3k

    Dominik Sky

    Jak dla mnie typ jest wspaaniały! Silny,zwinny niczego więcej nie potrzeba do szczęścia W obu dziedzinach jest kozakiem,może pochwalić się dużym doświadczeniem co widać nawet na jego vid
  8. Ciekawe ile ja zrobię na jedną serię,CZELENDZ AKCEPTET! XDD
  9. Wychylenia do planchy,tuck planche,a jak nie dajesz rady to frog stand . Ciekawe co Domino poradzi:P
  10. Dodam,że jakoś nie czułem siły na dipach,dlatego i ten odpoczynek. Póżniej treningi z samymi 15-10 kilka treningów klatki,póżniej stopniowo wchodzenie ;D Planche... jasne .... mhmm
  11. Trochę tych ćwiczeń wykonałeś,fajnie! Będe zaglądać pewnie
  12. Początki to 5-10 i jakieś drabinki w górę.Tak było rok temu w zimę. Teraz po powrocie po kontuzji dośc długo ćwiczyłem z 5kg w momencie zawodów dostałem 30kg i od tego dnia większe cięzary idą Zaczynaj stopniowo 5-10-15 itp Dokładaj co kilka treningów więcej ciężaru,a będzie gicior!
  13. SIemanko,teraz jak siłka to z kolegą,na placu od dawna byłem pierwszy raz,ale poszedłem też z kolegą Zawsze kogoś się zgarnie. Co do dziś to ćwiczyłem sobie klatka+nogi+OAHS Przysiady fronty: 5s 7-10p 32kg 3s 5p 52kg 3p 72kg Dipy: 30kgx10 35kgx10 40kgx8 45kgx8 50kgx6 Wspięcia na palce 30x32kg 30x32kg 20x42kg Wyciskanie skos dodatni 8x42kg 8x52kg 6x62kg 4x72kg OAHS przy ścianie CZEKA MNIE PRZERWA OD SIŁOWYCH DIPÓW!BO JUŻ CZUJĘ ZMĘCZENIE JAK JE WYKONUJE!
  14. m4lusz3k

    Wojsko

    No to mój błąd,tak mi kolega mówił,także miałem nadzieję,że ma racje XD Ale pytanie to pytanie XDD Odpowiedz to: Nie ma to dla mnie znaczenia z kim będę pracować. Gdybyś odpowiedział,że np:Z alkoholikiem to byś pokazał,że dyskryminujesz geja...Ciężkie niektóre ... XD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...