Skocz do zawartości

Axip

Użytkownik

Reputacja

0 Neutralny

O Axip

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 10.10.1987

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czołem Szczerze, to brakuje czasu, by prowadzić dziennik Ostatnio cały czas biegam, mniej SW, więcej cardio i crossfit, chociaż jak widzę drabinki, to oczywiście nie przejdę obojętny Kondycja w górę, z wagi -7kg wcale mnie to nie cieszy, ale ciężko utrzymać wagę
  2. uff uff jak długo mnie tu nie było Totalny brak czasu, zalatany na maxa ostatnio Wyzdrowiałem, chociaż ostatnio zaniedbałem trening, dopiero od zeszłego tygodnia wróciłem na plac treningowy i muszę przyznać, że po przerwie lepiej mi się ćwiczyło Jutro kolejny dzie? i powrócę do pisania dziennika Siła !
  3. Axip

    Dzień Pompek v3

    Jedziemy z tym koksem
  4. Witaj żeglarzu, zacumuj tu swój okręt na dłużej, bo w tym porcie uzyskasz wszystkie informacje na temat SW
  5. Zamykam kolejny treningowy tydzie? Cały czas katowałem te nogi i nie było dnia, w którym chodził bym bez zakwasów Dość niewygodne i męczące, ale efekty bardziej mnie interesują niż ból teraz Zacząłem robić pompki na zdrową rękę, małe serie, ale zawsze coś Druga ręka z dnia na dzie? coraz lepiej, w momencie gdy wyskoczył mi krwiak/siniak w okolicach łokcia (po 9 dniach od wypadku) nagle zacząłem nią swobodnie ruszać Być może gdzieś to tam w stawach siedziało, i z czasem część krwi się wchłonęła, a część wyszła jako siniak Cieszy mnie ten fakt i od poniedziałku spróbuję już na nią normalnie ćwiczyć Pozdro dla wytrwałych !
  6. Rany na twarzy zaskakująco szybko się zagoiły. Na lewą rękę dalej nic nie potrafię zrobić, nie da się podpierać, bo boli jak wściekła. Krwiaki jeszcze z niej nie zeszły, więc potrzebuje więcej czasu Tak jak wspominałem nie potrafiłem usiedzieć i jak ręce bolą, to czemu by nie robić nóg W piątek już zaliczyłem trening, mega zakwasy przez weekend ! kroczyłem jak pijana żyrafa Dziś dobiłem nogi, troszkę zakwasy się rozeszły Mój plan na nogi na szybko złożony na czas niedyspozycji ręki. Przysiady: 30/30/30 Wykroki w marszu na dystansie 30m dwie długości. Skakanka: 90s/90s/90s Wspięcia na palce na podwyższeniu: 30/30/30 Kaczy chód dystans 30m dwie długości. żabki dystans 30m raz. Pajacyki: 60s/60s/60s Wskoki na podwyższenie obunóż: 60s/60s/60s + rozciąganie. Nie ma lipy, łatwo się nie poddam ! Go Hard or [small]Go Home[/small]
  7. Dziś padało, ja jeszcze nie mogę ćwiczyć, ale przeszedłem się zobaczyć jak ekipa ćwiczy i o dziwo w deszczu walczyli ostro z grawitacją Od piątku zacznę na razie sobie same nogi ćwiczyć, a mam nadzieję, że za tydzie? już będę w stanie trenować na 100% Zrobiłem kilka fotek placu na którym ćwiczymy.
  8. Axip

    Witam Wszystkich

    Witaj ! Rozejrzyj się po forum, a na pewno znajdziesz cenne wskazówki Motywacji i wytrwałości życzę !
  9. Axip

    Street Workout Ełk

    ładnie, ładnie ! Dobry filmik, dobra moc, Dobre umiejętności !
  10. Na pogotowiu mówiła, że bez sensu, bo oni mnie nie uderzyli ani razu a opisać ich nie potrafię. Więc nie przyjęli by zgłoszenia .. Szybko się wykuruję i wracam z podwójną siłą
  11. Kolejne dwa dni za mną i zero litości dla siebie Nie będę opisywał treningu, bo niedawno ze szpitala wróciłem i ledwo ruszam lewą ręką. Do tego łuk brwiowy rozbity, obite kolana, łokcie, a rękę noszę drugą ręką bo się zepsuła.. Tak wyglądał wypadek na rowerze z winy dwóch gości, których już nie dogoniłem gdy się otrząsnąłem.. Będę musiał zrobić przerwę w treningach i tak mnie to boli.. Nienawidzę przerw :/
  12. Axip

    Witam Witam

    Witamy Cię Aggro Oby zapał Ci nie zmalał, a na pewno znajdziesz tutaj coś co doda Ci jeszcze więcej motywacji i siły Większość z nas ćwiczy na placach dla dzieci, w Polsce mało jest miejsc, które są stworzone typowo pod SW. Tak więc nie łam się i próbuj A może nawet się zdarzyć tak, że znajdziesz kompana do treningów właśnie tutaj
  13. Dobrymi ćwiczeniami na równowagę są wykroki, stanie na jednej nodze, a w wersji trudniejszej wspięcia dodatkowo na palcach. W podstawówce stawaliśmy na takiej rolce na której była deska i po prostu bujasz się na boki, tak żeby je?dzić lekko z boku na bok. W warunkach domowych sprawdza się wałek do ciasta + jakaś niewielka deska
  14. Hej hej heloł ! Muszę nadrobić wpisy Poniedziałek. Trening zrobiony wg rozpiski rano. Plus do tego z ekipą zrobiliśmy brzuchy na drążkach. Ułożyłem sobie dodatkowy plan na brzuch i upchnę go w jakiś dzie? D?wiganie jednej nogi na przemian w zwisie do 90* 20/20/20 Podciąganie dwóch nóg (wyprostowane) nad barki w zwisie 10/10/10 Front lever raises 5/5/5 Podciąganie zgiętych nóg do klatki 20/20/20 L'sit 3s/3s/3s Podciąganie zgiętych nóg do klatki bokiem 10/10/10 Wtorek Z braku czasu zrobiłem tylko kilkadziesiąt pompek ale odbije sobie to jutro z nawiązka na treningu ! Na wieczór znalazłem świetnego motywatora polecam zobaczyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...