Skocz do zawartości

Kavkaz

Aktywny Użytkownik

Reputacja

0 Neutralny

O Kavkaz

  • Tytuł
    Super User
  • Urodziny 11.11.1996

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Sport:
    Street Workout

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    Wielkie dzięki . Ale szczerze ci powiem że właśnie takie jajka z kur co zjedzą byle co są dużo większe a czasem się trafi nawet że są 2 żółtka w jednym jajku:)
  2. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    Ale jak są jajka ze wsi to wiadomo że z kur . Ja właśnie jem takie bo mam swoje kury ale czasem mało niosą i muszę dokupić w sklepie .No to to może bym zrobił tak że 2 jajka na 2 pierwsze posiłki. a wieczorem jedno jajko + twaróg i ewentualne małą łyżeczkę tego masła orzechowego ?
  3. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    Okej dzięki . A jeszcze jedno pytanie mam . A jakbym zamiast tych 3 jajek w ostatnim posiłku dał masło orzechowe sante chociaż jedną łyżkę. Bo czytałem że dobrze jest zjeść na noc trochę tłuszczy żeby się białko wolnej trawiło. A te 3 jajka był dał do pierwszego i drugiego posiłku. Może tak być???
  4. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    To zajebiscie . a mógłbym jeszcze po treningu 10 ml oliwy z oliwek ?
  5. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    Czyli z tego wynika co napisałeś że przedtreningiem ryż 100g 150 gram piersi z kurczaka odjołem 150g i dam je po treningu 200 g brokuł Wafle ryżowe a po treningu: ryż 100g 150g piersi banan dobrze ja to mysle?
  6. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    Ake no niezły wykład . No niestety nie moge czekać aż 2 godzin po zjedzeniu max do godziny czekam nie wiecej . No czyli oliwe z oliwek zostawiam przed treningiem. Czyli co moge zostawić tak jak mam teraz posiłek przed treningiem i po treningu czy dać na odwrót te posiłki? tylko jeszcze dodam do posiłku co mam ryż i te owoce dam tam jeszcze twarogu.
  7. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    No jabłko jabłko zawsze daje banany i jabłka i czasem też truskawki . A czemu według ciebie jabłko to zły pomysł ?
  8. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    To może mieso dac po treningu ? a przed treningiem: ryż biały 100g banan 100g jabłko 200g i do tego jeszcze troche twarogu I jeszcze ta oliwa z oliwek mi nie daje spokoju przed treningiem wydaje mi sie że tłuszcze przed treningiem to nie jest dobry pomysł
  9. Kavkaz

    Ocena mojej diety

    Posiłek pierwszy: Płatki owsiane 100g chleb graham 100g mleko 1,5% 250 ml masło extra 10g B:28g,T21g,WW120g Posiłek drugi chleb graham 200g ser gouda tłusty 50g szynka z piersi kurczaka 50g pomidor jeden B39g.T15g,WW92g Posiłek trzeci(Przed treningiem) ryż biały 100g mieśo z piersi kurczaka 300g brokuły morżone 200g 10g oliwy z oliwek B77g,T15g,WW82g Posiłek czwarty ryż biały 100g banan 100g jabłko 200g oliwa z oliwek 10g B9g,T12g,WW119g posiłek piąty przed snem ser twarogowy chudy 100 g jajka 3 całe gotowane B39g,T15g,WW5g Całość: Białko 192 gram Tłuszcze 77 gram Węglowodany 416 gram Jakieś 3100 kcl wyszło Moja waga to 75kg, wzrost 175, 18 lat miałem dać mniej kcl ale troche poczytałem i dałem tyle ile widzicie Co sądzicie?
  10. Kavkaz

    Zapotrzebowanie kaloryczne

    No liczyłem tak 75(waga) X 24 godziny=1800 X 1,3 współczynnik aktywności fizycznej i wyszło 2340. Niewiem może to jakiś zły sposób na to liczenie
  11. Kavkaz

    Zapotrzebowanie kaloryczne

    Waga 75, wzrost 175, 18 lat
  12. Kavkaz

    Zapotrzebowanie kaloryczne

    Hmmm więc jak radzicie żeby było dobrze?. Oboje mi podajecie propozycje tylko niewiem na którym sie skupić . WIem że to jest moja decyzja ale jednak wole się dowiedzieć od osoby która bardziej się zna. A jakbym zaczoł od 2500 i co tydzień zwiększał 100 kcl? taki mój pomysł
  13. Kavkaz

    Zapotrzebowanie kaloryczne

    Tylko że jeszcze mam 3 razy w tygodniu bieganie. To by pasowało pewnie jeszcze więcej kcl. Ale zrobie tak jak mi pisałes i zobacze co sie będzie działo
  14. Waga 75kg wzrost 175 cm Zapotrzebowanie kaloryczne wyszło mi 2340 kcl+ do tego jakies 400 kcl żeby masa szła w góre Obliczyłem to tak 75(masa ciała w kg)X 24h=1800 X 1,3 czyli współczynnik aktywności fizycznej 25% białka, 20% tłuszczy, 55% weglowodanów czy może tak być?
  15. Kavkaz

    zapotrzebowanie kaloryczne

    75 wagi mam i 174 wzrostu Kalorie 3197.43 Wêglowodany 55% 1758.59kcal = 439.65gram Bia³ko 15%% 479.61kcal = 119.9gram Tluszcz 30% 959.23kcal = 106.58gram tak mi wysz³o z kalkulatora z strony po treningu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...