Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

O tetezz

  • Tytuł
    Super User
  • Urodziny 22.01.1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mo¿e to dziwne, ale mnie najbardziej motywuje pora¿ka Jak co¶ siê spierdoli to wracam ze zdwojon± si³±
  2. tetezz

    Kto¶ wie kim on jest? :D

    Jak na go¶cia od gimnastyki to ma chyba do¶æ du¿± masê... Sylwetka prawie jak u kulturysty ^^
  3. Wtorek 07.10.2014r. Klatka + triceps rajver aktualnie moje treningi to czysta si³ownia, chocia¿ wplatam tutaj takie æwiczenia jak dipsy czy te¿ podci±ganie. Chcia³em do zimy z³apaæ trochê masy, dlatego te¿ korzystam ze sprzêtu na si³ce. Dobry Street Workout to siê dopiero zacznie
  4. Banany zaraz po treningu jak najbardziej. Najlepiej to wpisz te dania do dziennika jakiego¶ np. na potreningu.pl i tam wyjdzie ile z tego masz makrosk³adników i kalorii a pó¼niej porównaj to ze swoim zapotrzebowaniem
  5. Poniedzia³ek 06.10.2014r. Plecy + brzuch Dziennik nie umar³, ja te¿ ¿yjê i mam siê dobrze. Dobijam do 70kg T³uszczyku prawie nic, bo widaæ jeszcze sko¶ne i czteropak, ale wed³ug mnie troszkê dosz³o na dó³ brzucha. No trudno, jak narazie nabijam dalej, pó¼niej bêdziemy siê martwiæ co z tym zrobiæ SI£A !
  6. gonzo jest jaki¶ konkretny park do Street Workout'u w Kielcach?
  7. Co do pierwszego ujêcia z filmiku wy¿ej: "Czy Ty nawet na krze¶le nie umiesz usi±¶æ normalnie? "
  8. Dziêki @Dynloth! ¦roda 3.9.2014r. Barki + Nogi Krótki trening i dzi¶ ju¿ prawie dobijam zamierzon± ilo¶æ kalorii
  9. HYBRYDO, czy trening jaki dzi¶ zrobi³e¶ (pull) to jest twój max? Chodzi mi o to, jak bardzo jeste¶ po tym treningu wypompowany? Mo¿e czas zwiêkszyæ trochê te powtórzenia, a mo¿e nawet dodaæ czwart± seriê w podci±ganiu. Je¶li trening pull nie powtarza siê za czêsto (max 2-3 razy), to mo¿e spróbuj daæ z siebie wiêcej na treningach. Np. jak ju¿ jeste¶ trochê zmêczony to zrób samo opuszczanie itd. Kombinuj! PS. Nie zapominaj, ¿e pompki tak¿e bardzo dobrze wzmacniaj± rêce, co wp³ywa na ilo¶æ podci±gniêæ.
  10. Wtorek 02.09.2014r. Plecy + triceps Trochê mi ten dziennik obumar³, ale wracam jak zwykle z nowymi motywacjami i pomys³ami Z pewnych przyczyn jestem zmuszony ograniczaæ wysi³ek fizyczny :/ dlatego moje treningi przez nabli¿sze 3 miesi±ce ograniczaj± siê do 60min z mniejsz± intensywno¶ci±. Dodatkowo do treningów dorzucam si³owniê, poniewa¿ chcia³bym przez te 3 lekkie miesi±ce zdobyæ trochê masy, a pó¼niej to ju¿ jak start z bloków sprinterskich ci¶niemy STREET WORKOUT!!! Trzymajcie kciuki!
  11. tetezz

    Zapraszam do KINA!!!

    A wiadomo, o której mniej więcej to się dzieje, bo jutro też można zdobyć te bilety, ale cały dzie? będę siedział i czekał...
  12. 23.05.2014r. Klatka + triceps 24.05.2014r. Wolne 25.05.2014r. NIEDZIELA Trening grupowy Sobotni dzie? przeznaczony na odpoczynek, bo w Niedzielę mam zamiar pobić jakiś rekord, myślę, że w muscle up'ach dobrze będzie się sprawdzić
  13. 22.05.2014r. Barki + przedramię ¦wietny trening na dworze. Dodatkowo kilka razy po 5-10s perfekcyjnego clutch levera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...