Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik
  • Liczba zawartości

    242
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

O tetezz

  • Tytuł
    Super User
  • Urodziny 22.01.1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mo¿e to dziwne, ale mnie najbardziej motywuje pora¿ka Jak co¶ siê spierdoli to wracam ze zdwojon± si³±
  2. tetezz

    Kto¶ wie kim on jest? :D

    Jak na go¶cia od gimnastyki to ma chyba do¶æ du¿± masê... Sylwetka prawie jak u kulturysty ^^
  3. Wtorek 07.10.2014r. Klatka + triceps rajver aktualnie moje treningi to czysta siłownia, chociaż wplatam tutaj takie ćwiczenia jak dipsy czy też podciąganie. Chciałem do zimy złapać trochę masy, dlatego też korzystam ze sprzętu na siłce. Dobry Street Workout to się dopiero zacznie :D
  4. Banany zaraz po treningu jak najbardziej. Najlepiej to wpisz te dania do dziennika jakiego¶ np. na potreningu.pl i tam wyjdzie ile z tego masz makrosk³adników i kalorii a pó¼niej porównaj to ze swoim zapotrzebowaniem
  5. Poniedziałek 06.10.2014r. Plecy + brzuch Dziennik nie umarł, ja też żyję i mam się dobrze. Dobijam do 70kg :D Tłuszczyku prawie nic, bo widać jeszcze skośne i czteropak, ale według mnie troszkę doszło na dół brzucha. No trudno, jak narazie nabijam dalej, pó¼niej będziemy się martwić co z tym zrobić :D SI£A ! :D
  6. gonzo jest jakiś konkretny park do Street Workout'u w Kielcach?
  7. Co do pierwszego ujęcia z filmiku wyżej: "Czy Ty nawet na krześle nie umiesz usiąść normalnie? :D"
  8. Dzięki @Dynloth! ¦roda 3.9.2014r. Barki + Nogi Krótki trening i dziś już prawie dobijam zamierzoną ilość kalorii :D
  9. HYBRYDO, czy trening jaki dziś zrobiłeś (pull) to jest twój max? Chodzi mi o to, jak bardzo jesteś po tym treningu wypompowany? Może czas zwiększyć trochę te powtórzenia, a może nawet dodać czwartą serię w podciąganiu. Jeśli trening pull nie powtarza się za często (max 2-3 razy), to może spróbuj dać z siebie więcej na treningach. Np. jak już jesteś trochę zmęczony to zrób samo opuszczanie itd. Kombinuj! PS. Nie zapominaj, że pompki także bardzo dobrze wzmacniają ręce, co wpływa na ilość podciągnięć.
  10. Wtorek 02.09.2014r. Plecy + triceps Trochę mi ten dziennik obumarł, ale wracam jak zwykle z nowymi motywacjami i pomysłami :D Z pewnych przyczyn jestem zmuszony ograniczać wysiłek fizyczny :/ dlatego moje treningi przez nabliższe 3 miesiące ograniczają się do 60min z mniejszą intensywnością. Dodatkowo do treningów dorzucam siłownię, ponieważ chciałbym przez te 3 lekkie miesiące zdobyć trochę masy, a pó¼niej to już jak start z bloków sprinterskich ciśniemy STREET WORKOUT!!! :D Trzymajcie kciuki! :D
  11. tetezz

    Zapraszam do KINA!!!

    A wiadomo, o której mniej więcej to się dzieje, bo jutro też można zdobyć te bilety, ale cały dzie? będę siedział i czekał...
  12. 23.05.2014r. Klatka + triceps 24.05.2014r. Wolne 25.05.2014r. NIEDZIELA Trening grupowy Sobotni dzie? przeznaczony na odpoczynek, bo w Niedzielę mam zamiar pobić jakiś rekord, myślę, że w muscle up'ach dobrze będzie się sprawdzić :D
  13. 22.05.2014r. Barki + przedramię ¦wietny trening na dworze. Dodatkowo kilka razy po 5-10s perfekcyjnego clutch levera :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...