Skocz do zawartości

kmarek1989

Użytkownik

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

O kmarek1989

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 29.01.1989

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sorki za moją nieobecność już jestem i piszę sprawozdania z treningów 17.12.2013 r. (43 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Brak 18.12.2013 r. (44 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Brak 19.12.2013 r. (45 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Bieganie 5,59 km 38:04 min Rower 7,52 km Pływanie 1,15 km w 37 min 20.12.2013 r. (46 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Rower 4,17 km Pływanie 1,25 km w 39 min 21.12.2013 r. (47 dzie?) ¦niadanie 3 kromki z miodem 2 posiłek - bułka pizza na ciepło Obiad - Pomidorowa Kolacja - będzie dopiero ćwiczenia: Bieganie 6,82 km w tym rekord 5 km w 31:14 minut po lesie w zawodach "Z Biegiem z Naturą" (poprawa 4 minut w stosunku do ostatniego)
  2. 16.12.2013 r. (42 dzie?) CHEAT DAY :( Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - Twaróg chudy z mieszanką Obiad - 2 sztuki zapiekanek (bułka z pieczarkami z piekarni) + rogal z kokosem Kolacja - 2 mielone + 400 g mieszanki warzyw W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: (KLATKA+TRICEPS+ABS) Pompki 3/3/max (6) Pompki na kolanach w pozycji diamentowej 6/6/6 Pompki z nogami na podwyższeniu (2s góra, 3s dół) 3/2/2 Pompki na kolanach 8/8/8 Podciąganie prostych nóg do kąta prostego 6/6/8 Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 6/6/8
  3. 15.12.2013 r. (41 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - jajecznica z pomidorem z 2 jaj + 2 kromki chleba Obiad - 3 klopsiki pomidorowe + 100 g ziemniaków + sałatka ostra Kolacja - świeżyzna z cebulą + 2 kromki chleba W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: Pompki: 1 seria - 6 powtórze? 2 seria - 5 powtórze? 3 seria - 4 powtórze? 4 seria - 5 powtórze? 5 seria - 5 powtórze?
  4. 5 g rano w dni nie treningowe i 5 g rano i 5 g przed treningiem w dni treningowe, nie nie czuję się głodny w sumie nie mam czasu czuć się głodny
  5. 14.12.2013 r. (40 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - łosoś z pieprzem 120 g Drugi posiłek - 2 grejpfruty + mandarynki Obiad - Ogórkowa Kolacja - 2 kromki z wędliną i pomidorem W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: 4 km bieganie interwał 26 min
  6. 13.12.2013 r. (39 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - schabowy + surówka Drugi posiłek - 2 grejpfruty + mandarynki Obiad - Placki ziemniaczane na ostro Kolacja - 2 kromki z wędliną i pomidorem W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: 4km rowerem na basen + 1,25 km pływania w 39 min
  7. Jak na razie wystarcza mi do Czasu aż się nie podciągnę choć raz to nie zmieniam 11.12.2013 r. (37 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - Bułka z twarogiem i warzywami Drugi posiłek - twaróg z dżemem i orzechami Obiad - twaróg z dżemem i orzechami Kolacja - 7 pierogów W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: Najpierw 7 km biegu w 49 min (w tym 3 razy po schodach pod zamek w Lublinie jak Rocky Balboa:D), jak wróciłem z biegu to zrobiłem: (PLECY+BICEPS) Zwis na drążku ze zgiętymi rękoma 4s/5s/6s Krótkie pompki z rękoma wąsko 10/10/10 Zwis na drążku oburącz 10s/10s/10s Próby podciągania 3/4/4 Pompki w Plank 10/10/6
  8. 09.12.2013 r. (35 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - Płatki owsiane z dżemem i orzechami Drugi posiłek - twaróg z dżemem i orzechami Obiad - 5 pierogów Kolacja - 4 zielone grepfruty W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: (KLATKA+TRICEPS+ABS) Pompki 2/2/max(5) Pompki na kolanach w pozycji diamentowej 6/6/6 Pompki z nogami na podwyższeniu (2s góra, 3s dół) 2/2/2 Pompki na kolanach 6/8/8 Podciąganie prostych nóg do kąta prostego 4/6/6 Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 6/8/8 Mostek(plank) 20s/20s/20s Brzuszki do pozycji V 8/8/8
  9. 08.12.2013 r. (34 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - 2 parówki + bułka Obiad - Kurczak po prowansalsku + 75 g brązowego ryżu Kolacja - Makrela W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: 7 km biegu po pagórkach (BARKI+PRZEDRAMIę) Pompki 2/2/max(6) Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 2s/3s/4s Zwis na ręcznikach 6s/8s/10s Pompki 6/5/4 Próby podciąganie 3/3/3
  10. po niektórych czuję zmęcznie a po innych mam jeszczę energię 07.12.2013 r. (33 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - 200 g sera chudego z 2 łyżkami dżemu+ jogurt naturalny Drugi posiłek - Kapuśniak Obiad - Gyros z ryżem i surówką Kolacja - pomidorowa W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: 2 km biegu w śniegu po łydki a raz po kostki
  11. 06.12.2013 r. (32 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - 3 kabanosy z ostrym keczupem Drugi posiłek - Puszka filetów z makreli pomidorowych + 2 kromki chleba Trzeci posiłek - 2 zielone grejpfruty + 2 mandarynki Obiad - Kopytka Kolacja - 200 g sera chudego z 2 łyżkami dżemu W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: (UDA+łYDKI) Przysiad z wykrokiem 6/6/6 na każdą nogę Kaczy chód 20s/20s/20s Przysiady 8/8/8 Wspięcia na palce 15/17/20 Przysiady z wyskokiem 8/8/9 Plus znów noszenie lodówki ;p
  12. 05.12.2013 r. (31 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - płatki owsiane z mieszanką żurawiny i niesolonych pistacji Drugi posiłek - 6 pierogów ruskich mojej mamy Obiad - Schabowy z buraczkami i ziemniakami Czwarty posiłek - 1 kanapka z serem camembert Kolacja - łosoś z pieprzem W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: brak chyba, że liczymy wnoszenie lodówki na 3 piętro po schodach
  13. Wielkie dzięki kurde takie coś ciężko utrzymać ale się staram
×
×
  • Dodaj nową pozycję...