Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Maverick

Legendarny User

Ostatnia wygrana Maverick w dniu 17 Grudzień 2019

Użytkownicy przyznają Maverick punkty reputacji!

Reputacja

576 Mistrzunio

Social Info

7 obserwujących

O Maverick

  • Tytuł
    Matik:)
  • Urodziny 01.09.1993

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    175
  • Waga:
    78,4

Ostatnie wizyty

4697 wyświetleń profilu
  1. Widziałem ostatnio ten filmik na yt propsy ?
  2. Dzięki ? oj już nie mogę się doczekać przyszłego roku ? No przydałby się ale raz nie mam kiedy iść, a dwa to bym poszedł na prześwietlenie kręgosłupa do fizo i do kręgarza/chiropraktyka najlepiej też, bo cały kręgosłup mam chyba poprzestawiany ? Ale i tak jak w poniedziałek zacznę ćwiczyć to też wszystko zacznie być silniejsze i bardziej rozruszane, a nie to co teraz ? I muszę dodać jeszcze naukę stania na rękach, bo pamiętam kiedyś na FB był challenge z nauką od podstaw i jak to robiłem to miałem lepszą postawę i ogólnie lepiej się czułem. Na szczęście ściągałem te filmiki i chyba gdzieś na dysk je zrzuciłem ?
  3. nie aktualne dziś zdałem !! ? ostatnio kark se naciągłem na drążkach dzień przed egzaminem i zesztywniał, a dziś przed samym miastem przy gwałtownym ściąganiu kasku znowu sobie naciągłem ale na szczęście 30min na mieście jeszcze dało się jechać i zdałem ;)) także teraz mogę od poniedziałku wrócić do trenowania i w przyszłym roku będę robił jakąś ostrą trase na 2 tygodnie ? ooo a może macie jakieś magiczne sposoby na naciągnięty mięsień karku, bo póki co maść tylko i nic więcej nie działa ?
  4. zapomnialem się pochwalić że 4 raz nie zdałem ?? ale jest pozytyw wyjechalem z 8 na luzie ?? 24 kolejny?
  5. no i ..... 3 raz na dokładnie tym samym... 10 kolejny ?? pewnie tez obleje??
  6. no zobaczymy jak pójdzie w piątek, chyba wiem co robiłem źle ale to się okaże ? tak używałem ale pala mogę z garminem synchronizować a fitatu nie a który lepszy to chyba oba podobne
  7. no zapowiada się do tamtej środy ćwiczyłem potem musiałem przerwać bo w bark coś sobie zrobiłem i nie miałem pełnego zakresu ruchu, a że we wtorek miałem jazdy i wczoraj egzamin to musiał wyzdrowieć. Egzamin kolejny raz nie zdany no za nic nie potrafię wyjechać z ósemki... albo rpboę ją za wolno albo nie wiek co. na kursie robie ją z palcem w du..e a na egzaminie się podpieram nogą jak za pierwszym razem jak ją robiłem na kursie. Stresować się też nie stresuje nie wiem póki co ja i mój mózg jesteśmy w separacji. Kolejny egzamin w piątek 30.08 więc nie będę ryzykował jakimś znowu uszkodzeniem ale jak nie wyjade z ósemki to chyba rozwale ten ich motocykl... aaa a program to my fitness pal
  8. Maverick

    Jazda na rowerze

    łoo panie to u Ciebie drogo i to strasznie. U mnie masz za 1h-1zł potem 2h-2zł, 3h-zł 4h-4zł, 5h i każda kolejna 4zł. Ale jak ktoś jest pomysłowy i jest więcej stacji to i są rowery to może co 1h zmieniać rower na inny i za każdym razem za 1h płacić 1zł ? polecam ? i u nas to jak dobrze pamiętam w dużej ilości miast jest i np mogę sobie jechać z Gliwic do Tych tam oddać rower i wrócić sobie pociągiem albo czymś. Widziałem, że oni są nawet w czechach ? Edit aaa i pierwsze chyba 15min za darmo
  9. Maverick

    Jazda na rowerze

    ja jeżdżę raz na jakiś czas tymi miejskimi. Ostatnio przez 4 dni wracałem po 15km z pracy na nich ?? Ogólnie to bym chętnie jeździł codziennie ale weź tu znajdź czas. Bieganie,SW, rolki, no ile razy można do domu wracać i zmieniać buty ??
  10. Siemka ? Kurs skończyłem 1.08 miałem egzamin nie zdałem ?? kolejny mam 21.08 ale do treningów już mogę sobie wrócić na spokojnie ? Ogarnąłem sobie plan na podstawie wszystkich zmian które były ostatnio tu i wygląda aktualnie tak: Do 28.10.2019 we wtorek, czwartek i sobotę biegam. Jest to trening przygotowujący mnie do 5km biegu w 22min w tempie 4:24min/km. Zobaczymy czy tego 28.10 wykonam taki bieg ? PONIEDZIAŁEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 Pompki diamentowe 6/7/8 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 Dipy 4/4/6 Pompki na kostkach 6/8/8 WTOREK (ABS) Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14 Plank 30s/40s/40s Scyzoryki 30s/30s/40s ŚRODA z gumą (Plecy+Biceps) Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4 Australijskie podciągnięcia 6/7/8 Podciąganie podchwytem 5/5/6 Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7 Podciąganie nachwytem 7/7/8 CZWARTEK (Barki+Przedramiona) Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5 Scapula Pull Ups 6/6/8 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s. Pike Push Ups 6/8/8 Hindu Push Ups 4/5/6 PIĄTEK (Uda+Łydki) Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 6/8/8 Wspięcia na palce 30/30/30 Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s Sobota (Ogólny) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 Pompki diamentowe 6/7/8 Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25 Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s Po każdym treningu rozciągam się przez jakieś 20min z tą miłą Panią ? W poniedziałek i wtorek już ćwiczyłem, w poniedziałek miałem bieg wzorcowy, a wczoraj pierwszy trening biegowy. Plan też zrobiony jak trzeba choć nie było łatwo. Ale jak to bywa nie ma za lekko u mnie i dziś treningu nie zrobię. Placyk na którym ćwiczyłem rozbierają nie wiem co będą robić ale całe podłoże ściągnęli. Do tego w sobotę zamówiłem sobie drążek do piwnicy miał być wczoraj będzie dopiero jutro... i cały plan strzelił w ... A taki drążek będę miał i na dipy i na podciąganie. Australijskie też wejdą ? Do tego przed treningiem będę się rolował liczę że bóle karku przejdą jak wszystkie mięśnie wyroluje ? Taki 3w1 Takie uchwyty I nawet wziąłem ściskacz bo brakowało mi do darmowej wysyłki ? Do tego korzystam z wagi na której pokazuje mi wagę, tłuszcz %, wodę, kości i coś tam jeszcze Ogólnie porównałem najważniejsze paramertry czyli wagę i tłuszcz do tego co robiłem na smartgymie 26.12.2016r to wychodzi to tak 2016.12.26 Waga: 72,7kg Tłuszcz: 11,7% 2019.08.07 Waga: 80kg Tłuszcz: 19% Więc zalałem się. Celuję w wagę 75kg tłuszcz tak pewnie podobnie koło 11% żeby nie było fałd jak mam teraz ? Dietę prowadzę kij wie czy dobrą kalorie liczę i się zgadza(mniej więcej) poniżej screeny z 3dni od poniedziałku do dziś. Zmiany wprowadzam jeszcze ale chyba jest w miarę zdrowo. W końcu coś tam czytam ? Poniedziałek Wtorek Środa Środa IMO najlepsza jedynie następnym razem będzie zamiast mąki pszennej żytnia, bo nie miałem już wczoraj ?
  11. No otarcia akurat to rzadko występują jak potrafisz jeździć częściej to stłuczenia występują oczywiście mówię o freestyle slalom, bo przy agressive to chyba wszystko jest możliwe do uszkodzenia ?
  12. ta na wszystko pyłki, kurze itp itd ale to głównie coś w tym okresie zaczyna się pylić różnie to bywa w każdym roku ? No do najbliższego mam z 10km, a dwóch pary rolek nie chciało mi się na plecach targać, a autem to bez sensu było
  13. teraz już nie wcześniej się uczyłem jak miałem rolki do freestyle slalom w lutym je sprzedałem, bo nie miałem czasu żeby jeździć poza tym u mnie też nie było jako takiej miejscówki, żeby fajnie ćwiczyć. Teraz to tylko rekreacyjnie bardziej ale i tak robię różne triki żeby ich nie zapomnieć, bo na pewno wrócę do FS. Teraz czekam tylko do czwartku, aż będę miał wizytę u alergologa dostanę leki i będzie można normalnie żyć na dworze ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...