Skocz do zawartości

Maverick

Legendarny User

Ostatnia wygrana Maverick w dniu 26 Sierpień

Użytkownicy przyznają Maverick punkty reputacji!

Reputacja

572 Mistrzunio

Social Info

6 obserwujących

O Maverick

  • Tytuł
    Matik:)
  • Urodziny 01.09.1993

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    175
  • Waga:
    78,4

Ostatnie wizyty

4088 wyświetleń profilu
  1. Dzięki oj już nie mogę się doczekać przyszłego roku No przydałby się ale raz nie mam kiedy iść, a dwa to bym poszedł na prześwietlenie kręgosłupa do fizo i do kręgarza/chiropraktyka najlepiej też, bo cały kręgosłup mam chyba poprzestawiany Ale i tak jak w poniedziałek zacznę ćwiczyć to też wszystko zacznie być silniejsze i bardziej rozruszane, a nie to co teraz I muszę dodać jeszcze naukę stania na rękach, bo pamiętam kiedyś na FB był challenge z nauką od podstaw i jak to robiłem to miałem lepszą postawę i ogólnie lepiej się czułem. Na szczęście ściągałem te filmiki i chyba gdzieś na dysk je zrzuciłem
  2. nie aktualne dziś zdałem !! ostatnio kark se naciągłem na drążkach dzień przed egzaminem i zesztywniał, a dziś przed samym miastem przy gwałtownym ściąganiu kasku znowu sobie naciągłem ale na szczęście 30min na mieście jeszcze dało się jechać i zdałem ;)) także teraz mogę od poniedziałku wrócić do trenowania i w przyszłym roku będę robił jakąś ostrą trase na 2 tygodnie ooo a może macie jakieś magiczne sposoby na naciągnięty mięsień karku, bo póki co maść tylko i nic więcej nie działa
  3. zapomnialem się pochwalić że 4 raz nie zdałem ale jest pozytyw wyjechalem z 8 na luzie 24 kolejny
  4. no i ..... 3 raz na dokładnie tym samym... 10 kolejny pewnie tez obleje
  5. no zobaczymy jak pójdzie w piątek, chyba wiem co robiłem źle ale to się okaże tak używałem ale pala mogę z garminem synchronizować a fitatu nie a który lepszy to chyba oba podobne
  6. no zapowiada się do tamtej środy ćwiczyłem potem musiałem przerwać bo w bark coś sobie zrobiłem i nie miałem pełnego zakresu ruchu, a że we wtorek miałem jazdy i wczoraj egzamin to musiał wyzdrowieć. Egzamin kolejny raz nie zdany no za nic nie potrafię wyjechać z ósemki... albo rpboę ją za wolno albo nie wiek co. na kursie robie ją z palcem w du..e a na egzaminie się podpieram nogą jak za pierwszym razem jak ją robiłem na kursie. Stresować się też nie stresuje nie wiem póki co ja i mój mózg jesteśmy w separacji. Kolejny egzamin w piątek 30.08 więc nie będę ryzykował jakimś znowu uszkodzeniem ale jak nie wyjade z ósemki to chyba rozwale ten ich motocykl... aaa a program to my fitness pal
  7. Maverick

    Jazda na rowerze

    łoo panie to u Ciebie drogo i to strasznie. U mnie masz za 1h-1zł potem 2h-2zł, 3h-zł 4h-4zł, 5h i każda kolejna 4zł. Ale jak ktoś jest pomysłowy i jest więcej stacji to i są rowery to może co 1h zmieniać rower na inny i za każdym razem za 1h płacić 1zł polecam i u nas to jak dobrze pamiętam w dużej ilości miast jest i np mogę sobie jechać z Gliwic do Tych tam oddać rower i wrócić sobie pociągiem albo czymś. Widziałem, że oni są nawet w czechach Edit aaa i pierwsze chyba 15min za darmo
  8. Maverick

    Jazda na rowerze

    ja jeżdżę raz na jakiś czas tymi miejskimi. Ostatnio przez 4 dni wracałem po 15km z pracy na nich Ogólnie to bym chętnie jeździł codziennie ale weź tu znajdź czas. Bieganie,SW, rolki, no ile razy można do domu wracać i zmieniać buty
  9. Siemka Kurs skończyłem 1.08 miałem egzamin nie zdałem kolejny mam 21.08 ale do treningów już mogę sobie wrócić na spokojnie Ogarnąłem sobie plan na podstawie wszystkich zmian które były ostatnio tu i wygląda aktualnie tak: Do 28.10.2019 we wtorek, czwartek i sobotę biegam. Jest to trening przygotowujący mnie do 5km biegu w 22min w tempie 4:24min/km. Zobaczymy czy tego 28.10 wykonam taki bieg PONIEDZIAŁEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 Pompki diamentowe 6/7/8 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 Dipy 4/4/6 Pompki na kostkach 6/8/8 WTOREK (ABS) Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14 Plank 30s/40s/40s Scyzoryki 30s/30s/40s ŚRODA z gumą (Plecy+Biceps) Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4 Australijskie podciągnięcia 6/7/8 Podciąganie podchwytem 5/5/6 Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7 Podciąganie nachwytem 7/7/8 CZWARTEK (Barki+Przedramiona) Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5 Scapula Pull Ups 6/6/8 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s. Pike Push Ups 6/8/8 Hindu Push Ups 4/5/6 PIĄTEK (Uda+Łydki) Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 6/8/8 Wspięcia na palce 30/30/30 Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s Sobota (Ogólny) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 Pompki diamentowe 6/7/8 Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25 Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s Po każdym treningu rozciągam się przez jakieś 20min z tą miłą Panią W poniedziałek i wtorek już ćwiczyłem, w poniedziałek miałem bieg wzorcowy, a wczoraj pierwszy trening biegowy. Plan też zrobiony jak trzeba choć nie było łatwo. Ale jak to bywa nie ma za lekko u mnie i dziś treningu nie zrobię. Placyk na którym ćwiczyłem rozbierają nie wiem co będą robić ale całe podłoże ściągnęli. Do tego w sobotę zamówiłem sobie drążek do piwnicy miał być wczoraj będzie dopiero jutro... i cały plan strzelił w ... A taki drążek będę miał i na dipy i na podciąganie. Australijskie też wejdą Do tego przed treningiem będę się rolował liczę że bóle karku przejdą jak wszystkie mięśnie wyroluje Taki 3w1 Takie uchwyty I nawet wziąłem ściskacz bo brakowało mi do darmowej wysyłki Do tego korzystam z wagi na której pokazuje mi wagę, tłuszcz %, wodę, kości i coś tam jeszcze Ogólnie porównałem najważniejsze paramertry czyli wagę i tłuszcz do tego co robiłem na smartgymie 26.12.2016r to wychodzi to tak 2016.12.26 Waga: 72,7kg Tłuszcz: 11,7% 2019.08.07 Waga: 80kg Tłuszcz: 19% Więc zalałem się. Celuję w wagę 75kg tłuszcz tak pewnie podobnie koło 11% żeby nie było fałd jak mam teraz Dietę prowadzę kij wie czy dobrą kalorie liczę i się zgadza(mniej więcej) poniżej screeny z 3dni od poniedziałku do dziś. Zmiany wprowadzam jeszcze ale chyba jest w miarę zdrowo. W końcu coś tam czytam Poniedziałek Wtorek Środa Środa IMO najlepsza jedynie następnym razem będzie zamiast mąki pszennej żytnia, bo nie miałem już wczoraj
  10. No otarcia akurat to rzadko występują jak potrafisz jeździć częściej to stłuczenia występują oczywiście mówię o freestyle slalom, bo przy agressive to chyba wszystko jest możliwe do uszkodzenia ?
  11. ta na wszystko pyłki, kurze itp itd ale to głównie coś w tym okresie zaczyna się pylić różnie to bywa w każdym roku ? No do najbliższego mam z 10km, a dwóch pary rolek nie chciało mi się na plecach targać, a autem to bez sensu było
  12. teraz już nie wcześniej się uczyłem jak miałem rolki do freestyle slalom w lutym je sprzedałem, bo nie miałem czasu żeby jeździć poza tym u mnie też nie było jako takiej miejscówki, żeby fajnie ćwiczyć. Teraz to tylko rekreacyjnie bardziej ale i tak robię różne triki żeby ich nie zapomnieć, bo na pewno wrócę do FS. Teraz czekam tylko do czwartku, aż będę miał wizytę u alergologa dostanę leki i będzie można normalnie żyć na dworze ?
  13. noo koniec kariery ledwo zacząć i już koniec ;/ eeeee a bo ja wiem muszę zerknąć do książki ? wczoraj trening zrobiony rolki + abs tak jak w poniedziałek robiony bez przerwy ? WTOREK - ABSPodnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 8/8Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 8/8Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14 8/8
  14. no dokładnie, a nie chce teraz walić ostro zakwasy będą musiały poczekać ? Nawet nie wiem czy nie wdrożę z podciągania treningu ze skazanego przez miesiąc mogę robić, a może zaczną mi podciągnięcia normalnie wchodzić i je polubię ? Widzieliście to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...