Skocz do zawartości

Kapitan Pow3r

Legendarny User

Ostatnia wygrana Kapitan Pow3r w dniu 23 Czerwiec 2015

Użytkownicy przyznają Kapitan Pow3r punkty reputacji!

Reputacja

24 Dobry

2 obserwujących

O Kapitan Pow3r

  • Tytuł
    Kocur
  • Urodziny 01.01.1995

Informacje

  • Płeć
    Brak
  • Skąd:
    Puck
  • Staż od:
    24.05.2012
  • Sport:
    Street Workout

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Trip 3 lata. https://www.youtube.com/watch?v=3sq4YrLrqOM&feature=youtu.be Można sobie porównać planche z tego filmiku i poprzedniego, leci progress
  2. Na dipach robię z L do hs spiczage nogi razem proste wiec no.. ale na uchwytach nie dam rade, moze z straddle jak juz bo za malo rozciagniety zeby proste nogi przeciagnac pod soba.. Dzis krótki wypad na wioskę obok mojego miasta poszło pare planchow itd, fotka na fejsie A z kolei wczoraj nic nie robilem poza codziennym juz rozciąganiem.
  3. Treningi ostatnio idą super, rozciagam się codziennie po rozgrzewce przed treningiem i dziś siadło straddle planche ponad 8s i potem samolot straddle nogi proste ok. 3s [utrzymany] no i tam wiadomo impossible dipy typu 1powt 10 serii. I na koniec szlifowanie HS w jak najlepszej formie przez ok 40min
  4. Zajarany max! Dzis front i hefesto.. Front sredniawa [ negatywy,wznosy do fronta, amerykany - wszystko na fullu a z seriami i powt roznie..] Hefesto.. Zwis chwyt głęboki tylem z asysta nogi na ziemii 3x 5-10s Hefesto asysta nogi na ziemii 3x5 Zwis w połowie dipa koreanskiego [cale cialo 1 linia] 3x 8s Hefesto bez asysty 1 powt [jak najdalej w dol i wrocic] x 3.. - za 2 razem zrobilem do 3/4 pełnego hefesto XD i wrocilem , jaram sie w huuu.!! Niedlugo nagrywka [jak łokcie odpoczna od tyranki ] z impossible , hefesto i plancha full z bujania
  5. Krótki trening dzis pod plancha i impossible - push 3 proby straddle planche - 2 proba ,forma zajebista i dosc dlugi hold ok. 6s+ , pozostale 2 srednie.. 3 serie po 5 pompek full planche z nogami opartymi o sciane. 3 serie "rozjazdow" rąk na boki w podporze na kolanach po 6s holdy 2 serie podporu na "przeprości" jak sam to nazwalem impossible: 3x10 pompki "tygryski" - dogrzanie łokci 2x5 pompki "tygryski " jednorącz w podporze na kolanach - dogrzanie lokci 3x3 half impossible [ skupienie na jak najlepszej formie] 1x3 full impossible 1x1 full l sit impossible Zaraz stretching A jutro Front i Hefesto!
  6. Dobrze lecisz, jak sie zobaczymy to ma byc progress
  7. Trening dziś lekko. Gwoździem programu było impossible dip pełny do full planche.. Planche trzymane z ledwo 2s bo chcialem tylko wejsc i opuscic no i poszło Poza to impossible pokatowalem troszke, troszkę pod hefesto i inne gowna typu rozpięcia rękoma w podporze na kolanach itd. od 17 do 19 trwal trening no i o 21 drugi [mega lekki] typu jakies podpory na kołach i inne zwisy przerzutne Tutaj również podrzucam krótki filmik z moich poczynań z przed miesiąca ok.
  8. http://youtu.be/djS7owrL7Bs niedługo na czysto + 1arm hs przy scianie ustany 3s xD
  9. mały, co Ty. Z kolei dzis ustalem pare sek na 1 ręce również przy scianie oraz zrobiłem pompke na rękach ponad 40cm poniżej poziomu rąk i wróciłem, testowalem jak nisko potrafię zejsc i wrocic + 1 raz wykonalem parę tzw. prone pushup's
×
×
  • Dodaj nową pozycję...