Skocz do zawartości

Piet

Legendarny User

Zawartość dodana przez Piet

  1. Piet

    Książka Kucharska

    Czuję się zaszczycony że i mój omlet się tutaj znalazł i to nie dodany przeze mnie A teraz coś co ostatnio próbowałem po treningu i jest mega smaczne : Mus Jagodowo Bananowy - Szklanka Jagód/Borówek Amerykańskich - 1 szt. Banana - 3/4 szklanki płatków owsianych gotowanych na mleku - 1 łyżka miodu Całość miksujemy i gotowe Smacznego !
  2. hmmm Zamer napewno cwiczyc ;d napewno piewa pic nie bédziemy no chyba ze jedno albo dwa w porywach do dziesieciu Pewnie ze wpadajcie ja zabieram GoPro
  3. lewy a masz diete ¿eby robiæ t± mase ? bo z samych supli jej nie zrobisz
  4. Piet

    Dieta do oceny

    Przetak jak bêde mia³ chwile w weekend to prze¶le Ci przyk³adow± diete i ka¿dy posi³ek przygotowanie max 15-20 min a jak ry¿ zrobisz do 10 min to smacznego
  5. Piet

    Dieta do oceny

    Przetak tak jak mcfinn Ci ¿yczê z ca³ego serca idealnych efektów nie wiem gdzie czyta³e¶ o dietach ale napewno one nie maja nic wspólnego z sportem Powodzenia w robieniu "masy"
  6. Piet

    Dieta do oceny

    Przetak chcesz mieæ smaczn± i dobr± diete ? Daj znaæ, a za 80 z³ masz diete + suplementacje na najwy¿szym poziomie od trenera interpersonalnego Dieta bezt³uszczowa + idealnie dobrane makro i mikro sk³adniki do tego fajnie smakuje ¿arcie Albo druga rada zap³aæ 10 z³ na dotacje i Ci Siwa b±d¼ Dominik u³o¿± diete, ale nie testowa³em diet od nich wiêc nie wiem ja na diecie w przeci±gu tyfodnia przyty³em 1 kg + widze du¿e efekty w wygl±dzie tylko do tego mam suplementacje i rozpisany plan treningowy na si³ke
  7. Piet

    Dieta do oceny

    Imo dieta na której nie zrobisz masy po pierwsze za ma³o kcal po drugie 15:00 sama pier¶ z kurczaka i niby tym masz mase zrobiæ ? Daj albo zap³aæ komus niech Ci u³o¿y po¿±dna diete Dieta powinna byæ wyliczona tak ¿e masz wszêdzie mniej wiêcej po równo Bia³ka/wêgli/t³uszczy a tutaj masz taki rozpierdziel ¿e nie wiadomo o co chodzi
  8. Piet

    rozi±ganie

    Rozci±ganie tylko i wy³±cznie po treningu ! Miê¶nie musz± byc dobrze rozgrzane ¿eby je rozci±gaæ inaczej szybko nabawisz siê kontuzji co do rozci±gania zale¿y jaka pratia miê¶niowa ale jeste tego pe³no na YT wiêc mo¿esz poogl±daæ jak siê rozci±gaæ
  9. Od tygodnia heh tak Monohydrant kreatyny 6 jaj + p³atki ciê¿ko ale daje rade potem siê nie ruszam przez 15 min ¿eby nie zwróciæ ;d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...