Skocz do zawartości

hodor

Użytkownik

Reputacja

0 Neutralny

O hodor

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Od razu po treningu wystarczy zjesc banana, zeby dostarczyc cukry do krwi. 30 min po tym mozna wypic bialko, jednakze sam posilek bogaty w proteiny jest lepszy z mala iloscia wegli
  2. hodor

    moje kolano

    znajac uycie, ortopeda nic nie znajdzie. Idz do fizjoterapeuty
  3. Dzisiejszy trening troszkê urozmaicili¶my w tygrysie pompki, trzeba siê powoli uczyæ. pompki z rêkoma szeroko 13/15/17 pompki diamentowe 8/10/12 Pompki z nogami na podniesieniu 18/20/22 Dipsy 8/9/10 Pompki z kla¶niêciem 10/10/10 Pompki Muay Thai 7/8/9 Tygrysie pompki 3/3/4 na sam koniec, uczyli¶my siê back lever, powoli progres ju¿ jest, kilka sekund na zgiêtej jednej nodze wytrzymamy
  4. Marcinv94, flagi uczymy siê stopniowo, nie rzucamy siê na g³êbok± wodê, Na pocz±tek flaga chwytana
  5. Dzisiejszy trening by³ nieco inny, pobawili¶my siê troszkê 5 podci±gniêæ nachwytem bieg 20m 5 pompek diamentowych bieg 20m 20 mountain climber bieg 20m 10 przysiadów z wyskokiem Wszystkiego 4 serie, 30s odpoczynku miêdzy seriami. Do tego robili¶my drabinkê w pompkach i podci±ganie podchwytem w±sko, doszli¶my do 9
  6. hodor

    rozi±ganie

    Witam, jak powinno wygl±daæ rozci±ganie? Wykonywaæ to przed czy po treningu, jakie æwiczenia robiæ?
  7. Witam serdecznie, mo¿e opowiem troszkê na pocz±tku o sobie. Jestem Mateusz, 19 lat. Swoj± przygodê ze SW zacz±³em po przeczytaniu ksi±¿ki "Skazany na trening", chyba jak wiêkszo¶æ. Zaczyna³em sam, na pocz±tku w "si³owni" domowej, ale szybko mnie znudzi³o podnoszenie ciê¿arów. Po licznych nieprzespanych nocach, kiedy wg³êbia³em siê w tajniki kalisteniki doszed³em do waszego forum. Posiedzia³em tu troszkê, po¶ledzi³em ró¿ne dzienniki i sam postanowi³em swój zrobiæ. 10 dni temu zaczyna³em æwiczyæ na bramkach od boiska, ze wzglêdu na to, ¿e u mnie na osiedlu nie ma placu do SW ani podobnych miejscówek. Aktualnie zarazi³em dodatkowo 10 osób i wspólnie stawiamy opór grawitacji Aktualny nasz plan æwiczeñ, proszê o korektê i jakie¶ porade, z góry dziêkuje i zapraszam do lektury PS. Postaram siê dodawaæ przepisy i zdjêcia posi³ków, je¶li bêdê w stanie je wykonaæ. Poniedzia³ek pompki z rêkoma szeroko 13/15/17 pompki diamentowe 8/10/12 Pompki z nogami na podniesieniu 18/20/22 Dipsy 8/9/10 Pompki z kla¶niêciem 10/10/10 Pompki Muay Thai 7/8/9 Wtorek Podci±ganie prostych nóg do k±ta prostego 10/12/15 Podci±ganie zgiêtych nóg do klatki piersiowej 15/17/19 Plank 30s/35s/40s Brzuszki do pozycji V 10/12/14 Wycieraczki 10/10/10 Podnoszenie prostych nóg le¿±c 12/14/16 ¦roda Podci±ganie nachwytem szeroko 7/8/9 Krótkie pompki z rêkoma w±sko 20/30/40 Podci±ganie podchwytem zamkniêtym 8/8/8 Pompki z jedn± rêka na podwy¿szeniu 12/12/14 Podci±ganie nachwytem 7/9/9 Dipsy na dr±zku 5/6/7 Podci±ganie z kla¶niêciem 3/4/4 Próba MuscleUP Czwartek Pompki z rêkoma przy biodrach 12/14/16 Zwis na jednej rêce 3x max Podci±ganie na rêcznikach 6/6/9 Pompki na pi³ce 12/15/17 Podci±ganie za g³owê 4/6/8 Próby HumanFlag Pi±tek Przysiad z wykrokiem 20/25/30 wskakiwanie na stopieñ 20/20/20 Przysiady na jednej nodze 6/7/8 Wspiêcia na place 25/25/25 Burpes 10/10/10 Próby L-sit Sobota Dipsy 7/8/9 Pompki z kla¶niêciem 1010/10 Podci±ganie prostych nóg do k±ta prostego 10/11/13 Podci±ganie zgiêtych nóg do klatki piersiowej 15/15/17 Podci±ganie nachwytem szeroko 7/8/9 Krótkie pompki w±sko 20/20/20 Pompki z rêkoma przy biodrach 14/14/16 Zwis na jednej rêce 3x max Przysiad z wykrokiem 25/25/25 Burpes 10/10/10
  8. hodor

    Buty

    Mój trener personalny mial te buty na siłowni, zachwalał je sobie . Ogolnie smiesznie wygladaja, maly "murzyek" z 150cm wzrostu i tyle samo w klacie i te buty..
  9. hodor

    Street Workout Koszalin

    gadula16, te¿ jestem z Brd
  10. hodor

    suplementacja

    Dziêkuje za odpowied¼ Z suplementacji oczywi¶cie chcia³em u¿ywaæ bia³ka, z biegiem czasu kreatyny. Czas poka¿e czy bêdê j± stosowa³. Od sierpnia zacznê prowadziæ sukcesywnie dziennik treningowy wraz z przepisami, chêtnych zapraszam. Jak kto¶ ma jeszcze jakie¶ wskazówki, to bardzo proszê o napisanie. Pozdrawiam
  11. hodor

    suplementacja

    Witam wszystkich, jestem nowy na forum jak i nowicjuszem w kalistenice. Swoj± przygodê (chyba jak wiêkszo¶æ) zaczyna³em z Paulem Wadem. Æwiczy³em przez 3 miesi±ce ale niestety bez ¿adnych diet, suplementacji. Chcia³bym Was zapytaæ o kilka rzeczy, prosi³bym o odpowied¼ lub odes³anie do konkretnego tematu, gdy¿ od sierpnia zamierzam ca³kowicie oddaæ siê dr±¿kom. -Jak wygl±da dieta w tym sporcie, co je¶æ a czego unikaæ -Suplementacja, braæ czy czy nie braæ? -Wyliczanie makrosk³adników -Masa wa¿na czy te¿ nie? Dziêki wszystkim za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...