Jump to content

FarGoo

Super User
  • Posts

    553
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

FarGoo last won the day on July 6 2017

FarGoo had the most liked content!

4 Followers

About FarGoo

  • Birthday 03/02/1994

Informacje

  • Płeć
    Brak
  • Skąd:
    Okolice Kalisza
  • Staż od:
    23.04.14
  • Sport:
    Street Workout
  • Zainteresowania
    Street workout, Kalistenika, Bieganie, Informatyka, Szybkie kobiety i piękne samochody czy jakoś tak ;D

Parametry

  • Wzrost:
    186
  • Waga:
    85

Recent Profile Visitors

3,269 profile views

FarGoo's Achievements

Świeżak

Świeżak (1/14)

  • Very Popular

Recent Badges

401

Reputation

3

Community Answers

  1. Gen Lab zagraniczna firma ;) bardzo dobre kreatyny mają i białeczka polecam naprawdę polecam
  2. spoko czekam z niecierpliwością
  3. im lżej tym lepiej dla ciebie w tym sporcie ;) ja jestem ulanym kabanem i teraz mi wszystko trudno przychodzi Pamiętaj trenując nogi budujesz bica hehe xD sesje interwałowe polecam :) 2-3 razy w tyg to powinno tam cię przyciąć:P A co do diety zmniejszona liczba kalorii zrobi swoje i makro na odpowiednim poziomie ;) Musisz patrzeć na swoje ciało co się dzieje z nim jak obcinasz kcal :) ja proponuje teraz włączyć do trenignu interwały i nogi zobaczysz jakie rezultaty będą ;P a potem zabierzesz sie za obcinanie kcal taka moja rada a ty zrobisz jak uważasz ;)
  4. ja tylko uznaje gen laba dobra cena jak i zajebiste produkty
  5. ja osobiście własnie mam zamiar zakupić i też bym chciał wiedzieć czy lepiej od razu w proszku czy w tej kostce i jakiej firmy
  6. Forum ożywaj :D

    1. Dynloth
    2. FarGoo

      FarGoo

      i to mi się podoba ;D

  7. na wadze 94 kg i front to już zapomniana technika niestety wielka masa niesie ze sobą wielkie konsekwencje ;P
  8. własnie, techniki co to jest tak marzyłem o szybkim wzroście masy no i przyszło tak się roztyłem że teraz ćwiczę podciąganie o froncie, mu mogę zapomnieć :C xD
  9. diete na samym początku panowie najpierw niech się w ćwiczenia wdroży narazie niech trzyma michę taką jaką mama mu serwuje
  10. oczywiście że sen jest ważny tak samo jak i dieta pomaga nam w regeneracji ciała odbudowie mięśni działa antystresowo (obudziłeś się kiedyś zestresowany nie mowie tu o koszmarze?) odpręża organizm. Człowiek potrzebuje minimum 6h snu u mnie to wynosi min 7h snu bez tego ani rusz nie mam siły na nic max snu to 9-10h po później głowa boli. Apropo snu... Jak ktoś ma problemy ze zasypianiem w nocy to możliwe że dużo się dział przed kompem oczy się naświetlają i spać nie można Można również zjeść coś wysoko węglowodanowego wtedy sen jest lepszy i mocniejszy dlatego jak ktoś pisze o lekkiej kolacji to mnie coś strzela. Lepszy twardszy sen = lepsza regeneracja
  11. sam bym się wybrał ale niestety daleko ale panowie można kiedyś zrobić wspólne spotkanie na jakiś zawodach
  12. ja tam wole jeździć na czym co ma koła nartą nie wierze haha xD
  13. ja zanim odkryłem stronkę madbarza własnie leciałem tym planem treningowym nawet nawet był
  14. Wszystko powoli do przodu to jest jak z grą komputerową:D Na danym levelu dostajesz określonego skilla hehe xD ale jeżeli masz za mały level to nie możesz użyć tego skilla bo jesteś za słaby tu jest tak samo od prostego HS po planche bądź reverse planche ;P na początku nie nauczysz się planche wszystko powoli i sumiennie trzeba robić :)
×
×
  • Create New...