Skocz do zawartości

Mikołaj Nowocień

Użytkownik

Ostatnia wygrana Mikołaj Nowocień w dniu 3 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Mikołaj Nowocień punkty reputacji!

Reputacja

87 Super

2 obserwujących

O Mikołaj Nowocień

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Parametry

  • Wzrost:
    180
  • Waga:
    90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam wrażenie że już nie takie jak wcześniej, ale to pewnie dlatego że nie trenuje 3 razy siłowo z braku czasu ?
  2. Dwa dni temu trening C wykonany ? Pompki z rękoma szeroko (z obciążeniem 12 kg) 20/22/22/22 wykonane 20/22/22/22 przez pomyłkę Dipsy (z obciążeniem 12 kg) 6/6/8/8 wykonane 6/6/8/8 ostatnia seria bez obciążenia Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 wykonane 4/4/4/4 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 wykonane 4/4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 wykonane 12/12/14/14 Pompki na piłce 14/14/16/16 wykonane 14/14/16/16 ostatnia seria z kolan, wydaje mi się że pompki przy biodrach wykonałem bardziej angażując barki stąd też brak mocy przy pompkach na piłce Brzuszki do pozycji V zamieniam na Crunch Kicks wykonane 14/14/14/16 Hell Touches 40/40/40/40 wykonane 40/40/40/40 Kilka ćwiczeń na brzuch pod koniec, hollow body, ćwiczenia z kółkiem.
  3. Hehe ostro lecisz do przodu kolego ? brawo dla Ciebie za wytrwałość ???
  4. Trening B wykonany ? Pompki z nogami na podwyższeniu +12kg obciążenia 20/20/20/20 Wykonane 20/20/20/20 Dipsy 6/6/8/8 +12kg obciążenia Wykonane 6/6/8/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 Wykonane 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Wykonane 10/10/12/12 Pompki na piłce 14/14/16/10 i reszta z kolan Wykonane 14/14/16/16 Podciąganie za głowę 4/4/4/4 Wykonane 4/4/4/3 i pół Crunch Kicks 14/14/14/16 Wykonane 14/14/14/16 Hell Touches 40/40/40/40 Wykonane 40/40/40/40 Oprócz tego na koniec kilka serii ćwiczeń na core ?
  5. Dziś zdobiony trening A, w między czasie było kilka sesji treningowych nie wpisanych w dziennik ? Pompki z rękami szeroko 20/22/22/22 Wykonane 20/22/22/25 Pompki diamentowe 14/14/16/16 Wykonane 14/14/16/16 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Wykonane 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp podchwytem 10/10/12/12 Wykonane 10/10/12/12 Podciaganie w zwisie barkami 12/12/14/14 Pozowoliłem zamienić na wznosy barków z kettlami Wykonane14/14/16/16 Crunch Kicks 14/14/14/16 Wykonane 14/14/16/18 Tu wznosy kolan do klatki piersiowej też zmieniłem ze względu na ból w odcinku lędźwiowym 1 min - hollow body 1 min - hell touches 1 min - plank 1 min - Superman Przed treningiem ostro potrenowane Hand Standy oraz sylwetki ma kółkach ?
  6. Witam ? Pierwszy trening kalisteniczny po świętach wykonany. Trening C. Pompki z rękoma szeroko 20/22/22/22 wykonane 20/22/23/23 przez pomyłkę Dipsy 6/6/8/8 wykonane 6/6/8/8 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 wykonane 4/4/4/4 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 wykonane 4/4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 wykonane 12/12/14/14 Pompki na piłce 14/14/16/16 wykonane 14/14/10 i 6 z kolan/8 i 8 z kolan Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14\ wykonane 12/12/14/14 Hell Touches 40/40/40/40 wykonane 40/40/40/40
  7. Dzisiaj wleciał trening B. Pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/20/20 Wykonane 20/20/20/20 Dipsy 6/6/8/8 Wykonane 6/6/8/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 Wykonane 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Wykonane 10/10/12/12 Pompki na piłce 14/14/16/16 Wykonane 14/14/16/16 Podciąganie za głowę 4/4/4/4 Wykonane 4/4/44 Crunch Kicks 14/14/14/16 Wykonane 14/14/14/16 Hell Touches 40/40/40/40 Wykonane 40/40/40/40 Trudności występują przy podciąganiu na kółkach incline, przy pompkach na piłce w ostatniej serii oraz nie czuje się na siłach przy podciąganiu za głowę.
  8. W porównaniu do tego co było przed zaczęciem treningów to zgadzam się, siły przybyło ? suple lecą już od jakiegoś czasu, kreatyna, beta alanina, cytrulina, kofeina, białko - różne kombinacje ?
  9. Właśnie nie wiem czy skupiać się na realizacji planu treningowego w kamizelce, czy zmniejszyć obciążenie, czy całkowicie odpuścić na razie dodatkowe ciężary. W każdym bądź razie w dniu dzisiejszym po kilku dniach restu trening A wykonałem w następujący sposób bez żadnych udziwnień ? Pompki z rękoma szeroko 18/18/20/20 Wykonane 18/18/20/20 Pompki diamentowe 14/14/16/16 Wykonane 14/14/11+5 z kolan/10+6 z kolan Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Wykonane 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Wykonane 10/10/12/12 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 Wykonane 12/12/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/14/14 Wykonane 12/12/14/14 A brzuszek musiałem odpuścić z braku czasu ale to jednorazowe. Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Podczas treningu czułem się kiepsko, doskwierał mi dyskomfort przez zbyt późne zjedzenie posiłku oraz wypicie kawy, aczkolwiek trening uważam za udany ponieważ czuje że mam więcej siły podczas ćwiczeń na drążku, już nie sprawiają aż tyle problemu ?
  10. Zdecydowanie bardziej ? najbardziej odczuwam trening jak wykonuje każde ćwiczenie w pełnym zakresie i powoli, a niestety podciagniecia z ciężarem takie nie były, chyba jeszcze za wcześnie na takie ekscesy ?
  11. 20 marca w środę wykonany trening A. Delikatne problemy były przy pompkach z rękami przy barkach i kilka powtórzeń wykonałem z kolan. Potem trening wjechał w niedzielę 24, też A z przyczyn niezależnych ode mnie, również były małe problemy, ale myślę że to kwestia czasu i będę w stanie wykonywać całość treningu bez ułatwień . Dzisiaj zaś spróbowałem trening C z kamizelka obciążeniową 12kg. Pompki szerokie 16 16 18 18 Dipsy 6 6 8 8 Podciaganie nachwytem szeroko 3 3 3 3, każde powtórzenie niepełne Podciaganie podchwytem zamknietym 3 3 3 3 również każde powtórzenie niepełne Pompki z rękami przy biodrach 8 8 10 10 Pompki na piłce 6 7 7 8 Tu trening z rozpiski się kończy, ale nie byłem zadowolony z efektu dlatego zdecydowałem trochę pokombinować dodatkowo, mam nadzieję że to nic złego i tylko pomoże w efektach Pompki zwykłe 12 12 14 14 Podciaganie incline podchwyt 8 8 8 10 Po zdjęciu obciążenia zostało trochę siły: Podciaganie szerokie nachwytem 3 3 3 3 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4 4 4 4 Dipsy 6 6 8 8 Pompki zwykłe 18 18 18 20
  12. Będziemy kombinować żeby efekty były jak najlepsze ?
  13. Nie wiem czy to efekt zmiany planu czy ogólnie praca przynosi rezultat, ale ćwiczenia w 4 seriach mocniej odczuwam, co bardzo mnie cieszy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...