Skocz do zawartości

Mikołaj Nowocień

Użytkownik

Ostatnia wygrana Mikołaj Nowocień w dniu 2 Styczeń

Użytkownicy przyznają Mikołaj Nowocień punkty reputacji!

Reputacja

73 Super

2 obserwujących

O Mikołaj Nowocień

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Parametry

  • Wzrost:
    180
  • Waga:
    90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Będziemy kombinować żeby efekty były jak najlepsze
  2. Nie wiem czy to efekt zmiany planu czy ogólnie praca przynosi rezultat, ale ćwiczenia w 4 seriach mocniej odczuwam, co bardzo mnie cieszy
  3. Pompki z rękoma szeroko 20/22/22/22 Wykonano 20/22/22/22 Dipsy 6/6/8/8 Wykonano 6/6/8/8 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Wykonano 4/4/4/4 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 Wykonano 4/4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 Wykonano 12/12/12 + 2 z kolan/8 + 6 z kolan Pompki na piłce 14/14/16/16 14/10 + 4 z kolan/8 + 8 z kolan/8 + 8 z kolan Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Okazuje się że pomyliłem ostatnio to ćwiczenie z crunch kicks i to przy crunch kicks mam ból w lędźwiach Wykonano 16/16/16/18 Hell Touches 40/40/40/40 Wykonano 40/40/40/40 Treningi wchodzą super, ręce puchną i dostrzegam przyrosty Przypał bo trochę stanąłem w miejscu ale skoro trener chce zobaczyć mój HS to do jego powrotu postaram się coś przygotować
  4. Hehe dlatego nie mogę się doczekać
  5. Nie mogę się doczekać Twojego powrotu
  6. W zasadzie przed każdym treningiem staram się robić coś na kółkach, ale przy próbach front lever trochę zmęczyłem triceps i barki a nie do końca jeszcze wiem co czeka mnie na poszczególnym treningu dlatego boje sie dac z siebie zbyt duzo jeszcze przed rozpoczęciem myślę że crunch kicks warto robić bo dobrze mi wchodzi ale 2 lub 3 serie, do momentu aż nie gubię techniki
  7. Tak, chyba puszczam brzuch i ciągną lędzwiami i dlatego pewnie. Coś tam zacząłem ale poświęcę na to którego dnia więcej czasu
  8. Pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/20/20 wykonano 20/20/20/20 Dipsy 6/6/8/8 wykonano 6/6/8/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 wykonano 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 w ostatnich 2 seriach, przy ostatnich powtorzeniach musiałem sobie trochę ułatwić poprzez wypionowanie pozycji Pompki na piłce 14/14/16/16 ostatnie 3 powtórzenia w ostatniej serii z kolan Podciąganie za głowę 4/4/4/4 tu każde powtórzenie, w każdej serii z pomocą drugiej osoby Crunch Kicks 14/14/14/16 wykonano 14/14/14/16 ostatnią serię zamieniłem na podciaganie nóg do klatki piersiowej z powodu bólu w lędźwiach Hell Touches 40/40/40/40 wykonano 40/40/40/40
  9. Ok sprawdzimy na następnym treningu jutro przetestuje trening B
  10. Heh to wiedziałem przed rozpoczęciem treningu
  11. Trening A wykonany: Pompki z rękoma szeroko 20/22/22/22 zrobione 20/22/22/22 Pompki diamentowe 20/20/22/22 zrobione 20 pełnych /15 pełnych, reszta na kolanach/10 pełnych, na kolanach 5 i reszta przy ścianie/7 pełnych, 5 na kolanach i reszta przy ścianie Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 zrobione 4/4/4/3 ostatnie powtórzenie delikatnie z bujanego Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 zrobione 10/10/12/12 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 zrobione 12/12/12 I po chwili kolejne 2 / 8 i 6 na kolanach Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/14/14 zrobione 12/12/14/14 Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 zrobione 12/12/14/12 po chwili kolejne 2, przy ostatnich powtórzeniach odczuwalny ból w lędzwiach Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 zrobione 12/12/14/14
  12. Dla formalności: Przerwy pomiędzy seriami 1min, pomiędzy ćwiczeniami 3min?
  13. Pompki: 50 Brzuszki: 40 Podciagniecia: 7 Dipsy: 14
×
×
  • Dodaj nową pozycję...