Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Początkujący 1985

Podopieczny

Ostatnia wygrana Początkujący 1985 w dniu 27 Maj

Użytkownicy przyznają Początkujący 1985 punkty reputacji!

Reputacja

632 Mistrzunio

3 obserwujących

O Początkujący 1985

  • Tytuł
    Mistrzunio
  • Urodziny 29.10.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Opolskie

Parametry

  • Wzrost:
    185
  • Waga:
    92

Ostatnie wizyty

810 wyświetleń profilu
  1. Witam, nie było mnie trochę czasu Mam znów problem z kolanem co uniemożliwia mi całkowicie trening.
  2. Ostatnio idzie dobrze TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/10/12/12 Pompki Szerokie 14/14/16/16-14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Dipsy na triceps 6/6/8/8-6/6/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-8/8/8/8 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40 Plank  40s/40/40/40-40/40/40/40
  3. TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /5/5/5 Pike Push Ups 10/10/10/10-10/10/10/10 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/10/10/10 Crunch Kicks  12/12/12/12-12/12/12/12 Hollow Body Knee Raises  30s/30/30/30-30/30/30/30
  4. TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/10/12/12 Pompki Szerokie 14/14/16/16-14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Dipsy na triceps 6/6/8/8-6/6/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-8/8/8/8 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40 Plank  40s/40/40/40-40/40/40/40
  5. Poszło TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /5/5/5 Pike Push Ups 10/10/10/10-10/10/10/10 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/10/10/10 Crunch Kicks  12/12/12/12-12/12/12/12 Hollow Body Knee Raises  30s/30/30/30-30/30/30/30
  6. TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/10/11/12 Pompki Szerokie 14/14/16/16-14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/5/5 Dipsy na triceps 6/6/8/8-6/6/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/4+1 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-8/8/8/8 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40 Plank 40s/40/40/40-40/40/40/40
  7. TRENING A Przysiady wykroczne 20/20/20/20-20/20/20/20 Pompki Tradycyjne 12/12/14/14-12/12/14/14 Podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 -5 /5/5/5 Pike Push Ups 10/10/10/10-10/10/10/10 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/4+1 Brzuszki do pozycji V 10/10/10/10-10/10/10/10 Crunch Kicks  12/12/12/12-11/11/11/11 Hollow Body Knee Raises  30s/30/30/30-30/30/30/30
  8. Ja akurat jeszcze dzisiaj miałem wolne, jutro już do pracy
  9. A wiesz że nawet nie sprawdzałem TRENING B Przysiad bułgarski 10/10/12/12-10/10/11/11 Pompki Szerokie 14/14/16/16-14/14/16/16 Podciąganie nachwytem 5/5/5/5-5/5/5/4+1 Dipsy na triceps 6/6/8/8-6/6/8/8 Podciąganie podchwytem 5/5/5/5-5/5/5/4+1 Podnoszenie nóg do kąta prostego 8/8/8/8-8/8/8/8 Heel Touches  40/40/40/40-40/40/40/40 Plank 40s/40/40/40-40/40/40/40
  10. Dokładnie niektórych rzeczy nie da się zmienić więc warto skupić się na tym co się da
×
×
  • Dodaj nową pozycję...