Skocz do zawartości

Początkujący 1985

Podopieczny

Ostatnia wygrana Początkujący 1985 w dniu 27 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Początkujący 1985 punkty reputacji!

Reputacja

475 Mistrzunio

2 obserwujących

O Początkujący 1985

  • Tytuł
    Super User
  • Urodziny 29.10.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Parametry

  • Wzrost:
    185
  • Waga:
    94

Ostatnie wizyty

383 wyświetleń profilu
  1. No to u mnie sytuacja wygląda następująco.Mam uszkodzony mięsień podłopatkowym i możliwe że będzie mnie boleć nawet do pół roku i w tym okresie mam nie ćwiczyć żeby się bardziej nie uszkodzić
  2. 1-przysiady z wykrokiem +22kg 16/18/18 - 16/18/18 2-Przysiad na jednej nodze(z asysta) 10/10/12 - 6/6/6 3-Wspiecia na palce na jednej nodze +11kg 20/20/22 - 20/20/22 4-pompki z rękoma szeroko 16/18/20 - 16/18/20 5-pompki diamentowe 12/12/14 - 12/12/14 6-dipy 8/10/10 - 8/10/10 7-Podciaganie nachwyt szeroko 6/6/8 - bez szans (zrobiłem incline pullup nachwytem 10/12/14) 8-Podciaganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 - bez szans 9-Podciaganie podchwytem na szerokość barków 4/4/6-bez szans (zrobiłem incline pullup podchwyt 10/12/14) 10-pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12 - 10/10/12 11-Hindu pushups 8/10/10-8/10/10 12-Podciaganie na ręcznikach 3/3/5 - bez szans(zrobiłem pompki tygryski 12/14/14 - 6/8/8 ciężko było,ćwiczenie robiłem pierwszy raz w życiu i muszę popracować nad technika) 13-brzuszki do pozycji V 14/14/16 - 14/14/14 14-Podciaganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 -bez szans (zrobiłem brzuszki skośne w leżeniu na plecach 12/14/16 - 12/12/10 bardzo ciężkie) 15-Crunch kicks 8/8/10 - 8/8/10
  3. Powiem szczerze że po przerwie mam większą siłę i niektóre ćwiczenia mógłbym wykonać z większą ilością powtórzeń.Tylko ten drążek
  4. No niestety mam od samego początku pod górkę Dzięki za zamienniki
  5. Ja używam zwykłe ogrodniczki tzw.wampirki i sobie chwalę bo odciski przeszkadzały w treningu
  6. Bardzo mocno poszedłeś do przodu,szacunek tak trzymaj
  7. 1-przysiady z wykrokiem +22kg 16/18/18 - 16/18/18 2-Przysiad na jednej nodze(z asysta) 10/10/12 - 5/5/5 3-Wspiecia na palce na jednej nodze +11kg 20/20/22 - 20/20/22 4-pompki z rękoma szeroko 16/18/20 - 16/18/20 5-pompki diamentowe 12/12/14 - 12/12/14 6-dipy 8/10/10 - 8/10/10 7-Podciaganie nachwyt szeroko 6/6/8 - bez szans (zrobiłem incline pullup nachwytem 10/10/10) 8-Podciaganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 - bez szans 9-Podciaganie podchwytem na szerokość barków 4/4/6-bez szans (zrobiłem incline pullup podchwyt 10/10/10) 10-pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12 - 10/10/12 11-Hindu pushups 8/10/10-8/10/10 12-Podciaganie na ręcznikach 3/3/5 - bez szans 13-brzuszki do pozycji V 14/14/16 - 14/14/13 14-Podciaganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 -bez szans (zrobiłem coś podobnego na poreczach 10/10/12) 15-Crunch kicks 8/8/10 - 8/8/10
  8. No ale dzisiaj umieram hehe,zakwasy konkret a tutaj przydałoby się jeszcze dzisiaj zrobić trening
  9. Fajnie progresujesz,będę obserwował twoje postępy:)
  10. Cześć ,witam.W święta też odpuściłem dietę i ciężko było bo organizm chyba się powoli przyzwyczaja do lepszej jakości:D
  11. Cześć witam w ekipie,pewnie niedługo zjawi sie @Dynloth i coś zapewne ogarnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...