Skocz do zawartości

Base

Użytkownik

Ostatnia wygrana Base w dniu 31 Grudzień 2018

Użytkownicy przyznają Base punkty reputacji!

Reputacja

101 Mega

1 obserwujący

O Base

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Rawa Mazowiecka

Parametry

  • Wzrost:
    177
  • Waga:
    72

Ostatnie wizyty

151 wyświetleń profilu
  1. Przepraszam że nie było wpisów ale były ostanie przygotowania do walki i zbijanie wagi z 80 kg zbiłem na 77,8 w 4 dni... Niestety walka przegrana niejednogłośnie ale nie udało się wygrać. Pojechałem na walkę po nocnej zmianie bez snu , 2 godziny jechałem jeszcze tam na miejsce. Ale nie ma wymówek przeciwnik okazał się lepszy Po prostu trzeba jeszcze ciężej trenować
  2. Ale już koniec tego dobrego i wracam dalej do treningów forma musi być
  3. Przepraszam że nie było wpisów ale byłem za granicą i ciężko było mi zrobić treningi co prawda udało mi się robić trochę pompek rano i przed snem ale na wyjeździe to wiecie jak to jest więcej chodzenia zwiedzania i powrót na noc tylko do hotelu
  4. Mam nadzieję że będzie postaram się o to niestety jest i muszę ją poprawić wydaję mi się że tej matmy to nie zniosą
  5. Robię wpis ponownie po przerwie i przepraszam ale praca przygotowania do boksu jeszcze nauka matematyki duży natłok rzeczy jest i trochę słabszy tydzień mi się trafił bo już troszkę moje ręce odmawiały posłuszeństwa poniedziałek Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 troszkę ciężko miałem już w trzeciej serii czułem mocno klatkę pompki diamentowe 14/16/16 tutaj pierwsza seria spoko , druga już ciężko ostatnie powtórzenia były ciężkie w trzeciej serii musiałem w połowie odpoczywać i dopiero po odpoczynku udało mi się zrobić Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 Druga seria musiałem w połowie odpocząć , trzecia seria również musiałem w połowie odpocząć i dopiero dokończyłem serię  Dipy 8/10/12 dipy trzecia seria była ciężka na ostatkach siły zrobiłem  Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj zrobiłem dłuższy odpoczynek po dipach i pierwsza serie bez problemów druga i trzecia musiałem w połowie odpoczywać Wtorek  Brzuszki do pozycji V 12/14/16 paliło brzuch ale bez problemów zrobiłem wszystkie 3 serię Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 bez większych problemów  Crunch kicks 12/14/16 również bez większych problemów Hell touches 20/24/28 też bez problemów Oczywiście brzuch palił przy ćwiczeniach ale dawałem radę wytrzymać Zrobiłem sobie to ćwiczenie do fronta starałem się trzymać tak minimum 10 sekund i zrobiłem takie 3 serie + Do tego mostek 3 razy po 60 sekund Środa Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 tutaj oczywiście ciężko było ale bez żadnego odpoczynku wszystkie powtórzenia poszły Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 bez większych problemów Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 no tutaj zaczęły się troszkę schody robić zmęczenie wzięło górę po porannym boksie , i zrobiłem pierwsza serię cała później drugą 6 powtórzeń i 2 po odpoczynku a w trzeciej 4 odpoczynek i następne 4 powtórzenia Pościąganie pullup nachwyt 10/12/12 pierwsza seria poszła w miarę dobrze , druga już tak ledwo ledwo w trzeciej musiałem sobie odpocząć w połowie i dokończyłem  Pościąganie chwytem młotkowym 8/8/8 no tutaj ciężko było robiłem po 4 powtórzenia odpoczynek i kolejne 4 ale udało mi się zrobić 3 serie i zrobiłem jeszcze dłuższy odpoczynek przed samym podciąganiem było to około 1,5 minuty Czwartek Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 tutaj pierwsze dwie serie dobrze nawet poszły, trzecia seria już troszkę osłabłem ale udało się zrobić bez odpoczynku Pościąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 bez większych problemów Pompki na piłce 12/12/14 pierwsza seria nawet nieźle , druga już tak ciężko było przy ostatnich powtórzeniach , trzecia chwila odpoczynku w połowie i dokończyłem  Hindu pushups 8/10/12 barki poszły nieźle jakoś większych problemów nie było , nie były chyba aż tak zmęczone jak moje przedramiona ale też już ostatnia seria tak ledwo ledwo  Pompki tygryski 12/12/14 pierwsza seria ostanie powtórzenia już były ciężkie, druga seria w połowie musiałem odpocząć i dokończyłem przed trzecią serią chwilę dłużej łapałem oddech i zrobiłem serię bez żadnej przerwy w połowie Piątek Przysiady na jednej nodze 6/8/10 już łapie stabilność przy tych przysiadach i robię bez asysty ( z daleka od ściany i drabainek żeby mnie nie kusiło złapać ) Przysiady ze sztangą 10/10/10 pierwsza seria taka rozgrzewkowa jeszcze 50 kg bez problemów , druga seria dałem sobie 60 kg no tutaj już nogi zaczęły boleć troszkę , trzecia seria 70 kg już ciężko było mi wstawać bo paliły dobrze ale zrobiłem bez żadnej przerwy Przysiady wykroczne 10/10/10 tutaj zrobiłem tak samo 10 kg na pierwszą serię i już czułem że będzie ciężko druga seria 12 kg (ketle i na każdą stronę oczywiście ) ostanie powtórzenia juz na ostatkach siły zrobiłem , chwilę dłużej łapałem oddech i zacząłem trzecią z 14 kg no to przy ostatnim powtórzeniu już nie mogłem wstać  Wspięcia na palce 14/14/14 tutaj zostawiłem ten sam ciężar 40 kg i czułem niesamowicie łydki Przysiady z wyskokiem 12/14 przy próbie zaczęcia kolejnej serii same nogi mi się uginały nie dałem rady musiałem się później dobrze rozciągnąć i wyrolować żeby pójść do domu Zacząłem troszke więcej pracować kondycyjnie na boksie i ręce cały czas mam w górze czy uderzam z hantelkami do 4 kg to te ręce już troszkę opadają z siły wieczorami jak robię kolejny trening ale czuję się dobrze. Jem i wysypiam się normalnie spadło mi już z wagi 1,2 kg teraz mam 78,8 kg i jeszcze tak 0,5 muszę zrzucić żeby walczyć w swojej wadze. Tabata kozak sprawa na poprawę kondycji . Co prawda zmniejszyłem się trochę wizualnie mniej napompowany jestem , ale ciało już lepiej wygląda łapa urosła kształtuje się wszystko dzięki takim zajazdą jeszcze muszę tak wytrzymać 2 tygodnie
  6. Spróbuję tego mam już parę rekordów jeśli chodzi o siłowe sprawy 100 kg na klatkę na 2 razy 160 kg martwy ostatni rekord z ostatnich dwóch dni 135 kg nogi Ale więcej nie będę próbował bardziej chcę się teraz przygotować do sportów walki
  7. Też tak myślę że możemy utrudnić albo możemy coś wymyślić dla poprawy mojej wytrzymałości bo 13 kwietnia jadę do Wrocławia spróbować się w boksie i muszę podciągnąć swoją kondycję i wytrzymałość. Spróbuję z tym dżemem
  8. I znowu się spóźniam z opisami treningów poniedziałek Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 bez większych problemów poszło nieźle pompki diamentowe 14/16/16 tutaj już troszkę słabiej mi poszło w trzeciej serii musiałem odpocząć w połowie i udało mi się dokończyć Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 Druga seria już była ciężka ale udało mi się zrobić bez odpoczynku , trzecia seria już ciężko w połowie odpoczynek i dopiero dokończyłem serię Dipy 8/10/12 tutaj bez problemów Pompki na kostkach 12/14/14 ciężko było już w pierwszej serii. W drugiej i trzeciej musiałem odpocząć w połowie ale poszło Wtorek Brzuszki do pozycji V 12/14/16 paliło brzuch ale bez problemów zrobiłem wszystkie 3 serię Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 bez większych problemów Crunch kicks 12/14/16 również bez większych problemów Hell touches 20/24/28 też bez problemów Oczywiście brzuch palił przy ćwiczeniach ale dawałem radę wytrzymać Środa Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 tutaj oczywiście ciężko było ale bez żadnego odpoczynku wszystkie powtórzenia poszły Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 bez większych problemów Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 no i tutaj miałem lepszy dzień chyba bo tylko w trzeciej serii musiałem odpocząć przy 6 powtórzeniu i dopiero zrobiłem ostanie 2 Pościąganie pullup nachwyt 10/12/12 ciężko miałem w trzeciej serii bardzo biceps czułem po poprzednim ćwiczeniu ale udało mi się zrobić bez odpoczynku Pościąganie chwytem młotkowym 8/8/8 no tutaj ciężko było robiłem po 4 powtórzenia odpoczynek i kolejne 4 ale udało mi się zrobić 3 serie Czwartek Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych problemów Pościąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 też bez większych problemów Pompki na piłce 12/12/14 nie było jakichś problemów ale przedramię mocno czułem Hindu pushups 8/10/12 nie było problemów ale barki dobrze weszły Pompki tygryski 12/12/14 ciężko było przy ostatnich powtórzeniach ale zaparłem się i udało mi się zrobić bez odpoczynku , tylko w trzeciej serii musiałem chwilę odpocząć przy 10 w pozycji jak do normalnej pompki i na ostatkach sił dokończyłem serie Piątek Przysiady na jednej nodze 6/8/10 staram się już normalnie bez asysty to robić i jakoś wychodzi powoli oczywiście czuję nogi przy tym ćwiczeniu Przysiady ze sztangą 10/10/10 zarzuciłem 55 kg paliło nogi mi jak cholera ale udało mi się zrobić bez odpoczynku ( taki mały tescik sobie zrobiłem i dałem radę więc spróbuję robić częściej z tym ciężarem ) Przysiady wykroczne 10/10/10 tego to nawet nie komentuje bo ledwo zrobiłem ketle po 12 kg na stronę druga seria to już mi się nogi trzęsły ledwo się podniosłem żeby zrobić trzecią serię przed 3 trochę dłużej odpoczywałem Wspięcia na palce 14/14/14 40 kg na sztangę i łydki 2 razy takie pali niesamowicie nogi Przysiady z wyskokiem 12/14 no ostatniej serii już nie dałem rady zrobić nogi mi trochę odmówiły posłuszeństwa już musiałem posiedzieć dobrze się porozciagać i zrolować żeby móc chodzić Ja nie wiem dlaczego nogi zawsze najbardziej bolą i najdłużej A co do diety to staram się trzymać czasami oczywiście zapomnę albo nie mam czasu , ale te 4 posiłki wciągu dnia najmniej staram się jeść. Ale ten serek wiejski mi nie smakuje tak samo wybredny jestem wiem o tym ale spróbuję go jeść może się przekonam do niego
  9. No to opisuje czwartkowy trening Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych problemów Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 też nie było problemów Pompki na piłce 12/12/14 przy trzeciej serii już było ciężko ale poszło Hindu pushups 8/10/12 tutaj fajnie czułem barki 3 seria była ciężka ale jakoś uparcie poszło Pompki tygryski 12/12/14 druga seria już na ostatkach sił , trzecia seria w połowie musiałem odpocząć ale przedramiona fajnie czułem Piątek Przysiady na jednej nodze 8/10/12 poszło dobrze już nogi czułem przy ostatniej serii Przysiady ze sztanga 10/10/10 +40 kg czułem nogi ale przy następnym treningu dołożę te 10 kg Wykroki 10/10/10 ketle po 12 kg na stronę no myślałem że padnę przy ostatniej serii tak śmiesznie się później ledwo na nogach trzymałem Przysiady z wyskokiem 12/14/16 no tutaj musiałem dłużej odpocząć po wykrokach i poszło fajnie ale też musiałem chwilę posiedzieć po tych 3 seriach bo nie mogłem wstać W pracy ledwo chodziłem Ale do tego serka wiejskiego chyba będzie trzeba coś dodać ? Czy mam go z makaronem jeść ?
  10. Spróbuję może i mi zasmakuje i nie będzie trzeba szukać czegoś nowego
  11. No niestety ta cena trochę odstrasza spróbuję tej makreli ale dzięki za radę ,
  12. Nie próbowałem ale już czuję że też będzie nie za ciekawie ale spróbuję
  13. Chyba będzie mi się ciężko przekonać do tych ryb jedynie jaką jadłem i mi smakowała była miruna
  14. No już daję wrażenia po pierwszych treningach po chorobie Poniedziałek 14/14/16 tutaj całkiem sprawnie poszło bez większych problemów już fajnie klatkę poczułem Pompki diamentowe 14/16/16 pierwsza i druga seria dobrze poszła trzecia już tak ciut ciężej ale udało się bez odpoczynku , tricek i klatka napompowane Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 pierwsza seria dobrze poszła ale już na samym końcu było ciężko , druga seria na takich ostatnich siłach poszła w trzeciej musiałem odpocząć w połowie i też poszło Dipsy 8/10/12 tutaj bez większych problemów ostatnie powtórzenia w trzeciej serii tylko były już cięższe. Ale tricek spompowany Pompki na kostkach 12/14/14 pierwsza seria nawet nieźle druga już tak na ostatkach sił te ostatnie powtórzenia były ciężkie. W trzeciej serii w połowie musiałem odpocząć jakieś 30 sekund i zrobiłem resztę Wtorek i początek diety Brzuszki do pozycji V 12/14/16 dobrze poszło wszystkie trzy serie przy drugiej już czułem brzuch Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 też dobrze poszło oczywiście brzuch palił ale udało mi się wytrzymać Mostek 60/60/60 jedno z moich ulubionych ćwiczeń dokładam do brzucha bez większych trudności wytrzymałem Crunch kicks 12/14/16 bez większych problemów ale brzuch czułem Hell touches 20/24/28 też bez większych problemów ale brzuch czułem Środa Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 tutaj bez żadnej przerwy udało mi się wszystkie powtórzenia zrobić. Ostatnie powtórzenia w trzeciej serii były ciężkie ale poszło bez odpoczynku Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 bez większych problemów fajnie czułem plecy i biceps Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 pierwsza seria wszystkie 8 powtórzeń , druga i trzecia robiłem po 4/5 chwila odpoczynku i dobijałem do 8 powtórzeń Pościąganie pullup nachwyt 10/12/12 też bez większych problemów fajnie czuć plecy i biceps Podciąganie chwytem młotkowym 8/8/8 pierwsza seria zrobiłem 6 powtórzeń i musiałem odpocząć i zrobiłem następne 2 Następne serię to już musiałem robić po 4 i chwilę odpoczywać ale poszło Wieczorem zdam relację z czwartkowego treningu a z tego tuńczyka jednak będzie trzeba zrezygnować i zamienić na coś innego raczej się do niego nie przekonam
  15. Przeczytałem ostatnio " skazany na trening " bardzo dobra książka. Właśnie współczuję kontuzji ;/ i życzę szybkiego powrotu do zdrowia ale śledzę twoje poczynania z planchem i frontem prawdę mówiąc to sam chciałbym się nauczyć robić fronta i flagę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...