Skocz do zawartości

Woody

Aktywny Użytkownik

Reputacja

108 Mega

3 obserwujących

O Woody

  • Tytuł
    Super User

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    192
  • Waga:
    80

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dawno mnie nie było Niestety czasami są takie powody że człowiek nie ma czasu i ochoty robić cokolwiek Mimo braku relacji z treningu one się obywały, choć z mniejszą intensywnością A z pozytywnych spraw to nauczyłem się robić pompki z klaśnięciem oraz dziś poprawnie technicznie muscle up wleciał
  2. Słońce się pojawiło to jest większa ochota na trening Niestety dopiero dziś się wziąłem za podsumowanie -Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/8 fajnie wleciało -Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 6/5/5 już coraz lepiej to wygląda -Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 6/6/5 tu też progres -Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/6/6 dobrze było -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s jakoś ciężko mi było pod koniec ale zrobiłem -Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 też trochę tu ciężko było -Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 bez problemów większych -Przysiady na jednej nodze 6/6/6 - 6/6/6 nadal z asystą lecę Trening uważam za dobry
  3. Trochę mnie nie było na forum ale jestem W czwartek trening wleciał cały na 100% W sobotę niestety miałem wyjazd i nie mogłem zrobić treningu Myślę żeby zamienić trening wtorkowy z sobotnim Wczoraj już trening wleciał normalnie -Pompki z rękoma szeroko 12/14/14 - 12/14/14 dobrze wleciało -Pompki diamentowe 10/12/12 - 10/12/12 jestem pozytywnie zaskoczony bo zaczyna to bardzo fajnie wyglądać -Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - 12/14/14 bez większych problemów -Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 robiłem trening typowo domowy, więc dipy były robione przy pomocy dwóch biurek -Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 tu też mały progres bo siada już bez problemów w odpowiedniej pozycji, palce się wzmocniły -Wznosy kolan do klatki 10/12/12 - 10/12/12 zamiast wisieć na drążku to zrobiłem podpierając się o dwa biurka -Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s siadło dobrze -Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 12/12/14 tu również bez większych problemów Trening uznaję za dobry Progres mały ale zawsze jest
  4. Próby stania na rękach zaczynają lepiej wyglądać? W wolnych chwilach ćwiczę ściskaczem do dłoni, więc siła palców coraz silniejsza? Już trochę wyczuwam jak ma to wyglądać?
  5. Kolejny tydzień to kolejna seria treningów? -Pompki z rękoma szeroko 12/14/14 - 12/14/14 bez problemów -Pompki diamentowe 10/12/12 - 8/8/8 ciężko, ale bardzo fajnie już to ćwiczenie wygląda -Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - 12/14/14 trochę słabo barko rozgrzałem i było trochę drętwo ale bez problemów -Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 fajnie siadło -Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 też już zaczyna jakoś to wyglądać -Wznosy kolan do klatki 10/12/12 - 10/12/10 robiłem bardzo powoli by mieć kontrolę nad ciałem i trochę siły brakło w ostatniej serii -Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s bez problemów większych -Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 12/12/14 dobitka mocna Trening uważam za udany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...