Skocz do zawartości

Woody

Premium

Reputacja

71 Super

Social Info

2 obserwujących

Informacje

Parametry

  • Wzrost:
    192
  • Waga:
    80

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Będę się starał🙂 A jak z poprawieniem ilości powtórzeń?
  2. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Dzisiaj już trening wleciał normalnie😄 -Pompki z rękoma szeroko 18/20/22 - 18/20/14 w ostatnie serii niestety brakło już siły w ramionach -Pompki diamentowe 18/20/20 - 8/8/8 lepiej niż ostatnio i myślę że technika też lepsza była -Pompki z nogami wysoko 18/18/18 - 18/12/12 tak samo jak ostatnio w 2 i 3 serii brak siły, ale zrobiłem więcej niż tydzień temu -Dipsy 10/10/12 - 10/9/9 kolejne ćwiczenie w którym zrobiłem progres od ostatniego tygodnia choć było ciężko -Pompki na kostkach 18/18/18 - 5/5/5 tydzień temu nie zrobiłem bo nie wiedziałem jak, dzisiaj zrobiłem na kolanach ale kostki nadal mnie mocno bolały; będę starał się lepiej progresować to ćwiczenie -Wznosy kolan do klatki 14/14/16 - 12/10/10 robiłem powoli to ćwiczenie i czułem cały brzuch -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 40s/40s/40s starałem się trzymać jak najdłużej -Brzuszki do pozycji V 14/16/16 - nie zrobiłem, nie miałem już czasu Na sam koniec wychodząc z siłowni przytrzymałem trochę L-sita na dobicie brzucha😄 Trening uważam za dobry🙂
  3. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Niestety wczoraj nie mogłem zrobić treningu z powodu braku czasu😕 Kolejny dopiero we wtorek🙂 Póki co trening HS leci💪
  4. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Nie było guza😄 Na szczęście nie było to mocne uderzenie😄
  5. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    O negatywach nie pomyślałem, na następnym treningu spróbuje🙂
  6. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Dzisiaj trening nóg i barków💪 Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/16 fajnie siadło -Pompki z rękoma przy biodrach 18/18/20 - 13/13/13 ciężko pod koniec każdej serii, ale starałem się robić jak najwięcej -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/6 ciężko było, choć tym razem udało się nie walnąć głową w drążek😄 -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 ciężko było i czułem pośladki pospinane -Wspięcia na palce 20/22/24 - 20/22/24 fajnie wleciało -Siad krzesełkowy 50s/50s/55s - 40s/40s/40s pompa już taka była w nogach że czułem każdy mięsień -Przysiad z wyskokiem 12/12/16 - 12/12/16 ciężko było; nóg już nie czułem -Przysiady na jednej nodze 8/10/12 - tak samo jak tydzień temu nie miałem już siły w nogach na przysiad na jednej nodze nawet z asystą Trening ciężki ale wleciał fajnie💪
  7. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Spróbowałem i nie jest ciężko ale palce bolą😄
  8. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Będę próbował przez tydzień opierać się na kostkach na ziemi by się przyzwyczaić🙂 Co do pompek diamentowych to spróbuję bliżej ciała ramiona prowadzić💪
  9. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Informacje o mnie do podpięcia🙂 Od kiedy trenujesz naszym planem? Od 29.12.2018r. Aktualna waga: 81kg Aktualny wzrost: 192cm Czy stosujesz dietę? Tak, trzymam kalorykę na lekkim deficycie. Czy stosujesz suplementy? Tak. Jeżeli tak to: -Jakie i jak dawkujesz: Kreatyna KFD - 5g po treningu. Cytrulina KFD - 5g przed treningiem. Magnez i witaminy - 1 kapsułka dziennie. -Od kiedy: Kreatyna, witaminy i magnez regularnie od około 01.10.2018r. Cytrulina od około 01.01.2019r. -Do kiedy: Do teraz😄 Czy miałeś/aś jakąś kontuzję? Nie i niech tak zostanie😄 Informacja z dnia 08.01.2019r.
  10. Woody

    Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

    Kolejny dzień, kolejny trening💪 Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening: -Pompki z rękoma szeroko 18/20/22 - 18/20/18 fajnie się robiło, ale w ostatnie serii brakło już siły -Pompki diamentowe 18/20/20 - 8/6/6 pierwszy raz robiłem w takiej ilości bo wcześniej tylko jedno powtórzenie by zobaczyć czy dam radę; ciężko było nawet; czułem że miednica mi opada ale starałem się to kontrolować -Pompki z nogami wysoko 18/18/18 - 18/8/8 nie wiem jak to zrobiłem ale w 2 i 3 serii już jakoś mi siły brakło a 1 nie była jakaś super ciężka; miednica tu też trochę opadała ale tak jak wyżej próbowałem to kontrolować -Dipsy 10/10/12 - 10/8/7 pompa już duża była; ciężko ale fajnie -Pompki na kostkach 18/18/18 - nie zrobiłem ponieważ jakoś nie umiałem i dziwnie mi było tak na kostkach robić; dziwne to jest ale nie wiem; może jakieś ćwiczenie alternatywne -Wznosy kolan do klatki 14/14/16 - 12/10/10 brzuch było jeszcze czuć po ostatnim treningu ABS; ciężko ale spoko ćwiczenie -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 35s/35s/35s słabiej niż ostatnio na treningu ABS, ale chyba było to spowodowane zakwasami z poprzedniego treningu i już zmęczeniem brzucha -Brzuszki do pozycji V 14/16/16 - nie zrobiłem nie miałem już siły i czasu na trening Trening ogólnie fajny, ale mógłby być lepszy💪 A czym się różnią "Brzuszki do pozycji V" od "Scyzoryków"? Bo mi wydaje się że to jest to samo😄
  11. Woody

    Dziennik

    Powodzenia w treningach💪
  12. Woody

    Dziennik treningowy

    Powodzenia💪
×