Skocz do zawartości

Woody

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez Woody

  1. Dawno mnie nie było Niestety czasami są takie powody że człowiek nie ma czasu i ochoty robić cokolwiek Mimo braku relacji z treningu one się obywały, choć z mniejszą intensywnością A z pozytywnych spraw to nauczyłem się robić pompki z klaśnięciem oraz dziś poprawnie technicznie muscle up wleciał
  2. Słońce się pojawiło to jest większa ochota na trening Niestety dopiero dziś się wziąłem za podsumowanie -Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/8 fajnie wleciało -Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 6/5/5 już coraz lepiej to wygląda -Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 6/6/5 tu też progres -Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/6/6 dobrze było -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s jakoś ciężko mi było pod koniec ale zrobiłem -Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 też trochę tu ciężko było -Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 bez problemów większych -Przysiady na jednej nodze 6/6/6 - 6/6/6 nadal z asystą lecę Trening uważam za dobry
  3. Trochę mnie nie było na forum ale jestem W czwartek trening wleciał cały na 100% W sobotę niestety miałem wyjazd i nie mogłem zrobić treningu Myślę żeby zamienić trening wtorkowy z sobotnim Wczoraj już trening wleciał normalnie -Pompki z rękoma szeroko 12/14/14 - 12/14/14 dobrze wleciało -Pompki diamentowe 10/12/12 - 10/12/12 jestem pozytywnie zaskoczony bo zaczyna to bardzo fajnie wyglądać -Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - 12/14/14 bez większych problemów -Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 robiłem trening typowo domowy, więc dipy były robione przy pomocy dwóch biurek -Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 tu też mały progres bo siada już bez problemów w odpowiedniej pozycji, palce się wzmocniły -Wznosy kolan do klatki 10/12/12 - 10/12/12 zamiast wisieć na drążku to zrobiłem podpierając się o dwa biurka -Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s siadło dobrze -Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 12/12/14 tu również bez większych problemów Trening uznaję za dobry Progres mały ale zawsze jest
  4. Próby stania na rękach zaczynają lepiej wyglądać? W wolnych chwilach ćwiczę ściskaczem do dłoni, więc siła palców coraz silniejsza? Już trochę wyczuwam jak ma to wyglądać?
  5. Kolejny tydzień to kolejna seria treningów? -Pompki z rękoma szeroko 12/14/14 - 12/14/14 bez problemów -Pompki diamentowe 10/12/12 - 8/8/8 ciężko, ale bardzo fajnie już to ćwiczenie wygląda -Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - 12/14/14 trochę słabo barko rozgrzałem i było trochę drętwo ale bez problemów -Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 fajnie siadło -Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 też już zaczyna jakoś to wyglądać -Wznosy kolan do klatki 10/12/12 - 10/12/10 robiłem bardzo powoli by mieć kontrolę nad ciałem i trochę siły brakło w ostatniej serii -Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s bez problemów większych -Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 12/12/14 dobitka mocna Trening uważam za udany?
  6. Zapomniałem się pochwalić jeszcze jedna rzeczą? W piątek 25.01.2019r. zrobiłem Muscle Upa. Nie był może bardzo poprawny technicznie, ale dodał motywacji. Podciagam się coraz wyżej? Jeszcze trochę pracy przy ruchu nogami?
  7. Byłem wczoraj dosłownie 10 minut na siłowni więc zrobiłem kilka ćwiczeń a brzuch dokończyłem w domu -Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/6 wszystko dobrze -Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 4/3/3 bardzo słabo -Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - niestety tak jak mówiłem byłem kilka minut i nie zdążyłem wszystkiego na drążku zrobić -Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - tak jak wyżej -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s bez problemów -Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 fajnie siadło -Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 brzuch dobity -Przysiady na jednej nodze 6/6/6 - 6/6/6 dobrze było; od czasu do czasu w tygodniu próbuje bez asysty robić Zaczynając ćwiczyć nie umiałem się podciągnąć nachwytem i to był mój priorytet. Niestety przez to zaniedbałem trochę podchwyt. Muszę to poprawić.
  8. Po rozgrzewce zabrałem się za trening? -Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/10 ciężko było jakoś dziś przy ostatniej serii, ale wolałem zrobić mniej a lepszą techniką -Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14- 12/12/12 ciężko trochę, ale stabilnie -Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/5 w ostatnie serii coś mi w barku strzeliło i się przestraszyłem, więc przestałem ćwiczyć to ćwiczenie; na szczęście nic nie boli i jest ok -Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 wymagająco ale spoko było -Wspięcia na palce 22/24/26 - 22/24/26 bez większych problemów -Siad krzesełkowy 40s/40s/45s - 40s/40s/30s dziś nogi mocno wykończyły się -Przysiad z wyskokiem 14/14/16 - nie miałem już siły w nogach na to ćwiczenie Trening mimo iż nie pełny to uważam za dobry? Dałem z siebie wszystko i to najważniejsze?
  9. Dzisiaj niestety nie dałem rady zrobić treningu? Z powodu zmęczenia i braku czasu? Cały dzień na nogach łatwiłem jakieś papiery a potem jeszcze jakieś głupie szkolenie? Po ludzku nie miałem siły już na trening?
  10. Kontrola ciała jest bardzo ważna? By z czasem pokonać grawitację?
  11. Na wczorajszym treningu widać było że opuściłem ostatnie treningi podciągania? -Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/6 wszystko spoko wleciało -Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 6/4/3 bardzo słabo było -Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 3/3/3 tu również porażka -Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/3/3 tu tak samo -Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s ciężko ale stabilnie -Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 siadło fajnie -Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 brzuch zpompowany na maksa -Przysiady na jednej nodze 6/6/6 z asystą, ale widać było że lewą nogę słabszą mam Trening uważam za średni? Muszę popracować nad podciąganie podchwytem i wyrównać siłę nóg
  12. Kreatyna KFD o smaku kaktusowym i białko jak próbowałem od znajomego? A ty masz?
  13. Smak cytruliny z KFD też do najprzyjemniejszych nie należy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...