Skocz do zawartości

ŁukaszWorkout

Użytkownik

Reputacja

13 Dobry

O ŁukaszWorkout

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 16.10.2001

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Ludźmierz
  • Zainteresowania
    Piłka nożna, unihokej, street workout

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    69kg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trening wchodzą super. z powtórzeniami nie wszystkie wchodzą na maxa, ale myślę że po jakimś czasie będzie git!
  2. Okej to w piątek po treningu daje znac!?
  3. Najlepsze! Lecę zaraz z kolejnym trening i dam znać co i jak. Odnośnie poniedziałkowego treningu, to będziemy zmniejszać liczbę powtórzeń czy po prostu cisnąć ile dam rady?
  4. Trening ukończony, wyniki porównywalne do ostatniego treningu, muszę jeszcze wykonać trening środowy i piątkowy i dam znać jak z powtórzeniami! Ogólnie dzisiaj po treningu jest mocna pompa, ręce siadają od tych Pompek ale walczę!!!
  5. Miałem ostatnio dużo roboty, jedyne co to troszkę siłowni było. Dzisiaj zaczynam lecieć z planem^^
  6. Około roku, tylko z przerwami między czasie.
  7. Tak i to dość mocne, więc jestem zadowolony bardzo, dziękuję ?
  8. Siema, jestem dziś po 1 treningu. Jest tak jak myślałem, objętość powtórzeniowa była za duża, więc nie wszystkie ćwiczenia zaliczyłem całkowicie. Popmki szerokie - ✓ Diamenty - 15/12/10 Z nagami na podwyższeniu - 18/15/12 Dipy - ✓ Pompki na kostkach - 18/15/9 Brzuszki - 16/12/10 Wznosy nóg - ✓ Deska - ✓ Co do dalszego treningu, to podejrzewam, że z pociągnięciami też będzie ciężko, ale to dam znać po treningu w środę ?
  9. Dzięki Wielkie ? super grupa, motywacja rośnie?
  10. Jasne, dam znać Co i jak z powtórzeniami. Wydaje mi się że będziemy musieć zmniejszyć te liczby ? spróbuję i dam znać ?
  11. Dzięki Wielkie ? przy najbliższym treningu lecę z planem, zobaczymy jak pójdzie?
  12. 1. 17 lat 2. 69kg 3. 174 4. 35 5. 30 6. 14 7. 30 8. 40 9. 3x poniedziałek, sroda, piątek 10. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. ( wszystkie partie) 11. Moim celem jest nabranie masy mięśniowej oraz osiągnąć 75kg na wadze. 12
×
×
  • Dodaj nową pozycję...