Skocz do zawartości

Dante

Użytkownik

Ostatnia wygrana Dante w dniu 18 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Dante punkty reputacji!

Reputacja

94 Super

1 obserwujący

O Dante

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Szczecin

Parametry

  • Wzrost:
    186
  • Waga:
    80

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dante

    Yerba Mate - opinie

    @ZIPOLA Co do aloesu, brzmi to brzmi jak jakieś straszenie, szkoda nie korzystać z dobrodziejstw aloesu z takiego względu. Możemy założyć ,że wszystko co jemy odżywia również rakowe komórki, witaminy też zresztą. Każdy ma jakieś rakowe komórki w sobie ale czy one zostaną zniszczone czy też zaczną się rozwijać raczej od aloesu nie zależy Co do Yerby. Przesadza się z jej właściwościami prozdrowotnymi. Ale mikroelementów nie wypłukuje, a raczej je uzupełnia. Ma pewną przewagę nad kawą - nie zawiera kwasu fitynowego, składników antyodżywczych takich jak kawa, dzięki temu nie powinna upośledzać wchłaniania czegokolwiek z pożywienia, a kawa już takie rzeczy potrafi zrobić, choćby upośledzenie wchłaniania żelaza, które dla osób ćwiczących jest bardzo istotne. Dlatego widze Yerbe jako mniejsze zło, ale to nadal stymulator, czyli lepiej nie przesadzać. Ale spotykam się z ogromem bullshitu ,że yerba to jest taka super a kawa zła, i to i to ma swoje plusy i minusy, kawa ma nieco więcej minusów ale jak rozsądnie z niej korzystamy to jest ekstra. Dodatkowo jest jeszcze czynnik ludzki, czasami się tak zdarza ,że na kogoś coś lepiej działa. Prosty przykład - kawa wypita na czczo u mnie - jest ekstra. Yerba wypita na czczo - ból brzucha, rozwolniene. No i kogoś Yerba może bardziej pobudzać a kogoś kawa, kwestia choćby różnych substancji, które towarzyszą kofeinie w danym suszu :). I jeszcze ciekawi mnie czy ktoś próbował tej Yerby brazylijskiej drobno rozdrobnionej? Jestem ciekawy smaku i mocy.
  2. Dante

    Ile posiłków w ciągu dnia?

    Ah, dobrze, nie zrozumiałem. Zrobiłaś sobie korytko z którego wyjadałaś jak trzeba było też tak czasami robie.
  3. Cały czas to znaczy nie nosze tego codziennie ale mam na stancji kamizelkę, nie zabieram jej do domu na święta. Chyba ,że mówisz o treningach to tylko w tym treningu nóg tak jak w planie, reszta bez kamizelki. Dzisiejszy trening całkiem spoko, i teraz czas na przerwę aż do Poniedziałku a moze nawet do wtorku, zobacze jeszcze jak wyjdzie, ale czuje ,że tej przerwy potrzebuje żeby się nieco zregenerować Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 6/9/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/5/5 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/7 Podciąganie chwytem młotkowym 4/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30  Crunch Kicks 10/12/12
  4. Dante

    Ile posiłków w ciągu dnia?

    To może być problematyczne przy zjedzeniu np, 4 tysięcy kalorii, nie wyobrażam sobie ,że ktoś je taki posiłek na raz - nie wydaje mi się to zdrowe i rozsądne, taka strategia mocno obciąża układ trawienny. Raz na jakiś czas, kilka dni w tygodniu spoko. IF wiąże się ze stresem, wydzielaniem hormonów stresu co przy dzisiejszym trybie życia niekoniecznie działa prozdrowotnie na organizm. Oczywiście sa ludzie, którym taki styl żywienia pasuje i reagują na niego dobrze. Generalnie im bardziej zmierzamy w kierunku ketozy tym mniej posiłków potrzebujemy.
  5. Przysiad z wykrokiem +30kg 16/18/20 Kaczy chód 40s/40s/50s Przysiady na jednej nodze asysta 6/6/6 Wspięcia na palce +30kg 20/22/24 Przysiad z wyskokiem +30kg 10/6/8 Brzuszki do pozycji V 12/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10 Mostek(plank) 40s/50s/50s Trening całkiem udany, jutro prawdopodobnie zrobię trening piątkowy a piątek, sobota, niedziela dłuższa regeneracja związana z wyjazdem do domu, zatem kilkudniowa przerwa w treningach ale okraszona pracą fizyczną na działce
  6. Zdecydowanie Poniedziałek i pompowanie
  7. Trening zrobiony, dzisiaj mimo braku czasu poszło całkiem sprawnie i fajnie, jest progresja Pompki z rękoma szeroko 12/14/16 Pompki diamentowe 12/12/14 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14 Dipsy 8/8/9 Pompki na kostkach 11/11/10 Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/12 Mostek(plank) 40s/50s/50s
  8. Wiesz, tak jak to jest przy moim problemach tzn IO i niedoczynność - POWOLI
  9. Trening mało udany, mocy brak -otatnio mam mało czasu na odpoczynek, stąd pewnie zmęczenie. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/12 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12/ Podciąganie na ręcznikach 3/3/3 Pompki na piłce 12/12/12 Podciąganie za głowę 4/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 12/12/12
  10. Dzisiejszy trening dosyć dobry, jestem zadowolony z rezultatów, ćwiczyło się dobrze, i była moc Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/5/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/8 Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/4 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 10/12/12
  11. Dante

    Ile posiłków w ciągu dnia?

    Na to pytanie trzeba odpowiedzieć - to zależy. Jeżeli jesteś dzikiem, który potrzebuje zjeść z 8000 kcal no to zjedzenie tego w 3-4 posiłkach może być niemożliwe. Dla zwykłych trenujących na redukcji zwykle 3-4 posiłki to jest optimum. Na masie jeżeli masz do zjedzenia z 3k kcal z hakiem to też powinieneś upchać na spokojnie w 4 posiłkach. To też zależy od twojego zdrowia, twoich upodobań od tego jak często trenujesz. Dla mnie rozwalanie posilków na aż 8 to męczenie organizmu, ciągłe wyrzuty insuliny zero odpoczynku od trawienia, ale tak jak mówię w niektórych przypadkach jest to konieczne, tak jak np. przy jakimś ładowaniu węgli, superkompensacji przed zawodami. Ja osobiście jem 4 posiłki, jestem insulinooporny i wydaje mi się to optimum przy moich dolegliwościach, jedząc regularnie 4 posiłki fajnie się regeneruje po treningu, i nie wpadam w hipoglikemie w ciągu dnia, jednocześnie nie poświęcam połowy dnia na jedzenie :D
  12. Dopadło mnie jakieś wiosenne zmęczenie, zero mocy na treningu ale zrobiłem coś tam. Przysiad z wykrokiem +30kg 16/18/16 Kaczy chód 40s/40s/50s Przysiady na jednej nodze 5/5/4 Wspięcia na palce +30kg 20/22/22 Przysiad z wyskokiem +30kg 7/8/7 Brzuszki do pozycji V 12/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10 Mostek(plank) 40s/50s/50s
  13. Mam nadzieję :D Dzisiaj ogromne zmęczenie, ciężko się trenowało ale progres jest Pompki z rękoma szeroko 12/14/16 Pompki diamentowe 12/12/14 Pompki z nogami na podwyższeniu 10/12/14 Dipsy 8/8/8 Pompki na kostkach 10/10/10 Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/12 Mostek(plank) 40s/50s/50s
  14. Już po treningu, zaraz lecimy z @Reneesme na rower, pewnie z 20 km pyknie. Trening ciężki, wczoraj pomagałem przy przeprowadzce i prawie cały dzień nosiłem. Odbiło się to najbardziej na chwycie i podciągnięcia na ręczniku to tragedia. Jeżeli chodzi o podciągnięcia za głowe, może rekordów dzisiaj nie było, ale siła wzrosła, jakość tych powtórzeń była o wiele lepsza więc myślę, że te negatywy sporo mi dały. Tak się prezentuje forma obecna, waga dzisiaj 88 kg, zaczynam teraz schodzić w dół Pompki z rękoma przy biodrach 6/12/12 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/12/12/ Podciąganie na ręcznikach 4/4/3 Pompki na piłce 12/12/14 Podciąganie za głowę 4/3/3 negatywy 4/5 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 12/12/12
  15. Nie do końca, diabetyk odnosi się do cukrzyków z tego co mi wiadomo, ja po prostu mam insulinooporność, ale już w znacznym stopniu ją zwalczyłem ale to trwa wszystko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...