Skocz do zawartości

Dante666

Użytkownik

Reputacja

49 Dobry

O Dante666

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Szczecin

Parametry

  • Wzrost:
    186
  • Waga:
    80

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/10 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12/ Podciąganie na ręcznikach 4/4/3 Pompki na piłce 12/12/10 Podciąganie za głowę 4/3/3 + 5 powtórzeń opuszczania Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 15/12/12 Dzisiaj dodałem jedną serie opuszczania, trening wszedł bardzo dobrze. W Sobote 26 km na rowerze, dzisiaj 6 km na rowerku z @Reneesme więc weekend aktywnie spędzony :D, właśnie pije shake potreningowy. Tak apropos - przydałby się filmik instruktażowy do tego kaczego chodu, byłoby spoko! Powiedz mi @Dynloth ile mam trenować tym treningiem? Bo miesiąc minął, za ile zmieniamy trening? Pozdrawiam
  2. Widziałem jak trenuje, potwierdzam - tak było.
  3. Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 7/7/7 Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 12/12/12 Coś tam się ruszyło z podciąganiem, ogólnie trening wszedł nawet fajnie
  4. Moja dziewczyna, musi być silna!
  5. Jego smak i funkcjonalność są bardzo spoko, lubię go sobie popijać Dzisiaj znów trening w kamizelce obciążeniowej Przysiad z wykrokiem+30kg 16/18/20 Kaczy chód 40s/40s/50s Przysiady na jednej nodze z asystą 8/8/8 Wspięcia na palce +30kg 16/18/20 Przysiad z wyskokiem +30kg 6/6/4 Brzuszki do pozycji V 12/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/10/10 Hollow body 15/15/15 Aż tak mnie ten trening nie dowalił jak ostatnio! jest jakis progress, po pistoletach to z wysiłku zapomniałem jak się "8" pisze Dzisiaj zmęczenie przed treningiem duże, więc weszła taka mieszanka - kawa, herbata wypite jedno po drugim +batonik z kofeiną
  6. A dodam te negatywy tak jak mówisz, zobaczymy jak będzie. Dzisiejszy trening udany, choć był multitasking seria ćwiczeń potem gotowanie, musiałem przygotować posiłki na kilka dni do tego robiłem wywar z kości szpikowych, a wróciłem niestety późno z uczelni, jeszcze mnie nauka czeka Trening tak wyglądał: Pompki z rękoma szeroko 12/14/16 Pompki diamentowe 12/9/10 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/10 Dipsy 8/8/6 Pompki na kostkach 10/8/8 Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10 Mostek(plank) 40/50/50 W paru ćwiczeniach progres jest, jestem zadowolony z treningu, dobrze weszło. Teraz sącze sobie swój potreningowy koktajl funkcjonalny
  7. Właśnie pije swój koktajl po-treningowy a tak prezentują się dzisiejsze wyniki Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/10 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12/ Podciąganie na ręcznikach 3/4/3 Pompki na piłce 10/6/10 Podciąganie za głowę 3/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 10/10/12 Znów mam wrażenie ,że przy tych cholernych podciąganiach praktycznie w ogóle nie progresuje
  8. Dziękuje za ciepłe słowa! Napój smakuje jak mleczny szejk, bardzo przyjemnie się sączy, ale głównie chodzi o funkcjonalność i dostarczenie po treningu węgli prostych, odrobinkę złożonych, białeczka, witamin, mikroelementów, elektrolitów w formie płynnej a dodatkowo z enzymami z owoców czyli praktycznie w postaci mleczka, które organizm od razu może wchłaniać.
  9. Tak jak mówiłem dzisiaj robie piątkowy trening, i wyjeżdżam jutro, w niedziele wracam na domową siłownie Niestety wyniki dzisiaj słabe, brak regeneracji swoje robi, wkurza mnie bo w pociąganiach mam wrażenie ,że nie progresuje, choć dźwigam teraz do 7 kg więcej bo waże 85-87 kg, 87 jak najedzony i napity jestem. Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 5/6/10 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/8 Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 12/12/12 Załączam forme na dzień dzisiejszy Koktajl po-treningowy: 2 żółtka, 30g izolatu białkowego bez smaku, troche cynamonu, banan, łyżeczka miodu, szczypta soli, mrożone owoce leśne, sok domowy z aronii Moja kamizelka.
  10. Oj będzie, już mam nogi z waty :D, zwiększam kalorie żeby sie to zregenerowało szybko :D, ale w weekend nie bede w stanie trzymać diety niestety. Ja spodziewałem się ,że będzie lepiej, wymiana ciężarków to katorga, wąskie kieszenie, ciężko wkładać ciężarki do środka, więc z regulacją kamizelki słabo, do tego zapięcia, wiszą jakieś sznurki ch*j wie jak to zapiąć z której strony. Ja mam kamizelke z Bushido, nie wiem jak inne. Moja mnie irytuje, ale ma też sporo plusów, bo jednak przysiady itp fajnie się z tym robi, w dipach i podciąganiach zwykły pas z łańcuchem sprawdza się fajnie Mam też jeszcze pomysł żeby sobie porobić jakieś animal crawlingi z tą kamizelką, ale cholera kombinowanie zawsze jak to zapiąć masakra po prostu zwykle zakładam i nie zapinam.
  11. A wiesz co może się pokusze o jakąś przedtreningówke kiedyś, poki co staram się żeby kawa na mnie działała, staram się nie przeginać z kofeiną, zazwyczaj te przedtreningówki, które stosowałem - nie pobudzały mnie tylko wywoływały niepokój i rozdrażnienie na treningu a równie dobrze mogłem być w tym samym czasie senny jak cholera. Tym razem skatowałem nogi, zrobiłem trening z kamizelką 30kg, nogi mam z waty, zakwasy pewnie będą jak cholera. Podskakiwanie z tą kamizelką to masakra jakaś :D Piątkowy trening postaram się zrobić jutro, choć będzie mało czasu ale w piatek wyjeżdżam i niezbyt bede miał warunki do treningu, ale wracam na niedzielny workout jeszcze rower wpadnie jak pogoda dopisze :D Przysiad z wykrokiem+30kg 16/18/20 Kaczy chód 40s/40s/50s Przysiady na jednej nodze z asystą 6/8/8 Wspięcia na palce +30kg 16/18/16 Przysiad z wyskokiem +30kg 6/6/5 Brzuszki do pozycji V 12/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10 Hollow body 17/18/18 A, taka moja obecna przedtreningówka to batonik z BA! pre workout od Mauricza z kofeiną, zaspokaja całkowicie moją chęć na jakieś słodkości, perfekcja dla mnie, smakowo najlepszy batonik jaki jadłem :D bez cukru i z białkiem i kreatyną. Perfekcja jak dla mnie, w lidlu ejst dostępny smak kawowy, wybaczcie pseudo-reklame ale uwielbiam ten baton po prostu. Jego wadą jest cena wysoka bo 3,50 za jeden batonik 45 gramowy :/ ale pozwalam sobie z 3x w tygodniu, mój comfort food :D Miałem dodać zdjęcie w kamizelce ale facebook coś nie działa i nie moge sobie przesłać fotki :D, także dzisiaj bez.
  12. Niestety tak, żeby takie konstrukcje były stabilne, trzeba by wkręcić je w podłogę :D taki urok stacjonarnego drążka, ale nie narzekam, jestem zadowolony. Dzisiejsze wyniki, całkiem spoko! Udany trening, mimo ,że chęci brak i samopoczucie podczas treningu średnie, zmęczenie. Pompki z rękoma szeroko 12/14/16 Pompki diamentowe 10/10/9 Pompki z nogami na podwyższeniu 10/10/8 Dipsy 7/6/6/ Pompki na kostkach 10/9/8 Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10 Mostek(plank) 40/50/50
  13. Pompki z rękoma przy biodrach 10/8/6 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3 Pompki na piłce 10/5/8 Podciąganie za głowę 3/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 10/10/10 Dzisiejszy trening, jakoś poszedł, za późno się niestety za niego wziąłem, wyniki może nie są super. ale nawet zadowalające, do tego było jeszcze 8km na rowerku.
  14. Jem 4 posiłki dziennie, w dni w które nie trenuje zdarza mi się zjeść 3 posiłki, ale rozkładam raczej na 4 ze względu na hipoglikemie ostatni posiłek zazwyczaj jem koło 19-20 to zależy od tego jak się wyrobie z treningiem po zajęciach, ale zazwyczaj jest tak ,że zrobie trening, wypije sobie koktajl z banana, leśnych owoców, 2 żółtek i odrobinki odżywki białkowej do tego kreatyna, jak to wypije to zabieram się do przygotowania posiłku po-treningowego. Teraz trzymam się takiego schematu ,że pierwszy posiłek jest białkowo tłuszczowy np. makrela wędzona, śledzik, jajka, + jakaś kiszonka do tego. Drugi posiłek to płatki owsiane/jaglane +miarka białka + dynia a trzeci i czwarty to mięsko+kasza/ryż/komosa +warzywa+oliwa i ten schemat mi się póki co sprawdza w miarę fajnie . Dzisiejszy trening niezbyt udany - brakowalo sił w podciąganiu, czym to było spowodowane, nie mam pojęcia. Podciąganie nachwytem szeroko 4/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 9/6/6 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 6/6/6 Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/3 Mostek(plank) 40s/50s/50s Scyzoryki 30/30/30 Crunch Kicks 12/12/12 Ostatnio testuje matę do akupresury, sprawdza się ciekawie, z efektami napiszę po jakimś czasie użytkowania Obecna forma, na żywo wygląda gorzej A tutaj zdjęcie mojego rosołku z kości szpikowych, gotowany był 24 godziny, wyszła niezła esencja Konkretny wywar kolegenowy. Będzie pity rano codziennie do śniadania
  15. Dzisiaj późno się zabrałem do treningu, nie chciało mi się, ogarnęło mnie zmęczenie. Jak zacząłem ćwiczyć było w miarę ok, ale niestety późno skończyłem i dopiero jem posiłek Przysiad z wykrokiem 16/18/20 Kaczy chód 40s/40s/50s Przysiady na jednej nodze z asystą 7/8/10 Wspięcia na palce 20/20/20 Przysiad z wyskokiem 10/10/10 Brzuszki do pozycji V 10/10/10 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/7 Hollow body 15/15/15 Mam zamiar zamienić jednego planka na hollow body bo widze ,że słabo mi to idzie, tylko po 15 sekund wytrzymywałem, więc środa będzie dniem z hollow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...