Skocz do zawartości

RaHHZ

Użytkownik

Zawartość dodana przez RaHHZ

  1. RaHHZ

    X, czy Y?

    Jezioro Motor czy auto
  2. Dobra jednak nie wyglądają te zdjęcia tak źle. Macie ? Ogólnie zrobiłem sobie jeszcze pomiary jakoś w ostatni czwartek: Biceps: 34 Przedramie: 27 Klatka:99 Ogólnie zedytuje główny post z tematu: Będę dla samego siebie edytować temat z trenningiem zeby mieć poukładane. Zdjęcia + pomaiary tak jak wcześniej ? Btw już się obciąłem nie hejtować xD @Edit W sumie troche tęsknie za pompkami, dzisiaj na trenningu zrobiłem to naprawde aż mi dobrze na sercu się zrobiło gdy je robiłem. Dałoby się jakoś na każdy trenning jakoś troche bazy wrzucić ? Chciałbym robić więcej dipów od kilku miesięcy zacząłem je robić ponownie to aż poczułem się nieśmiertelny ? Nie robiłem ich bo mnie coś w kościach bolało przy klatce (nie chce mi się sprawdzać nazwy sorrki :D) Za to robiłem szwedki i przez to nabrałem wystarczająco siły by je normalnie robić. Teraz też mnie bolą te same kości, ale teraz mam na to kompletnie wyjebane ;D Więc podciągnięcia + pompeczki + dipy na każdym trenningu ? Nie było by za dużo ? Nawet jakby ich nie było niewiadomo ile to było by dobrze. I co do podciągnięć to czy moge robić je z nogami podciągniętymi do klatki (takie krzesełko) Bo w takim jedynym wyjściu mam prostą rurke. A gdy robie z wyporsotwanymi (w innym miejscu gdzie nie ma normalnego bara tylko jest tak jakby dwie rączki, strasznie niewygodne.) gdzie forma jest perfekt ? Sorry za taki rozpierdol w zdaniu, może być troche niezrozumiałe, ale jestem dosyć zmęczony ?
  3. A i właśnie zdjęcie mam zrobione, ale nic nie widać białe światło więc prawie płaski jestem, wrzuce jak wróce + jeszcze dieta będzie wjeżdżała. I takie pytanie, bo planuje najpierw redukcje. Mam aktualnie jakieś 15-20% tłuszczu, chce zejść jak najwięcej dam przez 3-4 tygodnie. Żeby było widać mięśnie, podobno wtedy da się łatwiej kontrolować dietę na mase + dotakowa motywacja gdy się widzi jednak te mięsnie które się zbudowało. Tak przynajmniej jeden gościu na YT mówił i wydaje się w sumie logiczne ?
  4. PONIEDZIAŁEK: (PLECY+BICEPS+PRZEDRAMIĘ) = siłownia Martwy Ciąg 10/12/14 Szrugsy z hantlami 10/12/14 Dzień dobry ze sztangą 10/12/14 Unoszenie sztangi łamanej szerokim podchwytem wzdłuż tułowia 10/12/14 Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 10/12/14 Uginanie przedramion szerokim chwytem ze sztangą łamaną 10/12/14 Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 10/12/14 Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 10/12/14 Uginanie przedramion wg Zottmana 10/12/14 Podsumowanie: Trenning zrobiony, nóg nie robiłem bo jade do Czech w góry, więc przydadzą mi się nogi a po ostatnich to prawie przez tydzień nie mogłem chodzić, a niedzielnego mi się nie chciało. Za zrobiłem w poniedziałek wyjeany trenning. Poniedziałkowy cały +kilka serii normalnych dipów po 15 (jedank dam rady zrobić więcej, nie wiedziałem o tym bo ich przez długi czas nie robiłem) i kilka z +25 kg. Dojebałem cycki dipy + urządzenie z ciągnięcie kabelków na klatke (Napięta klatka i rusza się tylko rękoma tak żeby klatka bolała ? ).Zrobiłem dwie seriie super setów tzn: 30 sekund na machanie liną (taka co robi takie fale po ziemi) + 8 autralijskich podciągnie (nie mogliśmy już normalnych podciągnieć bo to na dobicie pod koniec trenningu) 10 pompek i pchanie na 60metów tam i spowrotem takiego urządzenia gdzie się nakłada ciężar i pcha się go. I pod koniec siłowaliśmy się z kolegami przez jakieś 40minut, takie zapasy amatorskie, ale męczące i to bardzo. Cały trenning zajął w okolicach 3godzin z hakiem. No i więc do Czech jade na 5dni. Wracam w poniedziałek, forma może troche spaść bo będzie zapewne nie mało alkocholu, ale raz na czas można ? Sorrki Trenerze ?
  5. Zaniedługo będzie tak że w dzień kardio to ludzie będą biegać na bieżniach niż na świeżym powietrzu... xD
  6. Ogólnie nie chodzi o ciężar, tylko bardziej o to jak dopierdolić mięśnie. Ja lubie tak że aż boli, nie raz pewnie miałeś tak jak pompki robisz to później aż klatka szarpie i masz odcięcie. To ja lubie takie coś. Ogólnie gdy czuje mięśnie. Z podciągnięciami mam tak że się podciągam i po prostu już nie mam sił na kolejne podciągniecie, mięśnie nie bolą tzn wiadomo że po całym trenningu coś czuć, ale ciagle to nie to samo. Dzisiaj wróciłem do podciągnieć po jakimś miesiącu przerwy od nich + jeszcze zmiana środowiska z belki gdzie chwyt miałem otwarty, (nie mogłem zamknąć) do drążku który dla mnie nie jest specjalnie jakiś wybitny i ciężej mi się o wiele robi ? Zdaje mi się że po prostu potrzebuje troche czasu do przyzwyczajnia się do niego a potem będę śmigać [Kliknij se tu i zobaczysz go w google grafika]
  7. Sorrki że wam się tak wpierdzielam do rozmowy ;D W sumie to kiedyś każdy wchodził po drzewach. Jakbyś miała dzisiaj tyle lat co wtedy to by cie nazwali babochłopem i byś miała przejebane życie ? Teraz to nawet ci młodzi o płci męskiej boją się pobrudzić rączek. Kurła kiedyś to było ~ Gracjan Lat 17 ;D
  8. CZWARTEK: (PLECY+BICEPS+ABS) = kalistenika Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 - Było ciężko, szczególnie przy ostatniej serii, musiałem zejść i troche dać odpocząć miesnią. Podciąganie incline pullup Podchwyt 12/12/14 - Zrobione, jestem z tego ćwiczenia zadowolnony ? Podciąganie podchwytem zamkniętym 7/8/9 - Tutaj tak samo ciężko jak przy podciąganiu na szeroko. Ta sama sytuacja, musiałem dać odpocząć na chwilke mięśnią, roztrzepać je, zrelaksować ? Podciąganie incline pullup Nachwyt 12/12/14 - Zrobione Podciąganie chwytem mlotkowym 6/6/6 - Tego akurat nie dałem rady zrobić, bardziej by już to wyglądało jak ryba walcząca o życie. + Brzuch Podciąganie prostych nóg do kąta prostego (na leżąco) 12/14/16 Mostek (plank) 60s/60s/60s Russian Twist 50/52/54 Brzuszki do pozycji V 14/14/16 Brzuszki z nogami 90 stopni 18/20/20 Plus jeszcze dwa ćwiczenia na skosy. Podsumowanie: Nie wiem dlaczego ale nie czuje tego czegoś jak przy ciężarach, takiego uczucia że dałem z siebie 100%. Czuje się zmęczony, moje mięśnie też są zmęczonme, ale satysfakcja jest o wiele mniejsza. Głównie przy podciągnięciach biceps wymiękał i troche przedramie. I co do brzucha czy mojest możliwość robienia z tego poradnika? Naprawde daje wycisk :
  9. Szczerze to teraz zalezy od trenningu i jak bardzo czuje sie spelniony po nim. Wczoraj mi sie naprawde dobrze robilo i jest dla mnie w miare cos nowego, wiec emocje nieco wieksze. Dzisiaj kalistenike bede robil. Ciezko na to odpowiedziec, zdaje mi sie ze w miare na rowni. Czasami lubie sobie polatac na drazku (robic podciagniecia, bo tam nawet nie ma drazka w calosci) a czasami powyciskac sobie. Dla mnie perfekcyjny balans czasami na trenningach z ciezarami nieco tesknie za pompkami ?
  10. Opisalem trenning bez polskich znakow bo ten komputer na ktorym pisze nie posiada takich ::/ Sorry SOBOTA: (UDA + ŁYDKI) = siłownia NIEDZIELA (KLATKA+TRCEPS+ABS) = kalistenika
  11. @Paulaa W piątek mam wolne, dzisiaj nogi ? Zdam relacje po trenningu ?
  12. Dobra jestem po połowicznym środowym trenningu, nie zrobiłem go całego, bo siłka była do 18, przyszedłem o 17:45 to jeszcze na tyle właściciel został ze mną o pół godziny dłużej ;D Na zielono zaznaczyłem co udało mi się zrobić i na jakim ciężarze: ŚRODA: (KLATKA+TRICEPS+BARKI) = siłownia Co do czwartku sprawa wygląda tak że mam jakąś grype, wiecie gorączka, zapalenie gardła i karta płynący niczym niagara. Tak czy inaczej postanowiłem go zrobić, co prawda było ciężko ale postarałem się zrobic to co dałem rade CZWARTEK: (PLECY+BICEPS+ABS) = kalistenika
  13. Pewnie zadaje dużo pytań, ale dla mnie to one wyglądają tak samo, ale czy takie sa to ja nie wiem. A chciałbym się dowiedzieć ;D Wspięcia na palce z hantlami i talerzem 20/22/24 Wspięcia na palce na maszynie do wyciskania nogami 16/18/18 Wspięcia na palce stojąc z hantlami 16/16/18
  14. RaHHZ

    Wszystko czego potrzebuje ?

    Czego konkretnie oczekiwać od dobrej dobranej diety ? Jak się domyślam to powenie jak największego przyrostu masy mięśniowej i jak najmniej tłuszczowej ? Jakieś skutki uboczne ? ? Co może być złego i jakie oznaki organizm może dawać.
  15. RaHHZ

    Wszystko czego potrzebuje ?

    Kalorie: 3,237 Białko:122.4g kcal: 628 Tłuszcze:68g 612kcal Węgle: kcal: 616 To jest wynik według tego kalkuatora który mi podałeś i teraz pytanie które wybrać, od czego to zależy jak manipulować pomiędzy tymi 3 rzeczami tak aby wyszło mi na plus.
  16. Siemanko, od dłuższego czasu chce przejść na diete, lecz skutecznie zniechęca mnie układania sobie samemu diety, czytania o tym i popełniania mnóstwo błędów przez co dieta może być mało skuteczna. Poszedłem troche na skróty i po prostu wymyśliłem że diete sobie ogarnę jakąś darmową z internetu, lecz przed tym wiem że muszę obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i te całe makro, do tego użyłem kalkulatora, lecz co kalkulator to różne zapotrzebowanie kaloryczne i inne tam szczegóły. Użyłem kalkulatora z fabryki siły i wyszło mi mniej więcej cos takiego. I teraz dwa pytania: 1. Dobry kalkuator ? 2. Czy pomysł na diete za darmo z internetu jest dobry ? Kalkulator: https://www.fabrykasily.pl/bmr Ustawienia Kalkulatora: Wynik z kalkulatora:
  17. Dobra jednak maxa w diamencikach to 20, dawno tego nie robiłem bo tak to raczej ciągle robie klasyczne pompki a chwyty (pozycje rąk) zmieniam tylko przy podciąganiu. Dobra póki co to ze zmian tyle, w sumie teraz nie warto. Zobaczy się po trenningu, ale dzięki za odpowiedzi i dołożeniu na brzuch ? Zacznę po nowym roku jeśli to nie jest problem.
  18. Dzięki bardzo, mam tylko kilka uwag i pytań. 1.Do ćwiczenia "Szrugsy z hantlami" nie działa link (ćwiczenie na samej górze). 2.Co do diamencików to maxa moge zrobić w granicach 15 3.co do pompek na kostkach nie wiem jakie mają działanie lub czemu służą, chętnie się dowiem ? 4. myślę że na brzuch może być za mało ćwiczeń (nie jestem pewny, sprawdze po trenningu) i jeśli bym mógł coś jeszcze na skosy brzucha bym był wdzięczny ? 5.Nie jestem jeszcze pewny brzuszków V jak wyglądają a z tego co się domyślam to brzuszki z 90 stopni to pewnie coś na krzształt rowerka ? 6.Czy incline pull up to są australian pullup ? 7. I najważniejsze czy to robić w obwodzie czy jedna seria po drugiej ?
  19. Troche o mnie: Mam na imie Gracjan, 17 lat ćwiczyłem 5 lat siatkówke. Teraz mieszkam za granicą ćwicze kalistenike już 2/3 miesiące. Lubie grać w komputer i lubie fajne dziewczyny ? Wzór startowy na ułożenie planu:
  20. Dobra to jazda z promocją, i widzimy się za dwa miechy. Zakładam dziennik !!!
  21. Ogólnie kalistenike zacząłem ćwiczyć dlatego że podobała mi się sprawność ludzi robiących pompke plus wyskok na 2 metry w góre i robieniu 3 salt ;D Ogólnie mobilność i wytrzymałość. Używając siłowni robię z myślą o bardziej zbudowania siły i sylwetki. Co do dni w tygodniu to każdy mi pasuje a najbardziej środa czwartek i weekend, ale pozostałe dni to też nie problem. Raczej nie robie żadnych rodzai planchy i flag, póki co chcę zrobić dobrą baze i czuć że moge, jakoś z nowym rokiem będę startował z staniem na rękach. Siłka- sylwetka, siła Kalistenika - Mobilność
  22. Siemaneczko, otóż przychodze do was z borykającym mnie ostatni problemem. Ćwicze od 2-3 miesięcy kalistenike, uwielbiam robić pompki, podciągnięcia i inne tam sztuczki. Iż że trenuje z kolegami, a oni na ciężarach ostatnio mi się spodobało w opór i postanowiłem użytkować również ciężarów. Doszedłem do wniosku że wspaniałość kalistenik i moc ciężarów zrobią ze mnie supermena. Chciałbym połączyć jakoś te dwie przepiękne dyscypliny tylko nie mam pomysłu jak. Oglądałem kilka materiałów dotyczące tego, ale nic szczególnego mi nie dały, oprócz tego że moge robić 2dni tego i 2dni tego. Moje pytania wykarczają poza sfere tych materiałów i przychodze z nimi do was. Pierwsze z pytań jest następujące: Czy miał ktoś styczność właśnie z takim mieszaniem ? W jaki sposób wykonywać te trenningi, FBW czy SPLIT (w siłowni jestem o wiele mniej doświadczony, ale wiem że w większości robi się splita by zaangażować na każdym z treningu inną partie mięśni a natomiast FBW jest na kalistenice (przynajmniej w moim przypadku)). I jeśli już któreś z tych (FBW lub Split) to czy mieszać te dwie dyscypliny na jednym trenningu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...