Skocz do zawartości

Kala

Użytkownik

Reputacja

17 Dobry

1 obserwujący

O Kala

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Kobieta

Parametry

  • Wzrost:
    169 cm
  • Waga:
    56 kg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Taak Hollowbody jest fajne. Nie robiłam tego wcześniej dlatego tym bardziej chetnie nad tym ćwiczeniem popracuję bo wydaje się dobre ? Rurke mam w domu więc mogę ćwiczyć o każdej porze jak nie jestem w pracy ?
  2. Nie wiem jak odpowiedzieć tu na poszczególne komentarze oddzialnie więc odpowiem tak zbiorczo ? Hollowbody mega trudne! Ale dałam radę wytrzymać 45 sekund z chyba 3 przerwami krótkimi. Rzeczywiście jest to dla mnie większe wyzwanie niż plank więc będę robić to dalej ? Co do ćwiczeń na rurce to bardzo chętnie przyjmę jakieś propozycje ? robię inverted D bez problemu, Handspringa właśnie nie mogę zrobić a próbuje od dluzszego czasu, shoulder mounta robię bez problemu i extended butterfly też. Z uwagi na słaby jeszcze brzuch czy plecy to trochę niezgrabnie jeszcze wchodzę do tych figur, bo wiadomo że najładniej to jest mieć nogi wyprostowane itp. Ale siłę mam aby je zrobić ?
  3. O matko wygląda na trudne ? ale spróbuję dzisiaj. Dzięki ?
  4. Kolejny trening za mną. Pompki diamentowe to jakiś koszmar! Zrobiłam na kolanach ale żadnej zwykłej jeszcze niestety nie. Podciaganie też ciężko ale z małą pomocą zrobiłam ? brzuszki sobie utrudniłam trochę bo już sam plank był dla mnie za łatwy ?
  5. Kolejny trening za mną, miałam tydzień przerwy bo się zle czułam ale wczoraj zrobiłam już cały trening łącznie z ćwiczeniami na drążku. Podciaganie z nachwytem masakra, dałam radę ledwo z pomocą mojego faceta. Z podchwytem o wiele lepiej, ale tylko po 2 dałam radę zrobić sama, trzeci był już z pomocą. Tabata mnie wykończyła jak zwykle, a brzuszki ok ? nawet bym poprosiła o trudniejsze ?
  6. Pierwszy trening już za mną ? FrogStand jeszcze mi nie wychodzi do konca ale jestem w stanie sie utrzymac na rekach przez 1 sekunde ? brzuszki wszystkie poszły bez problemów, myślę że dałabym radę więcej nawet. Podciagniec dzisiaj nie robiłam bo czekam jeszcze na drążek. Jedyne co mnie wykonczylo to ta tabata - burpees mnie zabijają ? ale zrobiłam 7 serii tylko takich trochę oszukanych bo już nie miałam siły pod koniec ? ogólnie trening super i czuję się świetnie ?
  7. Faktycznie, kupię sobie. Ćwiczenia zaczne od przyszłego tygodnia od wtorku ?
  8. Dzięki ? bardzo fajnie to wygląda. Tylko problem jest taki że nie mam drążka poziomego w domu, będę musiała chodzić na plac zabaw gdzie są drążki tak na dworze. Na pewno się postaram, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce. W ogóle dziękuję Wam za wsparcie i miłe komentarze, już czuję motywację ;))
  9. Hej wszystkim ? trenuję pole dance od roku, z niewielkimi przerwami. Generalnie szło mi dobrze na początku a ostatnio stanelam w miejscu i nie czuję abym robiła jakiś progres. Trenerka kazała mi popracować nad siłą i dlatego tu jestem ? wcześniej trenowałam fitness ?
  10. Wiek: 28 lat Waga: 56 kg Wzrost: 169 cm Max ilość pompek: 4 Max ilość dipsów: 0 Max ilość podciągnięć: 1 Max ilość przysiadów: 150 Max ilość brzuszków: 60 - 70 Ile treningów w ciągu tygodnia: 3 treningi – wtorek, piątek, niedziela (ale dni mogą się zmieniać bo czasem wyjeżdżam na weekend do Warszawy na studia więc wtedy trening niedzielny zrobię w inny dzień albo odpadnie) Jakie partie mięśniowe: BRZUCH (!!) i PLECY (!!) to moja słaba strona i najwyższy priorytet. Potrzebuję dobrego treningu na brzuch, bo słabe mięśnie brzucha uniemożliwiają mi zrobienie wielu figur na rurce. W drugiej kolejności zależy mi na wzmocnieniu ramion. Jaki cel: przede wszystkim moim celem jest zwiększenie siły -abym mogła robić trudniejsze akrobacje na rurce, ale też i rzeźba (brzucha). Chciałabym również za jakiś czas stawać na rękach. Mam w domu rurkę do pole dance więc możesz mi dać też ćwiczenia które wykorzystują rurkę. Zdjęcie: prześlę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...