Skocz do zawartości

Izabela Król

Użytkownik

Zawartość dodana przez Izabela Król

  1. No właśnie już dawno nie cwiczylam i nie pamiętałam jakie to uczucie heh ? W pracy ciężko ale nie najgorzej ? Hmm domyślam się ? ale dzisiejszy trening będzie gorszy niż wczorajszy, ale trzeba się jakoś rozruszac ?
  2. Ale teraz mam zakwasy, że ledwo chodzę ?
  3. Trening zaliczony ? było ciężko, mięśnie paliły, ale udało się dorwać do końca ?
  4. Ahh... Ja też nie mogę się doczekać ?
  5. No próbowałam i niestety nie udało się ? Dzięki ?
  6. Przeglądałam te ćwiczenia na poniedziałek.. Mógłbyś mi dać jakieś inne zamiast falling Tower? Bo nie dam rady tego zrobić
  7. Właśnie wczoraj miałam zrobić, ale nie bylo mnie w domu więc nawet nie miałam jak ? Ojj będzie moc, będzie ???
  8. Noo dokładnie, ale aż jestem ciekawa jak mi pójdzie heh ??
  9. Okej ? wiec w poniedziałek napisze jak mi poszło ?
  10. Dzięki! ? Więc od poniedziałku zaczynam ?
  11. Trzymam Cie za słowo ? Okeej.. Czekam cierpliwie ?
  12. No zobaczym ? Może troszke ?
  13. Bardzo mi się podoba i efekty sa meega.. Tylko później straciłam jakoś motywację i przerwałam
  14. Aa nic specjalnego tylko crossfit ?
  15. Hmmm co mało 10 podciagniec? To może być jeszcze przedramie i plecy ?
  16. 1. Wiek; - 23 2. Waga; - 65kg 3. Wzrost; - 160cm 4. Maksymalna ilość pompek; - 10 5. Maksymalna ilość dipsów; - 5 6. Maksymalna ilość podciągnięć; - 10 7. Maksymalna ilość przysiadów; - 60 8. Maksymalna ilość brzuszków; - 50 9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - 5 razy w tyg. Pn-Pt 10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; -pośladki, brzuch, uda, łydki  11. Jaki jest Twój cel; - redukcja
  17. Hej ? mam nadzieję, że tym razem się uda ?
  18. Witam ? Jestem Iza mam 23lata ? Moim głównym celem jest redukcja. Wiele razy podchodziłam do treningów i diety, ale nie trwało to długo. Mam nadzieję że z waszym wsparciem i pomocą uda się wytrwać jak najdłużej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...