Skocz do zawartości

Młody P

Premium

Reputacja

16 Dobry

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    ślask

Parametry

  • Wzrost:
    171
  • Waga:
    67
  1. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Kurde blacha dzisiaj brzuch miał ciężki wieczór. Ogolnie to po dzisiaj myślę, że co trening będę robił te wznosy do drążka bo brzuch nie jest zbyt mocny 😀 ale będę nad nim pracować 10 Prób HandStanda -zrobione 10 Prób FrogStanda - zrobione HinduPushUps 6/6/8/8 - 8/8/10/10 Brzuszki do pozycji V 14/16/18/18 - 15/15/10/14 Heel Touches 20/22/24/24 - 20/22/24/24 Crunch Kicks 14/16/18/18 - 11/10/10 Wznosy prostych nóg do drążka 10/12/14/14 - 8/8/8/8 Tutaj lekko zmodyfikowana wersja bo dotykałem drążek połową łydki, przy końcowej facie tak jakby dopycha sie brzuch przez co lepiej go czuć coś takiego Brzuszki ze zgiętymi nogami 20/22/24/24 - zamiast tego zrobiłem nożyce 30s/30s/35s bo nie miałem już siły, serio brzuch przestał działać
  2. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    10 Prób HandStanda - zrobione 10 Prób FrogStanda - zrobione HinduPushUps 6/6/8/8 - 6/6/8/8 polubiłem to cwiczenie Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/16/16 -14/14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/12/12/14 - 10/12/14/14 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6/6 - Zamiast tego podnoszenie hantelek nad głowe siedzac 12,5 kg 12/10/10/10 Pompki na piłce 10/12/12/14 - 10/12/12/14 Podciąganie za głowę 6/6/8/8 - 6/6/6/6 Jakoś nie jestem fanem tego ćwiczenia tak myslałem czy by go nie zamienić na dwiganie sztangi ponad głowe stojąc, czekam na twoja opinie
  3. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Dzięki wielkie, lecimy cały czas😁
  4. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Zapomniałem wczoraj opisać wczorajszy trening, dobrze, że wszystko zapisuje😄 CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6- Zrobiłem 5/4/5 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8- 7/6/7/6 Podciąganie chwytem młotkowym 6/6/6- 6/6/6/6 Zwykłe podciągniecia nachwytem (sam dodałem)- 7/7/8/7/8 Podnoszenie hantli (sam dodałem)- 10/10-7,5kg 5/5-10kg Wiosłowanie sztanga (sam dodałem)-12/12/12 +15 min bieżni
  5. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    A no tak zapomniałem dopisać, że skoro nie dałem rady robić wyznaczonych powtórzeń to wolałem dorzucić serie. W sumie zawsze robiłem po 4 serię, 3 wydają mi się za mało, czuję wtedy, że nie zrobiłem cwiczenia na 100%. Dlatego możesz rozpisać z 4 seriami o wiele bardziej mi to odpowiada😄
  6. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    ŚRODA:(KLATKA+TRICEPS) Dzisiejszy dzien zweryfikował moje pompki haha Kolejność wykonania cwiczen 10 Prób HandStanda - zrobione 10 Prób FrogStanda -zrobione HinduPushUps 16/16/18- 8/8/8 6 Pompki z rękoma szeroko 20/20/22 - 14/14/12/10 4 Pompki diamentowe 18/20/22 - 10/12/10/12 3 Pompki z nogami na podwyższeniu 18/18/20 -15/15/15/10 2 Dipsy 14/14/16 -15/15/15/16 1 Pompki na kostkach 18/18/18 - 10/8/10/10 5
  7. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Powoli odrywam sie już od ściany ale nadal brakuje jeszcze stabilności haha
  8. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    NIEDZIELA: (ABS) - tutaj z powtórzeniami strzelam bo nie mam odniesienia w Twoich informacjach odnośnie Twojego brzucha 10 Prób HandStanda - zrobione 10 Prób FrogStanda - zrobione HinduPushUps 16/16/18 - uczyłem sie dzisiaj robić to cwiczenie i w sumie mi wychodzi te 16/16/18 zrobie nastepnym razem bo dzisiaj starałem nauczyc sie ruchu Brzuszki do pozycji V 12/14/16 - zrobiłem 12/14/16 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 - zrobiłem wznosy do l-sita według mnie lepiej angażują mi brzuch 12/12/14 Mostek(plank) 50s/50s/50s - zrobiłem 60s/60s/60s Scyzoryki 30/32/32 - tez poszło lekko 30/32/32 Crunch Kicks 12/14/16 -tu tez lajtowo 12/14/16
  9. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    SOBOTA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) 10 Prób HandStanda -Zrobione (coraz lepiej mi już wychodzi) 10 Prób FrogStanda -Zriobione HinduPushUps 16/16/18 -Nie robiłem, nie ogarniam jeszcze tego ruchu ale sie naucze Pompki z rękoma przy biodrach 16/16/18 - Zrobiłem ale 16/16/16 prawdopodobnie za krótka przerwa miedzy seriami Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 -Zrobiłem 10/10/12 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6 -Tego tez nie robiłem ze wzgledu na brak reczników, zamiast tego zrobiłem wznosy hantli nad głowe siedząc a potem podnoszenie na boki Pompki na piłce 14/14/16 - Tutaj zrobiłem 12/10/14 na początku źle ułożyłem nadgarstki na tej piłce przez co traciłem dużo siły, przy 3 serii już inaczej złapałem i lepiej poszło Podciąganie za głowę 6/6/6 -Zrobiłem 6/6/6 Na koniec 3,5 km na bieżni A no i spróbowałem się podciągnać z 30kg na pasie i się w końcu udało z czego też jestem zadowolony bo miesiąc temu starczało siły do połowy ruchu Ogolne moje wnioski to następnym razem musze lepiej i dłużej rozgrzać nadgarstki przed treningiem i powinno być lepiej, a także chyba zwiększe serie do 4 bo szybko coś kończę te treningi, ale to wolałbym posłuchać twojej rady co do zwiększenia tych serii.
  10. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Bez tych Incline pull upów co? Tak to podobają mi się zmiany, z dłuższymi przerwami powinienem dać radę ale to się okaże w przyszły czwartek 😅
  11. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 -Zrobiłem 6/6/7 lekko Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 12/14/14 -Za łatwo szło zrobiłem zamiast tego zwykłe podciagniecia nachwytem 9/8/7 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 -Zrobiłem 6/6/8 Podciąganie chwytem młotkowym 6/6/6 -zrobiłem 6/6/6 Jako, że skończyłem to w jakieś 35 min To postanowiłem dodać coś od siebie: -Wiosłowanie gryf 15+2x5kg -Podnoszenie hantli na biceps 7.5kg 8/8/8 Plus na koniec 3km na bieżni dość szybkim tempem
  12. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Woo dzięki wielkie za plan. Widzę, że rozpisałeś na 5 dni a ćwicze tylko 4 w tygodniu więc ten wtorek chyba po prostu odpuścimy bo w niedziele widzę, ze jest to samo. Czy Podciąganie Incline mogę zrobić na TRX? Jeszcze jedno czy podciaganie na ręcznikach mogę zamienić na cos innego bo nie będę zabierał ze sobą 2 ręczników na siłownie haha. Jeżeli chodzi jeszcze o ten brzuch to rzeczywiscie nie napisałem swoich maxów ale to zrobię ten trening w niedziele i napisze co i jak.
  13. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Hahaha na spokojnie, dopiero w czwartek na trening lecę także jest jeszcze czas
  14. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    @Dynloth Pamiętasz o mnie? 😅
  15. Młody P

    Dziennik treningowy-Paweł

    Wcześniej trenowałem głównie baze w domu, od miesiąca chodzę na siłownie gdzie jest fajna strefa cross. Wiadomo, że jakiś L-sit czy dragon flag na ziemi już opanowany, aktualnie chciałbym zdobyć wiecej siły i cwiczyć pod to stanie na rękach
×