Skocz do zawartości

Młody P

Użytkownik

Reputacja

64 Super

O Młody P

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    ślask

Parametry

  • Wzrost:
    171
  • Waga:
    67
  1. Ta o wiele lepiej mi się robi te pull upy w takim rozwiązaniu
  2. Z wczoraj. Te drabinki to jednak kozak opcja Zwykle Podciąganie 1/2/3/4/5/6/7/8/7/6/5/4/3/2/1 Wasko 1/2/3/4/5/6/5/4/3/2/1 Mlotek 6/7/7/6 Szeroko 4/5/4/4 Hantelki biceps 7.5kg 8/9 10kg 6/6 Wioslowanie 20kg 12 30kg 12 40kg 12/12
  3. Taak dużo lepiej pracowała niż bez ketli więc zostanę przy tej wersji
  4. Z niedzieli, chyba nie dam rady dodać tych wycieraczek, może zamiast tego wznosy kolan na boki? Wznosy do drazka 8/8/9/9 Wznosy do dłoni 8/6/6/6 V 12/12/14/14 Crunch 16/16/16/18 Martwy ciąg kilka serii max 60kg HinduPushUps 10/10/10/10 Z dzisiaj Płaska: 70 6 80 2 85 1 Dipy 16/16/18/18 Diamenty 14/14/16/15 Triceps na atlasie: 20kg 10/12 25kg 9/9 Pompki na podwyższeniu + ręce na ketlach (podeślę w filmie o co chodzi jak nie będziecie wiedzieć czy coś) tak zmieniłem żeby zobaczyć czy lepiej klate poczuje bo niżej schodze wtedy: 14/14/16/15 Pompki na kostkach 10/12/12/14 HinduPushUps 5/5/6/5 tu już brak siły totalnie haha Supermany
  5. Z dzisiaj, macie jakieś rady jak zwiększyć powtórzenia w podciagnieciach? Bo stoję od dłuższego czasu w miejscu Zwykły Nachwyt 8/8/8/8 Mlotek 7/8/8/8 Szerzej 4/5/5/5 Wasko 7/7/7/8 Wioslowanie 25kg 12 30kg 12 35 kg 12 40kg 10 Hantelki 10kg 6/5/5/6 HinduPushUps 10/10/8/8
  6. aktualizacja ŚRODA:(KLATKA+TRICEPS) HinduPushUps 8/8/10/10 - Pompki z rękoma szeroko 12/14/14/16 - Pompki diamentowe 14/14/16/16 - Pompki z nogami na podwyższeniu 16/16/18/18 - Dipsy +5kg 12/12/14/14 - Pompki na kostkach 12/12/14/16 - Triceps na atlasie CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 7/7/7/7 - Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/9/9/10 - Podciąganie chwytem młotkowym 8/8/10/10 - Zwykłe podciągniecia nachwytem 8/8/10/10 - Podnoszenie hantli Wiosłowanie sztanga SOBOTA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) HinduPushUps 8/8/10/10 - -Pompki z rękoma przy biodrach 18/18/20/20 - Podciąganie samymi barkami w zwisie 14/14/16/16 - wypychanie hantelek lezac Pompki na piłce 14/14/16/16 - Wypychanie zolnierskie - NIEDZIELA: (ABS) HinduPushUps 8/10/12/12 - Brzuszki do pozycji V 14/16/16/16 - Wznosy na drążku na boki 8/8/10/10 - Crunch Kicks 16/16/18/18 - Wznosy prostych nóg do drążka Twoja wersja 10/10/12/12 -wycieraczki 8/8/10/10 -
  7. Wiekszość myślę można utrudnić bo już nie czuję takiego oporu jak na początku, mam w planie trochę cwiczeń z ciężarami dlatego tam łatwiej o progresje ale niezbyt wiem co zrobić z tymi cwiczeniami: SOBOTA: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) -Pompki z rękoma przy biodrach 16/16/18/18 - -Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/14/14/16 - -Pompki na piłce 12/14/14/16 - ŚRODA:(KLATKA+TRICEPS) Pompki diamentowe 12/12/14/14 - Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16/16 - Dipsy 16/16/18/18 - Tutaj się zastanawiam czy zwiekszyć powtórzenia czy zacząć pracować z jakimś cieżarem powiedzmy 5kg na początek Pompki na kostkach 10/12/12/14 - CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) tutaj jeszcze nie operuje takim zakresem powtórzeń więc nic bym nie zmianiał NIEDZIELA: (ABS) Crunch Kicks 12/12/14/14 - Brzuszki ze zgietymi nogami 22/24/24/26 - Przy okazji trening z wczoraj: Dłonie przy biodrach 16/16/18/18Podciąganie barkami 12/14/14/16Pilka 13/15/15/17Zolnierskie20kg 1030kg 7/735kg 5Wypychanie hantelek bokiem3kg 105kg 10/127.5kg 6Wypychanie hantelek leżąc 12.5 kg 1215kg 12/1217.5kg 12HinduPushUps 8/8/8/8
  8. Na twoje pytanko odpowiem jak wrócę z treningu albo jutro bo musiałbym opisać w czym już czuję się lepiej, tutaj trening z wczoraj Dipy 16/16/18/18 Plaska 50kg 10 powtorzen 60 kg 8 65 kg 6/6 Diamenty 12/12/15/15 Podwyższenie 14/14/16/12 odcina na koniec Triceps atlas 15kg 12 20kg 12 25kg 8/8 Kostki 10/12/12/14 HinduPushUps 8/8/8/8
  9. Z dzisiaj Do drazka 8/8/10/8 V 12/14/14/13 Wznosy do dłoni 6/6/6/6 Crunch 12/13/14/14 Brzuchy z kolanami w górze 22/24/24/24 HinduPushUps 8/10/12/12
  10. Z wczoraj Przy biodrach 16/16/18/18 Zwis barki 12/14/14/16 Piłka 13/15/15/16 Wyciskanie hantelek siedząc 12.5kg 10/10/10/12 Wyciskanie hantelek bokiem 3kg 12/12/12/12 (uczę się ruchu) Zolnierskie 20kg 10 30kg 6/6 35kg 3 HinduPushUps 8/8/8/8
  11. Trening sprzed 2 dni, dzisiaj wrzucę z dzisiaj Nachwyt zwykły 7/7/9/8 Wasko 7/8/8/8 Mlot 6/6/8/8 ta ostatnia seria naciągane już te 8 Trochę szerszy niż zwykły 5/5/4/4 Hantle 10kg 5/6/6/6 Wioslowanie 12 powtórzeń: 20kg 25kg 30kg 35kg/10
  12. No i dzisiaj zajebiscie siadło -Dipy 16/16/18/18 -wypychanie na płaskiej kilka serii od 20 do 65 kg Będę to robił zamiast pompek z rękami szeroko -Diamenty 12/12/14/14 -Podwyzszenie 14/14/16/16 ostatnia seria ciężko juz -Triceps atlas 4 serię od 15 do 25kg -Kostki 10/12/12/14 -Wykroki z ketlami 20kg w sumie 24kg w sumie
  13. Wczoraj był jeden z tych słabszych dni, Wznosy zwykle 9/9/7/7/7 V 12/12/12/12 Wznosy do dłoni 6/6/6/6 Crunch 12/12/14/7 Brzuchy z podniesionym nogami 22/22/22/22 Hindu 8/10/12/12 jeszcze dziś wieczorem albo jutro wrzucę trening z dzisiaj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...