Skocz do zawartości

Młody P

Użytkownik

Ostatnia wygrana Młody P w dniu 16 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Młody P punkty reputacji!

Reputacja

107 Mega

O Młody P

  • Tytuł
    Super User

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    ślask

Parametry

  • Wzrost:
    171
  • Waga:
    67
  1. Wjezdzam na plan Sakera z wczoraj 1 Power FBW (4 serii 3-5)Przysiad 60kg 4/4/4/4Martwy 60kg 4/4/4/Płaska75kg 4/4/4/4Drazek+15kg 4/4/4/4OHP40kg 4/4/4/4Wiosłowanie50kg 4/4/4/4Wznosy bokiem(2x8-10)5kg 10/10
  2. Z dzisiaj Pompki na rękach przy ścianie 6/6/6/5 Ohp 30kg 8 35kg 8 40kg 8/8 Rozpietki bokami 5kg 12/12/12/12 Face pull 30kg 11/11/11/11 Rozpietki na maszynie takie choćby 30kg/12 40kg/10/10/10 HinduPushUps 10/10/12/12
  3. Plus cały czas pracuje nad technika muscle upa, jeszcze jest lekki kipping. Próbowałem ostatnio pierwszej progresji do fronta i powiem, że jest opór haha ale z back leverem też tak było a wiem, że front jest trudniejszy. Chciałbym tak w max 3 miesiące go już potrzymac z 2-3 sekundy VID_20190620_181125.mp4
  4. Z wczoraj Podciąganie nachwyt 10/9/9/9 Podchwyt Wasko 8/8/8/8 Mlotkowy 8/8/7/7 Biceps Hantelki siedząc 7.5kg 10 10kg 7/6/6 Wioslowanie 30kg 12/12 40kg 10/10 Biceps stojąc Lamany gryf Gryf +10kg/8/7 Gryf +12.5kg/6/6 Dzisiaj 16km na rolkach
  5. Szczerze to jeszcze nawet pierwszych progresji nie zacząłem, byłem na wakacjach i przez ostatnie 2 tyg mało cwiczylem. Myślę, że w tym tygodniu zacznę do niego podchodzić
  6. o kurde ktos zyje haha chciałbym doszlifowac tego back levera i bede sie brał za fronta
  7. Miesiąc ćwiczenia back levera VID_20190531_130536.mp4
  8. Z tego tygodnia Dipy +15kg 14/14/15/13 Plaska 20kg/10 40kg/8 60kg/8 65kg/8/8 Tric wyciąg 25kg 12 30kg 10/10/10 Brama klata 15kg 12 20kg 8/8/10 Diamenty na podwyższeniu wyżej niż ostatnio, jest kurwa wysoko 15/14/14/14 Lawka 45st Hantle ponad głowę 12.5kg 12/12 15kg 10/10 Nachwyt zwykły 10/9/9/8 Wąski podchwyt 9/8/8/8 Mlotkowy 8/8/6/6 Hantelki biceps siedząc 7.5kg 8/10 10kg 6 Wioslowanie 20kg 10 30kg 10/10 40kg 10 Pompki w staniu na rękach przy ścianie 5/5/5/5 Ohp 30kg 8 35kg 8/8 40kg 5 Rozpietki bokiem stojąc 5kg 12/12/12 7.5kg 8 Pompki z rękami przy biodrach 14/16/16/18 Facepull 20kg 12 25kg 12 30kg 10/10 HinduPushUps 10/10/12/12
  9. Z poprzedniego tygodnia Zwykly Nachwyt 10/9/8/8 Podchwyt Wasko 9/8/8/7 Mlotkowy 6/6/6/6 Podnoszenie hantelek siedząc biceps 7.5kg 10/10 10kg 7/7 Wioslowanie 20kg 10 30kg 10/10/10 Podnoszenie sztangi stojąc 30kg 7/7 35kg 6/6 Pompki na rękach przy ścianie Plecy do ściany 5/5 Brzuch do ściany 5/5 Ohp 30kg 8 35kg 8/8 40kg 6 Rozpietki bokiem stojąc 5kg 12/12/12 7.5kg 8 Pompki z rękami przy biodrach 16/16/18/18 Facepull 20kg/12 25kg/12/12 30kg 12 HinduPushUps 10/10/12/12 Wznosy nóg do drążka (eliminuje te odchyly do tyłu) 10/10/8/8 Plank pracuje nad technika 60s/60s/60s/80s Rozjazdy kółkiem ucze się narazie 5/5/5/6 Spacer farmera z ketlem w jednej rece potem zmiana 18kg/18kg/20kg/24kg Cwiczenia z guma 10/10/10/12 Plank bokiem 40s/40s/45s Wznosy v 14/12/11/10 Zmieniłem ćwiczenia w treningu brzucha bo już zasypialem przy tamtych?
  10. Już jest w miarę git haha Z poniedziałku Płaska 20,40,50kg/10 60kg/8/8 Dipy 10kg 14 15kg 14/14/14 Tric atlas 25kg 12 30kg 10/9/8 Brama klata 15kg 12/12 20kg 8/10 Lawka 45 stopni Wyciskanie hantelek 12.5kg 12/12 15kg 12/12 Diamnety na podwyższeniu 15/15/16/16
  11. Zaczynam robić delout, czuję że cialo jest strasznie przeciazone dlatego robię tylko lekkie ćwiczenia i mało serii Podciagnieciach 5/6/7 Podchwyt 5/6/7 - ból w przedramienia nie dałem rady nawet jednego podciagniecia zrobić Wznosy hantelek siedząc 7.5kg 12 10kg 10/8 Wznosy sztangi biceps 20kg 10 25kg 6/6 Pompki klasyczne 15/10/10 Ogólnie tak mnie teraz naszło, że od stycznia praktycznie nie odpuściłem treningu, więc może rzeczywiście cialo w końcu powiedziało stop. Zrobię sobie tydzień przerwy i wracam z nadzieją, że wszystko odpowiednio się zregeneruje. Dużo rozciągania przedemna haha
  12. jakos przez te maturki zapomnialem tu wbijać ale już uzupełniam ? niedziela Kilka prób back leveraWznosy do drazka 10/10/10/10Próby wycieraczek gibam się jak małpa na drążkuWznosy krzesełkowe na boki14/14/12/10Skosy z talerzem siedząc 10kg14/16/1612kg/16Wznosy V 14/14/14/13Crunch Kicks +4kg na stopach 11/11/11/11 wtorek Hantelki siedząc biceps7.5kg 1210kg 10 zajebalem się w akcji dzisiaj nie robię bicaDipy+10kg 16+15kg 14/14/14plaska20,30kg/1250kg/1060kg/10/10Tric atlas 25kg/1230kg/11/1035kg/10Brama na krzyż 15kg/12/12/1220kg/10Wznosy hantelek na ławeczce 45 stopni10kg/1212.5kg/1215kg/12/12Daimenty 18/18/20/
  13. Tak zbyt łatwe się juz stało to cwiczenie
  14. Jakieś propozycje na co zamienić pompki na pilce? Z środy Trening na kacu Zwykły Nachwyt 11/10/8/8 +5kg na koniec jedna seria 5 waski podchwyt 8/8/8/8 Mlotkowy 7/7/7/7 Dziwganie hantelek siedząc 7.5kg 9/9 10kg 7/6 Dziwganie sztangi stojąc biceps 30kg 7/7 32.5kg 7/7 Wioslowanie 30kg 12 40kg 12/10 45kg 8 Z dzisiaj Pompki na rękach przy ścianie Plecami do ściany 5/5 Klatka do ściany 4/4 Ohp 30kg 8 35kg 8/8 40kg 6 Wznosy na boki hantelek 5kg 12/12 7.5kg 8/8 Pompki z rękami przy biodrach bliżej niż zawsze 10/16/16/18 Pompki na piłce 17/17/19 muszę to wymienić to ćwiczenie następnym razem HinduPushUps 10/10/12/12
  15. Dzisiaj super trening Dipy +5kg 16 +10kg 16 +15kg 14/12 już czuć trochę ten ciężar doczepiony Plaska 20kg/40kg/10 60kg/8 70kg/6 95kg/fail 70kg/7 Brama na krzyż 10kg/12 15kg/12/12/14 Diamenty 16/18/18/20 Wyciskanie hantelek na płaskiej 12.5kg 12 15kg 12 17.5kg 12 20kg 12 następnym razem więcej bo masło te 12 powtórzeń Tric atlas 25kg 10 30kg 10/11 35kg 9
×
×
  • Dodaj nową pozycję...