Skocz do zawartości

norbi

Premium

Reputacja

21 Dobry

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    dąbrowa górnicza

Parametry

  • Wzrost:
    180
  • Waga:
    66

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. norbi

    Dziennik treningowy

    tak było spoko trenigiem bazowym chyba najlepiej idzie się spompować
  2. norbi

    Dziennik treningowy

    Kierowałem się tym artykułem co podlinkowałeś wyżej bo i tak w sumie. nic lepszego nie idzie znalesc a co do tego drazka to dobra opcja bo nie trzeba by kolejnych 200zl na porecze wydawac i dipy mozna na wyprostowanych nogach robic tylko nie wiem jak muscleupami bedzie😂 wracając do treningów wczoraj zrobilem sobie dzien wolny bo nie mialem sily ani chęci natomiast dzisiaj wlecial trening pod mu i baza(pompki, dipy, podciagniecia) i na nogi przysiady,Wykroki, wspiecia na palce
  3. norbi

    Dziennik treningowy

    https://allegro.pl/oferta/drazek-stacjonarny-do-podciagania-dip-ksport-300kg-7646764754?reco_id=bce46bc4-1a6b-11e9-b118-246e96320fe8&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 o ten drazek chodzilo bo nie wkleiłem
  4. norbi

    Dziennik treningowy

    Co do poręczy to chyba te mi najlepiej pasuja https://allegro.pl/oferta/porecz-wzmocniona-uchwyt-do-pompek-dipow-cwiczen-6327101583 albo ta opcja jest tez spoko jakby ustabizowac drazek to moze i muscleupy bylyby mozliwe
  5. norbi

    Dziennik treningowy

    Dokładnie💪 własna świątynia to jest to 😂 tylko właśnie nie wiem gdzie by to było montowane strych czy pokój bo jesli chodzi o strych to musialbym podloze tez zalatwic ale to juz troche kosztowne sprawy ale tak czy siak to bylby drazek najlepiej sufitowy(albo z moliwoscia zmiany sufit/sciana *widzialem gdzies takie*) bo mam te 180cm i porecze do dipow
  6. norbi

    Dziennik treningowy

    no po pierwszych pompkach juz mega klata spompowana była a co do parkow to owszem mamy aczkolwiek na zewnątrz wiec zima odpada a o dynamice to nie ma co mazyc chyba ze na 2 parku ale jest on juz troche dalej aczkolwiek piasku tez tam nie ma. A tak ogólnie to ćwicze na siłowni która też nie jest idealna bo jest bardziej pod crossfit i zazwyczaj prowadzone są tam zajęcia. Ale teraz się przeprowadzam i mam zamiar na strychu cos ogarnac. Możecie polecic jakies konstrukcje warte zakupu?
  7. norbi

    Dziennik treningowy

    Co do Opola to mam mieszane uczucia, powiedział bym że to bardziej były zawody niż wspólny trening bo każdy sobie robił co chciał, ale i tak było warto bo poziom dynamiki jak i statyki u niektorych byl bardzo wysoki, i fajnie było pooglądać.Szkoda że u mnie w mieście nie ma takich warunków do ćwiczeń🤔 PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS+ABS) FrontLever trening: FL w tuck 6s/8s/8s X Opuszczanie FL 6/6/6 X FL na jedną nogę 3s/4s/5s X- wiem, że będzie ciężko, ale Twój cel to trzymanie 5s na jedną nogę i od razu 5s na drugą nogę. *Nie miałem dostępu do drazka wiec treningu pod fronta. nie bylo* Pompki z rękoma szeroko 16/18/20 Pompki diamentowe 16/16/18- 7/5/4 Pompki z nogami na podwyższeniu 18/18/20 11/9/7 Dipsy 6/6/6 tutaj kombinacji troche bylo ale mozna powiedziec ze zrobilem Pompki na kostkach 14/14/14- 5/6/4 Brzuszki do pozycji V 14/16/18 - 14/8/8 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s Crunch Kicks 12/14/16
  8. norbi

    Dziennik treningowy

    piątkowy trening: *Trening pod muscleupa* PIĄTEK: (PLECY+BICEPS+ABS) Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/5 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 14/14/16 -10/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8- 6/6/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 14/14/16 6/5/5 Podciąganie chwytem młotkowym 6/6/6 - po 3 na strone x2 /po 2 na strone Brzuszki do pozycji V 14/16/18- 14/11/10 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/14 tutaj zrobilem 12 na drazku i kolejne na poreczach do dipow bo odciski byly niemilosierne😂 Mostek(plank) 45s/45s/50s Tutaj nie wiem dokladnie ale z mostkiem ciezko troche bo od. niedawna go wdrazylem w treningi i mam tutaj troche problem z polozenie dloni rowno do tylu a mianowicie rozchodza mi sie troche do zewnątrz Crunch Kicks 12/14/16 Troche z opóźnieniem ale dzisiaj dodatkowo wypadl wyjazd do Opola na new year workout meeting. była moc💪
  9. norbi

    Dziennik treningowy

    ok rozumiem ja zazwyczaj robie tak ze zaraz po treningu sie roluje a na nastepny dzien wlatuje rozciaganie
  10. norbi

    Dziennik treningowy

    Ok dzięki za odpowiedź a mam jeszcze pytanie co do rozciągania po treningu - otóż wiele osób uważa, że od razu po treningu jest ono niewskazane, jakie jest twoje zdanie o tym?
  11. norbi

    Dziennik treningowy

    w sensie normalny muscleup może z dwa czyste wejda a tak to z kipingiem i jeszcze w jakim dniu najlepiej by te elementy umiescic zeby wspolgraly z partiami robionymi w dany dzien czy jest to obojetne? a jeśli chodzi o muscleupa to dotychczas progresuje w nim tak: pruby muscle up full jak nie wychodzi to z kipingiem, nastepnie z guma najmniejszy opor (fajnie sie ruch tez wyrabia) potem wolne negatywy z gory, wysokie podciagniecia(choć rzadko zostaje na nie sila😂) koncowo wlatuja bar dipy i zwykle podciagniecia
  12. norbi

    Dziennik treningowy

    o wielkie dzięki a mógłbym sobie dodać jeszcze w 3 dzień muscleupa?
  13. norbi

    Dziennik treningowy

    Dokładnie zastanawiam sie jeszcze czy w srode nie dorzucić hollowbady i l-sit na brzuch, a tak to czekam na plan na te elementy statyczne💪
  14. norbi

    Dziennik treningowy

    Dobra a więc podsumowując wczorajszy czyli środowy trening: ŚRODA: (UDA+ŁYDKI+BARKI+PRZEDRAMIĘ) Przysiad z wykrokiem 16/18/20 Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10 Wspięcia na palce 20/22/24 Przysiad z wyskokiem 14/14/16 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/16 !! Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6 Pompki na piłce 14/14/16 Podciąganie za głowę 6/6/6 przysiady na jednej nodze: 8/8/6 (tutaj byla duza pomoc asysta rąk) przysiady z wyskokiem: 14/14/12 pompki z rekoma przy biodrach:11/6/5 podciąganie na ręcznikach (zastapilem go zwyklym z mocniejszym zacisniem drazka dla aktywacji przedramion bo nie mialem recznikow akurat) i tu wyszlo:6/6/5 Pompki na pilce:10/5/5 podciaganie za glowe 6/3/3 a co do przysiadow z wykrokiem to te poworzenia na kazda noga mialy byc? *bo tak robilem* Ogólnie bardzo fajny trening pompa gwarantowana, aczkolwiek takich cwiczen jak pompki waskie, podciaganie za glowe, pompki na pilce (ktora troche sie wgniatala i utrudniala cwiczenie) raczej nigdy nie robilem. Dodam jeszcze że w poniedziałek robilem trening fbw miedzy innymi test powtorzen do planu co tez pewnie wplynelo na ten wynik, a takze dosyc slaby dzien. Czekam na plan z elementami statycznymi i pozdrawiam Siła💪 a te cwiczenia ktore nie zostaly opisany byly zrobione z podana iloscia w planie
  15. norbi

    Dziennik treningowy

    a masz tak ze np w staniu na rekach wykrzywia cie w jakąś strone, albo jakieś dolegliwości z barkiem? a i mam jeszcze pytanie czy nie warto zastosować serii rozgrzewkowych przed przystapieniem do wlasciwego treningu?
×