Skocz do zawartości

krylus

Użytkownik

Reputacja

49 Dobry

O krylus

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Łęczyca

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    68

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Heel touches 20/22/24/26 Crunch kicks 16/16/18/20 Wznosy nog do drążka 12/14/14/16 Scyzoryki 36/36/38/40 Moster plank 50/50/55/55 Hollow body 22/24/24/26
  2. nachwyt szeroko 8/6(+4)/6(+4) podchwyt zamkniety 8/8/10 podchwyt 8/6(+2)/7(+1) nachwyt 8/6(+2)/5(+3) młotkowy 6(+2)/4(+4)/2(+2) Znowu tak jak w pompkach mlotkowych juz nie dałem rady bo nie moglem sie podciagnac juz XD Rece po poniedzialku mnie moze jakos mocno nie bolały ale czułem zmeczenie w nich.Ale dzis sobie 10 pompek zrobiłem to tak lekko ze szok
  3. Czuje czuje zobaczymy jutro z rana i za 2 dni
  4. Dzisiaj byl ogien masakra , 2 powtorzenia a zrobily wielka roznice + brak swiezosci , ale jestem i tak zadowolony bo nie jestem juz w stanie zrobic pompki wiecej , gdy probuje upadam. pompki z rekoma szeroko 22/22/22(+2) pompki diamentowe 20/22/22(+2) pompki z nogami na podwyzszeniu 20/20/15(+7) dipsy 16/16/16(+2) Pompki zwykłe 15(+7)/12(+12)/6(+5 +4) Taka pompa , ze wiecej nie moge zrobic wiecej bo jak chce sie podniesc to upadam XD
  5. Dipsy 16/16/18 crunch kicks 16/18/20 podciaganie podchwytem zamknietym 8/8/10 podciaganie za głowe 8/6(+2)/6(+2) nachwyt na szerokosc barkow 8/6(+2)/4(+4) pompki diamentowe 16/16/18 Pompki z nogami na podwyzszeniu 20/18(+4)/14(+8) Heel touches 22/22/22 No nie powiem mocno dziś Troche słabiej ale to przez zwiekszenie o +2 wsyzstkiego Fajnie wpadlo podciaganie zamknietym + dipsy + diamenty Do tej pory czułem swiezosc , pozniej zacząłem walczyc ze soba dlatego troche spadło w reszczie ale jestem zadowolony jak na pierwszy trening ze zwiekszonymi ilosciami . Zmieniam troche rozklad swoich treningów zebym czul wieksza swiezosc Poniedzialek ABS wtorek trening z tymi pompkami sroda wolne czwartek podciagniecia piatek ABS sobota i niedziela FBW
  6. Można sprobować Ale jednak jeden dzien w czwartek robie wolne , 7 dni to troche za duzo.
  7. pompki z rekoma szeroko 20/22/22 pompki diamentowe 18/20/16(+6) scyzoryki 32/34/36 wznosy kolan do klatki piersowej 10/12/14 podciaganie nachwytem szeroko 6/8/8 podchwyt na szerokosc barkow 6/6/6 pompki z rekoma przy biodrach 14/16/16 podciaganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 Ciezej wpadły dzis diamentowe bo starałem sie poprawic technike i ciezej wchodzily. Ale tak lajtowo.
  8. Albo mocny i nie zdaje sobie sprawy Albo zle coś robie w cwiczeniach hehe i latwo wchodzi .
  9. Heel touches 20/22/24/26 Crunch kicks 16/16/18/20 Wznosy nog do drążka 12/14/14/16 Scyzoryki 36/36/38/40 Moster plank 50/50/55/55 Hollow body 22/24/24/26
  10. MAX nachwytem w miare z techniką : 16 Wieczorkiem trening brzucha , a teraz ide sobie postac na rekach bo piekna pogoda to sobie troche popróbuje.
  11. Nachwyt szeroki 6/8/8 podchwyt zamkniety 6/6/6(+2) podchwyt zwykły 6/6/5(+1) nachwyt zwykly 5(+1)/6/5(+1) młotkowe 6/5(+1)/5(+1) Dzisiaj słabiej ale to dlatego ze nie czuje swiezosci tylko troche zmeczenie , dlatego jutro wolne . Niech odpoczna sobie . Za chwile wstawie zdjecia po miesiacu treningów . Zdjecie teraz sa w swietle dlatego moze troche lepiej bedzie widac . Wiem ze moze to zaklamywac troche postep ale wstawie . Ocenicie . Wiem ze po miesiacu beda male efekty ale postanowilem ze bede wstawial co miesiac . Zdjęcie zrobione po treningu xd plus od poniedziałku chyba dieta aby przytyć do 75 , bo troche chudzina ze mnie
  12. Heel touches 20/22/24/26 Crunch kicks 16/16/18/20 Wznosy nog do drążka 12/14/14/16 Scyzoryki 36/36/38/40 Moster plank 50/50/55/55 Hollow body 22/24/24/26 Zrobiłem niby mocno mnie nie boli brzuch ale chyba jednak dalem w kosc Bo juz crunch kicks nie dam rady zrobic , i przy wznosach na koniec nie moglem za wysoko juz kolan podnosic jakby brzuch nie mogl
  13. pompki z rekami szeroko 20/20/22 pompki diamnetowe 18/20/17(+5) pompki z nogami na podwyzszeniu 18/18/20 dipsy 14/14/16 pompki zwykłe 15(+5)/15(+5)/14(+8) Dzisiaj słabo wpadło ale moze dlatego ze od poczatku czułem jeszcze wczoraj, Mam pewien problem mocna czuje barki po pompkach . Macie może pomysł jaki bład podczas moge popełniac ? Jak coś moge wstawic jakis filmik jakby co . Wydaje mi sie ze barki nie powinny tak mocno pracowac stawiam wlasnie ze ja jakis blad robie jakis.
  14. FBW Pompki diamentowe 14/14/16 pompki na podwyzszeniu 18/18/20 dipsy 14/14/16 heel touches 20/20/20 crunch kicks 14/16/18 podchwyt zamkniety 6/6/8 podciaganie nachwytem 6/6/6 podciaganie za głowe 6/6/4(+2) 45 sek miedzy seriami , 1 min miedzy cwiczeniami + dodatkowo na koniec podchwyt w miare dobra techniką 11 powtorzen. Dziś znowu wpadło bez problemu oprocz ostatniej serii w podciaganiu za głowe . No chyba mija 1 miesiac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...