Skocz do zawartości

krylus

Aktywny Użytkownik

Reputacja

112 Mega

O krylus

  • Tytuł
    Super User

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Łęczyca

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    68

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzisiaj chciałem sobie troche pobawic sie w elementy poprobowalem sobie back levera , muscle upa , stanie na rekach i uswiadomiłem sobie ze nie potrafie tego nawet troche zrobic . ( no muscle up na jedną reke wchodzi xd ) Wstawie wam filmik nastepnym razem jak to robie i moze cos podpowiecie . Myśle ze technika u mnie lezy po calosci No ale cóż powoli do przodu z kazdym dniem bedzie lepiej .
  2. No niedlugo planuje kamizelke kupic to wtedy zaczniemy na powaznie sie bawic
  3. Dzisiaj wlecial pierwszy ciezar moze maly bo 5-6kg z plecaka , i slabo go poczułem ale zawsze to jakis ciezar Nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/7/6/5/4/3/2/1 (+5-6 kg) pompki zwykłe 2/4/6/8/10/12/14/16/14/12/10/8/6/4/2 ( +5-6kg) Po minucie przerwy bo byla sila zrobiłem sobie jeszcze do maxa , Podchwyt 1/2/3/4/5/6/7 Dipsy 2/4/6/8/10/12/14 Dipsów jeszcze bym zrobił ale mnie coś dalej miedzy piersią a ramieniem boli jak je robie wiec wolałem nie ryzykowac ( to chyba przez to ze robie za mocno powyzej 90 stopni ) Od 3 dni dbam tez o kalorycznosc , moze troche za duzo jeszcze niezdrowego jedzenia ale pracuje nad tym .
  4. Heel touches 20/22/24/26 Crunch kicks 16/16/18/20 Wznosy nog do drążka 12/14/14/16 Scyzoryki 36/36/38/40 Moster plank 50/50/55/55 Hollow body 22/24/24/26 Staram sie szukac alterantyw ale narazie robie to . Zacząłem oglądac filmiki na youtube i szukac co moge poprawic w technice . Powoli do przodu
  5. Łatwo wpadło nawet xd czułem moc dzisiaj
  6. 2 poziom od kury dziś zrobiłem troche zmieniony : ( obwody robilem , miedzy cwiczeniami 20 sek , miedzy seriami 2.30 min) 8 /8/8/8 nachwyt diamenty 15/15/15/15 podchwyt 8/8/8/6 pushups 6/6/6/6 wznosy kolan do klatki 10/10/10/10 pompki zwykłe 20/20/20/20 szerokie nachwytem 8/8/7/7 dipy 10/10/10/10 chrunch kicks 10/10/10/10 heel touches 10/10/10/10 scyzoryki 20/20/20/20
  7. pompki z rekoma szeroko 20/20/22 pompki diamentowe 20/22/21(+3) nachwyt szeroko 8/10/10 podchwyt 6/8/7(+1) pompki z rekoma przy biodrach 16/18/18 barki same w zwisie 10/10/12 wznosy kolan do klatki 10/12/14 crunch kicks 16/18/20
  8. Cos okolo godziny . Przerwy wydluzalem na poczatku 20-30 sek doszedlem do 1.10 i pozniej znowu schodziłem do 30 sek. NIe powiem bo nawet ostro czułem ręce i klatke .
  9. Dzisiaj zrobiłem drabinki : podchwyt : 1/2/3/4/5/6/7/8/8/7/6/5/4/3/2/1 Dipsy : 2/4/6/8/10/12/14/16/14(+2)/14/12/10/8/6/4/2 pompki : 2/4/6/8/10/12/14/16/18/16/14/12/10/8/6/4/2 Od poniedzialku wracam do tego co robiłem , przez weekend testuje ten brzuch cwiczenia i moze jeszcze potestuje jakis rodzaj treningu .
  10. krylus

    Ile posiłków w ciągu dnia?

    Ja proponuje 5 To tak optymalnie posiłek co 3-4 godziny zeby organizm zdąrzył strawić .
  11. Nie powiem ostatnio miałem jakis okres ze mi sie nie chcialo , ale musze to przezwycieżyc Zrobiłem maksy dziś , poszło ciut słabiej niz poprzednio. Nachwyt 17 ( w nawiasie ile kiedys miałem maxa : 17) podchwyt 15 (16) dipsy 37 ( 37) pompki 51(53) No od ostatniego maxa brak progresu xd No ale cóż chyba musze zmienic troche bodziec do treningow dla tego planuje troche cięzarów dodac w najbliższym czasie tylko musze sie zaopatrzyc w tą kamizelke. No i co z kazdym dniem do przodu xD Od jutra brak wymówek bo za duzo tego ostatnio miałem
  12. podciaganie szerokie 8/8/10 zamkniety podchwyt 6/8/8 nachwyt na szerokosc barkow 6/6(+2)/7(+1) podchwyt na szerokosc barków 6/6(+2)/6(+2) młotkowe 6/5(+1)/5(+3) Nawet spoko poszło. Wczoraj i przedwczoraj nie zrobiłem treningu , głowa wygrala ze mna xD Ale dziś juz sie nie dałem.
  13. Diamentowe 20/20(+2)/13(+11) Dipsy 10/12/14 Pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/20(+2) Pompki z rękoma szeroko 18/20/20 Pompki zwykle 18/19(+1)/18(+2) No nie poszło dziś no ale trudno jutro nowy dzień nowa siła;)
  14. Pocwicze jeszcze baze 2-3 miechy , za jakis miech kupuje juz obciązenie i lecimy z elementami chyba powoli.
  15. Dzisiaj zrobiłem sobie drabinki nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/9/7(+1)/6(+1)/6/5/4/3/2/1 pompki zwykłe 2/4/6/8/10/12/14/16/18/16/14/12/10/8/6/4/2 Pierwszy raz w drabinkach wpadło 9 powtorzen wiec jestem zadowolony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...