Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

krylus

Aktywny Użytkownik

Ostatnia wygrana krylus w dniu 3 Styczeń

Użytkownicy przyznają krylus punkty reputacji!

Reputacja

151 Mega

O krylus

  • Tytuł
    Super User

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Łęczyca

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    68

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ćwiczę ale przeniosłem się na siłkę + kalistenika + teraz pisze licencjat i nie ma czasu na pisanie Jakby ktoś chciał to może mi wypełnić ankietę przy okazji https://forms.gle/daRhogotGPLSZ5fE7
  2. Dziś zrobiłem cos takiego ustaliłem sobie godzine i robiłem po kolei cwiczenia. Całokształt powtórzen wpisuje . Czuje ze mogłem wiecej ale byłem chyba troche zmeczony po ostatnim i za dlugie przerwy robiłem .Nachwyt : 54 powtorzeniapompki zwykłe :124 powtorzeniapodchwyt : 52 powtorzeniapompki diamentowe : 99 powtórzennachwyt szeroki : 48 powtorzenpompki szerokie : 112 powtorzen
  3. Dziś + 15 kg ( wszystkie cwiczenia )mocno zmeczone ręce w koncu jaki sylwester taki caly rok takze dziś była pompa Nachwyt 8/8/6/5/5pompki diamentowe 20/20/12/10/9podchwyt 8/5/4/4/4dipy na pojedynczym 12/12/12/9/8pompki zwykle 15/11/11/8/9Szczesliwego Nowego Roku wszystkim
  4. Dziś coś takiego sobie zrobiłem Wesołych świąt wszystkim 5 powtorzen nachwytem / 10 pompek2 min przerwy5 powtorzen nachwyt /10 pompek + 10 kg2 min przerwy5 powtorzen nachywtem /10 pompek + 15kg2 min przerwy5 powtorzen nachwytem /10 pompek + 20 kg2 min przerwy5 powtorzen nachwytem / 10 pompek + 25 kg2 min przerwy4 powtorzen nachwytem /10 pompek + 30 kg ( nie dałem rady 5 ;/)2 min przerwy4 powtrzen nachwyt /10 pompek + 25 kg ( tez nie dałem rady 5 )2 min przerwy5 powotrzen nachwyt /10 pompek + 20 kg2 min przerwy5 powtorzen nachwytem /10 pompek + 15 kg2 min przerwyNa koniec jeszcze10 nachwytem + 20 pompekTaki trening szybki dziś
  5. Dzisiaj maksy bez dipówNachwyt na szerokosc barków 20x5 min przerwy54 pompki5 min przerwy18 podchywtemWe wszystkim rekordy wczesniej robiłem 18 nachwytem , 53 pompki i 17 podchywtem wiec czuje sie dziś super W koncu 20 podciagniec wpadlo Odpoczywałem przed tym 3 dni bo czułem mocno zmeczenie a dzis mowie sprawdze maksy i super wyniki Coś tam widać ?
  6. Ta kamizelka . Z dzisiaj bez ciężaru nachwyt 10/10/9/8diamenty 21/21/21/18podchwytem 10/9/7/6pompki szerokie 23/23/23/21dipy na pojedynczym 12/12/10/10Nachwyt szeroki 10/7/6/6pompki zwykle 21/18/15/12
  7. Nachwyt na szerokosc barkow 8/8/7/6 + 10kg Pompki diamentowe 20/20/15/11 + 10kg Podchwyt 8/7/5/4 +10kg dipy na pojedynczym 12/12/12/10 +10kg nachwyt szeroki 8/5/4/4 +10kg zwykle pompke 20/15/14/12 + 10kg
  8. Trening pomysle nad zmiana cos poszukam dodam ciezaru zoabczymy ? Nachwyt 9/9/9/9 diamenty 20/20/20/18 podchwyt 9/9/7/6 szerokie pompki 22/22/22/16 dipy na pojedynczym 12/12/12/12 nachwyt szeroki 9/8/6/6 zwykłe pompki 20/19/14/12 Kolejny trening tego typu nawet w miare miare ? Te pompki szerokie tylko slabiej a tak jestem w miare zadowolony ? Waga 74 kg przy 171 cm wzrostu ? + 6 kg od listopada tamtego roku wiem ze malo ale staram sie powoli ? Jeszcze z 3-4 kilo i lecimy z redukcją aby zrobic forme na lato 2020 ?
  9. Dawno nic nie pisałem , ale cwicze dalej Trening z dziśNachwyt zwykły 9/9/9/8Diamenty 20/20/20/14Podchwyt 9/9/7/6pompki szerokie 22/22/22/22dipy na pojedynczym 12/12/12/11Nachwyt szeroki 9/7/6/6pompki zwykle 20/19/14/12Taki trening trwal 1h 1 min okolo ( 1 min przerwy miedzy kazdym cwiczeniem )Oczywiscie tam gdzie nie zrobiłem powtorzen wzgledem 1 serii dobijałem po przerwie . Jakoś ostatnio nie czuje progresu albo to kwestia przetrenowania albo wlasnie wrecz odwrotnie trudno powiedziec ale sie nie poddaje i powoli do przodu
  10. Dzisiaj troche inny trening :Nachwyt : 6/6/6/6/6+ 10kgZwykłe pompki 12/12/12/12/12+ 10kgPodchwyt : 6/6/6/6/6+ 10kgdiamentowe : 12/12/12/12/12+ 10kg1-2 min przerwy miedzy obwodami ( małe uchybienia były ale dobijałem zawsze do 6 w serii )Bez przerwynachwyt : 6/6/6/6/6zwykłe pompki : 12/12/12/12/12podchwyt : 6/6/6/6/6diamenty : 12/12/12/12/12( Też drobne uchybienia ale to zazwyczaj 1 powtorzenie koncowe w 5,6 obwodzie )Taki trening trwal okolo 55 minut . Na koniec załozyłem kamizelke i chciałem zrobic nachywtem max ale nie dałem rady 1 powotrzenia , w pompkach zrobiłem z 10 jeszcze z kamizelka i podchwytem 2 powtorzenia z kamizelka , diamentów juz nie robiłem.Fajny nawet trening nie powiem .Przerzucone w kilogramach ( bede zwiekszal z tygodnia na tydzien )Nachwyt : 30x80 + 30x 70 =2400 +2100 =4500kgPodchwyt : 30x80+ 30 x 70 = 4500kgdiamenty: 60x80+60x70 =9000kgpompki zwykłe : 60x80 + 60x70 = 9000kg
  11. Drabinki :nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/10/9/8/7/6/5/4/3/2/1pompki 2/4/6/8/10/12/14/16/18/20/20/18/16/14/12/10/8/6/4/2Dzisiaj troche lżej bo chyba troche przemeczony jestem ( Albo to tylko moja wymówka w głowie xD)
  12. Trochę tak ? Fajnie jest jak w ten sam trening przestawiasz sie bez cieazaru fajne uczucie . Dzisiejszy trening :Nachwyt 9/9/9Pompki diamentowe 15/15/15Podchwyt 9/9/9push ups 10/10/10wznosy kolan do klatki 10/10/10pompki zwykłe 20/20/20nachwyt szeroko 9/7/8bar dipy na drązku 8/10/8crunch kicks 15/15/15heel touches 20/20/20hollow body 20/20/20 sek ( troche słabo technicznie )plank 40/40/40Dzisiaj dodałem powtorzenie w podciagnieciach Prawie wpadlo.Troche słabo sie dziś czułem , chyba za duzo zjadłem przed . No ale cóż miałem ochote przerwac w srodku ale jakoś dotrwałem do końca. Napewno zwiekszyc musze ilosc pompek + ostro biore sie za brzuch bo to moj slaby punkt.
  13. Dzisiaj drabinkipodchwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/7/6/5/4/3/2/1 + 10kgpompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/16/14/12/10/8/6/4/2 + 10kgpo 2 minutach przerwyBez cięzaruNachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8pompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/16Może i bym mogl zejsc do 0 w nachwycie ale dziś jakoś mi sie nie chciało przyznaje sie + barki bolały bo drabinkach z ciezaremTrening trwal okolo 50 min bez rozgrzewki.
  14. Nachwyt 8/8/8 + 10kgPompki diamentowe 16/16/16 + 10kgPodchwyt 8/8/7 (+1) + 10 kgpush ups 6/8/10 ( +10kg)wznosy kolan do klatki 10/10/10pompki zwykłe 20/20/20 (+10kg)nachwyt szeroko 8/6(+2)/5(+3) + 10 kgbar dipy na drązku 8/10/8 ( +10kg)crunch kicks 15/15/15heel touches 20/20/20hollow body 20/20/20 sek ( troche słabo technicznie )plank 40/40/40 sekMiedzy cwiczeniami 30 sek przerwy bo ciezar , bez 30 sek w cwiczeniach na brzuch+3 min przerwy miedzy obwodamiNa koniec po 3 minutach bez ciezaru na dobicie8 nachwytem15 diamentów8 podchwytem8 push ups20 pompek zwykłych5 nachwytem szeroko ( tutaj juz nie dałem rady )8 bar dipówNie powiem spoko trening , trwal tak 1h 10 min .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...