Skocz do zawartości

krylus

Aktywny Użytkownik

Ostatnia wygrana krylus w dniu 22 Lipiec

Użytkownicy przyznają krylus punkty reputacji!

Reputacja

133 Mega

O krylus

  • Tytuł
    Super User

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Łęczyca

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    68

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzisiaj troche inny trening :Nachwyt : 6/6/6/6/6+ 10kgZwykłe pompki 12/12/12/12/12+ 10kgPodchwyt : 6/6/6/6/6+ 10kgdiamentowe : 12/12/12/12/12+ 10kg1-2 min przerwy miedzy obwodami ( małe uchybienia były ale dobijałem zawsze do 6 w serii )Bez przerwynachwyt : 6/6/6/6/6zwykłe pompki : 12/12/12/12/12podchwyt : 6/6/6/6/6diamenty : 12/12/12/12/12( Też drobne uchybienia ale to zazwyczaj 1 powtorzenie koncowe w 5,6 obwodzie )Taki trening trwal okolo 55 minut . Na koniec załozyłem kamizelke i chciałem zrobic nachywtem max ale nie dałem rady 1 powotrzenia , w pompkach zrobiłem z 10 jeszcze z kamizelka i podchwytem 2 powtorzenia z kamizelka , diamentów juz nie robiłem.Fajny nawet trening nie powiem .Przerzucone w kilogramach ( bede zwiekszal z tygodnia na tydzien )Nachwyt : 30x80 + 30x 70 =2400 +2100 =4500kgPodchwyt : 30x80+ 30 x 70 = 4500kgdiamenty: 60x80+60x70 =9000kgpompki zwykłe : 60x80 + 60x70 = 9000kg
  2. Drabinki :nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/10/9/8/7/6/5/4/3/2/1pompki 2/4/6/8/10/12/14/16/18/20/20/18/16/14/12/10/8/6/4/2Dzisiaj troche lżej bo chyba troche przemeczony jestem ( Albo to tylko moja wymówka w głowie xD)
  3. Trochę tak Fajnie jest jak w ten sam trening przestawiasz sie bez cieazaru fajne uczucie . Dzisiejszy trening :Nachwyt 9/9/9Pompki diamentowe 15/15/15Podchwyt 9/9/9push ups 10/10/10wznosy kolan do klatki 10/10/10pompki zwykłe 20/20/20nachwyt szeroko 9/7/8bar dipy na drązku 8/10/8crunch kicks 15/15/15heel touches 20/20/20hollow body 20/20/20 sek ( troche słabo technicznie )plank 40/40/40Dzisiaj dodałem powtorzenie w podciagnieciach Prawie wpadlo.Troche słabo sie dziś czułem , chyba za duzo zjadłem przed . No ale cóż miałem ochote przerwac w srodku ale jakoś dotrwałem do końca. Napewno zwiekszyc musze ilosc pompek + ostro biore sie za brzuch bo to moj slaby punkt.
  4. Dzisiaj drabinkipodchwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/7/6/5/4/3/2/1 + 10kgpompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/16/14/12/10/8/6/4/2 + 10kgpo 2 minutach przerwyBez cięzaruNachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8pompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/16Może i bym mogl zejsc do 0 w nachwycie ale dziś jakoś mi sie nie chciało przyznaje sie + barki bolały bo drabinkach z ciezaremTrening trwal okolo 50 min bez rozgrzewki.
  5. Nachwyt 8/8/8 + 10kgPompki diamentowe 16/16/16 + 10kgPodchwyt 8/8/7 (+1) + 10 kgpush ups 6/8/10 ( +10kg)wznosy kolan do klatki 10/10/10pompki zwykłe 20/20/20 (+10kg)nachwyt szeroko 8/6(+2)/5(+3) + 10 kgbar dipy na drązku 8/10/8 ( +10kg)crunch kicks 15/15/15heel touches 20/20/20hollow body 20/20/20 sek ( troche słabo technicznie )plank 40/40/40 sekMiedzy cwiczeniami 30 sek przerwy bo ciezar , bez 30 sek w cwiczeniach na brzuch+3 min przerwy miedzy obwodamiNa koniec po 3 minutach bez ciezaru na dobicie8 nachwytem15 diamentów8 podchwytem8 push ups20 pompek zwykłych5 nachwytem szeroko ( tutaj juz nie dałem rady )8 bar dipówNie powiem spoko trening , trwal tak 1h 10 min .
  6. Dzisiaj pierwszy raz w drabinkach doszedlem do 11 podchytem Jest progresik to cieszy Wlasnie o hind push ups chodzilo
  7. Drabinki Nachwyt 1/2/3//4/5/6/7 + 10 kg diamenty 2/4/6/8/10/12/14 + 10kg podchwyt 1/2/3/4/5/6/7 + 10 kg cwiczenie jedno nie pamietam jak sie nazywa pompki do stania na rekach cos takiego 1/2/3/4/5/6/7 + 10kg pompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14 + 10kg nachwyt szeroki 1/2/3/4/5/6/7 +10kg dipy na pojedynczym drązku 2/4/6/8/10/12/14 + 10kg W doł drabinki juz bez ciezaru Troche dłuzsze przerwy przez to ze ciezar miedzy kazdym cwiczeniem od 10-30 sek i po serii 10 -20 itd. Taki trening trwal 1h 5 min .
  8. Pierwszy trening z ciezarem . Dzis na spokojnie bo nie wiedziałem ile moge ale i tak sie spompowałem Drabinki +10kgnachwyt 1/2/3/4/5/6/7/6/5//4/3/2/1 + 10kgpompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/12/10/8/6/4/2 + 10 kg1 min przerwy7 nachywtem + 10kg12 pompek +10 kgNa dobicie po 2 minutach przerwy bez obciązenia juz ( powotrzenia wolne i dokladne )Podchwyt 1/2/3/4/5/6/7Diamentowe pompki 2/4/6/8/10/12/14Jakieś porady jak trenowac z ciezarem ? Chetnie posłucham , jesli ktos sie zna.
  9. W końcu progres w pociągnięciach wpadł dziś 1 raz 2 poziom kury po 3 tygodniach więc jestem zadowolony od poniedziałku kamizeleczka bo jutro powinna dojść powoli do przodu . Trening od kury ( troche zmodyfikowany )Miedzy cwiczeniami zero przerwy , po skonczonym obwodzie 2,30-3 min.Nachwyt 8/8/8Pompki diamentowe 16/16/16Podchwyt 8/8/8push ups 6/6/6wznosy kolan do klatki 10/10/10pompki zwykłe 20/20/20nachwyt szeroko 8/8/8bar dipy na drązku 10/10/10crunch kicks 15/15/15heel touches 20/20/20hollow body 20/20/20 sek ( troche słabo technicznie )plank 40/40/40 sek+Na koniec kilka podciagniec nachwytem , podchwytem + pompek wolnym tępem zeby troche miesnie zmeczyc dodatkowo
  10. Nie wstawiam treningów bo jakoś nie chcę mi się . Trenuje regularnie. Zaczynam dokładać ciężar bo czuję stagnację. W sylwetce też się chyba dużo nie zmieniło .ludzie mi mówią niby że lepiej wyglądam , ale na razie to nie jest efekt jakiego chcę. Skupie się na brzuchu bo tutaj słabo. Dodałem i biorę od miechy kreatynę . Też trochę zaczynam zdrowiej jeść. Dodam jeszcze że przytyłem 3 kg i ważę 71 chcę dobić do 75 i lecę redukcję.
  11. Trening ten sam co poprzednio. Efekty tez takie same , chyba czas dołożyc ciezar. Bo troche stagnacja.
  12. znowu 2 poziom od kury . Cale 3 wpadly ( w jednej serii 2 powtorzenia jednego podciagniecia + w jednej serii 2 powtorzenia jednego podciagniecia nie wpadlo )
  13. Dzisiaj zrobiłem 2 poziom od kury . Prawie 3 pelne serie wpadly ( jakies tam powtorzenia niektore mi nie dałem rady ale to gora 2 podciagniecia jakies ) + walczyłem z 4 seria. Moze też bym dal rade ale przegrałem troche ze soba ? No cóż za 2 dni jeszcze raz sprobujemy jak na 1 raz jestem zadowolny w miare.
  14. FBW pompki diamentowe 18/20/22 pompki z rękoma szeroko 20/20/22 dipsy 14/14/16 scyzoryki 32/34/36 crunch kicks 14/16/18 podciaganie zwykłe 8/8/8 podciaganie podchwytem 8/8/8 młotkowe 8/8/5(+3) pompki z rekoma przy biodrach 14/16/16 wznosy kolan do klatki 10/12/14 Pierwszy raz prawie caly trening wpadl ? szkoda ze młotkowe nie wpadly no ale cóż i tak jestem zadowolony .
  15. Drabinki podciaganie nachwytem 1/2/3/4/5/6/7/7/6/5/4/3/2/1 podciaganie podchwytem 1/2/3/4/5/6/7/7/6/5/4/3/2/1 pompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/14/12/10/8/6/4/2 wznosy kolan 2/4/6/8/10/12/14/14/12/10/8/6/4/2 + 30 pompek w jednej serii bo za malo bylo pompek mi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...