Skocz do zawartości

krylus

Aktywny Użytkownik

Ostatnia wygrana krylus w dniu 13 Maj

Użytkownicy przyznają krylus punkty reputacji!

Reputacja

122 Mega

O krylus

  • Tytuł
    Super User

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Łęczyca

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    68

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trening ten sam co poprzednio. Efekty tez takie same , chyba czas dołożyc ciezar. Bo troche stagnacja.
  2. znowu 2 poziom od kury . Cale 3 wpadly ( w jednej serii 2 powtorzenia jednego podciagniecia + w jednej serii 2 powtorzenia jednego podciagniecia nie wpadlo )
  3. Dzisiaj zrobiłem 2 poziom od kury . Prawie 3 pelne serie wpadly ( jakies tam powtorzenia niektore mi nie dałem rady ale to gora 2 podciagniecia jakies ) + walczyłem z 4 seria. Moze też bym dal rade ale przegrałem troche ze soba ? No cóż za 2 dni jeszcze raz sprobujemy jak na 1 raz jestem zadowolny w miare.
  4. FBW pompki diamentowe 18/20/22 pompki z rękoma szeroko 20/20/22 dipsy 14/14/16 scyzoryki 32/34/36 crunch kicks 14/16/18 podciaganie zwykłe 8/8/8 podciaganie podchwytem 8/8/8 młotkowe 8/8/5(+3) pompki z rekoma przy biodrach 14/16/16 wznosy kolan do klatki 10/12/14 Pierwszy raz prawie caly trening wpadl ? szkoda ze młotkowe nie wpadly no ale cóż i tak jestem zadowolony .
  5. Drabinki podciaganie nachwytem 1/2/3/4/5/6/7/7/6/5/4/3/2/1 podciaganie podchwytem 1/2/3/4/5/6/7/7/6/5/4/3/2/1 pompki zwykle 2/4/6/8/10/12/14/14/12/10/8/6/4/2 wznosy kolan 2/4/6/8/10/12/14/14/12/10/8/6/4/2 + 30 pompek w jednej serii bo za malo bylo pompek mi
  6. FBW pompki z nogami na podwyższeniu 18/15(+3)/ 20 ( ale po 2-3 min przerwy bo telefon dzwonil ) zwykle pompki 20/22/22 dipsy 14/14/16 wznosy kolan 10/12/14 nachwyt szeroko 8/8/8 podchwyt zamkniety 8/8/6(+2) młotkowe 8/8/6(+2) scyzoryki 32/34/36 pompki przy ciele 14/14/12(+4) heel touches 20/20/20
  7. FBW dipy 16/16/18 nachwyt 8/8/8 podchwyt 8/8/6(+2) młotkowe 8/7(+1)/5(+3) diamentowe 16/18/20 szerokie pompki 20/20/22 pompki przy ciele 14/16/12(+4) crunch kicks 16/16/18 scyzoryki 32/34/36 heel touchesz 20/20/20
  8. FBW pompki z rekami na podwyższeniu 18/18/15(+5) zwykłe pompki 20/22/22 Dipsy 14/14/16 wznosy kolan 10/12/14 nachwyt szeroko 8/8/8 podchywyt zamkniety 8/8/7(+1) młotkowe 8/8/5(+3) scyzoryki 32/34/36 pompki przy ciele 14/14/14(+2) Heel touches 20/20/20 Słyszałem w ostatnich dniach od 3 osob ze widzą jakies zmiany w ciele u mnie i powiem wam , że w huj mnie to zmotywowalo zeby pracowac dalej ?
  9. FBW pompki diamentowe 18/20/22 pompki z rekoma szeroko 20/20/22 dipsy 14/16/16 scyzoryki 32/34/36 crunch kicks 14/16/18 podciaganie zwykłe 8/8/8 podciaganie podchwytem 8/8/5(+3) młotkowe 8/7(+1)/6(+2) pompki z rękoma szeroko 14/16/16 wznosy kolan do klatki 10/12/14
  10. FBW pompki z nogami na podwyższeniu 18/18/14(+6) zwykłe pompki 20/22/22 dipsy 14/14/16 wznosy kolan do klatki 10/12/14 plank 40/45/45 nachwyt szeroko 8/8/6(+2) podchwyt zamkniety 8/8/8 młotkowe 8/8/5(+3) scyzoryki 32/34/36 Wpadło nawet nawet , zadowolony ze dziś sie przełamałem bo byłem zmęczony po pracy , ale teraz czuje si super ? Trening jednak dodaje sił .
  11. Dzisiaj troche zabawy pod elementy ( muscle-up , back lever) Nie wychodzą mi ale coraz lepiej lapie technike ?
  12. FBW dipy 16/16/16(+2) nachwyt 8/8/8 podchwyt 8/8/7(+1) młotkowe 8/8/4(+4) diamenty 16/18/20 szeroki pompki 20/20/16(+6) pompki przy ciele 14/16/9(+7) crunch kicks 16/16/18 scyzroyki 32/34/36 heel touches 20/20/20 Zadowolony w miare ? Mogło być lepiej ale powoli do przodu . Trening trwal 1h , 3 min + 10 min rozgrzewki.
  13. FBW 20 sek miedzy cwiczeniami + 2 min miedzy seriami pompki diamentowe 18/20/14(+8) pompki z rekoma szeroko 20/20/22 dipsy 14/14/14(+2) Scyzoryki 32/34/36 crunch kicks 14/16/18 podciaganie zwykłe 8/8/8 podciaganie podchwytem 8/8/6(+2) młotkowe 8/5(+3)/5(+3) pompki z rekoma przy biodrach 14/16/16 wznosy kolan do klatki 10/12/14 Dzisiaj było bardzo ciezko , czułem na koniec ze sie porzygam , juz po 2 serii tak miałem ale mocno cisnąłem do konca . Takiego treningu jeszcze nie miałem . Jednak jak sie nie trenowało 2 tygodnie to ciezko xD Taki trening trwal około 50 min + rozgrzewka. Dziś dużo zjadłem i 2 h to chyba za mało przerwy bylo miedzy posiłkami XD Do tego wczoraj 2 piwka w majówke też popiłem . To napewno też mialo jakis wplyw .
  14. Wracam . Gorszy okres mialem i poddałem się zwyczajnie ale wracam i teraz będę 2x silniejszy . Dziś wpadły drabinki nachwytem do 9 i pompek do 18.
  15. Drabinki : Pierwszy raz 10 wpadla ? W diamentach troche slabiej poszlo ale tez zadowolony . Dziś kompletnie brak ochoty do czegokolwiek , ale bylo warto ? 10 sek wiecej miedzy kazda kolejna seria zaczynając od 10 sek i schodzać o 10 sek wracajać do 1 powtorzenia. Drabinki podchwyt :1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/9/7(+1)/7/6/5/4/3/2/1 pompki diamentowe : 2/4/6/8/10/12/14/16/18/12(+8)/12(+6)/12(+4)/12(+2)/12/10/8/6/4/2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...