Skocz do zawartości

pnowicki

Użytkownik

Reputacja

84 Super

3 obserwujących

O pnowicki

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kałuszyn
  • Sport:
    Kalistenika

Parametry

  • Wzrost:
    188
  • Waga:
    79

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. najpierw chciałem mieć dobrą bazę, później miałem myśleć czy robić flagę. kontuzje mi przeszkadzają i od prawie roku niewiele poszło do przodu bo najpierw łokieć mnie wyłączył na ponad miesiąc, później 5 miesięcy bez kontuzji i fajnie szło, ale dopadł mnie ból palców w obu dłoniach i przez 3 miesiące nic nie robiłem więc spory regres. teraz znów próbuje ale palce czasami nadal trochę bolą, zastanawiam się nad siłką zamiast kalisteniki albo tak dobrać ćwiczenia z siłki i kalisteniki żebym nie czuł dyskomfortu podczas ćwiczeń.
  2. u mnie zrzucenie zbędnego tłuszczu i mocny brzuch + korpus, a marzeniem była i nadal jest flaga
  3. a gdzie dokładnie ten trening? bo ja smartfona nie posiadam i mogę mieć problem z dostępem do neta żeby to ustalić później
  4. ja mogę 29 czerwca. będę w Warszawie na konferencji programistycznej i skończy się podobnie jak Twoje szkolenie ok 18, więc chętnie z Tobą potrenuje
  5. jak się to udało ustalić? do jakiego lekarza chodziłeś? i jakie badania Ci zlecił? btw jak masz uszkodzony bark zawsze możesz robić nogi i brzuch na podłodze (polecam hollow body). ja tak robiłem 3 miesiące jak mi ból palców u rąk dokuczał, nogi i brzuch wyglądają lepiej. do tego sobie bieganie dołożyłem, wcześniej nie lubiłem a teraz biegam 2-3 razy w tygodniu. powoli wracam do pompek i podciągania
  6. daleko do Wwa nie mam, możliwe że znajdę czas w tych dniach na wspólny trening ?
  7. chodzi o to, żeby np wykałaczką (albo widelcem ale lepsza wykałaczka) delikatnie wbić się w mięsień przy więzadle i wyczuć miejsce, gdzie po delikatnym wbiciu czujesz pieczenie, w tym miejscu i okolicach trzeba wbić trochę mocniej i chwilę przytrzymać (30-60sekund), później rozruszać palec i powtarzać co jakiś czas tu widać gdzie są więzadła, ja czuje piekący ból po bokach palców
  8. fizjo mi powiedział, że mam zablokowane więzadła i to raczej nic poważnego. chyba trochę ponaciągałem ale pewności nie ma, nie robiłem żadnych badań trochę się poprawia ale nadal jest słabo, pokazał mi w jaki sposób "nakłuwać" mięśnie (wykałaczką ? ), dziś trochę po-nakłuwałem i wydaje się deko lepiej, ale zobaczę za kilka dni czy będzie jakiś efekt
  9. powodzenia w powrocie do formy też mam teraz kontuzję, problem z palcami u rąk. nie trenuje już 3 tygodnie i na razie niewielka poprawa, pewnie jeszcze się trochę zejdzie zanim będę mógł zrobić dobry trening.. na szczęście ogarnąłem problem z nogami który mi dokuczał od dłuższego czasu, więc przynajmniej będę mógł ruszyć w końcu z treningiem nóg ?
  10. jaka kontuzja pleców i w jaki sposób się przytrafiła?
  11. pnowicki

    Skorupki jaj

    w jaki sposób je spożywasz?
  12. pnowicki

    c mass

    popatrzę jutro dokładniej, ale na pierwszy rzut oka to chyba jeszcze nie dla mnie, pierwsza pozycja, siad na piętach - dla mnie to teraz nie osiągalne, jestem blisko ale nie siądę i ciągnie mnie w jednym kolanie. pracuje nad nogami z fizjoterapeutą, więc może za jakiś czas się uda ? mi by się przydało coś dla bardzo początkujących ?
  13. pnowicki

    c mass

    szukałem i bym kupił ale wszędzie nakład wyczerpany. przydałby mi się taki program na całe ciało, na chomiku też nie ma
  14. pnowicki

    Automotywacja cz. I

    To jest dobre podejście. Ja mam podobnie, jak jestem zdrowy trening musi być zrobiony i tyle. To jest już tak naturalne jak np mycie zębów ? pewnie mieliście pytania od znajomych "jak Ty to robisz że ciągle Ci się chce?" ? ostatnio mnie koleżanka o to zapytała, to jej odpowiedziałem, że to jest po prostu zwykła czynność w ciągu dnia którą trzeba zrobić, jak np zagotowanie wody jak chcesz się napić herbaty. Nie jestem pewny czy mnie zrozumiała ? Co do motywacji, to ja uważam, że jak się do czegoś motywujesz to tak naprawdę nie chcesz tego robić, więc wtedy już trzeba się zastanowić czy warto to robić i dlaczego ? jeśli trzeba się motywować, to może cel danej czynności tak naprawdę nie ma dla nas znaczenia? jakiś czas temu trafiłem na kanał youtube hamzhamownii - pewnie znacie. tam autor mówi jedno zdanie na temat motywacji, z którym się zgadzam w kontekście treningów - "motywacja nie istnieje, liczy się charakter"
  15. pnowicki

    c mass

    Stretching dla każdego - czy to ta? http://lubimyczytac.pl/ksiazka/194783/stretching-dla-kazdego Kto jest autorem tych książek? - Anatomia układu ruchu - Fizjologia wysiłku bo nie widać na zdjęciu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...