Skocz do zawartości

loki

Użytkownik

Reputacja

27 Dobry

1 obserwujący

O loki

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Białystok

Parametry

  • Wzrost:
    173
  • Waga:
    60

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Trip mam nadzieję wtorek brzuszki do V 12/14/14/14 wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 mostek 60s/60s/60s/60s scyzoryki 4x45s crunch kick 12/12/14/14 środa podciąganie nachwyt szeroko 6/5/6/6 podciąganie incline podchwyt 10/10/8/10 podciąganie podchwyt 6/5/5/6 podciąganie incline nachwyt 10/8/8/8 podciąganie chwyt młotkowy 4/4/4/6 ogólnie to dzisiaj bardzo ciężko się ćwiczyło. podciąganie incline zrobiłem na niższym drążku i więcej nie dałem rady zrobić.
  2. @Quake aż tak źle nie było:) poniedziałek pompki szerokie 16/16/20/20 pompki diamentowe 16/16/18/18 pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 dipy 12/12/14/14 pompki na kostkach 12/10/10/10 co do muscleupa to dzisiaj czułem, że brakowało 2-3 cm do tego abym położył się na drążku
  3. piąteczek i czas na nogi przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 kaczy chód 40s/40s/50s/50s przysiad na jednej nodze z asystą 8/8/10/10 wspięcia na palce 22/22/24/24 przysiad z wyskokiem 12/12/14/14 już na koniec treningu brakowało sił w nogach, mam nadzieje, że będę jutro dał rady normalnie chodzić
  4. jak na razie nie widać jakichś większych postępów, ale nie rezygnuje. Można powiedzieć, że jeszcze bardziej mnie to nakręca, żeby iść na placyk sw
  5. środa podciąganie nadchwyt szeroko 6/5/5/6 podciąganie podchwyt zamknięty 6/6/5/6 podciąganie chwytem młotkowym 4/4/6/6 podciąganie incline pullup podchwyt 16/16/16/- czwartek pompki z rękoma przy biodrach 12/14/14/14 podciąganie samymi barkami 12/12/14/14 pike pushup 12/12/14/14 tygryski 10/10/12/12 podciąganie za głowę 4/4/6/6 wczoraj jakoś zapomniałem dodać treningu:)
  6. trening wtorek (brzuch) brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 plank 45s/50s/55s/60s scyzoryki 35s/40s/45s/50s crunch kicks 12/14/14/14 brzuch dzisiaj ładnie wszedł, później jeszcze popróbuje muscle-upa
  7. dzięki @Trip jutro będę próbował dalej ok poniedziałek, a więc dzisiejszy trening pompki szeroko 16/16/18/18 niezły progres po 2 powtorzenia na serie pompki diamentowe 14/14/16/16 pompki z nogami na podwyższeniu 12/13/14/14 dipy 12/12/14/15 pompki na kostkach 12/12/12/13 ogólnie to chciałem w każdym ćwiczeniu zrobić jakiś progres. Nie udało się tylko w diamentach ale i tak jest spoko. Co do zakwasów z piątku to do niedzieli je miałem
  8. tutaj byłem już po 20 minutach prób, także troszkę mniej dynamicznie niż zazwyczaj VID_20190401_091959.mp4
  9. piątek (nogi) przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 kaczy chód 45s/40s/50s/45s przysiady na jednej nodze z asystą 8/8/10/10 - robiłem 8 powtórzeń na jedną nogę i 8 na drugą w jednej serii wspięcia na palce 22/22/22/24 przysiad z wyskokiem 12/12/14/14 przysiady na jednej nodze dały popalić. Asysta była dzisiaj dość mocna, ale mam nadzieję, że w następnym treningu będzie już lepiej. wie ktoś, jak dodać filmik, bo jakoś nie mogę, a mam nagraną próbę muscle-up (co prawda nieudaną, ale zawsze coś
  10. @Quake jutro postaram się nagrać jak będę na placyku sw
  11. Czwartek (barki + przedramię) pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 pike push ups 10/10/10/10 pompki tygryski 10/10/10/10 podciąganie samymi barkami 10/10/12/12 podciąganie za głowę 4/4/6/4 ogólnie to nie wiem czy dobrałem odpowiednio liczbę powtórzeń przy pike push ups i przy tygryskach. Dodatkowo wydaję mi się, że jeszcze nie do końca kumam ruch przy pompkach tygryskach, ale może jutro nagram jak to robię i porównam z yt. Co do treningu fajnie spompowały się przedramiona. Po treningu zrobiłem jeszcze parę negatywów muscle-up'a. Wydaję mi się, że siły mam dość, żeby go zrobić, ale nie dam rady przerzucić ciężaru nad drążek.
  12. dzięki zamienie te ćwiczenia, co do treningu to myślałem, że podciąganie podchwytem dam rade do końca po 5 i trochę szkoda, że już od 2 seri po 4 powtórzenia
  13. dzisiejszy trening środa (plecy + biceps) podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5 podciąganie incline pullup podchwyt 14/14/16/16 podciąganie podchwytem zamkniętym5/4/4/4 podciąganie incline pullup nachwyt 14/14/16/16 podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 na koniec miałem zrobić jeszcze negatywy muscle-up, ale juz sił zaczeło brakować jednak nie robiłem dzisiaj podciągania barkami, bo doszedłem do wniosku, że mam więcej ćwiczeń na drążku zaplanowanych na jutro. I tu jeszcze małe pytanie czy mogę zamienić czymś ćwiczenia: podciąganie na ręcznikach oraz pompki na piłce?
  14. @Dynloth tak sam, do pomocy używam apki na telefon a co do treningów to mam pytanie, w domu nie mam drążka, na podciąganie chodzę na placyk sw dzisiaj mam trening plecy + biceps a jutro barki. I jutro mam ćwiczenie podciąganie samymi barkami w zwisie, mogę to zrobić dzisiaj, jak będe na placyku??
  15. w zasadzie to 5 posiłków, czasem jeszcze mały 6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...