Skocz do zawartości

Ddaniel95

Użytkownik

Ostatnia wygrana Ddaniel95 w dniu 19 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Ddaniel95 punkty reputacji!

Reputacja

16 Dobry

O Ddaniel95

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    katowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No wlasnie sie zastanawiam co jest z tym moim bebzonem, bo na low carb tez po wypiciu przyslowiowej szklanki wody czuje pelny wydęty brzuch, po zdjedzeniu posilku nr 2 jestem pelny do granic mozliwosci az przez 7 godzin, wiec najlepiej jak udam sie do lekarza i sprawdzi czy coś jest nie tak czy poprostu potrzebuje jakis tygodniowy reset od diety i przeczyszczenie jelit albo poprostu mam jakies nietolerancje pokarmowe, także na dniach to sprawdze napewno Dzisiejszy trening: Przysiad z wykrokiem 16/18/20/20 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady bułgarskie 8/8/10/10 Wspięcia na palce 20/22/24/24 Przysiad z wyskokiem 14/14/16/16 nie jestem w stanie wykonać przysiadu na jednej nodze i staram sie narazie nie próbować bo generalnie mam zjebane kręgi od S1 do L4(odcinek lędzwiowy)+ zapalenie kregoslupa szyjnego i rehabilitacje zaczynają mi się dopiero pod koniec sierpnia, a przysiad na 1 nodze wymaga naprawde sporej pracy nad stabilizacją a nie wykonam go perfekcyjnie ze względu na moją mobilnosc w biodrach, ale mysle ze bułgarskie idealnie zastąpią te cwiczenie w koncu tez są na 1 nodze Najgorsze cwiczenie z tych wszystkich to przysiady z wyyskokiem tak mnie szatańsko zmęczyły że po treningu leżałem i kwiczałem jak taki warchlak po przebięgnięciu maratonu haha Ale ogolnie trening chyba najtrudniejszy z calego planu, lubie to !
  2. Witam zakładam dziennik treningowy , jestem na diecie LOW CARB ze względu na stan cery i problemy żołądkowe spowodowane jedzeniem bardzo sporych ilości węgli, poprostu przy 3000 kcal ciezko bylo przejeść mi 470 Węgli, chodziłem ospały, brzuch był wydęty, pełny, ogólnie mam problemy z insulinoopornością, także zobaczymy jak będzie przebiegał okres masowy na LOW CARB Dieta: 3000 kcal Suplementacja: -kreatyna 5g dziennie -cytrulina+AKG przed treningiem -vit D3 -vit B complex -vit b1 -omega 3 -zma przed snem Treningi 4x w tygodniu split ułożony przez "Dynloth" i z jego pomocą mam nadzieje ze uda się dołożyć ciegiełkę do przyszłej formy Dzisiejszy trening wyglądał następująco: Pompki szeroko 16,16,18,18 Pompki diamentowe 10,10,10,10 Pompki z nogami na podwyższeniu 12,12,12,14 Dipsy 8,10,10,10 Pompki na kostkach 8,8,8,8 Brzuszki do pozycji V 12,12,14,14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8,8,10,10 Crunch kicks 8,8,10,10 Trening zajął mi 2h, przerwy między seriami robię 2 minuty czasami ponad 3 jeśli są to 2 ostatnie by zrobić o 2 powtórzenia więcej niż w poprzedniej serii, 4 minuty przerwy między ćwiczeniami, siła dzisiaj była na treningu, mega pobudzenie a jestem dopiero 5 dzień na LOW CARB, nie odczuwam narazie spadków energii, samopoczucie na PLUS
  3. Ddaniel95

    Plan treningowy

    Zmieniam z tego względu bo na masie ciezko juz mi przejsc tyle węgli, a chodzę caly czas z wydętym brzuchem przejedzony, chce zobaczyc jak moj organizm zareaguje na LC ? co do inclined pull up jak mam to wykonać jeśli nie mam takich kółek gimnastycznych? i co do pompek na piłce to nie mam piłki niestety (jest jakiś zamiennik tego cwiczenia?)
  4. Ddaniel95

    Plan treningowy

    okej założę napewno dziennik treningowy i bede starał się sumiennie wszystko opisywać tam, tylko zaznacze ze przez okres 2 3 tygodni sila moze mi dyrastycznie spasc i nie bede mogl wykonac w 70% tylu pwotórzeń ile jest założonych w planie a nawet moge z treningu na trening słabnąć z tego względu że wchodzę na LOW CARB i organizm musi się zaadoptować do nowego paliwa jakim są tluszcze ? dziękuję jeszcze raz za trening ? miesiąc go przerobie a pozniej kupuje kolejny tak to robimy? ?
  5. Ddaniel95

    Plan treningowy

    okej dzięki wielkie, to czekam ! ?
  6. Ddaniel95

    Plan treningowy

    Moje parametry: Wzrost: 169 Waga:52 Max podciągnięć: 6 Max pompek:23 Max dipów:23 Max przysiadów: 80 ale myślę ze 100 bym zrobił Max brzuszków:20Plan Treningowy: - Kalistenika - plan z wykorzystaniem elementów czysto kalistenicznych, sprawdzi się jako baza do SW. Metoda Treningowa: - SPLIT Partie mięśniowe: -OgólnyDni treningowe: -Poniedziałek -Środa -Piątek -Sobota Dodam że będę trenował w domu, mam drążek w futrynie i poręczę do dipów Cel: budowa masy mięśniowej i te jest mój główny czynnik jakim chce się kierować przy ułożeniu planu .
  7. Ddaniel95

    Plan treningowy

    To zaczekam aż sam może odpiszę ???
  8. Ddaniel95

    Plan treningowy

    Muszę udostępniać post o darmowych treningach na fejsie? i tak mam poblokowane wszystko wiec znajomi czy inni ludzie nie widzą niczego na mojej tablicy, jeśli to jest kłopot to odrazu zakupie trening ??
  9. Ddaniel95

    Plan treningowy

    co potrzebujesz wiedzieć do ułożenia planu ? ?
  10. Ddaniel95

    Plan treningowy

    jasne jak najbardziej, pasuje ! ?
  11. Ddaniel95

    Plan treningowy

    Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
  12. Ddaniel95

    Ddaniel95

×
×
  • Dodaj nową pozycję...