Skocz do zawartości

Reneesme

Użytkownik

Ostatnia wygrana Reneesme w dniu 17 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Reneesme punkty reputacji!

Reputacja

71 Super

Social Info

2 obserwujących

O Reneesme

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd:
    Szczecin
  • Zainteresowania
    Joga <3
    Zdrowe racjonalne odżywianie
    Gotowanie - eksperymentowanie
    Książki - kryminały <3
    Wszelka aktywność na świeżym powietrzu

Parametry

  • Wzrost:
    160 cm
  • Waga:
    57.3 kg

Ostatnie wizyty

48 wyświetleń profilu
  1. Pewnie tak, zobaczę jak z czasem, bo czeka mnie pieczenie sernika i babeczek jeszcze. No codziennie w sumie jeździ. Ale byłam i nadal jestem w szoku, że tak szybko. Jak się popatrzy na niego to raczej by się tego nie spodziewało.
  2. Dzisiaj trening na rowerze. I to taki porządny. Myślałam, że tata jeździ sobie tak rekreacyjnie, powoli, a on zapieprza na tym rowerze. Aż się zdziwiłam i mega zmęczyłam (muszę przyznać, że momentami pod górki miałam dość). Także jutro czeka mnie i trening z forum i na rowerze
  3. ja też bardzo rzadko. Ale jak jest okazja to robię, bo uwielbiam robić rano treningi daje mi to taką energię na cały dzień. Ja wieczorem zazwyczaj jestem taka padnięta i mam mniej siły i o wile bardziej się zmuszam do dokończenia serii. A tutaj rano, wszystko pięknie mi szło
  4. 1. falling tower - nie zrobiłam, za bardzo bolą mnie kolana 2. hip thrust 14/14/16 +31 kg i 3. pompki z rękoma szeroko 8/10/12 4. p.diamentowe 8/8/10 na kolanach 5. powolne opuszczanie 3/3/3 6 .Ink. Pull Ups 8/8/10 7. Pike PushUps 4/4/6 - zostaly normalne, bo się podnoszę 8.zwis oburącz 20s /20ss/25s +deska 60s/60s/60s +10 minut stepper uwielbiam treningi z rana, dają mi kopa na cały dzień
  5. Szczerze mówiąc to jestem w szoku, nie spodziewałam się, że tak szybko to pójdzie.
  6. 1..falling tower 12/12/14 (możemy to zmienić? kolana mnie bolą przy tym tak dziwnie, myślałam, wcześniej, że to może przez jakieś nadwyrężenie ale to już 2 trening. Wcześniej nie bolały ale ostatnio pracuje po 8-12h stojąc i to może być przyczyna) 2. hip thrust 14/14/16 zwiększyłam ciężar do 31 kg i dzisiaj poczułam 3. pompki z rękoma szeroko 8/10/12 4. p.diamentowe 8/8/10 na kolanach (dalej ich nie nawiedzę) 5. powolne opuszczanie 3/3/3 6 .Ink. Pull Ups 8/8/10 7. Pike PushUps 4/4/6 - zrobiłam już normalnie, a nie tylko samo puszczanie . może samo wyjście do góry nie jest jeszcze perfekcyjne ale już chociaż się podnoszę i nie upadam na twarz 8.zwis oburącz 12s+8s /14s+6s/20s+3s + podciąganie nóg w zwisie 6/6/8 +10 minut stepper
  7. Haha podzieliłam się polecam, tylko nie można zapomnieć o skrobi (bo ja wczoraj zapomniałam i się rozwaliły) Ale są pyszne, polecam dodać jeszcze koperek
  8. TAAAK Robiłam z 790 g ziemniaków i 1 jajka, łyżki skrobi ziemniaczanej +twarożek grani i szczypiorek młody. Pieczone w piekarniku. Obliczam sobie w fitatu, tam jest też taka opcja dodaj swój posiłek, robisz na porcje i możesz sobie wliczyć ile zjadłeś. Ja np. w tym wypadku zważyłam ile ma taka duża łyżka gram i to była moja 1 porcja
  9. muszą czasami wjedzie 5 jako same orzechy (garść jak mi brakuje tłuszczu). Ale w zupełności te 3-4 posiłki to dla mnie idealne (częściej jem 4 śniadanie, 2 śniadanie, obiad i kolacja) W sumie robię redukcję i coś tam ruszyło. Czasami tylko jestem głodna jak przychodzi moja pora jedzenia, a nie mam kiedy zjeść.
  10. 1..falling tower 12/12/14 2. hip thrust 12/12+2/14+2 +26 kg ( zwiększę w następnym tygodniu do 28/30kg) 3. pompki z rękoma szeroko 8/10/12 4. p.diamentowe 8/8/10 5. powolne opuszczanie 3/3/3 6 .Ink. Pull Ups 8/8/10 7. Pike PushUps Opuszczanie 4/4/6 8.zwis oburącz 12s /14s/20s + nożyce 30/30/30 + opuszczanie nóg 10/10/10 dzisiaj siła wróciła całkowicie wróciłam do starego rozkładu makro, więc możliwe, że dlatego. Dodatkowo zrobiłam jeszcze interwały A to mój dzisiejszy obiad
  11. Niestety wieczorami lub po południu, najlepiej treningi mi się robi rano, mam takiego kopa na cały dzień. No ale niestety nie mam na to czasu rano. Nawet jak mam później zajęcia to wole się wyspać chociaż raz xdd
  12. hej 3-4 maksimum, nie mam czasu na więcej. Po za tym miałabym wrażenie, że cały czas jem.. (nawet teraz ciągle mam takie wrażenie, bo myśle co tu ugotować co zrobić aby sie wszystko zgadzało a co dopiero przy
  13. wow, cudowne barki - aż zazdroszczę I jeszcze jedna kobieta (w końcu ). A jak z dietą? Jesz intuicyjnie, czy masz jakąś ustaloną dietę?
  14. trening wykonany dzisiaj więcej siły
  15. myślę, że zła dieta i przemęczenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...