Skocz do zawartości

Deryll

Użytkownik

Ostatnia wygrana Deryll w dniu 2 Listopad

Użytkownicy przyznają Deryll punkty reputacji!

Reputacja

31 Dobry

O Deryll

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 27.10.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kraków
  • Staż od:
    2 miesiące
  • Sport:
    Kalistenika
  • Zainteresowania
    Bilard

Parametry

  • Wzrost:
    172
  • Waga:
    64

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 12. 11 Pompki szeroko 3x 10/10/8 Przysiad 4x 16/16/16/16 Półpodciągniecia 4x6/6/5/4 Chunch kich 4x11/11/10/10 Podciąganie barki 3x9/8/8 15.11 Dipy 4x 7/6/6/6 ( negatywy) Przysiad wąski 4x 15/10/10/10 Podciąganie nachwyt 4x 6/6/6 (negatywy) Wzniosy nóg 3x10/9/9 Wspięcia 3x 24/24/23
  2. Ogólnie to przez ten miesiąc trochę sobie pakowałem i jak na krótki czas już pojawiły się fajne efekty. Ale jak to u mnie pojawiło się przetrenowanie. Trochę sobie dychałem teraz trenuje okrojonym planem PLan A pompki szeroko 3-4s przysiad 3-4s brzuch 3-4s podciągnie 3-4s Plan B Dipy 3-4s przysiady wąskie 3-4s Wzniosy nóg 3-4s Podciąganie negatywy 3-4s do tego łydki i przedramienia -pompki i dipy robię naprzemiennie -podciągnięć pełnych robię 5 pow w sumie to nie mam priorytetu raz zrobię pełne pow raz niepełny zakres -nie bolą mnie barki po dipach -nie mam obciążeń w domu Trening dzisiejszy Pompki szeroko 4x 10/10/9/9 Przysiad 4x 16/16/16/16 Półpodciągniecia 3x6/5/4 Chunch kich 4x11/10/9/9 Wzniosy barki 3x8/8/8
  3. O wow ale jest tu motywacja od ludzi. Pochłaniam waszą intencję i dodaje do Mojego chce więcej. Swoją drogą obecnie badam "moc intencji", kiedyś wam napiszę szczegółowo jakie doświadczenia mam z tym związane. Obecny trening Dipy 4x 4/6/6/6 (1seria zwykła reszta negatywy) Przysiad wąski 4x 15/8/8/8 Podciąganie nachwyt 4x 6/5/5/4 (negatywy) Wspięcia 3x 24/24/23
  4. Trening na 80% możliwości by zostawić ciału trochę luzu. Ale te 80% robimy na 100%. A co do luzu to "złapałem przetrenowanie" bo widocznie ciało nie miało trochę ulgi. Dziś wróciłem do treningu. 28.10 Pompki szeroko 3x10 przysiad 4x15 Wzniosy nóg 3x10 pół-podciąganie 3x6/5/4 chudy byku 1 serie zwykłą zrobię na probe reszta negatywy
  5. KALI, KALI, KAŻDY CHWALI. Tak sobie zawsze śpiewam przed treningiem i gotowaniem Tak sobie radze 2.10 Koci chód 40/40/40 Wykrok 18/18/16/16 Pompki szeroko 10/10/8/8 Pompki zwykłe 8/7 Podciąganie 5/4/4 Pod. nachwyt szeroko 5/4 negatywy Wzniosy nóg 13/13/10/10 Podciąganie barki 8/8/8 5.10 Przysiad wąsko 9/9/9/9 Wspięcia 24/22/22/20 Pół pompki na rękach 9/8/6 Dipy 6/6/6/6 negatywy pół podciąganie 7/5/5/4 pod. podchwyt 5/5/4 negatywy Wzniosy nóg 13/13/10 Chunch Kich 10/10/10 Pompki z rękoma przy biodrach 7/6
  6. MAM JUŻ SWÓJ TRENING PROPOZYCJA: TRENING A Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Pompki z rękoma szeroko 10/10/12/12 Pompki diamentowe 8/8/10/10 Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/4/4 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 12/12/14/14 Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/10/10 !! Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/12/12 TRENING B Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/8/8 Wspięcia na palce 20/22/24/24 Pompki w staniu na rękach 4/4/4/4 <- w takiej formie w jakiej dasz radę, jak braknie siły to negatywy. Dipsy 5/5/5/5 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/12/14/14 Podciąganie na ręcznikach 4/4/4/4 Podciąganie za głowę 4/4/4/4 Scyzoryki 40s/40s/50s/50s Crunch Kicks 16/16/18/18 PO PRZERÓBKACH TRENING A Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/40S Pompki z rękoma szeroko 10/10/8/8 Pompki zwykłe 8/8/ Podciąganie zwykłe 3/3/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 8/8 Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/ Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/13/13 TRENING B Przysiady wąskie 8/8/8/8 Wspięcia na palce 20/22/24/24 Półpompki w staniu na rękach 9/8/6/4 Dipsy 5/5/5/5 negatywy Półpodciąganie 6/5/5/4 Podciąganie nachwyt szeroko 4/5/4 negatyw Wzniosy nóg 13/13/10/10 Crunch Kicks 8/8 Nogi - tu zmieniłem Przysiady na jednej nodze na przysiady wąskie bo to jeszcze nie pora na to ćwiczenie u mnie Klata - tu zmieniłem pompki wąskie na pompki zwykłe ponieważ na to ćwiczenie również nie pora plecy- za dużo tych podciągnięć dałem swoją propozycję brzuch - Wzniosy nóg dałem w dwóch treningach bo lubię to ćwiczenie i dodałem Crunch Kicks Tak wygląda trening po moich przeróbkach, jak to widzi trener?
  7. Odbyłem już 3 treningi a mam wrażenie że już coś ruszyło Dzisiejszy trening: Przysiady wąskie 8/8/8/8 Wspięcia na palce 20/22/24/22 Półpompki w staniu na rękach 9/8/6/4 Dipsy 5/5/5/5 Negatywy Półpodciąganie 6/5/5/4 Podciąganie Nachwyt 4/5/4 negatywy Wniosy nóg 13/13/10/9 Crunch Kicks 8/8
  8. Zakwasy są , chodź trochę mniejsze, biorę teraz ZMA na noc chodź jest to produkt na regenerację ogólną a nie mięśniową i tak fajnie daje rade, mogą go polecić. Poza tym jeśli rozmawiamy o regeneracji to rozciąganie w dni nie treningowe tak 40 minut może nie działa cuda ale jest temu bliskie. A Ty jaki masz staż i jak lecisz z treningiem? Tak jak pisałem na razie "badam " nowy trening. Ogólnie to muszę obniżyć ilość serii i trudność niektórych ćwiczeń ale z treningu jestem zadowolony. Zwłaszcza mój kot , gdy robiłem kaczy kaczy chód i zacząłem chodzić, biedaczek się przestraszył zjeżył ogon i zaczął spieprzać. Kolejny trening Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/40s Pompki z rękoma szeroko 10/10/8/8 Pompki zwykłe 8/8 Podciąganie zwykłe 3/3/4/4 Podciąganie samymi barkami w zwisie 7/7 Wzniosy kolan 10/10/12/12
  9. Kolejny trening trochę zmieniony Przysiady wąskie 8/8/8/8 Wspięcia na palce 20/22/22/22 Półpompki w staniu na rękach 9/4 Dipsy 5/5/5/5 Negatywy Półpodciąganie 6/5/5/4 Podciąganie Nachwyt 4/4/4 negatywy Scyzoryki 20s/20s/20s/ Crunch Kicks 12/10/10/
  10. Widzę że trening dopracowany każdy mięsień jest dopieszczony. Dla mnie za dużo serii i za dużo powtórzeń w poszczególnych ćwiczeniach. Na razie trening jest fazie testów wiedz nie konsultuje jeszcze co poprawić. Przysiad z wykrokiem 16/18 Pompki z rękoma szeroko 10/10/12/18 Pompki diamentowe 6/5 Podciąganie zwykłe 3/3/4/4 Podciąganie samymi barkami w zwisie 7/7 Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/12/12 Nogi- tu strzeliłem samobója i nie rozgrzałem dobrze nóg zwłaszcza dwugłowy uda, dałem rade tylko 2 serie Pompki- diamentowe chyba zamienię na zwykłe bo robię je 6-5 pow i technika słaba Podciąganie- muszę kupić sobie te kółka do ćwiczeń.
  11. Siemanko siemanko Za robote trzeba brać pieniądze, bo się człowiek bardziej stara. Moje parametry Moje parametry: Wzrost: 172 Waga:67 Max podciągnięć:5 Max pompek:14 Max dipów:5 Max przysiadów:20 Max brzuszków:20Plan Treningowy: - Kalistenika Metoda Treningowa: - FBW Partie mięśniowe: -OgólnyDni treningowe: trenuje co 3 dni Uwagi: chciałbym by w treningu były pompki w staniu na rękach (może być raz w tygodniu).Mój max to 9 półpmpek Mam taki problem czy raczej zastanawiam się nad pewną rzeczą. Chodzi o moją regeneracje teraz mam 30 lat a wieku 20 lat mogłem trenować 5 razy w tygodniu. Natomiast teraz trenuje co 3-ci dzień czyli 3-2 razy w tygodniu ponieważ po tym czasie się regeneruje. Wiem że z wiekiem spada regeneracja ale w tym wieku można spokojnie trenować 3-4 razy na tydzień. Odżywiam się normalnie(dieta na masę), śpię normalnie (7-8h) nie mam używek dobrze się prowadzę. Proszę o jaką wskazówkę
  12. chyba się urlop przedłużył.
  13. W sumie to ja czekam nas was, gdyż postanowiłem wykupić od was plan treningowy no i czekam na odzew.
  14. Witam Postanowiłem założyć dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
  15. A powiedz mi masz problemy z tym że masz przyrost tkanki tłuszczowej? Bo ja mam taki problem rośnie mi masa ale i tkanka tłuszczowa. Na forum wyczytałem że trzeba obniżyć węglowodanowe i dodać białko ale moja dietetyczka mówi mi że jak się się ma bilans dodatni przy diecie na masie to i tak to nie wiele da.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...