Skocz do zawartości

Deryll

Świeżak

Reputacja

5 Neutralny

O Deryll

  • Tytuł
    Świeżak
  • Urodziny 27.10.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kraków
  • Staż od:
    2 miesiące
  • Sport:
    Kalistenika
  • Zainteresowania
    Bilard

Parametry

  • Wzrost:
    172
  • Waga:
    64
  1. A powiedz mi masz problemy z tym że masz przyrost tkanki tłuszczowej? Bo ja mam taki problem rośnie mi masa ale i tkanka tłuszczowa. Na forum wyczytałem że trzeba obniżyć węglowodanowe i dodać białko ale moja dietetyczka mówi mi że jak się się ma bilans dodatni przy diecie na masie to i tak to nie wiele da.
  2. Dobra będę działał. Może ilość serii zmniejsze bo widzę że tu na forum jesteście fanami dużej objętości ale ja nie wiem czy wydolę jeszcze mam słabą regenerację przy dobrej diecie i uczciwych godzinach snu. Tak że takie po takim treningu potrzeba mi 2 dni regeneracji.
  3. no spoko... Nie zwróciłem uwagi że nie ma nóg Trening obwodowy (na masę) Podciąganie australijskie Pompki zwykłe Dipy (te prostsze) Przysiady zwykłe Wzniosy nóg leżąc Plank Powtórzenia 8-12 plank 80% możliwości Ilość obwodów 6 Co o Tym myślisz?
  4. Witam Jestem nowy na tym forum. Liczę że pomożecie mi ułożyć trening Dane Wiek :30 Waga 64kg Bf 16% staż: 2 miesiące trening FBW Dieta: Trzymam cały czas dietę na masę z portalu po treningu Rodzaj treningu: czysta kalistenika Pompki max 10-15 podciąganie max 5 przysiad max 25-30 Liczby z ćwiczeń podane na oko Trening obwodowy (na masę) Podciąganie australijskie Pompki zwykłe dipy (te prostsze) Wzniosy nóg leżąc Powtórzenia 6-15 obwody 5-7 Trening zainspirowany z internetu . 1 Nie wiem czy trening obwodowy nadaję się do treningu masy? 2 Jeśli chodzi o podciąganie nie zainstalowałem jeszcze drążka na suficie, więc mogę robić tylko podciągania australijskie . Liczę na waszą pomoc z podzieleniem się waszymi postrzeżeniami
  5. Deryll

    Deryll

×
×
  • Dodaj nową pozycję...