Skocz do zawartości

MQa32

Użytkownik

Ostatnia wygrana MQa32 w dniu 12 Kwiecień

Użytkownicy przyznają MQa32 punkty reputacji!

Reputacja

24 Dobry

O MQa32

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 22.06.1986

Informacje

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd:
    LEGNICA
  • Staż od:
    02.20018

Parametry

  • Wzrost:
    157
  • Waga:
    48

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siemka i dziękuję, przyda się
  2. Okej, dzięki Dynloth
  3. Trudne dni są niekorzystne do normalnego życia 2 tyg mówisz. Przeboleję dzięki za info
  4. Mam za sobą już 3 treningi wg rozpiski. Jest coraz lepiej, jestem w stanie wykonać o 3-5 powtórzeń więcej niż za pierwszym razem. Jutro kolejne podejście ale ponieważ naszły mnie trudne dni to nie wiem jak będzie z efektywnością. Rzadko odpuszczam w takiej sytuacji trening, ale też nie cisnę na 100%. Do tego będzie pauza ze względu na tatuaż. Nie wiem jeszcze ile to powinno potrwać? To mój pierwszy więc nie mam doświadczenia Ktoś coś? Dobre rady mile widziane Pozdrawiam
  5. MQa32

    Ile posiłków w ciągu dnia?

    5 posiłków wciągam, a zdarza się że 6 wejdzie, ale sporadycznie.
  6. Ja również rano cierpię na brak mocy I nie wiem z czego to wynika. Za to popołudniu i wieczorem mam Powera.
  7. No więc wczoraj pierwszy trening, wróciłam późno dlatego wpis dziś.  Dipsy 3/3/3/3 zrobiłam 5/5/5/5 Pompki z rękoma szeroko 6/6/8/8 (Tyle że na kolanach.) zrobiłam 10/10/8/8 ale nie ma kolanach. O dziwo na kolanach jest za łatwo. Pompki diamentowe 6/6/8/8 (Tyle że na kolanach.) A tutaj poległam - ledwie zrobiłam 3. Za trudne są dla mnie ale będę próbować dalej je opanować. Podciąganie podchwytem 3/3/3/3 (Tyle że z gumą.) zrobiłam 4x3 ale ostatnie powtórzenia to już były 7 poty Inlined Pull Ups 6/6/8/8 zrobiłam 4x10 na taśmach trx Pike PushUps 6/6/6/6 zrobiłam ledwo 4x5 Zwis na 1 ręce 6s/6s/6s/6s (6s jedna ręka i 6s druga ręka - to jest jedna seria.) Masakra, jakie ja mam słabe ręce nie udało mi się wisieć dłużej niż 2-3 s Brzuszki do pozycji V 8/8/10/10 Błagam zmień to mój kręgosłup płakał. zrobiłam 6/6 a potem umarłam i w zamian zrobiłam Unoszenie nóg na ławeczce 4x20 Crunch Kicks 10/10/12/12 też mi kiepsko szło 6/6/4/2, jeżeli jest możliwość to wolałabym coś innego. I tak reasumując, zdałam sobie sprawę że jestem cienka jak doopa węża Ale po tym treningu poszłam jeszcze robić martwe, hip thrust i 30 min interwalow.
  8. Dziękuję Dieta a właściwie nazywam to styl żywienia jest. Aktualnie jem 2300kcal i powoli schodzę w dół. Nie trzymam miski na 100% bo bym zwariowała, więc zdarzają mi się grzeszki, ale ogólnie można rzecz jem zdrowo. Proszę Cię
  9. Dziękuję i jak najbardziej zapraszam do obserwowania. Motywacji nigdy dość pozdrawiam
  10. Wzrost - 157cm Waga - 49kg Staż treningowy - od 02.2018r Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni Na zdj aktualna forma. Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też coś widać. Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło
  11. MQa32

    Hej wszystkim 😉

    Przed siłownią nie znałam się ze sportem niestety Dziękuję, witam witam
  12. MQa32

    Hej wszystkim 😉

    Dzięki Zapomniałam napisać że mam na imię Monika Tak, dokładnie tak. Najpierw dobra baza
  13. Witajcie znalazłam was na fb i dołączyłam do was. Pokrótce o mnie. Mam 32 l i od roku chodzę sobie na siłownię. Trenuję dla czystej przyjemności i nie zawsze były to treningi robione z głową więc z efektami bywało różnie. Aktualnie jestem zadowolona ze swojego ciała,ale moja wytrzymałość trochę leży. Co z tego że w hip thrust czy martwym ciągu jestem w stanie targac duże ciężary skoro mam problem zrobić 5 pompek czy podciągnąć się chociaż na drążku. (Na maszynie jakoś to idzie) Dlatego zainteresowałam się waszą stroną Pozdrawiam
  14. MQa32

    MQa32

×
×
  • Dodaj nową pozycję...