Skocz do zawartości

ChudyByk

Użytkownik

Reputacja

31 Dobry

O ChudyByk

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/7/6 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Zrobione : 11/11/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Zrobione : 8/8/8/8 Pompki na piłce 10/10/10/10 Zrobione : 10/10/8/5/ Hindu Push Ups 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Rozciąganie I dalej komary, zastrzel mnie ktoś Też się nad tym zastanawiałem, poza tym, że jakaś jaszczurka może je wszamać to nic innego pożytecznego nie wnoszą Jaszczurka chyba też obejdzie się smakiem, bo przecież wszystkie te samolociki obok nas latają hahah. Coś tam się pozmieniało, klatka zaczęła iść do przodu wraz z pompkami i dipami, w bicepsach poszło 3,5cm do obwodu, brzuch zaczął się zmieniać bardziej jak przeskoczyłem na trening obwodowy, będę kombinował jeszcze coś z tym obwodowym, żeby wpleść w niego ćwiczenia na drążku i będzie gitara
  2. CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Zrobione : 8/5/5/4/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/10/11 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/9 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Poszło dobrze, dzięki kółkom mogłem sobie modyfikować wysokość, kąt nachylenia itp, żebym mógł wykonać te serie jak najlepiej. Podciągnięcia chyba poszły najlepiej ze wszystkich momentów, minimalne ruchy nogami oraz pełny zakres ruchu (Momentami nie był pełny, jakieś kilka stopni do pełnych 180* brakowało, ale i tak dobrze w porównania do np tygodnia temu, kiedy to bywało różnie. Oczywiście nie robiłem kiedyś podciągnięć do 90*, ale jakieś ~135* pomiędzy ramionami). Dość śmiesznie, bo drążek mam na zewnątrz, podczas ostatnich ćwiczeń trening z samym sobą przerodził się w grupowy. Powiem tak, komary wygrały ?
  3. PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) (03.06.2019r) Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/7/7 (5kg) Pompki diamentowe 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach, dołożone 5kg obciążenia) 7/8/9/10/10 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/5 Dipsy max/max/max/max/max Zrobione : 5/4/4/3/1 Pompki na kostkach 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach, dołożone 5kg obciążenia) 8/8/8/9/9 CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) (06.06.2019r) Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Zrobione : 9/6/4/3/2 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/9/9 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Zrobione : 8/7/7/6 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie W ten dzień o wiele więcej opuszczania w 2 i 5 ćwiczeniu, myślę, że dlatego 2 seria Incline poszła słabiej ? PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) (07.06.2019r) Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Zrobione : 7/7/7/7 Pompki na piłce 10/10/10/10 Zrobione : 9/7/6/5/5 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Rozciąganie PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) (10.06.2019r) Pompki diamentowe 5/5/5/5/5 Zrobione : 5/5/5/4/3 Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Dipsy max/max/max/max/max Zrobione : 8/6/5/4/4 Pompki na kostkach 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach) 9/7/6/6/6 Rozciąganie No i tutaj troche pozmieniałem sobie planik, diamentowe dałem sobie jako 1-sze ćwiczenie, bo w końcu zacząłem je robić, ciężka praca przyniosła efekty :)) Wszystko idzie do przodu, jestem z siebie zadowolony, za jakiś tydzień minie 2 miesiące treningów, nie opuściłem ani jednego dnia, efekty widać jak na dłoni (w odbiciu w lustrze też hehe ? ) Myślę nad zamiennikiem dla szerokich bo są za łatwe, nie czuć klaty tak jak kiedyś, albo jakaś trudniejsza wersja też by była spoko, coś się wykombinuje, sprawiłem sobie też kółeczka, także teraz lecę na trening bica jak w każdy czwartek i dam znać jak poszło z tymi kółkami. Plus ostatnio zaczałem się poważnie zastanawiać nad moim zakresem ruchu w podciąganiu i myślę, że trochę mu brakuje do całości, dzisiaj zobaczę jak bardzo ilość podciągnięć pójdzie w dół, ale jakość > ilość ? Trening obwodowy daje bardzo dobre efekty wizualne na mój brzuch, podczas robienia go 1 raz w tygodniu tego nie widziałem, teraz 3x na tydzień i widać, że powoli zaczyna przybierać lepsze kształty, ale myślę nad nim, żeby połączyć ćwiczenia "podłogowe" z jakimiś wznosami na drążku, które też są ważne. ?
  4. PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Zrobione : 7/7/7/7 Pompki na piłce 10/10/10/10 Zrobione : 9/7/6/5/5 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Rozciąganie + dodatkowo, jakoż teraz będę miał jeszcze więcej czasu na treningi, zastąpiłem trening ABS we wtorek treningiem obwodowym 3x w tygodniu. Dzisiaj już pierwszy taki poszedł, brzuch piekł prawidłowo. Leg hold 20 seconds Knee to chest 12 times(EACH LEG) Planche 20 seconds Roll Ups 12 times Pull up hold 12 times(EACH ARM) Scissors 12 times(EACH LEG) Hip Lift 12 times(EACH SIDE) Mountain Climbers 12 times(EACH LEG) Planche 20 seconds 3 obwody, przerwa 2 minuty pomiędzy obwodami, przerwa pomiędzy ćwiczeniami najkrótsza z możliwych, do <15 sekund.
  5. CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Zrobione : 9/6/5/4/4 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/8+4/7+5 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/7+3/7+5/6+6 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Rozciąganie Lekko schorowany i zmęczony, ale jakoś udało się zrobić trening, troszkę słabiej poszedł incline, ale maksy poszły w górę pomimo zmęczenia, może następny razem siądzie 10 ?
  6. PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/7/7 Pompki diamentowe 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach, dołożone 5kg obciążenia) 7/8/9/10/10 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/4+2 Dipsy max/max/max/max/max Zrobione : 3/2/2/2/1 Pompki na kostkach 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach, dołożone 5kg obciążenia) 8/8/8/9/9 Rozciąganie Jakoż dalej mam trudności z diamentami, to dołożyłem sobie 5 kg obciążenia, żeby jeszcze bardziej zaangażować triceps i klatkę. Dało to o sobie znać, trica była czuć o wiele bardziej, klata się paliła natomiast. Podchodząc do dipów wiedziałem, że nie zrobię tyle co tydzień temu, bo po prostu tric już był bardzo zjechany po tych diamentach, ale o to chodzi ? Później kosteczki, również obciążenie 5 kg, klatka wyczuwalna mocno jak i triceps.
  7. PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Zrobione : 5/6/6/6/6 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Zrobione : 6/7/7/7 Pompki na piłce 10/10/10/10 Zrobione : (Pierwsza seria normalnie, bez kolan) 6/11/11/11 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Rozciąganie Pompki na piłce sukcesik, zrobiłbym normalnie wszystkie serie bez kolan, ale nie ogarnąłem sobie lepszej piłki do tego, a już nie chciałem sobie przerywać, za tydzień już bedzie idealna do tego i pójdzie bez problemowo ?
  8. CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Zrobione : 8/6/4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/9+3/9+3 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/7+5/6+6 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie
  9. WTOREK: (ABS) Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Zrobione : 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Zrobione : 11/11/14/14 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Zrobione : 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Zrobione : 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/12/14/14 Zrobione : 15/16/16/17 Russian twists Zrobione : 30s/30s/35s/35s
  10. PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/7/7 Pompki diamentowe 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach) 7/8/8/9/9 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/5 Dipsy max/max/max/max/max Zrobione : 5/4/3/3/1 Pompki na kostkach 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach) 7/7/7/8/7 Rozciąganie Kolejny tydzień, siłka rośnie ciągle, dużo rzeczy zmienia się pod względem technicznym, pompki są dokładniejsze i jestem bardziej skoncentrowany, nie wiem co by powiedzieć więcej, do przodu ?
  11. PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ) Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Zrobione : 5/5/6/6/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6 Pompki na piłce 10/10/10/10 Zrobione : (Na kolanach) 11/11/11/11 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5 Zrobione : 5/5/5/5/5 Rozciąganie Trening zaliczony z powodzeniem, w większości ćwiczeń w ostatnich seriach byłem mocno spompowany, więc jest git, powoli daje rade się podciągnąć z tymi ręcznikami na drążku, bo aż 2 razy, kiedy wcześniej nie mogłem w ogóle, ale i tak postanowiłem zrobić to ćwiczenie w uproszczonej wersji. Z treningu na trening idzie coraz lepiej, minął miesiąc odkąd zacząłem ćwiczyć, zmieniła się postawa, wygląd klatki brzucha oraz mięśni rąk jest o wiele lepszy niż miesiąc temu, jestem z siebie dumny ? Byle do przodu ?
  12. CZWARTEK: (PLECY+BICEPS) Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Zrobione : 8/5/4/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/10/9+3/7+5 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Zrobione : 10/8+2/7+5/6+6 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max Zrobione : Opuszczanie Rozciąganie Trening zaliczony, zdecydowanie lepiej niż tydzień temu, maksy podskoczyły, plecy były wyczuwalne tak jak i biceps, incline też się udał, powoli powoli do celu ?
  13. WTOREK: (ABS) Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Zrobione : 12/12/13/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Zrobione : 11/11/13/14 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Zrobione : 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Zrobione : 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/12/14/14 Zrobione : 15/15/16/16 Russian twists Zrobione : 30s/30s/35s/35s Wszystko świetnie zrobione, powtórzenia, czas dodany ?
  14. PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/6 Pompki diamentowe 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach) 6/7/7/8/8 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Zrobione : 6/6/6/6/3 Dipsy max/max/max/max/max Zrobione : 5/3/3/2/1 Pompki na kostkach 5/5/5/5/5 Zrobione : (Na kolanach) 7/7/7/7/7 Rozciąganie Kolejny tydzień, kolejne schodki do przejścia. Do diamentowych dodałem powtórzenia, żeby szybciej móc je robić bez użycia kolan, bardzo dobrze czułem klatkę, co kiedyś nie występowało. Przy podwyższeniu 2 pompki więcej niż tydzień temu, licząc że dodałem sobie diamenty i o wiele bardziej się zmęczyłem, to myślę, że bez dodawania dobiłbym te 6 w ostatniej serii, ale i tak było dobrze ? Dipsy też lepiej, 2 więcej niż tydzień temu. Myślę, że przy nich byłoby więcej, ale troszkę bark się udzielał (Dobrze go rozgrzałem, dało się ćwiczyć, ale troszkę jednak bolało, ale z dnia na dzień ból ustępuje, zakupiłem sobie maść wygrzewającą, pomaga ? ), Do przodu ?
  15. Wiesz, bardziej mi się wydaje, że staw, tak jak napisałeś. To nie jest typowy ból dla mięśnia, tylko taki przenikliwy, ale dość intensywny i bolesny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...