Skocz do zawartości

ChudyByk

Użytkownik

Reputacja

61 Super

1 obserwujący

O ChudyByk

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podciąganie nachwytem 8/8/8 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/12/14 (pod/nachw) Trzymanie L-sita na podłodze 15s/13s/13s/10s Crunch Kicks 24/24/20 Hollow body 67s/52s/43s Jazda
  2. Podciąganie nachwytem 8/8/8 - +1 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/12/12 (pod/nachw) Hollow body 75s/60s/51s Crunch Kicks 20/24/24 Plank bokiem 50s/50s bez pike pushupów, łapy zmęczone okropnie już po całym tygodniu, chęć szybszego rozwalenia się na łóżku wygrała dzisiaj No mogłem bardziej się namachać dzisiaj, ale już miałem dość haha
  3. Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7 Pompki na poręczach 9/9/9 - +1 powt Podciąganie wąsko podchwytem 8/8/8 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Podciąganie australijskie 10/10/12/10 (pod/nachw) - opuściłem sobie ringi jeszcze niżej, opuściłbym z jakieś 20 cm i bym tyłkiem dotykał ziemi Stanie na rękach przy ścianie 26s/30s /35s Brzuch wieczorkiem
  4. Konsekwentnie do celu. Wiadomo, czasem się nie chce, szuka się wymówek, ale i tak ostatecznie zawsze idę na trening, to jest coś jak sposób życia, rutyna która już po tych prawie 4 miesiącach pozostała mi w głowie
  5. no i dalej Podciąganie nachwytem 8/8/7 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/14/14 (pod/nachw) Hollow body 68s/59s/54s/52s Crunch Kicks 20/22/22/20 Supermen 20/20
  6. z dzisiaj Podciąganie nachwytem 8/8/7 Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/8 Pompki na poręczach 9/7/7 Podciąganie australijskie 10/10/14/14 (pod/nach) Pike push ups 8/8/8/8 brzuch doleci jutro albo dzisiaj
  7. z dzisiaj Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7 Pompki na poręczach 9/9/8 Podciąganie wąsko podchwytem 8/8/8 Pompki diamentowe 8/8/8/8 Podciąganie australijskie 10/10/12/14 (pod/nachw) Stanie na rękach przy ścianie 24s/29s Brzuch Wycieraczki ( Na pewno nie 100% technicznie, ale próbuję próbuję ) 5/4/3 Wznosy prostych(! - no tak średnio bym powiedział z tymi prostymi ale ale) do drążka 6/5/4 Hollow body 70s/55s/54s Crunch Kicks 24/22/20/19 - wchodzą o wiele lepiej gdy bardziej się prostuje i nogi daję wyżej, tzn kolana, coś pięknego Postęp w staniu na rękach przy ścianie, nauczyłem się balansować nadgarstkami, więc nie lecę na boki 2 serie bo czasu małooo, miał być trening wczoraj, ale praca, następny w niedziele Czasem przed treningiem sprawdzam sobie jak stoję w innych elementach np froncie. Dzisiaj utrzymałem się 3 sekundy z jedną nogą wyprostowaną a drugą podkurczoną, taka ciekawostka haha
  8. Powiem od siebie, że zacząłem lepiej się regenerować kiedy z 6h> spania zrobiłem 8h~. A co do jedzonka, to jem dużo mięsa, serów, jakaś odżywka i już się fajnie regeneruje, żeby móc zrobić te 3 treningi w tygodniu(Dałoby dobić 4, ale to później, nie ma co tak spinać narazie )
  9. z dzisiaj Próby stania na rękach - boli dupal, gleba była zaliczana haha Podciąganie nachwytem 8/8/7 progresik Pompki na podwyższeniu 12/14/14 już dobrze, nie trzęsą się dłonie Podciąganie podchwytem 8/8/8 - no tu nie ma co gadać, + 2 powtórzenia Pompki na poręczach 9/7/6 -- zrobione w pełni, jeszcze troche i bedzie 7 powt, wierze Podciąganie australijskie 10/10/12/12 pod/nachw/pod/nachw Pike Pushupy 8/8/8/6 brzuch "wycieraczki" o ile tak można je nazwać, ciężka walka o każde powtórzenia, niewiarygodnie trudne są, ale brzuch czuć już po 1 powtórzeniu u mnie, także warto no i standardowo Hollow body 75s/60s/52s/50s Brzuszki do V 14/10/10/9 Supermen 20/20 Crunch kicks 19/18/17
  10. Hmmm spróbowałem tych wycieraczek i jestem dość zdenerwowany na siebie. Wyszło to że jestem po prostu nie rozciągnięty dobrze. Podkurczam ramiona ( tak jakbym miał się podciągnąć) przez co zawadzam nogami o drążek i to wygląda tak jakbym robił progresje do front levera 1.90 na karku prawie, zawaliłem sprawę po całości z rozciąganiem. No nic, rollowanie czas zacząć
  11. No może nie za chwile, ale jutro, bo teraz już późno i bym chyba wrócił z 1/2 krwi. Spróbuję te wycieraczki zrobić Niestety brak treningu w środę, praca praca i późny powrót do domu
  12. z dzisiaj Próby stania na rękach Podciąganie nachwytem 8(9?)/7/7 - nie wiem czy nie pomyliłem się podczas liczenia, ale jak siadło te 9 to git ( A jak nie to placebo przynajmniej haha) Pompki na podwyższeniu 12/14/14 Podciąganie podchwytem 8/8/6 Pompki na poręczach 9/7/6 Podciąganie australijskie 10/10/12/12 Pike Pushupy 8/8/8/6 brzuch wleci za chwile w edycji
  13. dzisiaj Trening A Próby stania na rękach Podciąganie nachwytem 8/7/7 Pompki na podwyższeniu 12/14/13 Podciąganie podchwytem 8/8/5 Pompki na poręczach 9/7/6 Podciąganie australijskie 10/10/12/12 Stanie na rękach przy ścianie 18s/20s/20s/10s - zmęczenie wzięło górę Hollow body 80s/57s/55s/59s - maksy ( jak już dochodzę do szczytowego momentu, to lekko podkurczam nogi, żebym mógł jeszcze chwilę wytrzymać ) Brzuszki do V 17/12/11 - ile fabryka da Crunch kicks 17/17/15 Supermany 15/15 trening w domu więc bez zdjęc
  14. Z dzisiaj Trening A Podciąganie nachwytem 8/7/7 Pompki na podwyższeniu 12/14/13 Pompki na poręczach 9/7/6 Podciąganie podchwytem 8/8/6 Pike pushupy 8/8/7 Podciąganie australijskie na ringach 10/10/12/7 -------------------------------------------------- Hollow body 50s/60s/70s/55s (do upadku mięśniowego 2 ostatnie, poniżej podobnie) Crunch kicks 22/22/21/20 Brzuszki do V 17/14 (troszkę krótszy trening ale intensywny, brzuch palił dobrze) Troszkę poleciałem do przodu z powtórzeniami, ale ciężko się powstrzymywać przy takim klimaciku + zrobię sobie oczywiście brzuch, zrobiłbym tam na miejscu ale zaczęło padać (zrobię to walnę edycje ) tutaj zdjęcie, jeszcze były 2 obiekty do cyknięcia fotek do australijskich oraz dipsów i poręcze do stania na rękach, ale akurat było tam dość dużo dzieci więc nie chciałem, żeby to dziwnie wyglądało xD Fb psuje jakość, następnym razem wrzucę na jakiegoś hosta kilka fot i wstawię, żeby to lepiej wyglądało
  15. To jak będę w piątek to cyknę i wstawię
×
×
  • Dodaj nową pozycję...