Skocz do zawartości

Szymanek1922

Użytkownik

Ostatnia wygrana Szymanek1922 w dniu 3 Maj

Użytkownicy przyznają Szymanek1922 punkty reputacji!

Reputacja

12 Dobry

O Szymanek1922

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Poznań

Parametry

  • Wzrost:
    181
  • Waga:
    78
  1. Co mysliscie o : pon-wasz plan wj- moj sr-rest czw-wasz pia-moj weekend-rest
  2. Kurde, mam ten plan i jeszcze plan na kondycje. Mhm. Jak go połaczyc? Tam mam 4 dni treningu ktorego musze wykonac
  3. Dopiero dzisiaj mogłem wykonać trening Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 - Zrobione wszystko Pompki diamentowe 14/14/16/16 - Zrobione wszystko, troche ciężko było ale dałem rade Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6/6 - zrobione wszystko Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6 -zrobione ale z trudem Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16 - zrobione Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 - zrobione Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 - tego cwiczenia nie zrobilem Dipsy 10/10/12/12 - zrobione wszystko, ale ciężko. Dipy moja słaba strona Brzuszki do pozycji V 10/12/14 - zrobiłem całe Crunch Kicks 10/12/14- zrobione wszystkie, troszke dodałem powtórzeć do np 18/20 Trening zajął Mi ok 1.5 h
  4. Wykonałem dzisiaj trening ze swoim planem. Jutro zaczynam już z waszym! Trening wyglądał tak: - Pompki tradycyjne x15 - Podciągnięcia nachwyt x5 - Dipy x6 - Mostki x10 - Superman x10 - Uginanie kolan wisząc bokiem x10 (strasznie cięzkie ćwiczenie) - Krzesełka na drążku x10 - Wznosy nóg na drążku do l-sita x5 - Pompki diamentowe x10 - Podciągnięcia podchwyt x5 - Dipy x6 - Wznosy nóg prostych w kolanach do kąta około 70 - x20 - Skłony do przodu x10 - Brzuszki do pozycji V- 15 - Pompki szerokie x18 -Nachwyt x5 -Dipy x6 Wykonałem dwa takie obwody i powiem jedno - Niesamowicie mnie zalało potem, siła była ale już wytrzymałość i chwyt puszczał - jest dużo ćwiczeń na drązku. Chciałbym to robić, ale mniej się męczyć bo jestem wstanie zrobić takie 3 obwody A jutro wlatuje taki trening : Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 Pompki diamentowe 14/14/16/16 Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6/6 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Dipsy 10/10/12/12 Brzuszki do pozycji V 10/12/14 Crunch Kicks 10/12/14 Troszkę się obawiam bo dużo serii ale zobaczymy
  5. Jeszcze fotke podeśle, może pomoże w doborze planu.
  6. Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany. O to moje maxy: Max podciągnięć: 10-12 Max pompek: 25-30 Max dipów: 10-15 Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach Pozdro!
  7. Szymanek1922

    Szymanek1922

×
×
  • Dodaj nową pozycję...