Skocz do zawartości

Sanders

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Sanders w dniu 12 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają Sanders punkty reputacji!

Reputacja

26 Dobry

1 obserwujący

O Sanders

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Stąd

Parametry

  • Wzrost:
    180
  • Waga:
    83

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jutro pyknę, jak coś została mi lina o dlugosci ponad 4m
  2. Panowie, jutro przyjezdza majster do mocowania rurki.. wpadłem na pomysł by zawiązać linę na drążku. Efekt zajebisty. ALe jedno Wam powiem. robie 15 podciągnięc bez problemu jednak lina mnie zweryfikowała jaki jestem słaby od dziś za bohaterów uznaję ludzi którzy wchodzą po linie jak po schodach!! Jak osiągnę cel z l-sitem to przechodzę na emeryturę !! Inne partie mięśni pracują w rękach na plecach. Przy podciąganiu zwykłym ich nie czułem teraz zobaczyłem, że mam inne mięśnie. Podjarałem się trochę
  3. Krew mnie zaleje, czekam na manekina, który mi to robi profesjonalnie i czekam i czekam....
  4. Witam, otrzymałem od kolegi linę morską (z jakiegoś statku). Chciałbym zapytać czy ma ktoś pomysł jak ją dobrze zamontować. Mój pomysł to między belkami stropowymi rura stalowa chyba 42mm na wkręty do belek. Potem zagiąć linę i metalowymi opaskami ścisnąć tak aby oplotła rurę. Co o tym myślicie? Lina ma ponad 5 m więc będzie po czym się wspinać.
  5. Sanders

    Siema

    87 ale podczas braku treningu przez kontuzje teraz stoje w miejscu praktycznie
  6. Ja już zamówiłem, pogoda pogodą a walczyć trzeba
  7. Sanders

    Siema

    Jest dobrze... muscle up są także moge powiedziec ze daje rade... w 2015 wazylem 73kg ale robilem wszystko by wyjsc ponad 83
  8. Sanders

    Siema

    jest ok... w sumie to przyzwyczajony jestem ?
  9. Siema, możliwe są każde od otarć po złamania rąk, nóg a i możliwe kręgosłupa. Ręce najczęściej poprzez złą technikę przy muscle-up np wchodząc na złamany łokieć bądź od upadku. Ja połamałem łapę w łokciu jednak na boisku i wykluczyła mnie z pracy na 6mc a na jakieś 1.5 roku z treningów ponieważ nie jest tak pewna jak ręka niezłamana a kalistenika w większości opiera się na pracy rąk.. Trzeba się dobrze rozgrzewać, trenować z głową i nie przeciążać stawów i organizmu - jak w każdym sporcie.
  10. Uważam, że to obowiązek trenować nogi... przede wszystkim choćby do sylwetki. Jak to wygląda, że plecy szerokie a nogi patyki :):) Ale tak naprawdę to stymulując duże partie mięśni takie jak dwugłowy czy czterogłowy organizm wchodzi w stan anaboliczny i produkuje testosteron i hormon wzrostu co wchodzi w krwiobieg i pozwala na szybsze przybranie masy. Polecam - oczywiście pistolety ale jak najbardziej skrzynie (test harwardzki) podzielić w serie i katować co również ma bardzo duży wpływ na kondycje której nie oszukujmy się 85 % ludzi na siłowni brakuje. 5 km biegu i sapanko :). Wcodzę teraz w
×
×
  • Dodaj nową pozycję...