Skocz do zawartości
„Dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną” ×

Norbi14744

Aktywny Użytkownik
  • Liczba zawartości

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana Norbi14744 w dniu 7 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Norbi14744 punkty reputacji!

Reputacja

166 Mega

3 obserwujących

O Norbi14744

  • Tytuł
    Super User
  • Urodziny 09.12.2000

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Strzałkowo
  • Staż od:
    2019
  • Sport:
    Kalistenika
  • Zainteresowania
    Piłka nożna,siłownia,kalistenika,dieta,jedzenie,bieganie

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    75,5

Ostatnie wizyty

207 wyświetleń profilu
  1. kurde zapomnialem zrobic dzis zdj placu jak bede jtr przechodził to zrobie na 100% Podciaganie nachwyt 4/4/4/5Dipy 8/9/9/9 Podciaganie podchwyt 4/4/5/5 Pompki 16/16/16/16 Na szeroko 4/4/4/4Diamenty 12/12//12/12krzesełka 9/9/9 +1Plank 45/45/45
  2. 6 kwietnia Podciaganie nachwyt 4/4/4/5Dipy 8/9/9/9 +1Podciaganie podchwyt 4/4/5/5 +1Pompki 16/16/16/16 Na szeroko 4/4/4/4Diamenty 12/12//12/129/9/8 +1Plank 45/45/45 +6sek te stanie na rękach dziś nie pyklo nawet mam filmik haha VID_20210406175519.mp4
  3. mam nadzieje ze forma bedzie kozak na lato !!
  4. Zawsze myślałem że nie mam dobrych genów
  5. dzięki za pomoc w ocenie i tak zrobie masa dalej !! czy ja wiem czy mam dobre warunki heheh
  6. Waga aktualnie 77,6 chce dobic tak do 80 czyli dwa lub trzy tyg masy mogę jeszcze robić na spokojnie ? Czy byście już redukowali ?
  7. Podciaganie nachwyt 4/4/4/5 Dipy 8/8/9/9 Podciaganie podchwyt 4/4/4/5 Pompki 16/16/16/16 +3 Na szeroko 4/4/4/4 Diamenty 12/12//12/12 9/8/8 Plank 43/43/43
  8. Wznosy kolan do klatki piersiowej to to
  9. Podciaganie nachwyt 4/4/4/5+1 Dipy 8/8/9/9+1 Podciaganie podchwyt 4/4/4/5 Pompki 16/16/14/15 Na szeroko 4/4/4/4 Diamenty 12/12/12/12 +1 Krzesełka 9/8/8 Plank 43/43/43 Między seriami 1:20min Między ćwiczeniami 3min Czas treningu 1godz i 30 min Dokładnie tak !
  10. własnie dziwny jestem i nic nie boli mnie hahah
  11. dokładnie wtedy jestes bezpieczny 100% a tak to trzeba uwazac hah mozliwe hehe
  12. Szczerze na podłodze bo mogę sobie chodzić
  13. Oj do lata się może wyrobie z tym , jeszcze teraz zacząłem sobie ćwiczyć stanie na rękach na poręczach utrzymam się w miejscu 6,7 sec ale próbuje nie robić banana tylko prosto Późniejszym etapem Muscle-up do nauczenia i flaga !!!
  14. Nic z tych rzeczy ciągle jestem w treningu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...