Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Norbi14744

Użytkownik

Ostatnia wygrana Norbi14744 w dniu 16 Wrzesień

Użytkownicy przyznają Norbi14744 punkty reputacji!

Reputacja

111 Mega

2 obserwujących

O Norbi14744

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 09.12.2000

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Strzałkowo
  • Staż od:
    2019
  • Sport:
    Kalistenika
  • Zainteresowania
    Piłka nożna,siłownia,kalistenika,dieta,jedzenie,bieganie

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    73

Ostatnie wizyty

116 wyświetleń profilu
  1. Pompki z rękoma szeroko 20/22/24-20/20/20 Pompki diamentowe 20/22/22-18/16/14 Pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/22-18/16 Dipy 6/6/8-6-6/8 Pompki na kostkach 20/20/20-14/12/10 Mostek (plank) 60s/60s/60s-60s/60s/60s Brzuszki do pozycji V 14/14/16-14-14/16 Brzuszki z nogami 90 stopni 18/20/20
  2. Od czwartku wzięła mnie choroba i mnie poskladalo ale jtr już spróbuję zrobić trening bo nie daje mi to spokoju
  3. ŚRODA: (KLATKA+TRICEPS+BARKI) = siłownia Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w dół 10/12/14 55kg/52kg/47kg Wyciskanie sztangi na ławce 10/12/14 65kg/62kg/55kg Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w górę 10/12/14 50/47/42 Wyciskanie francuskie sztangi wąskim chwytem leżąc głową w dół 10/12/14 Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę 10/12/14 Wyciskanie francuskie hantla zza głowy jednorącz siedząc 10/12/14 Naprzemienne wyciskanie hantli stojąc 10/12/14 Arnoldki 10/12/14 Wyciskanie sztangi stojąc 10/12/14
  4. Wyciskanie na ławce Martwy ciąg Wyciskanie zołnierskie
  5. ładne widoki !! i dobry plac kalisteniczny
  6. Martwy Ciąg 10/12/14 90kg/85kg/80kg Szrugsy z hantlami 10/12/14 20kg/18kg/16kg Dzień dobry ze sztangą 10/12/14 Unoszenie sztangi łamanej szerokim podchwytem wzdłuż tułowia 10/12/14 15plus gryf 10kg 8kg Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 10/12/14 11kg /11kg /10kg Uginanie przedramion szerokim chwytem ze sztangą łamaną 10/12/14 15kg/10k/8kg Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 10/12/14 10 kg Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 10/12/14 10kg Uginanie przedramion wg Zottmana 10/12/14
  7. oj trzeba trenowac !!
  8. Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8-6/7/5 Podciąganie incline pullup Podchwyt 12/12/14-12/6/6 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/8/8-6/3/3 Podciąganie incline pullup Nachwyt 12/12/14-11/5/5+2 Podciąganie chwytem mlotkowym 6/6/6-3/3/3+1 Podciąganie prostych nóg do kąta prostego 12/14/16-12/8/7 Podciąganie zgietych nóg do klatki piersiowej 14/16/16-14-16-13 bym tym cwiczeniu zrobil wiecej ale zmeczony jestem i chwyt puszcza Mostek (plank) 60s/60s/60s-60s/60s/60
  9. Kiedyś na pewno spróbuję
  10. ŚRODA: (KLATKA+TRICEPS+BARKI) = siłownia Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w dół 10/12/14 55kg/52kg/47kg Wyciskanie sztangi na ławce 10/12/14 65kg/62kg/55kg Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w górę 10/12/14 50/47/42 Wyciskanie francuskie sztangi wąskim chwytem leżąc głową w dół 10/12/14 Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę 10/12/14 Wyciskanie francuskie hantla zza głowy jednorącz siedząc 10/12/14 Naprzemienne wyciskanie hantli stojąc 10/12/14 Arnoldki 10/12/14 Wyciskanie sztangi stojąc 10/12/14
  11. Jeszcze nie,pierw chciałbym zbudować siłę może za półtora roku zacznę coś z elementami
  12. i to jeszcze jak !! zwis na drązku poprawia chwyt !!
  13. PONIEDZIAŁEK: (PLECY+BICEPS+PRZEDRAMIĘ) = siłownia Martwy Ciąg 10/12/14 90kg/88kg/87 Szrugsy z hantlami 10/12/14 20kg/18kg/16kg Dzień dobry ze sztangą 10/12/14 Unoszenie sztangi łamanej szerokim podchwytem wzdłuż tułowia 10/12/14 Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 10/12/14 Uginanie przedramion szerokim chwytem ze sztangą łamaną 10/12/14 Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 10/12/14 Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 10/12/14 Uginanie przedramion wg Zottmana 10/12/14
  14. Tak na początku jak zaczynałem ćwiczyć to miałem odciski ale teraz jest już git
  15. Właśnie puszczają i to mnie najbardziej wkurza Tak se.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...