Skocz do zawartości

Norbi14744

Aktywny Użytkownik
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    32

Ostatnia wygrana Norbi14744 w dniu 22 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają Norbi14744 punkty reputacji!

Reputacja

132 Mega

2 obserwujących

O Norbi14744

  • Tytuł
    Super User
  • Urodziny 09.12.2000

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Strzałkowo
  • Staż od:
    2019
  • Sport:
    Kalistenika
  • Zainteresowania
    Piłka nożna,siłownia,kalistenika,dieta,jedzenie,bieganie

Parametry

  • Wzrost:
    174
  • Waga:
    75,5

Ostatnie wizyty

168 wyświetleń profilu
  1. Z 12 lat grałem Rzadko raz tylko miałem kolano tylko zbite ,mam mocne nogi
  2. Hahah może kiedyś Z 12 lat grałem
  3. A tu fajna zabawa z trenowaniem dwóch moich ulb sportow ! InShot_20201230_162453091.mp4
  4. przy planku fajnie czuje i przy krzesełkach
  5. Wznosy kolan do klatki piersiowej12/9/9/7 Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18-16/16/16/16 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s -50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s-40s/40s/25s/25s/ Crunch Kicks 18/18/18/18 -18/16/15/12
  6. Do końca roku będę redukować i zacznę od nowego roku masę !!! Po woli i do przodu !
  7. Witam, wreszcie wziąłem się za treningi jakoś nie miałem motywacji. Miałem niby redukcje jadłem wszystko tylko białko trzymałem 2g na 1kg masy ciała, a kalorii jadłem z 2000 kalorii . Moja waga obecna 70,3 z wagi 75,7 bez treningów :/. moj dzisiejszy trening Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18-16/16/18/18 Pompki diamentowe 16/16/16/16 -16/16/15/10 Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16 -14/14/10/10 Dipsy 12/14/14/14-9/7/6/6 Pompki na kostkach 12/12/12/12-7/7/6/6 I co mysliscie jechać dalej z redukcja i zacząć do tego tren
  8. Witam serdecznie wracam do treningów od jutra ... Miałem dużo prywatnych rzeczy na głowie k do ogarnięcia ,ale wracam silniejszy i bardziej zmotywowany od jtr zaczynam trenować 4 razy w tyg
  9. no fajnie jest bedzie baza cwiczona i elementy
  10. Nowy plac kalisteniczny mojej wsi .Ok będzie ćwiczone i to ostro !!
  11. Dobrze ale teraz siłownię zamykają ..więc muszę wrócić to starego planu
  12. lub bede masowac do grudnia i tyle !!! a pozniej wejsc na redukcje
  13. Pompki z rękoma szeroko 20/22/24-20/21/20 +1 Pompki diamentowe 20/22/22-18/16/15 +1 Pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/22-18/16/14 0 Dipy 6/6/8-7/6/8 +1 Pompki na kostkach 20/20/20-14/12/10 Mostek (plank) 60s/60s/60s-60s/60s/60s Brzuszki do pozycji V 14/14/16-14-14/16 Brzuszki z nogami 90 stopni 18/20/20 - 18/20/20
  14. Martwy Ciąg 6/6/6 90kg/85kg/95kg Szrugsy z hantlami 10/12/14 20kg/18kg/16kg Dzień dobry ze sztangą 10/12/14 Unoszenie sztangi łamanej szerokim podchwytem wzdłuż tułowia 10/12/14 17 12kg 10kg Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 10/12/14 12kg /11kg /10kg Uginanie przedramion szerokim chwytem ze sztangą łamaną 10/12/14 15kg/10k/8kg Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 10/12/14 15,10,10 kg Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 10/12/14 15kg/15kg/15kg Uginanie przedramion wg Zottmana 10/12/14 Wyciskanie sztangi
  15. wtr Martwy Ciąg 10/12/14 90kg/85kg/80kg Szrugsy z hantlami 10/12/14 20kg/18kg/16kg Dzień dobry ze sztangą 10/12/14 Unoszenie sztangi łamanej szerokim podchwytem wzdłuż tułowia 10/12/14 15plus gryf 10kg 8kg Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 10/12/14 11kg /11kg /10kg Uginanie przedramion szerokim chwytem ze sztangą łamaną 10/12/14 15kg/10k/8kg Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 10/12/14 10 kg Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 10/12/14 10kg Uginanie przedramion wg Zottmana 10/12/14 ŚRODA: (KLA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...