Skocz do zawartości

Deni

Świeżak
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Dobry

O Deni

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Małopolska

Parametry

  • Wzrost:
    180
  • Waga:
    75

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie no, 3 lata temu gdy zaczynałem ćwiczyć to się ledwo 4 razy podciągałem. I nie żadna konkretna metoda, tylko systematyczność. Właśnie mam wrażenie, że ja dość wolno progresję np pierwszego korean dipa zrobiłem jakoś po roku, pierwszego pełnego MU po 1,5 roku. Ja mam tylko coś takiego, że jak się zawezmę to jestem wytrwały i systematyczny. Cierpliwie robię to co trzeba. Np to podciąganie na jednej ręce, nie wykluczam, że jeszcze wiele miesięcy mi zajmie dojście do pełnego ruchu, ale będę sobie cierpliwie to dopracowywał. Widziałem innych, którym najpierw szło szybciej, ale brakło im właśnie
  2. Ok. Proszę, mój plan. Założenia ogólne: robię PULL / PUSH, staram się ćwiczyć co drugi dzień, czyli PULL / dzień przerwy / PUSH dzień przerwy / PULL / dzień przerwy itd. Spróbowałem jakiś czas temu PULL / PUSH / przerwa ale nie dawałem rady z regeneracją, zajechał bym się. Poniżej obecny trening na siłowni w wersji pełnej, tzn. nie zawsze uda mi się wszystko zrobić ze względu na ograniczenia czasu lub słabszą dyspozycję dzienną, ale główne ćwiczenia zawsze są. Poniżej napiszę czym się różni mój trening jak robię na placu SW. PULL 1. Szrugsy jednorącz w z
  3. Dzięki za słowa uznania. Dziennik może założę, tylko za kilka tygodni - mam sezon w pracy i brakuje mi obecnie godzin w dobie A mój trening jak najbardziej - wpiszę wieczorem.
  4. Dzięki No ja się nie poddaję Jak tylko ogarnę te podciągnięcia biorę się za fronta (tu mam nadzieję, że szybciej pójdzie, bo już chwilę przytrzymam), a potem znajdę sobie kolejne cele (możne pompki w HS?)
  5. Ogólnie w czerwcu minęły 3 lata jak ćwiczę. A do podciągania na jednej ręce podchodziłem dwa razy: przed poprzednimi wakacjami zacząłem progresję, ale nie udało mi się -było za wcześnie, miałem jeszcze za mało siły. Dlatego odpuściłem, zrobiłem krok w tył i przez ostatni rok skupiłem się na budowaniu siły głównie przez progresję w podciąganiu z ciężarem. I mimo, że było z tym trochę komplikacji przez koronkę, to trochę tej siły udało mi się zbudować - gdy zredukowałem kilka kg na wakacje to wszedł mi slow MU, a po krótkiej progresji mogłem się już podciągnąć na jednej właśnie z lekkiego wybici
  6. Dzięki za odpowiedź. Mam gumy, więc będę robił tak jak piszesz z asystą drugiej ręki na gumie. Dam to ćwiczenie na początek, żeby efekt był najlepszy. Myślę jeszcze, żeby jako ćwiczenie akcesoryjne dać scapular push ups, nie wiem czy konkretnie w tym ruchu pomogą, ale chyba nie zaszkodzą
  7. Sorki, ale nie bardzo rozumiem o jaką subskrypcję i udostępnienie kanału chodzi. Nie uczestniczę w social mediach. Nie potrzebuję też planu treningowego, tylko porady, sugestii w tej jednej sprawie o którą zapytałem. Może umieściłem wpis w złym dziale, jeżeli tak to proszę o przeniesienie go.
  8. Cześć wszystkim. Proszę o poradę. Ćwiczę ok. trzy lata. Udało mi się w tym całkiem fajnie poprawić formę. Nieco ponad rok temu postanowiłem opanować podciągniecie na jednej ręce. Nie udało mi się wtedy, ale zawziąłem się i wróciłem do tego jakieś 2 miesiące temu. Na chwilę obecną wygląda to tak, że jestem w stanie się podciągnąć z lekkiego wybicia, lub bez wybicia na niższym drążku gdzie ręka jest lekko ugięta (na każdej ręce, nawet jakby na lewej lepiej, co dziwne bo jestem praworęczny). Chcę oczywiście wykonać to ćwiczenie z pełnego zwisu. Doszedłem do niezbyt odkrywczego wniosku, że br
×
×
  • Dodaj nową pozycję...