Jump to content

Adriano98

Użytkownik
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by Adriano98

  1. Pompki z rękoma szeroko 18/18/18 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/10 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  2. Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14 Dipsy 6/6/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 15/15/15 Pompki Diamentowe 12/12/14 Podciąganie za głowę 5/5/5 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  3. Pompki z rękoma szeroko 18/18/18 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/10 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  4. Pompki na kostkach 12/12/12 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Podciąganie na ręcznikach 4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Plank 40s/45s/45s/50s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  5. Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14 Dipsy 6/6/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/10 Pompki diamentowe 12/12/12 Podciąganie za głowę 5/5/5 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  6. Pompki z rękoma szeroko 18/18/18 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/10 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/10 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  7. Pompki na kostkach 14/14/14 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Podciąganie na ręcznikach 6/6/6 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Plank 40s/45s/45s/50s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  8. Pompki z rękoma szeroko 18/18/18 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/8 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  9. Pompki na kostkach 14/14/14 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Podciąganie na ręcznikach 4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Plank 40s/45s/45s/50s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  10. Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14 Dipsy 6/6/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/8 Pompki diamentowe 12/12/12 Podciąganie za głowę 3/3/3 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  11. Niektóre ćwiczenia może i już robię na spokojnie, ale z wieloma mam problem jeszcze lekki aby zwiększyć ilość, a z niektórymi stoję w miejscu
  12. Pompki z rękoma szeroko 18/18/18 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/10/10 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/10 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 10/10/10/10/10 Sprinty 100m/100m/100m
  13. Pompki na kostkach 14/14/14 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Podciąganie na ręcznikach 4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Plank 40s/45s/45s/50s Burpees 8/8/8/8/8 Sprinty 100m/100m/100m Mała przerwa praca mi wypadła i trochę spraw rodzinnych
  14. Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14 Dipsy 6/6/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 5/5/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/10 Pompki diamentowe 13/13/14 Podciąganie za głowę 3/3/3 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 8/8/8/8/10 Sprinty 100m/100m/100m
  15. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18 Pompki diamentowe 10/10/12 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/6 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 6/8/10 Pompki z rękoma przy biodrach 14/14/14 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 8/8/8/8/8 Sprinty 100m/100m/100m
  16. Pompki na kostkach 12/12/12 Pompki diamentowe 12/12/14 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4/4 Podciąganie na ręcznikach 4/4/4 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/12 Plank 40s/45s/45s/50s Burpees 8/8/8/8/8 Sprinty 100m/100m/100m
  17. Fakt nie za bardzo nie ukrywam słabo mi idzie a już na ostatniej serii tylko się wolno opuszczam problem lekki mam też z podciąganiem Incline Pullup. Słabe mam ogólnie plecy ale pomału się nadrabia i efekty są coraz lepsze Dzięki za wiarę na pewno będzie coraz lepiej
  18. Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14 Dipsy 6/6/8 Podciąganie podchwytem zamkniętym 5/5/6 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 6/6/8 Pompki na piłce 10/10/10 Podciąganie za głowę 2/2/2 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 8/8/8/8/8 Sprinty 100m/100m/100m
  19. Staram się nie jeść słodkiego i nie podjadać. Nie mam bardzo czasu gotować i przygotowywać, ale staram się jeść pięć posiłków dziennie, urozmaicać potrawami z diety ale wiadomo mam w domu zupę to mam na 3 dni
  20. Pompki z rękoma szeroko 14/14/14 Pompki diamentowe 8/8/12 Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/5 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 6/6/8 Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/12 Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12 Mountain Climbers 30s/35s/35s/40s Burpees 8/8/8/8/8 Sprinty 100m/100m/100m
  21. To z piątkowego treningu Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/12 Dipsy 4/4/6 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 7/7/7 Podciąganie za głowę 3/3/3 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 7//10/10/10 Sprinty 100m/100m/100
  22. Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/12 Dipsy 4/4/6 Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 7/7/7 Podciąganie za głowę 3/3/3 Hollow Body Knee Raises 35s/35s/35s/35s Burpees 7/7/7/7/7 Sprinty 100m/100m/100m
  23. Dokładnie. Dłużej mi zeszło ale i robię po mniej ale wolniej i dokładniej. Lepiej wszystkie mięśnie czuję na następny dzień a wiadomo jak czuć znaczy rośnie
×
×
  • Create New...