Skocz do zawartości

Trenn

Super User

Zawartość dodana przez Trenn

  1. Trenn

    Ból pleców

    No to masaże. Lekarz rodzinny i prosisz o skierowanie na rehabilitacje tj. masaże, diodynamic, laser (są to podstawowe usługi). Lekarz zapewne skieruje Cię na prześwietlenie itp po czym (gdy nic nie wykryje) powinien skierować Cię na rehabilitacje.
  2. Trenn

    Arrow

    Koksym, własnie oczekuje na drugi sezon Daredevila
  3. Trenn

    Zapotrzebowanie kaloryczne

    Z góry wydaje mi się że podał za małe zapotrzebowanie. Wg mnie dla takiego wzrostu i wagi powinno być około 2600kcal minimum do utrzymania wagi z umiarkowanym wysilkiem fizycznym.
  4. Trenn

    Zapotrzebowanie kaloryczne

    Rozkład makro jak najbardziej poprawny jednak wydaje mi się że twoje zapotrzebowanie kaloryczne w czasie "masy" bedzie odrobine większe ale musisz sam zaobserwować jak reagujesz. Rozpocznij od tych powiedzmy 2600kcal i idź w górę z tygodnia na tydzień, obserwuj sylwetkę jak i poziom zmęczenia. Jak nie będziesz się zalewać to spokojnie zwiększaj kcal.
  5. Trenn

    Arrow

    Sprawdź zalukaj.tv i seansik.tv
  6. Trenn

    Arrow

    Juz zapadła decyzja ze będzie drugi sezon daredevila więc tylko czekać
  7. Trenn

    Witam Witam :D

    Witaj serdecznie. Powodzenia w rozwijaniu swojej pasji!
  8. Trenn

    Arrow

    Z tym Royem to odwalili w Arrow'ie , nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy.
  9. Trenn

    Dieta na mase - ocena

    Dorzuć jakieś mięso, warzywka do tej kaszy. Widać że tą diete układałeś jedynie patrząc na makro/kcal nie kierując się zdrowym rozsądkiem. Kasza gryczana (ogółem kasze) są tak zapychające , nie wiem jak ty chcesz wcisnąć te 200g kaszy gryczanej w jednym posiłku (na raz). Nie hejtuje tylko podpowiadam że takie rozwiązanie nie będą najkorzystniejsze. Proponuję ułozyć dietę którą będziesz trzymać z przyjemnością a nie dietę która bedzie po pewnym czasie znienawidzona i zatrze ślady do rozsądnej rozpiski. Dołóż jakieś "oszukane" kcal, baw się , eksperymentuj- w koncu to ma być masa a nie docinka do 8% BF. Dodatkowo , zmieniłbym porę dodawania ww złożonych z płatków owsianych w ostatnim posiłku, ewentualnie dodałbym do tego jakąś rozsądną ilość białka albo całkowicie wyeliminować źródło ww przed snem. Oczywiście jest to jedynie moja subiektywna opinia na temat tej rozpiski. Ty sam najlepiej wiesz na co reagujesz, jak się czujesz podczas stosowania tej diety. Jakby moja wypowiedź posiadała ewentualne błędy proszę o zwrócenia na to uwagi i poinformowanie mnie o tym. Starałem się udzielić wypowiedzi dośc jasnej i czytelnej. Pozdrawiam !
  10. Trenn

    Mono + Jabłczan jakie dawki

    Dynloth ja i tak uważam że nie ma nic lepszego od najzwyklejszego monohydratu. Jest najbardziej przebadany a te wszystkie inne formy to wg mnie sposób na to żeby więcej zarobić na "nowej formule" kreatyny. Tyle w temacie.
  11. Trenn

    Mono + Jabłczan jakie dawki

    A ja uważam że łączenie różnych rodzai kreatyny jest jak najbardziej poprawnym jak nie doskonałym pomysłem.. Proponowałbym nie robić fazy ładowania lecz stosować każdego dnia równe dawki. Więc: pewnie około 10g ed. (pisałeś ze masz tabletki są one pewnie po 1250mg wiec jedna porcja to 4 tabletki czyli 5g). Czyli: Nietreningowe , (rano 5g, około wieczora 5g) Treningowe (przed i po treningu 5g) Co do rodzai to tak jak pisałeś . Rano mono z dobrą ilością węgli a około treningowo TCM. Mam nadzieje że pomogłem.
  12. Trenn

    KSW 31

    Bedorf i Jewtuszko bardziej pewne ze wygraja wg mnie.
  13. Trenn

    Pogaduchy

    Lost oglądałem, ale resztę też kojarze
  14. Trenn

    Pogaduchy

    szkoda ze 3 sezon The 100 dopiero gdzieś na jesieni będzie, bo ja juz skonczyłem wszystko
  15. Trenn

    Pogaduchy

    The Flash, Agent Carter, Gotham, The 100, Eye candy Kiedyś oglądałem również "chuck" polecam najmocniej ten serial.
  16. Trenn

    Arrow

    Jak zostanie Ra'sem to pierwsze co zrobi wg mnie to uwolni Roy'a
  17. Trenn

    Arrow

    No ja również dziś obejrzałem ostatni odcinek... Zakończenie zaskakujące.
  18. Trenn

    Dieta do oceny, poprawy

    Michał, przecież wysłałem Ci jeden dzień gotowy. Skorzystaj z niego.
  19. Trenn

    Siemanko ! :)

    Witaj. Miło widzieć jak nowe osobowości pojawiają się na forum. Osobiście będę dopingować. Pozdrawiam!
  20. Trenn

    Dieta do oceny, poprawy

    Za dużo węglowodanów jak na moje oko (zresztą to już Ci pisałem na priv). No chyba że chcesz ewidentnie zostać przy takiej ilości węglowodanów to niestety na niekorzyść białek i tłuszczy ale myśle że na początek taki rozstaw nie będzie za dobrym pomysłem. Proponuje zmniejszyć ilośc kaszy do 100 g podobnie jak ryżu z 200g do 100g (ty chyba nie wiesz ile to jest 200g ryżu). Do tego na śniadanie zamiast musli włożyłbym owies i sam dodał jakieś rodzynki ew. suszone owoce. Na kolacje płatki kukurydziane nie są za dobrym pomysłem ze względu na ilość ww prostych jakie zawierają choć niektórzy twierdzą ze podniesienie poziomu cukrów na noc jest dobrym pomysłem to ja uwazam ze przeciwnie. Powinniśmy w ostatnim posiłku zmniejszyć ilość spozywanych węglowodanów (przede wszystkim prostych). Włóż za to moze jakis serek wiejski, serek twarogowy albo coś podobnego, cos co zawiera sporą ilość kazeiny (białka wolno wchłanialnego) plus do tego źródło tłuszczy w postaci np oliwy-ewentualnie jakaś rybka. Za wszystkie błędy z góry przepraszam.Pozdrawiam !
  21. Trenn

    SkyWay

    Przysiad bułgarski Pistolety (które na pewno znasz) Przysiad jeffersona ( możesz go zmodyfikować i zamiast sztangi użyć jakiegoś obciążenia w postaci np gruzu, złomu itp) Chód drwala
  22. Dobra, jednak Mały mnie zmotywował choć troche i zrobiłem trening (nic specjalnego, kalisteniczny) -pompki szeroko -dipy -pompki z nogami na podwyzszeniu -pompki odwrotne -pompki szeroko metodą "21" Jeszcze trening z wtorku: -podchwyt -żołnierskie -wiosło -martwy Dodam że we wtorek zrobiłem martwy ciąg (poprawnie technicznie) 5x117 kg więc z jednego maksymalnego powtórzenia 117kg wyszło 5. Niby jestem zadowolony z wyników ale jednak mam małe zawahania dotyczące treningu (brak motywacji itp), miejmy nadzieje ze to szybko pokonam. Pozdrawiam!
  23. Nie mam ochoty, siły, czasu na trening. Brak motywacji. Odpuszczę sobie już w tym tygodniu. Miejmy nadzieje że w następnym tygodniu wszystko wróci do normy i będę w stanie trenować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...