Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kiciusiowy dziennik.

Trening:
 

Poniedziałek - Siłownia - Planche
 
-adv tuck planche  5x max sek
-bent arm planche full   4x max        
-negatywy full planche -  zjazd z stopami po scianie, max zjazdow , 3 serie
-hspu 3x max
-klocek planche 3x max
-planche leany 20s 3x                
-koło kolana 3x max
 
Wtorek - Dom - Home workout
 
 
-adv tuck planche  5x max s
-koło kolana 3x max
-rozciaganie
 
Sroda - Silownia - Front lever
 
 
-full front guma  3x max                       
-podciaganie szer nachwyt KG wg. wykresow 3x max           
-wznosy do full FL - guma 3x max                   
-wznosy z partnerem side bez KG[skosy]             
-rev hyper ex poziom>góra>poziom -na czas
 
Czwartek - Dom - Home workout
 
-sylwetki
-rozciaganie
 
Piątek - Silownia - Nogi
 
 
-przysiady 6 serii  40x1 60x1 80x1 90x1 95x1 100x1  - ?powt x 1 
-adv tuck planche   5x max s
-marte wciagi 4 serii 60x2 80x2   -----   30s przerwy
-suwnica upset 3-5 powt/seria
- OHP  3x max   wg progressu - start z 45kg


------------------------------------

Wspomagam siê lub wspomaga³em:

-Vitargo
-Kreatyna Monohydrat
-Białko
-Beta-Alanina
-Motywacja

------------------------------------


Dieta wysoko węglowodanowa , nie licząc kalorii lub makrosów.


------------------------------------

Cele: Samolot ;)

Życiówki:
Back Lever 11sek.
Front Lever 7sek.
Straddle Planche Strict form - 4-5 sek.
Podci±gniêcia nachwytem 20 powt.
Dipy na poreczach 34 powt
Dipy na dr±¿ku 37 powt.
Dip z 65kg obci±¿enia 1 powt.
Dip z 30kg obci±¿enia 11 powt.
Podci±gniêcie podchwytem z 55kg 1 powt.
Muscle upy [ na dwie rêce] 7 powt.
Muscle up z 13kg obciazenia 1 powt.
Pompki 69 [xD]
Martwy ci±g 110kg x1
Wyciskanie na klatkê 80 x7
Wyciskanie na klatkê 105kg x1
Przysiad 100kg x5
Wznos ³ydek na maszynie siedz±c 130kgx1

------------------------------------

Dziennik bêdê siê stara³ uzupe³niaæ o zrobione treningi , spostrze¿enia itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa bonusy ode mnie :D "Pseudo" Krzyż żelazny

takiego crossa potrafię utrzymać 9-10sek ale po takim czasie na górę już nie wrócę :P i False grip Muscle up [ w miarę wolny]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy dzien ever! Jako iż kolega wpadł na trening to postanowiliśmy zrobić freestyle , i padło kilka życiówek. Min. : - 8 dipów z 30kg [ w zeszlym tyg bylo 5 ledwo] - 90kg w wyciskaniu na klatke [ miesiąc temu było 70 , do dzisiejszego dnia nie ruszałem sztangi nawet ] Ale jestem zadowolony :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przemyśleniach zmieniam dzie? w którym robiłbym trening pod Muscle up na trening z obciążeniem tj. (Weigted Day) -pre workout Muscle up 3/2/2/1/-rozgrzanie calego upperbody -trening wlasciwy wyciskanie na klatke -klata/tric 90x1 80x1-2 70x3 60x4+ 3-5min przerwy dipy z 30kg 8/6/4 - tric/klata 3-5min przerwy wyciskanie sztangielek siedząc x/x-2/x-4 -bary 3-5min przerwy podciaganie podchwyt z 30kg 4/3/2/1 -bic/plecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa drop set powtórzeniowy, i bardzo dobrze na mnie działa i zawsze daje 100% z siebie żeby podbić powtórzenia z poprzedniego treningu :P Dzisiejszy trening pod flage zrobioby, wg. rozpiski z tym że na koniec kolejny rekord siadł ,tym razem 100kg na przysiad :D Wesołych i dużo progressu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha, no spoko Drop the bass xD 100kg ładnie, ja nie mam rekordu na przysiad, ale robiłem przysiady z gościem ponad 90kg xD Pozdrówka i wesołych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pow3r napisał(a): To się nazywa drop set powtórzeniowy, i bardzo dobrze na mnie działa i zawsze daje 100% z siebie żeby podbić powtórzenia z poprzedniego treningu :P Dzisiejszy trening pod flage zrobioby, wg. rozpiski z tym że na koniec kolejny rekord siadł ,tym razem 100kg na przysiad :D Wesołych i dużo progressu :)
Ta dam??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie próbujcie mnie hejtować... Majonezie szczególnie do Ciebie, ponieważ Ci to nie wychodzi, a tak po za tym hejty so na dość niskim poziomie, więc można się domyślać z kim mamy do czynienia. Pow3r- Wybacz, może mnie ?le zrozumiałeś. Nie pisałem nic o jednej nodze. Chodziło mi o obie nogi. PS równowagę pewnie dość trudno utrzymać z takim ciężarem na jednej nodze? Mam nadzieje, że zdajesz sobie sprawę, iż być może duże przeciążenie dajesz sobie na nogę. Uważaj :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy cieżko na jednej nodze to utrzymać bo nie próbowałem.A taki ciężar to jednorazowo z pasem brałem ,żeby sprawdzić ile dam rade max jako rekord :P ps. Maksymalny ciężar brany na przysiad jedną nogą jaki ja widziałem to 64kg ale w 2 kettlach po 32 a nie sztanga/hantlami, brał bo Adam Raw z youtube.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy plan ulepszony o znacznie szybszą progresję ,2 elementy dziennie + holdy wg tabelek z arta: Dzisiejszy trening nóg zaliczony. http://uliczny-trening.pl/articles.php?article_id=43 Plan: A (BackLever) Zwis w pozycji początkowej z nogami prostymi w dół german [support] 15s/15s/15s - tabelka BackLever kicki [tuck>full bl>tuck=1] 4/4/4 BackLever raisy (pełne,nogi nie dotykają podłoża) 5/4/3 (Flaga) pre-trainig Zwis w pozycji początkowej [support] 2serie na lewo/2serie na prawo Próbowanie Flagi 3 serie po 3 próby na strone Dragon Flag - 1 noga 3 serie po max rep Military press z 50kg stojac 3x4+ B (FrontLever) Ice cream makers 5/4/3 FrontLever na jedną nogę (lewa i prawa) 5s/5s/5s/5s - tabelka Front lever hold Silownia style 15s/15s/15s/15s - tabelka (Planche) Tuck planche hold 6s/6s/6s/6s/6s - tabelka straddle planche lean z nogami wyzej niz barki- [maxymalne mozliwe wychylenie] -mega wazny 3-4s/3-4s/3-4s/3-4s - tabelka PseudoPlanchePompki max/max/max/ C (Weigted Day) wyciskanie na klatke HANTLAMI 3x5 z 30kg hantlami chinupy z 30 3x max dipy z 40kg 3x max - tric/klata -jak zrobie 8rep w 1 serii i po min.3rep w nastepnych dwóch to z 50 3-5min przerwy (Planche) Tuck planche hold 6s/6s/6s/6s/6s - tabelka straddle planche lean z nogami wyzej niz barki- [maxymalne mozliwe wychylenie] -mega wazny 3-4s/3-4s/3-4s/3-4s - tabelka PseudoPlanchePompki max/max/max/ D (Planche) Tuck planche hold 6s/6s/6s/6s/6s - tabelka straddle planche lean z nogami wyzej niz barki- [maxymalne mozliwe wychylenie] -mega wazny 3-4s/3-4s/3-4s/3-4s - tabelka PseudoPlanchePompki max/max/max/ (Nogi)zyzz inspirated squaty 85 x 2 powt, 70x max powt , 60x max powt [3serie] wyprosty na nóg na maszynie 3x max serie martwy ciąg na prostych nogach 3x max - superesetted uginanie podudzi 3 serie max wypychanie na suwnicy 3x max lydki suwnicasiedzac 2x to fail lydki sztanga/hantle -stojac 2x to fail Kolejnosc: A.B.C.A.D podsumowanie. planche 3x - plan skupiony na planche bl 2x fl 1x flaga 2x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wygląda ładnie, zobaczymy jak działa. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...