Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Kapitan Pow3r

Krótka rutyna na czas.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Za pozwoleniem Dynloth'a dodaję wyzwanie w którym będziemy mieli do wykonania krótką rutynkę podaną niżej , dostępne są dwa poziomy zaawansowania : 1 - łatwiejsza wersja. 2 Muscle-up - 1 reka: 20 dips 10 podciągnięć - podchwyt 25 pompek 2 Muscle-up - 1 reka 2 - Trudniejsza wersja: 3 Muscle-ups - 2rece 30 dips 10 podciągnięć- nachwyt 35 pompek 3 muscle-ups - 2 rece O co chodzi? Wykonujemy jedną z w dwóch rutyn podanych wyżej na czas. Czyli odpalamy stoper i robimy, kolejność wykonywania jest taka że robimy od góry do dołu , mozna dzielic na serie oraz czasy przerw między seriami są WLICZONE w czas ogólny. Terminy : do 24 Stycznia wstawiamy post z numerem rutyny oraz czasem wykonania. 25 Stycznia ogłoszenie wyników Zasady : Deklarujemy się w tym temacie oraz piszemy którą rutynę wybieramy. *Wykonywanie ćwicze? -Podciąganie w obu wariantach wykonujemy bez użycia nóg , czyli siłowo. -W MuscleUp'ach dozwolona jest niewielka praca nóg. Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału oraz nagrania tego jak się wykonywało rutynę jeżeli ktoś byłby na tyle odważny :) Ps. Pamiętajcie, że można oszukać innych, ale siebie już nie da rady. :)Wyniki : Wyniki w kolejności od najlepszych :)łatwiejsza wersja : Donio - 1min 32s Trudniejsza wersja : Pow3r - 2min 59s Spliff - 3min 20s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jako pomysłodawca i organizator wezmę udział i nagram swoją próbę dla wiarygodności. Wybieram wersję 2 - Trudniejszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli w wersji drugiej mogę rozdzielić dipsy na np. 2 x 15? Czy trzeba zrobić 30 bez zejścia z poręczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam bym wziął udział ale niestety w domu nie zrobię MU, a na podwórku gdzie mogę zrobić MU nie zrobię dipów :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie, przekonałeś mnie :D na dniach dam znać który wybiorę bo nie wiem czy zrobię 30 dipów o.o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Teraz jestem po kontuzji, myślę że też się zapiszę. Dodam, że w mojej grupie również robimy test: 5 MU 45 dipów 30 podciągnięć 40 pompek 5 MU Jedna seria, można robić nawet po jednym. To jest test wg jakiś tam barcośtam. Trzeba zrobić to w jak najkrótszym czasie. W mojej grupie czas wyniósł średnia 8 min. chyba, bo niestety przez kontuzję, ja ten test muszę odłożyć. Piszą, że jeżeli zrobisz to poniżej 6 minut jesteś już dobry. PS. trzeba robić jedno po drugim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

Ja wybieram trudniejszą. W sobotę mamy trening to nagram. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Jak można dzielić to też biorę trudniejszą :) Od 7 stycznia będę mieć dopiero dostęp do drążka do MU, także po 7 będzie wynik :D Nie mogę sobie odpuścić, bo ostatni dzie? dipów przegapiłem :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też chętnie wezmę udział ;) w wersji łatwiejszej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robimy tylko jeden cykl tej rutynki?;> są ustalone jakieś czasy np że poniżej 3minut to zajebiście, poniżej 5 to dobrze, poniżej 10 jeszcze lipa?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden cykl jest na czas ,mysle ze da radę w 2min ~ to zrobić , w sensie trudniejszą wersję wg. mnie. W czwartek/pt nagram i zobaczymy jak wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dla testu wersje trudniejsza i powiem wam ze ledwo ostatnie 3 muscle upy zrobilem do tego na jedną rękę w sumie bez przerw robiłem , jedno skonczylem od razu drugie. Trzeba bedzie sie przygotowac porządnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się. Wezmę wersję łatwiejszą. Nagram, udokumentuje, ale zrobię pod koniec ostatecznego terminu, żeby się lepiej przygotować. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dzisiaj przed treningiem na próbę trudniejszą i faktycznie te trzy ostatnie muscleupy to już masakra :D Na razie było bez mierzenia dokładnego czasu, gdzieś za tydzie? znowu spróbuję i zobaczymy czy będzie lepiej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzięłabym udział,gdybym umiała zróbić muscle-upa :) Może za pół roku ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! dzisiaj mija termin podawania wyników, a więć: 1min 32sec - łatwiejsza wersja\ dziękuję :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładnie, zaraz uaktualnię pierwszy post, dodam tabelkę z wynikami i sam dziś się postaram przed treningiem nóg zrobić wyzwanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2min 59s wyszlo , przerw praktycznie nie robiłem ani nie rozdzielałem serii tylko ostatnie 3 muscel upby były dość ciężkie :) Niestety nie miałem jak nagrać ponieważ kumpla z kamerą nie było :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...